Hij stond er bij nog geen 20 secondenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 17:35 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij stond er bij nog geen 20 seconden
Deze is dan wel weer note waardig.quote:
De enige echte ONZ SC jwzquote:
Note, /carequote:Op woensdag 20 november 2013 17:42 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Deze is dan wel weer note waardig.
Dank.
En ik ben puur muscles, kthxbai
Make that 5.quote:
quote:
Ik heb er 81, maar ik vermoed dat ik na mijn actie van net op meer kom te staan.quote:
/carequote:Op woensdag 20 november 2013 17:44 schreef Lt.Surge het volgende:
[..]
Make that 5.
And hell yah brah, ik train 23/7.
Zoals het hoortquote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
/care
on the couch with beer and chips
DON'T FORGET THE WEED BROquote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Viro het volgende:
[..]
/care
on the couch with beer and chips
Ik heb er 10 of 14, boeit mij niet echt hoeveel ik er heb. Nooit ABO genomen om ze te lezen. Zal dat ook nooit doen. Snap nut van notes niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 17:45 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb er 81, maar ik vermoed dat ik na mijn actie van net op meer kom te staan.
Gelukkig heb ik een ABO en kan ik ze zien zodra ze er bij staan
Als het goed is krijg je een waarschuwing en weet je precies wanneer je een note krijg en waaromquote:Op woensdag 20 november 2013 17:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik heb er 10 of 14, boeit mij niet echt hoeveel ik er heb. Nooit ABO genomen om ze te lezen. Zal dat ook nooit doen. Snap nut van notes niet.
Orly?quote:Op woensdag 20 november 2013 17:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Als het goed is krijg je een waarschuwing en weet je precies wanneer je een note krijg en waarom
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |