SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andersom vinquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
@LoLa: jij valt op ouder en ik op jonger [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
@LoLa: jij valt op jonger en ik op ouder [ afbeelding ]
Jij ziet je kans schoon?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Fascination het volgende:
Over hoe jong praten we dan, LovelyLady?
Dat ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
Ik val op vrouwen die niet op mij vallen
Wat is te jong voor jou, en vooral, wat te oud?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leeftijd maakt me echt serieus niks uit.
Uiteraard niet te jong en te oud natuurlijk.
Die Vin gaat goed de laatste tijd.. Zou het Vin wel zijn?quote:
Gewoon nieuwsgierigheid. Maar ze reageert niet merk ik.quote:
Ik zit goed in mijn velquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die Vin gaat goed de laatste tijd.. Zou het Vin wel zijn?
Vast niet zo erg als bij mijquote:
Ja hoor. Van de week nog gezienquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die Vin gaat goed de laatste tijd.. Zou het Vin wel zijn?
Niet veel verder dan Neeltje hoorquote:
Ondergrens jaar of 22-23. Boven 35-36. Maar ligt grotendeels ook aan de persoon en waar je beide zit in je leven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is te jong voor jou, en vooral, wat te oud?
Vrouwen zijn ook verwarrend zo af en toequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal van door de war
Alles van 14 tot 44quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ondergrens jaar of 22-23. Boven 35-36. Maar ligt grotendeels ook aan de persoon en waar je beide zit in je leven.
Ik zit mobiel ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid. Maar ze reageert niet merk ik.
Misschien moet je naaktfoto's sturen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid. Maar ze reageert niet merk ik.
Het is ook geen zieligheidswedstrijdje.quote:
Anders is het strafbaarquote:
Nee, en op dit moment zou ik die winnen. Zit niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je naaktfoto's sturen.
[..]
Het is ook geen zieligheidswedstrijdje.
Jammer, ik ken net een leuke vrouw van 45 voor je.quote:
Je kan best niet lekker in je vel zitten, wil niet zeggen dat je geen leuke meid tegen kan komen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, en op dit moment zou ik die winnen. Zit niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd.
Hoe komt dat?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, en op dit moment zou ik die winnen. Zit niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd.
Plus of min, is niet ergquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer, ik ken net een leuke vrouw van 45 voor je.
Zeker een die alleen op vrouwen valt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jammer, ik ken net een leuke vrouw van 45 voor je.
Die zit echt te wachten op zo'n iemandquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:47 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je kan best niet lekker in je vel zitten, wil niet zeggen dat je geen leuke meid tegen kan komen.
Nee, was een grapje.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zeker een die alleen op vrouwen valt.
Ik merk het jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:41 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zit goed in mijn vel
---
Nog even klussen
Als je dat al bij voorbaat denkt dan inderdaad niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die zit echt te wachten op zo'n iemand
Nog steeds hetzelfde eigenlijk, ik wil veranderen maar dat lukt niet. Eenzaamheid, negatief zelfbeeld daardoor.quote:
Aan de andere kant hoe kan je van iemand anders houden als je niet van jezelf kan houden?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:49 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je dat al bij voorbaat denkt dan inderdaad niet.
Zo'n clichequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan de andere kant hoe kan je van iemand anders houden als je niet van jezelf kan houden?
Arme Faxie.quote:
Misschien de lat te hoog gelegd?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde eigenlijk, ik wil veranderen maar dat lukt niet. Eenzaamheid, negatief zelfbeeld daardoor.
misschien eens professionele hulp zoeken?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nog steeds hetzelfde eigenlijk, ik wil veranderen maar dat lukt niet. Eenzaamheid, negatief zelfbeeld daardoor.
Dat kan prima hoor. Maar is dat dan een reden om dingen maar te laten.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Aan de andere kant hoe kan je van iemand anders houden als je niet van jezelf kan houden?
Snap ik, logisch dat je dan in een dip zit.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik merk het ja
Mag ik ook wat van jouw vel dan?![]()
Op zich gaat het met mij wel de goeie kant op, alleen al anderhalve week last van een dipje..
Ik denk dat dat voornamelijk komt door dat gedoe rondom m'n baan enzo..
Succes!
Ja, die waren goed. The Ocean daarna ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:51 schreef Faxie het volgende:
Tijn, heb je Shining toevallig gezien in Baroeg 31 Oktober?
Hoezo cliché?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Zo'n cliche
Je kan prima van een ander houden als je niet van jezelf kan houden.
Misschien wel, maar momenteel doe ik niets naast mijn werk, ik heb geen vrienden, geen sociaal leven. Dus nee het gaat niet goed zo.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Arme Faxie.
[..]
Misschien de lat te hoog gelegd?
Fuck ik heb ze gemistquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja, die waren goed. The Ocean daarna ook.
[..]
Hoezo cliché?
Kan je van iemand verwachten dat hij/zij met jouw problemen kan omgaan? Kan ik daarmee iemand opzadelen? Ik kan dat niet meer. Ik wil dat niet. Hoe kan ik er voor iemand zijn? Als diegene mij altijd moet helpen.
[..]
Misschien wel, maar momenteel doe ik niets naast mijn werk, ik heb geen vrienden, geen sociaal leven. Dus nee het gaat niet goed zo.
benzin, stop eens met het gebruiken van tijnbrein z'n account.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Laat maar, staat op de laatste bladzijdequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Kan iemand trouwens even voor mij zoeken hoe je 2 Besta kasten zijdelings aan elkaar vast maakt?
Die dingen zitten toch met rails aan elkaar vast?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Snap ik, logisch dat je dan in een dip zit.
Bij mij komt het denk ik door het enthousiasme vanwege eigen stekkie enzo.
Kan iemand trouwens even voor mij zoeken hoe je 2 Besta kasten zijdelings aan elkaar vast maakt?
Daar ben ik mee bezig, ik ben met mijn behandelaar bezig om te kijken hoe nu verder.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien eens professionele hulp zoeken?
Ik ben nu op een punt gekomen waarop ik twijfel of ik nog kan veranderen, en waarvoor ik dat eigenlijk zou willen doen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:56 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat kan prima hoor. Maar is dat dan een reden om dingen maar te laten.
En als je er wel erg mee zit moet je er wat mee doen.
Voor jezelf misschien? En als je dan iemand tegenkomt op dat pad is dat alleen maar mooi meegenomen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben nu op een punt gekomen waarop ik twijfel of ik nog kan veranderen, en waarvoor ik dat eigenlijk zou willen doen.
Damnquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Fuck ik heb ze gemist
Zag nu pas dat ze opgetreden hadden![]()
Nouja ik sta op de mailinglist, dus de volgende keer ben ik erbij
Ow en dat kan prima hoor. Maar zat relaties waar de een helemaal vertieft is.
Je moet voor jezelf de vraag stellen of je dat wel wil ja. Is voor iedereen verschillend. Maar je kan je ook slecht voelen door juist het gebrek aan een relatie. Dan leef je op dankzij de relatie.
Nee joh dit is een kloon van schenkstroopquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:58 schreef twi het volgende:
[..]
benzin, stop eens met het gebruiken van tijnbrein z'n account.
Ik dacht dat ik enige was met problemenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen heeft problemen trouwens tijn, het is hoe je ermee omgaat.
Weet ik nog niet. Zie ik tegen die tijd welquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn![]()
Ga je nog naar Long distance calling in de 013?
Ik weet het momenteel allemaal niet meer.
[..]
Nee joh dit is een kloon van schenkstroop
Okequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zie ik tegen die tijd wel
genoeg gedronken vandaag?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
Heb de hele avond al koppijn![]()
Krijg het ook niet weg met rustig aan doenstraks misschien toch maar op tijd naar bed of zo
Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
genoeg gedronken vandaag?
Twee glazen water drinken voor je naar bed gaat....
ik moet mezelf er ook weer op wijzen ja, afgelopen dagen ging het wel weer goed.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietprobeer het nu in te halen.
Gisteren ook al te weinig gedronken. Moet daar echt beter op letten
Ik drink normaal niet te weinig, maar ging met iemand om die zelf nauwelijks drinkt terwijl ik van mezelf de 2l per dag ruim haal.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet mezelf er ook weer op wijzen ja, afgelopen dagen ging het wel weer goed.
Morgen weer naar de sportschool:@ dus dan moet ik wel, anders krijg ik sneller hoofdpijn
Ik vergeet het meer in het weekend, dan ben ik wat vaker onderweg enzoquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik drink normaal niet te weinig, maar ging met iemand om die zelf nauwelijks drinkt terwijl ik van mezelf de 2l per dag ruim haal.
Zaterdag had ik ook te weinig, maar had ook niet verwacht zolang weg te zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vergeet het meer in het weekend, dan ben ik wat vaker onderweg enzo
Doordeweeks lukt het wel aardig. Vanavond ook weer een pot thee naar binnen geslurpt, toch weer een liter
quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zaterdag had ik ook te weinig, maar had ook niet verwacht zolang weg te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sterktequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
Ga maar vast naar bed toe denk ik, hopen dat het morgen beter is
Die leert het ook nooit he?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Verbrande haren... de kat liep weer eens langs een waxinelichtje
Wat meurt dat toch zeg
Ligt eraan wat je eigen smaak is natuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm witte lampen zijn wel erg wit en niet sfeervol. Bestaan er wat sfeervollere lampen qua kleur?
Witte lamp in een witte kap in een kamer met witte muren is niet echt sfeervolquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eigen smaak is natuurlijk
Ik ga mijn bed eens opzoeken, ik blijf weer te lang zitten
Maar Lindsey Stirling
Je hebt toch ook van die soft tone lampen. Meestal bruinachtige lampen (geen idee of die ook in led of spaarlampen zijn) dan is het licht niet zo wit-witquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm witte lampen zijn wel erg wit en niet sfeervol. Bestaan er wat sfeervollere lampen qua kleur?
Hmm, zal daar eens naar kijken. Nadeel is dat ze meestal geen voorbeeld hebben..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die soft tone lampen. Meestal bruinachtige lampen (geen idee of die ook in led of spaarlampen zijn) dan is het licht niet zo wit-wit
En anders misschien zo'n multicolor ding? (Blokker verkocht zo'n nepvariant van die Philips)
schiet lekker opquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zal daar eens naar kijken. Nadeel is dat ze meestal geen voorbeeld hebben..
Begint nu wel lekker te vorderen. Morgen even deurtjes halen voor dressoir en moet nog eetkamerstoelen en dan is het vooral aankleding
Sportzequote:Op woensdag 20 november 2013 07:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schiet lekker op![]()
Zo ik heb den sportkleding al weer aan, zo maar eens flink beulen
Als ik daar op moet wachten kan ik 5 minuten in de auto gaan zittenquote:Op woensdag 20 november 2013 08:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Krabben
Voorruitblower ftw!
Binnenkort startmodule met timer zoeken.
Warme auto als ik instap
stationair draaien met koude motorquote:Op woensdag 20 november 2013 08:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Krabben
Voorruitblower ftw!
Binnenkort startmodule met timer zoeken.
Warme auto als ik instap
je moet ook wel de blower op max zetten en de luchtstroom op de voorruitquote:Op woensdag 20 november 2013 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik daar op moet wachten kan ik 5 minuten in de auto gaan zitten
Dat doe ik, maar duurt even voordat ie warme lucht blaast en als ie dan ook nog dat ijs moet ontdooienquote:Op woensdag 20 november 2013 09:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet ook wel de blower op max zetten en de luchtstroom op de voorruit
die hebben mn ouders ook beide ja, zit sterk te overwegen het op mijn volgende auto ook te nemen, is echt wel heel erg fijnquote:Op woensdag 20 november 2013 09:29 schreef DaMook het volgende:
Ik wil een standkachel. Maar te duur
.
Nu ga ik slapen, vanavond iig niet krabben. Misschien komende nacht mijn auto maar stiekem binnen parkeren op het werk
.
Serieus?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:41 schreef rival het volgende:
Ik moest trouwens ook de binnenkant krabben
ik welquote:Op woensdag 20 november 2013 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kapotte auto
Doe maarquote:Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga wel in foetushouding op de bank liggen
Hoi Sexy, lekker gezweet?quote:
Ben ikquote:
Omdat het kan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:29 schreef PeuRac het volgende:
@TGND, waarom ben jij zo bitchy tegen Aldo?
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi Sexy, lekker gezweet?
@TGND, waarom ben jij zo bitchy tegen Aldo?
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
te heet geworden door de olieproblemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja dat weet ik nog niet, de hoge reparatiekosten maken mijn twijfels los over het hebben van een autoquote:
Dan koop je een barrel van 500 euro met nog een half jaar apk?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet, de hoge reparatiekosten maken mijn twijfels los over het hebben van een auto![]()
want ik heb m eigenlijk niet nodig, en aangezien ik nog maar een half jaar in Nederland ben ...Maar een auto hebben is wel heel lekker
ik zou het zeker laten zitten dan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet, de hoge reparatiekosten maken mijn twijfels los over het hebben van een auto![]()
want ik heb m eigenlijk niet nodig, en aangezien ik nog maar een half jaar in Nederland ben ...Maar een auto hebben is wel heel lekker
En dan moet ik er daarna weer af en die zal ook wel problemen hebben danquote:Op woensdag 20 november 2013 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan koop je een barrel van 500 euro met nog een half jaar apk?
ook een goede optiequote:Op woensdag 20 november 2013 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan koop je een barrel van 500 euro met nog een half jaar apk?
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou het zeker laten zitten dan.
Onnodig kosten maken terwijl het niet eens nodig is.
Waar ging je ook alweer naar toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Wat ga je daar doen? Ik heb er ook een tijd gewoond namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
studerenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? Ik heb er ook een tijd gewoond namelijk
Hartje Dublinquote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
studeren![]()
Waar woonde jij dan?
nou ik zou het wel wete iig. Half jaar is zo voorbij.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
maargoed ik weet niet wat ik er mee aanmoet![]()
klotezooi
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hartje DublinEerst langs de Liffey, maar werd de wind echt helemaal zat en wilde wat dichter bij het centrum wonen dus daarna vlakbij St. Stephens green (tussen alle nachtclubs
).
Dankjewelquote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik zou het wel wete iig. Half jaar is zo voorbij.
En als je die auto niet nodig hebt waarom zou je jezelf onnodig hoge kosten gaan bezorgen?
Dat kan je beter dan beter als backup ergens anders voor gaan bewaren.
Maar ik ga het zweet er even afspoelen ... tot straks
Ah, je gaat naar UCD dus?quote:
Jepquote:Op woensdag 20 november 2013 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah, je gaat naar UCD dus?
Wel lekker dichtbij de DART, al heb ik geen idee tot hoe laat die rijden eigenlijk.
Met warme motor werkt mijn IMA systeem, met koude motor niet, dus heeft voor mij toch voordeel..quote:Op woensdag 20 november 2013 09:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stationair draaien met koude motor![]()
Gewoon even snel krabben en dan weg rijden is veel beter.
En ik voel me weer beter![]()
Was echt beroerd gisteren, ga niet snel eerder naar bed.
in je huisje?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
Meh, men weet niet wat men wilt hier
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jep
Houd wel rekening met echt heel erg kut weer, altijd wind en heel veel regen (elke dag wel een bui bijna).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zijn de wegen slecht en kan je heel weinig online regelen (voor elke poep en scheet moet je naar de bank bijvoorbeeld).
Maar, schrijf je lekker in, want dan heb je "gratis" zorg (nou ja, een soort van publiek systeem). Taxi's zijn goedkoop en eten in pubs ook.
Ik woonde eerst hier: http://goo.gl/maps/jKNgm (bovenste verdieping en dat puntje, linksboven was het dakterras)."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ja daar had ik al rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Houd wel rekening met echt heel erg kut weer, altijd wind en heel veel regen (elke dag wel een bui bijna).
Verder zijn de wegen slecht en kan je heel weinig online regelen (voor elke poep en scheet moet je naar de bank bijvoorbeeld).
Maar, schrijf je lekker in, want dan heb je "gratis" zorg (nou ja, een soort van publiek systeem). Taxi's zijn goedkoop en eten in pubs ook.
Ik woonde eerst hier: http://goo.gl/maps/jKNgm (bovenste verdieping en dat puntje, linksboven was het dakterras).
Kloptquote:Op woensdag 20 november 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja daar had ik al rekening mee gehouden![]()
vet![]()
Maargoed, in Rotterdam is het weer ook niet altijd even best
Ik woon gelukkig op zo'n ding van de uni, dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 20 november 2013 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt![]()
Daarna ben ik wat kleiner gaan wonen (dat ik het niet meer hoefde te delen), dat was hier: http://goo.gl/maps/MXJLq
Overigens heb niet de illusie dat je dat kan betalen, het eerste appartement was 2500/mnd en de 2e was 1700De salarisen voor expats liggen erg hoog in Ierland
Mijn stoffen kap is niet geheel waterdicht dus mijn wagen is vrij vochtig van binnen jaquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]niet goed ontlucht dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n vochtvreter van een paar euro bij de action halenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn stoffen kap is niet geheel waterdicht dus mijn wagen is vrij vochtig van binnen ja
Heb trouwens ook (kwam ik van de week pas achter) bij verwisselen van de motor iets geraakt waardoor iets scheef zat waardoor er water naar binnen liep onder mijn vooruit dus eer dat allemaal gedroogd is
Dat is wel fijn jaquote:Op woensdag 20 november 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig op zo'n ding van de uni, dus dat scheelt weerplus dan heb je meteen aanspraak met huisgenoten etc
degene die jouw koelsysteem heeft gevuld!quote:Op woensdag 20 november 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat ontlucht?Had ik daar iets aan kunnen doen?
Logisch, maar ik kan er maar 1 jaar wonen, en dan moet ik eruitquote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel fijn jana een tijdje had ik wat meer behoefte aan wat privacy, aangezien werken, uitgaan en wonen met dezelfde mensen mij wel een beetje uit de keel ging hangen
![]()
Dat terwijl ik ook nog veel weg was uit Dublin.
Huur trouwens ook eens een auto voor een lang weekend, is niet duur via Arguscarhire.ie en het rijden alleen al is geweldig!
Hmm dat weet ik niet, vorig jaar wel de waterpomp en distributieriem laten vervangen, zou het daardoor gekomen zijn?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
degene die jouw koelsysteem heeft gevuld!
zelf bijvullen van koelvloeistof heeft daar overigens niks mee te maken. Tenzij hij een keer echt leeg is geweest...
Links rijden wen je zo aan, zeker in een auto met rechts stuur. Ik reed regelmatig op een dag zowel in Italie, Nederland of Duitsland en in Ierland en had er na twee keer al totaal geen moeite meer mee. Alleen de eerste keer de bocht om was ff andersquote:Op woensdag 20 november 2013 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Logisch, maar ik kan er maar 1 jaar wonen, en dan moet ik eruitThanks voor de tip
Maar ik weet niet of ik wel links durf te rijden
![]()
of een rotondequote:Op woensdag 20 november 2013 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Links rijden wen je zo aan, zeker in een auto met rechts stuur. Ik reed regelmatig op een dag zowel in Italie, Nederland of Duitsland en in Ierland en had er na twee keer al totaal geen moeite meer mee. Alleen de eerste keer de bocht om was ff anders
Dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat dat al zo lang geleden is....quote:Op woensdag 20 november 2013 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet, vorig jaar wel de waterpomp en distributieriem laten vervangen, zou het daardoor gekomen zijn?
aha ok. Maarja wel mega zondequote:Op woensdag 20 november 2013 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat dat al zo lang geleden is....
Maar zelf kan je hier niks aan doen hoor...
Ja dat zeker.....quote:Op woensdag 20 november 2013 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha ok. Maarja wel mega zonde
Dat gaat vanzelf, want je komt heel anders aanrijden en de borden staan anders, etc. Ik had echt alleen de eerste en evt de 2e bocht ff moeite met inschatten, dat was het.quote:
Jij bent toch altijd zelf het zonnetje in huis?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Fris ende fruitig...
Hey waar is die zon nou
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zelf het zonnetje in huis?
Hierquote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Fris ende fruitig...
Hey waar is die zon nou
Was vergeten de verwarming uit te zetten gisteravond, dat was ook een fijne verassing vanmorgenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Daarom is het binnen lekker warm en buiten niet
Hier ook, heb het zonnescherm maar naar beneden gedaan, zag niks meerquote:
Het verbaast me hoe weinig mensen een programmeerbare thermostaat hebben in huis, is toch veel prettigerquote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Was vergeten de verwarming uit te zetten gisteravond, dat was ook een fijne verassing vanmorgen
geeeeeeef terugquote:
Als je dat vaker doet, is dat ook een mooie verrassing in je jaarafrekeningquote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Was vergeten de verwarming uit te zetten gisteravond, dat was ook een fijne verassing vanmorgen
vanaf het moment dat de zon op kwam heb ik het zonnescherm al naar benedenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier ook, heb het zonnescherm maar naar beneden gedaan, zag niks meer
[..]
Het verbaast me hoe weinig mensen een programmeerbare thermostaat hebben in huis, is toch veel prettiger
Ja hoi kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geeeeeeef terug
@ rival, ik heb een programmeerbare thermostaat, half 7 gaat de kachel aan
Echt ideaal
Ideaal is dat hequote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geeeeeeef terug
Echt ideaal
Heb hem eigenlijk nog maar nauwelijks aan gehad, ik verwacht dit jaar een teruggavequote:Op woensdag 20 november 2013 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je dat vaker doet, is dat ook een mooie verrassing in je jaarafrekening
Je kan (bijna) elke thermostaat vervangen voor een luxe(re), die kan je gewoon kopen. Wanneer je weg gaat hang je de oude weer terugquote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi kan ik niks aan doen
Hmm dat lijkt me ook wel prettig. Al zali
Dat is wel lekker ja, ach misschien ook eens naar kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
Echt ideaal
Zeker wel. En ook in het weekend later aanzetten, en savonds niet vergeten want dat doe ie ook automatisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ideaal is dat hebij mij moet mn huis om half 8 warm zijn, de thermostaat bepaald zelf wanneer die dan moet beginnen met verwarmen.
T.z.t. maar eens naar kijkennquote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan (bijna) elke thermostaat vervangen voor een luxe(re), die kan je gewoon kopen. Wanneer je weg gaat hang je de oude weer terug
Inderdaad en het helpt je naar bed, want het wordt dan koud in huisquote:Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeker wel. En ook in het weekend later aanzetten, en savonds niet vergeten want dat doe ie ook automatisch.
Bazen ding.
Same herequote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Heb hem eigenlijk nog maar nauwelijks aan gehad, ik verwacht dit jaar een teruggave
Had hem gisteren aan en verder in de weekenden toen mijn scharrel er was... ik pak zelf vaker een dekentje oid
Deze even bekijken http://www.consumentenbon(...)slimme-thermostaten/quote:
dat merk ik niet als ik nog onder mijn dekentje lig/zitquote:Op woensdag 20 november 2013 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad en het helpt je naar bed, want het wordt dan koud in huis
Even kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze even bekijken http://www.consumentenbon(...)slimme-thermostaten/
Al heb ik een wat oudere, die werkt ook echt nog prima, weet alleen niet meer welke dat het is
Neu, stijve tepels enzulksquote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wanneer je naakt door huis loopt mag ie wel aan he
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu, stijve tepels enzulks
Ja bij jou groeit iets dat werkt bij mij niet zo hequote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu, stijve tepels enzulks
Je wilt wel even goed kijken hoe/wat. Want ik kan dus instellen dat het om half 8, 20 graden moet zijn, maar je hebt ze ook waarbij die om half 8 begint waardoor die dus te vroeg of te laat is.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even kijken
Zag net al iets op bol.com voor 35 euri. Valt me nog mee
quote:Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja bij jou groeit iets dat werkt bij mij niet zo he
Voorlopig heeft het geen haast en is het meer een hebbedingetjequote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt wel even goed kijken hoe/wat. Want ik kan dus instellen dat het om half 8, 20 graden moet zijn, maar je hebt ze ook waarbij die om half 8 begint waardoor die dus te vroeg of te laat is.
En ze zijn er zelfs welke je online en/of via een app kan bedienen
Als je niet vergeetachtig bent wat je thermostaat betreft, heb je 'm helemaal niet nodigquote:Op woensdag 20 november 2013 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voorlopig heeft het geen haast en is het meer een hebbedingetje
Ik zou echt niet meer zonder kunnenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voorlopig heeft het geen haast en is het meer een hebbedingetje
Dat is zo inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je niet vergeetachtig bent wat je thermostaat betreft, heb je 'm helemaal niet nodig
Ultiem gemakquote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer zonder kunnen![]()
Omdat ik wisselend wel/niet thuis ben zou een app helemaal perfect zijn trouwens. Want dan kan ik em gewoon aan/uit zetten wanneer het nodig is.
ja dus nu ben je waarschijnlijk alleen nog maar duurder uitquote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer zonder kunnen![]()
Omdat ik wisselend wel/niet thuis ben zou een app helemaal perfect zijn trouwens. Want dan kan ik em gewoon aan/uit zetten wanneer het nodig is.
Heb je al een tafel dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad.
Eerst maar eens eetkamerstoelen halen
Lui, ik ben hetquote:
Juist niet, want nu staat de verwarming heel vaak aan wanneer ik er niet ben, omdat ik vaak door de week niet thuis ben en wanneer dat onverwacht is, ik de verwarming niet uit zet.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
ja dus nu ben je waarschijnlijk alleen nog maar duurder uit
Werkt dat nog dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een oen ben ik ook
Leuke dame in de kantine bij de opdrachtgever waar ik nu rij..
Vraagt ze met een mega glimlach of ik een bonnetje wil van t afrekenen, en ipv dat ik ja zeg en of ze dan haar nummer erop zet zeg ik nee
Hier heeft die nog nooit aangestaan in de 2 jaar dat ik er woon.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist niet, want nu staat de verwarming heel vaak aan wanneer ik er niet ben, omdat ik vaak door de week niet thuis ben en wanneer dat onverwacht is, ik de verwarming niet uit zet.
Anders moet de verwarming harder werken wanneer ik het ineens 4-5 graden warmer wil hebben ipv geleidelijk op te kunnen warmenDus dat zou me zeker geld besparen.
Al is het zo goed geisoleerd dat de verwarming sowieso niet hard hoeft te werken.
Jep, toch die vierkante gekochtquote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al een tafel dan?
[..]
Lui, ik ben het
[..]
Juist niet, want nu staat de verwarming heel vaak aan wanneer ik er niet ben, omdat ik vaak door de week niet thuis ben en wanneer dat onverwacht is, ik de verwarming niet uit zet.
Anders moet de verwarming harder werken wanneer ik het ineens 4-5 graden warmer wil hebben ipv geleidelijk op te kunnen warmenDus dat zou me zeker geld besparen.
Al is het zo goed geisoleerd dat de verwarming sowieso niet hard hoeft te werken.
Terug gaan en nog wat kopenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een oen ben ik ook
Leuke dame in de kantine bij de opdrachtgever waar ik nu rij..
Vraagt ze met een mega glimlach of ik een bonnetje wil van t afrekenen, en ipv dat ik ja zeg en of ze dan haar nummer erop zet zeg ik nee
dus ben je nu toch duurder uit?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef PeuRac het volgende:
Juist niet, want nu staat de verwarming heel vaak aan wanneer ik er niet ben
app zeker?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
Hier heeft die nog nooit aangestaan in de 2 jaar dat ik er woon.
Dat zou wel weer een stunt zijn dan.quote:
Ja, plus ik weiger te betalen hier aan oplichters. (heb problemen met ze die ze weigeren op te lossenquote:
Problemen?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
Ja, plus ik weiger te betalen hier aan oplichters. (heb problemen met ze die ze weigeren op te lossen)
Niet vermeldde (hoge) kosten, paar maanden na tekenen huurcontract achtergekomen.quote:
Goed ideequote:
mooiquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, toch die vierkante gekocht. Poten leken massief, valt best wel mee
dat is rukquote:Op woensdag 20 november 2013 12:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet vermeldde (hoge) kosten, paar maanden na tekenen huurcontract achtergekomen.
Contract van verwarming zit 'vast' aan huurcontract en nu weigeren ze het dus aan te passen.
Ja he? Zo lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, allemaal heel ingewikkeld en verder zoeken ze het ook maar uit daar bij dat bedrijf.
[..]
Goed idee
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he? Zo lekker
Vinnie toch die vierkante![]()
Hadden ze die niet meer in amersfoort dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Moet wel een uur rijden voor die stoelen (bij Tilburg) maar alsnog een stuk goedkoper
Deze zijn van MP afquote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hadden ze die niet meer in amersfoort dan?
Zeker, maar ach wat ik al zei ze zoeken het maar uit daar.quote:
Hopen dat ze er morgen weer isquote:Op woensdag 20 november 2013 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen tijd meer
Morgen weer denk ik
Je kan ondertussen toch gewoon wat doen?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
Pc schiet niet op, zit al 1,5 uur te wachten dat ie klaar is met kopiëren
Such foolishness.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen tijd meer
Morgen weer denk ik
Ja LEER VERDOMME NOU IETSquote:
Computer says noquote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ondertussen toch gewoon wat doen?
Nee, dat is het probleemquote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ondertussen toch gewoon wat doen?
Ditquote:Op woensdag 20 november 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja LEER VERDOMME NOU IETS
Kijk naar het ikea-chick-incident
such a loss
Heb ik ondertussen al gedaanquote:Op woensdag 20 november 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga lunchen?
De mijne is alweer op
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit
Zaterdag nog weer even naar de ikea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Such foolishnessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----
Oja eten, dat moet ook he![]()
Ja hey! als ik een knipoog kreeg had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Such foolishness
-----
Oja eten, dat moet ook he
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
en je date morgen dan? ouwe player
Ik was gewoon flabbergastedquote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey! als ik een knipoog kreeg had ik het wel geweten![]()
Maarja
quote:
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2013 13:26:06 ]
Voelt ze niks van hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
en je date morgen dan? ouwe player
Wie weet was dat wel zo alleen was ze net telaatquote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey! als ik een knipoog kreeg had ik het wel geweten![]()
Maarja
Als men het een beetje subtiel kan dan is een knipoog krijgen wel ergquote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het er meestal zo debiel uit zien
Oefenen vin!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als men het een beetje subtiel kan dan is een knipoog krijgen wel erg![]()
Ja en toen faalde ikquote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als men het een beetje subtiel kan dan is een knipoog krijgen wel erg![]()
je hebt morgen een date met die chick van de meubelzaak?quote:
Spuit11quote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey draakje
[..]
Dan gewoon lief lachen
Ik en lief lachenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey draakje
[..]
Dan gewoon lief lachen
Jepquote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt morgen een date met die chick van de meubelzaak?
Heel hard lachen blijkbaarquote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep![]()
Moet nog even bedenken wat we gaan doen
iets waarbij het niet raar is on even niet te praten. Ga sowieso niet uit eten, tenzij de date zo lang duurt dat je wel moetquote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep![]()
Moet nog even bedenken wat we gaan doen
Deze snap ik niet zo....quote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iets waarbij het niet raar is on even niet te praten. Ga sowieso niet uit eten, tenzij de date zo lang duurt dat je wel moet
Nee want je kent het verhaal nietquote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Heel hard lachen blijkbaar
je zit dan vaak tegenover elkaar, wat van nature een vijandelijke positie is.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Deze snap ik niet zo....
Ga wel vaker uit eten op een eerste date, gesprek in stand houden is toch prima te doen.
En zo niet, dan weet ik ook voldoende
Vragen of ze je huissie wilt zien... En dan alle hoeken van de kamer laten zien, keihard inwijdenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:37 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nee want je kent het verhaal niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*winkwink*![]()
Is net wat je er zelf van maakt natuurlijk maargoed als het niet klikt klikt het niet.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:36 schreef rival het volgende:
[..]
Deze snap ik niet zo....
Ga wel vaker uit eten op een eerste date, gesprek in stand houden is toch prima te doen.
En zo niet, dan weet ik ook voldoende
Dat merk ikquote:
Ik weet het nog nietquote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iets waarbij het niet raar is on even niet te praten. Ga sowieso niet uit eten, tenzij de date zo lang duurt dat je wel moet
Aangezien niemand dat doet uit angst voor stiltes kan je het niet echt standaard noemenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je zit dan vaak tegenover elkaar, wat van nature een vijandelijke positie is.
Plus dat ik niet van standaard dates houdt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vragen of ze je huissie wilt zien... En dan alle hoeken van de kamer laten zien, keihard inwijdenIk wist dat dat plaatje zou komenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*winkwink*![]()
Ik ben zo voorspelbaarquote:Op woensdag 20 november 2013 13:43 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik wist dat dat plaatje zou komen
Het verschil moet er wezen. Je kan natuurlijk niet allemaal een beest in bed zijnquote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
http://www.wtf.nl/weird-s(...)lecht-voor-seks.html
Ik vind het gewoon weer een nutteloos onderzoekquote:Op woensdag 20 november 2013 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het verschil moet er wezen. Je kan natuurlijk niet allemaal een beest in bed zijn
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
http://www.wtf.nl/weird-s(...)lecht-voor-seks.html
Is het waarschijnlijk ook, hoewel het wel gebaseerd zal zijn op mannen met overgewicht oid. Dus een kern van waarheid zit er dan wel weer in.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind het gewoon weer een nutteloos onderzoek
Ja die laatste zin dan, als je een dikke net heb is de kans op obesitas of diabetes ook groterquote:Op woensdag 20 november 2013 14:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Is het waarschijnlijk ook, hoewel het wel gebaseerd zal zijn op mannen met overgewicht oid. Dus een kern van waarheid zit er dan wel weer in.
Wetenschapquote:Op woensdag 20 november 2013 14:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja die laatste zin dan, als je een dikke net heb is de kans op obesitas of diabetes ook groter
Joh
Recent geleden nog jaquote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef rival het volgende:
Hebben jullie mijn slanke nek weleens gezien?
'grootte'quote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef Myraela het volgende:
Iedereen weet toch dat het om de grote van de piemel gaat.
Het is dan wel weer turkije dus daar zijn ze wat kleinerquote:Op woensdag 20 november 2013 14:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trouwens opgemeten en mijn nek is 36 cm.
Jammer, dit.
Kuch.... Wat je ermee doet.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:17 schreef Myraela het volgende:
Iedereen weet toch dat het om de grote van de piemel gaat.
Hoiquote:Op woensdag 20 november 2013 14:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Recent geleden nog ja
[..]
'grootte'
Ja wat boeit een dikke nek nou... beter een dikke en grote piemol
Dat zeggen alleen mannen met een kleintjequote:
Niet wetenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mannen met een kleintje
Ik ben ook kleinquote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is dan wel weer turkije dus daar zijn ze wat kleiner
[..]
Kuch.... Wat je ermee doet.
Gewoon;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouchquote:![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest echt heul hard lachen
Ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet weten
Skip that, uiteraard!
Al mijn vrienden zijn een kop groter.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. Hoewel, 14cm langer
+1quote:Op woensdag 20 november 2013 14:43 schreef rival het volgende:
Het gaat er ook om wat je ermee doet...
Maar met een micro maakt het echt niet uit wat je ermee kan
Voor hoeveel procent ben je Indo eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn een kop groter.
Maarja, dat zijn mijn Aziatische genen denk ik.
25.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor hoeveel procent ben je Indo eigenlijk?
Was eenmalig dan denk ik?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een scharrel gehad met een te kleine piemol ja.
mij ookquote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef PeuRac het volgende:
Een kleine of raar gevormde piemel hebben lijkt me heel erg naar
Ik heb wel eens een meid gehad die zo ruim was dat ik niks voeldequote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup....
Ik moet wel wat voelen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
Ja duhquote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup....
Ik moet wel wat voelen hoor
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een meid gehad die zo ruim was dat ik niks voeldepas als die een paar keer klaargekomen was voelde ik wat
mja sommige vrouwen hebben dat. Of een periode in de maand dat ze ruimer zijn ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was bij meerdere keren verdeeld over een langere tijd zoquote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja sommige vrouwen hebben dat. Of een periode in de maand dat ze ruimer zijn ...
Ohja dat kan. Heeft ze kinderen? Ik dacht dat ik ook uitgelubberd zou zijn na 2 kinderen...quote:Op woensdag 20 november 2013 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dit was bij meerdere keren verdeeld over een langere tijd zo![]()
Maar ik heb er geen last meer van, ze woont nu samen geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |