Doe maarquote:Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga wel in foetushouding op de bank liggen

Hoi Sexy, lekker gezweet?quote:

Ben ikquote:
Omdat het kan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:29 schreef PeuRac het volgende:
@TGND, waarom ben jij zo bitchy tegen Aldo?

quote:Op woensdag 20 november 2013 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi Sexy, lekker gezweet?
@TGND, waarom ben jij zo bitchy tegen Aldo?

quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
te heet geworden door de olieproblemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus

Ja dat weet ik nog niet, de hoge reparatiekosten maken mijn twijfels los over het hebben van een autoquote:

Dan koop je een barrel van 500 euro met nog een half jaar apk?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet, de hoge reparatiekosten maken mijn twijfels los over het hebben van een auto![]()
want ik heb m eigenlijk niet nodig, en aangezien ik nog maar een half jaar in Nederland ben ...Maar een auto hebben is wel heel lekker

ik zou het zeker laten zitten dan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet, de hoge reparatiekosten maken mijn twijfels los over het hebben van een auto![]()
want ik heb m eigenlijk niet nodig, en aangezien ik nog maar een half jaar in Nederland ben ...Maar een auto hebben is wel heel lekker

En dan moet ik er daarna weer af en die zal ook wel problemen hebben danquote:Op woensdag 20 november 2013 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan koop je een barrel van 500 euro met nog een half jaar apk?

ook een goede optiequote:Op woensdag 20 november 2013 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan koop je een barrel van 500 euro met nog een half jaar apk?

quote:Op woensdag 20 november 2013 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou het zeker laten zitten dan.
Onnodig kosten maken terwijl het niet eens nodig is.
Waar ging je ook alweer naar toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus

quote:Op woensdag 20 november 2013 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Wat ga je daar doen? Ik heb er ook een tijd gewoond namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"

studerenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? Ik heb er ook een tijd gewoond namelijk

Hartje Dublinquote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
studeren![]()
Waar woonde jij dan?

nou ik zou het wel wete iig. Half jaar is zo voorbij.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:45 schreef AldoTheApache het volgende:
maargoed ik weet niet wat ik er mee aanmoet![]()
klotezooi

quote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hartje DublinEerst langs de Liffey, maar werd de wind echt helemaal zat en wilde wat dichter bij het centrum wonen dus daarna vlakbij St. Stephens green (tussen alle nachtclubs
).

Dankjewelquote:Op woensdag 20 november 2013 10:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik zou het wel wete iig. Half jaar is zo voorbij.
En als je die auto niet nodig hebt waarom zou je jezelf onnodig hoge kosten gaan bezorgen?
Dat kan je beter dan beter als backup ergens anders voor gaan bewaren.
Maar ik ga het zweet er even afspoelen ... tot straks

Ah, je gaat naar UCD dus?quote:

Jepquote:Op woensdag 20 november 2013 10:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ah, je gaat naar UCD dus?
Wel lekker dichtbij de DART, al heb ik geen idee tot hoe laat die rijden eigenlijk.

Met warme motor werkt mijn IMA systeem, met koude motor niet, dus heeft voor mij toch voordeel..quote:Op woensdag 20 november 2013 09:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stationair draaien met koude motor![]()
Gewoon even snel krabben en dan weg rijden is veel beter.
En ik voel me weer beter![]()
Was echt beroerd gisteren, ga niet snel eerder naar bed.

in je huisje?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:55 schreef Vinniiee het volgende:
Meh, men weet niet wat men wilt hier

quote:Op woensdag 20 november 2013 10:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jep
Houd wel rekening met echt heel erg kut weer, altijd wind en heel veel regen (elke dag wel een bui bijna).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder zijn de wegen slecht en kan je heel weinig online regelen (voor elke poep en scheet moet je naar de bank bijvoorbeeld).
Maar, schrijf je lekker in, want dan heb je "gratis" zorg (nou ja, een soort van publiek systeem). Taxi's zijn goedkoop en eten in pubs ook.
Ik woonde eerst hier: http://goo.gl/maps/jKNgm (bovenste verdieping en dat puntje, linksboven was het dakterras)."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"

Ja daar had ik al rekening mee gehoudenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Houd wel rekening met echt heel erg kut weer, altijd wind en heel veel regen (elke dag wel een bui bijna).
Verder zijn de wegen slecht en kan je heel weinig online regelen (voor elke poep en scheet moet je naar de bank bijvoorbeeld).
Maar, schrijf je lekker in, want dan heb je "gratis" zorg (nou ja, een soort van publiek systeem). Taxi's zijn goedkoop en eten in pubs ook.
Ik woonde eerst hier: http://goo.gl/maps/jKNgm (bovenste verdieping en dat puntje, linksboven was het dakterras).

Kloptquote:Op woensdag 20 november 2013 11:00 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja daar had ik al rekening mee gehouden![]()
vet![]()
Maargoed, in Rotterdam is het weer ook niet altijd even best

Ik woon gelukkig op zo'n ding van de uni, dus dat scheelt weerquote:Op woensdag 20 november 2013 11:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Klopt![]()
Daarna ben ik wat kleiner gaan wonen (dat ik het niet meer hoefde te delen), dat was hier: http://goo.gl/maps/MXJLq
Overigens heb niet de illusie dat je dat kan betalen, het eerste appartement was 2500/mnd en de 2e was 1700De salarisen voor expats liggen erg hoog in Ierland

Mijn stoffen kap is niet geheel waterdicht dus mijn wagen is vrij vochtig van binnen jaquote:

quote:Op woensdag 20 november 2013 10:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]niet goed ontlucht dan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Zo'n vochtvreter van een paar euro bij de action halenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:08 schreef rival het volgende:
[..]
Mijn stoffen kap is niet geheel waterdicht dus mijn wagen is vrij vochtig van binnen ja
Heb trouwens ook (kwam ik van de week pas achter) bij verwisselen van de motor iets geraakt waardoor iets scheef zat waardoor er water naar binnen liep onder mijn vooruit dus eer dat allemaal gedroogd is

Dat is wel fijn jaquote:Op woensdag 20 november 2013 11:06 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ik woon gelukkig op zo'n ding van de uni, dus dat scheelt weerplus dan heb je meteen aanspraak met huisgenoten etc

degene die jouw koelsysteem heeft gevuld!quote:Op woensdag 20 november 2013 11:10 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
wat ontlucht?Had ik daar iets aan kunnen doen?

Logisch, maar ik kan er maar 1 jaar wonen, en dan moet ik eruitquote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel fijn jana een tijdje had ik wat meer behoefte aan wat privacy, aangezien werken, uitgaan en wonen met dezelfde mensen mij wel een beetje uit de keel ging hangen
![]()
Dat terwijl ik ook nog veel weg was uit Dublin.
Huur trouwens ook eens een auto voor een lang weekend, is niet duur via Arguscarhire.ie en het rijden alleen al is geweldig!

Hmm dat weet ik niet, vorig jaar wel de waterpomp en distributieriem laten vervangen, zou het daardoor gekomen zijn?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
degene die jouw koelsysteem heeft gevuld!
zelf bijvullen van koelvloeistof heeft daar overigens niks mee te maken. Tenzij hij een keer echt leeg is geweest...

Links rijden wen je zo aan, zeker in een auto met rechts stuur. Ik reed regelmatig op een dag zowel in Italie, Nederland of Duitsland en in Ierland en had er na twee keer al totaal geen moeite meer mee. Alleen de eerste keer de bocht om was ff andersquote:Op woensdag 20 november 2013 11:12 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Logisch, maar ik kan er maar 1 jaar wonen, en dan moet ik eruitThanks voor de tip
Maar ik weet niet of ik wel links durf te rijden
![]()

of een rotondequote:Op woensdag 20 november 2013 11:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Links rijden wen je zo aan, zeker in een auto met rechts stuur. Ik reed regelmatig op een dag zowel in Italie, Nederland of Duitsland en in Ierland en had er na twee keer al totaal geen moeite meer mee. Alleen de eerste keer de bocht om was ff anders

Dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat dat al zo lang geleden is....quote:Op woensdag 20 november 2013 11:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Hmm dat weet ik niet, vorig jaar wel de waterpomp en distributieriem laten vervangen, zou het daardoor gekomen zijn?

aha ok. Maarja wel mega zondequote:Op woensdag 20 november 2013 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat dat al zo lang geleden is....
Maar zelf kan je hier niks aan doen hoor...

Ja dat zeker.....quote:Op woensdag 20 november 2013 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha ok. Maarja wel mega zonde

Dat gaat vanzelf, want je komt heel anders aanrijden en de borden staan anders, etc. Ik had echt alleen de eerste en evt de 2e bocht ff moeite met inschatten, dat was het.quote:

Jij bent toch altijd zelf het zonnetje in huis?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Fris ende fruitig...
Hey waar is die zon nou

quote:Op woensdag 20 november 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zelf het zonnetje in huis?

Hierquote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Fris ende fruitig...
Hey waar is die zon nou

Was vergeten de verwarming uit te zetten gisteravond, dat was ook een fijne verassing vanmorgenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Daarom is het binnen lekker warm en buiten niet

Hier ook, heb het zonnescherm maar naar beneden gedaan, zag niks meerquote:
Het verbaast me hoe weinig mensen een programmeerbare thermostaat hebben in huis, is toch veel prettigerquote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Was vergeten de verwarming uit te zetten gisteravond, dat was ook een fijne verassing vanmorgen

geeeeeeef terugquote:

Als je dat vaker doet, is dat ook een mooie verrassing in je jaarafrekeningquote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Was vergeten de verwarming uit te zetten gisteravond, dat was ook een fijne verassing vanmorgen

vanaf het moment dat de zon op kwam heb ik het zonnescherm al naar benedenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier ook, heb het zonnescherm maar naar beneden gedaan, zag niks meer
[..]
Het verbaast me hoe weinig mensen een programmeerbare thermostaat hebben in huis, is toch veel prettiger

Ja hoi kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geeeeeeef terug
@ rival, ik heb een programmeerbare thermostaat, half 7 gaat de kachel aan
Echt ideaal

Ideaal is dat hequote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geeeeeeef terug
Echt ideaal

Heb hem eigenlijk nog maar nauwelijks aan gehad, ik verwacht dit jaar een teruggavequote:Op woensdag 20 november 2013 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je dat vaker doet, is dat ook een mooie verrassing in je jaarafrekening

Je kan (bijna) elke thermostaat vervangen voor een luxe(re), die kan je gewoon kopen. Wanneer je weg gaat hang je de oude weer terugquote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi kan ik niks aan doen
Hmm dat lijkt me ook wel prettig. Al zali

Dat is wel lekker ja, ach misschien ook eens naar kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
Echt ideaal

Zeker wel. En ook in het weekend later aanzetten, en savonds niet vergeten want dat doe ie ook automatisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ideaal is dat hebij mij moet mn huis om half 8 warm zijn, de thermostaat bepaald zelf wanneer die dan moet beginnen met verwarmen.

T.z.t. maar eens naar kijkennquote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan (bijna) elke thermostaat vervangen voor een luxe(re), die kan je gewoon kopen. Wanneer je weg gaat hang je de oude weer terug

Inderdaad en het helpt je naar bed, want het wordt dan koud in huisquote:Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeker wel. En ook in het weekend later aanzetten, en savonds niet vergeten want dat doe ie ook automatisch.
Bazen ding.

Same herequote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Heb hem eigenlijk nog maar nauwelijks aan gehad, ik verwacht dit jaar een teruggave
Had hem gisteren aan en verder in de weekenden toen mijn scharrel er was... ik pak zelf vaker een dekentje oid

Deze even bekijken http://www.consumentenbon(...)slimme-thermostaten/quote:

dat merk ik niet als ik nog onder mijn dekentje lig/zitquote:Op woensdag 20 november 2013 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad en het helpt je naar bed, want het wordt dan koud in huis

Even kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze even bekijken http://www.consumentenbon(...)slimme-thermostaten/
Al heb ik een wat oudere, die werkt ook echt nog prima, weet alleen niet meer welke dat het is

Neu, stijve tepels enzulksquote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wanneer je naakt door huis loopt mag ie wel aan he

quote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu, stijve tepels enzulks

Ja bij jou groeit iets dat werkt bij mij niet zo hequote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Neu, stijve tepels enzulks

Je wilt wel even goed kijken hoe/wat. Want ik kan dus instellen dat het om half 8, 20 graden moet zijn, maar je hebt ze ook waarbij die om half 8 begint waardoor die dus te vroeg of te laat is.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:09 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Even kijken
Zag net al iets op bol.com voor 35 euri. Valt me nog mee

quote:Op woensdag 20 november 2013 12:18 schreef rival het volgende:
[..]
Ja bij jou groeit iets dat werkt bij mij niet zo he

Voorlopig heeft het geen haast en is het meer een hebbedingetjequote:Op woensdag 20 november 2013 12:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je wilt wel even goed kijken hoe/wat. Want ik kan dus instellen dat het om half 8, 20 graden moet zijn, maar je hebt ze ook waarbij die om half 8 begint waardoor die dus te vroeg of te laat is.
En ze zijn er zelfs welke je online en/of via een app kan bedienen

Als je niet vergeetachtig bent wat je thermostaat betreft, heb je 'm helemaal niet nodigquote:Op woensdag 20 november 2013 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voorlopig heeft het geen haast en is het meer een hebbedingetje

Ik zou echt niet meer zonder kunnenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:23 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Voorlopig heeft het geen haast en is het meer een hebbedingetje

Dat is zo inderdaadquote:Op woensdag 20 november 2013 12:24 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je niet vergeetachtig bent wat je thermostaat betreft, heb je 'm helemaal niet nodig

Ultiem gemakquote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer zonder kunnen![]()
Omdat ik wisselend wel/niet thuis ben zou een app helemaal perfect zijn trouwens. Want dan kan ik em gewoon aan/uit zetten wanneer het nodig is.

ja dus nu ben je waarschijnlijk alleen nog maar duurder uitquote:Op woensdag 20 november 2013 12:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zou echt niet meer zonder kunnen![]()
Omdat ik wisselend wel/niet thuis ben zou een app helemaal perfect zijn trouwens. Want dan kan ik em gewoon aan/uit zetten wanneer het nodig is.

Heb je al een tafel dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:30 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat is zo inderdaad.
Eerst maar eens eetkamerstoelen halen
Lui, ik ben hetquote:
Juist niet, want nu staat de verwarming heel vaak aan wanneer ik er niet ben, omdat ik vaak door de week niet thuis ben en wanneer dat onverwacht is, ik de verwarming niet uit zet.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:32 schreef rival het volgende:
[..]
ja dus nu ben je waarschijnlijk alleen nog maar duurder uit

Werkt dat nog dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een oen ben ik ook
Leuke dame in de kantine bij de opdrachtgever waar ik nu rij..
Vraagt ze met een mega glimlach of ik een bonnetje wil van t afrekenen, en ipv dat ik ja zeg en of ze dan haar nummer erop zet zeg ik nee
Hier heeft die nog nooit aangestaan in de 2 jaar dat ik er woon.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Juist niet, want nu staat de verwarming heel vaak aan wanneer ik er niet ben, omdat ik vaak door de week niet thuis ben en wanneer dat onverwacht is, ik de verwarming niet uit zet.
Anders moet de verwarming harder werken wanneer ik het ineens 4-5 graden warmer wil hebben ipv geleidelijk op te kunnen warmenDus dat zou me zeker geld besparen.
Al is het zo goed geisoleerd dat de verwarming sowieso niet hard hoeft te werken.

Jep, toch die vierkante gekochtquote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Heb je al een tafel dan?
[..]
Lui, ik ben het
[..]
Juist niet, want nu staat de verwarming heel vaak aan wanneer ik er niet ben, omdat ik vaak door de week niet thuis ben en wanneer dat onverwacht is, ik de verwarming niet uit zet.
Anders moet de verwarming harder werken wanneer ik het ineens 4-5 graden warmer wil hebben ipv geleidelijk op te kunnen warmenDus dat zou me zeker geld besparen.
Al is het zo goed geisoleerd dat de verwarming sowieso niet hard hoeft te werken.

Terug gaan en nog wat kopenquote:Op woensdag 20 november 2013 12:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
Wat een oen ben ik ook
Leuke dame in de kantine bij de opdrachtgever waar ik nu rij..
Vraagt ze met een mega glimlach of ik een bonnetje wil van t afrekenen, en ipv dat ik ja zeg en of ze dan haar nummer erop zet zeg ik nee

dus ben je nu toch duurder uit?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:47 schreef PeuRac het volgende:
Juist niet, want nu staat de verwarming heel vaak aan wanneer ik er niet ben

app zeker?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:48 schreef S95Sedan het volgende:
Hier heeft die nog nooit aangestaan in de 2 jaar dat ik er woon.

Dat zou wel weer een stunt zijn dan.quote:
Ja, plus ik weiger te betalen hier aan oplichters. (heb problemen met ze die ze weigeren op te lossenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |