Hartje Dublinquote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
studeren![]()
Waar woonde jij dan?
nou ik zou het wel wete iig. Half jaar is zo voorbij.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
maargoed ik weet niet wat ik er mee aanmoet![]()
klotezooi
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hartje DublinEerst langs de Liffey, maar werd de wind echt helemaal zat en wilde wat dichter bij het centrum wonen dus daarna vlakbij St. Stephens green (tussen alle nachtclubs
).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Dankjewelquote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik zou het wel wete iig. Half jaar is zo voorbij.
En als je die auto niet nodig hebt waarom zou je jezelf onnodig hoge kosten gaan bezorgen?
Dat kan je beter dan beter als backup ergens anders voor gaan bewaren.
Maar ik ga het zweet er even afspoelen ... tot straks
Ah, je gaat naar UCD dus?quote:
Jepquote:Op woensdag 20 november 2013 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah, je gaat naar UCD dus?
Wel lekker dichtbij de DART, al heb ik geen idee tot hoe laat die rijden eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Met warme motor werkt mijn IMA systeem, met koude motor niet, dus heeft voor mij toch voordeel..quote:Op woensdag 20 november 2013 09:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stationair draaien met koude motor![]()
Gewoon even snel krabben en dan weg rijden is veel beter.
En ik voel me weer beter![]()
Was echt beroerd gisteren, ga niet snel eerder naar bed.
in je huisje?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
Meh, men weet niet wat men wilt hier
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jep
Houd wel rekening met echt heel erg kut weer, altijd wind en heel veel regen (elke dag wel een bui bijna).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zijn de wegen slecht en kan je heel weinig online regelen (voor elke poep en scheet moet je naar de bank bijvoorbeeld).
Maar, schrijf je lekker in, want dan heb je "gratis" zorg (nou ja, een soort van publiek systeem). Taxi's zijn goedkoop en eten in pubs ook.
Ik woonde eerst hier: http://goo.gl/maps/jKNgm (bovenste verdieping en dat puntje, linksboven was het dakterras)."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja daar had ik al rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Houd wel rekening met echt heel erg kut weer, altijd wind en heel veel regen (elke dag wel een bui bijna).
Verder zijn de wegen slecht en kan je heel weinig online regelen (voor elke poep en scheet moet je naar de bank bijvoorbeeld).
Maar, schrijf je lekker in, want dan heb je "gratis" zorg (nou ja, een soort van publiek systeem). Taxi's zijn goedkoop en eten in pubs ook.
Ik woonde eerst hier: http://goo.gl/maps/jKNgm (bovenste verdieping en dat puntje, linksboven was het dakterras).
Kloptquote:Op woensdag 20 november 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja daar had ik al rekening mee gehouden![]()
vet![]()
Maargoed, in Rotterdam is het weer ook niet altijd even best
Ik woon gelukkig op zo'n ding van de uni, dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 20 november 2013 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt![]()
Daarna ben ik wat kleiner gaan wonen (dat ik het niet meer hoefde te delen), dat was hier: http://goo.gl/maps/MXJLq
Overigens heb niet de illusie dat je dat kan betalen, het eerste appartement was 2500/mnd en de 2e was 1700De salarisen voor expats liggen erg hoog in Ierland
Mijn stoffen kap is niet geheel waterdicht dus mijn wagen is vrij vochtig van binnen jaquote:
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]niet goed ontlucht dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zo'n vochtvreter van een paar euro bij de action halenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn stoffen kap is niet geheel waterdicht dus mijn wagen is vrij vochtig van binnen ja
Heb trouwens ook (kwam ik van de week pas achter) bij verwisselen van de motor iets geraakt waardoor iets scheef zat waardoor er water naar binnen liep onder mijn vooruit dus eer dat allemaal gedroogd is
Dat is wel fijn jaquote:Op woensdag 20 november 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig op zo'n ding van de uni, dus dat scheelt weerplus dan heb je meteen aanspraak met huisgenoten etc
degene die jouw koelsysteem heeft gevuld!quote:Op woensdag 20 november 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat ontlucht?Had ik daar iets aan kunnen doen?
Logisch, maar ik kan er maar 1 jaar wonen, en dan moet ik eruitquote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel fijn jana een tijdje had ik wat meer behoefte aan wat privacy, aangezien werken, uitgaan en wonen met dezelfde mensen mij wel een beetje uit de keel ging hangen
![]()
Dat terwijl ik ook nog veel weg was uit Dublin.
Huur trouwens ook eens een auto voor een lang weekend, is niet duur via Arguscarhire.ie en het rijden alleen al is geweldig!
Hmm dat weet ik niet, vorig jaar wel de waterpomp en distributieriem laten vervangen, zou het daardoor gekomen zijn?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
degene die jouw koelsysteem heeft gevuld!
zelf bijvullen van koelvloeistof heeft daar overigens niks mee te maken. Tenzij hij een keer echt leeg is geweest...
Links rijden wen je zo aan, zeker in een auto met rechts stuur. Ik reed regelmatig op een dag zowel in Italie, Nederland of Duitsland en in Ierland en had er na twee keer al totaal geen moeite meer mee. Alleen de eerste keer de bocht om was ff andersquote:Op woensdag 20 november 2013 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Logisch, maar ik kan er maar 1 jaar wonen, en dan moet ik eruitThanks voor de tip
Maar ik weet niet of ik wel links durf te rijden
![]()
of een rotondequote:Op woensdag 20 november 2013 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Links rijden wen je zo aan, zeker in een auto met rechts stuur. Ik reed regelmatig op een dag zowel in Italie, Nederland of Duitsland en in Ierland en had er na twee keer al totaal geen moeite meer mee. Alleen de eerste keer de bocht om was ff anders
Dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat dat al zo lang geleden is....quote:Op woensdag 20 november 2013 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet, vorig jaar wel de waterpomp en distributieriem laten vervangen, zou het daardoor gekomen zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |