schiet lekker opquote:Op dinsdag 19 november 2013 23:11 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm, zal daar eens naar kijken. Nadeel is dat ze meestal geen voorbeeld hebben..
Begint nu wel lekker te vorderen. Morgen even deurtjes halen voor dressoir en moet nog eetkamerstoelen en dan is het vooral aankleding
Sportzequote:Op woensdag 20 november 2013 07:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
schiet lekker op![]()
Zo ik heb den sportkleding al weer aan, zo maar eens flink beulen
Als ik daar op moet wachten kan ik 5 minuten in de auto gaan zittenquote:Op woensdag 20 november 2013 08:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Krabben
Voorruitblower ftw!
Binnenkort startmodule met timer zoeken.
Warme auto als ik instap
stationair draaien met koude motorquote:Op woensdag 20 november 2013 08:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Krabben
Voorruitblower ftw!
Binnenkort startmodule met timer zoeken.
Warme auto als ik instap
je moet ook wel de blower op max zetten en de luchtstroom op de voorruitquote:Op woensdag 20 november 2013 08:56 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Als ik daar op moet wachten kan ik 5 minuten in de auto gaan zitten
Dat doe ik, maar duurt even voordat ie warme lucht blaast en als ie dan ook nog dat ijs moet ontdooienquote:Op woensdag 20 november 2013 09:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je moet ook wel de blower op max zetten en de luchtstroom op de voorruit
die hebben mn ouders ook beide ja, zit sterk te overwegen het op mijn volgende auto ook te nemen, is echt wel heel erg fijnquote:Op woensdag 20 november 2013 09:29 schreef DaMook het volgende:
Ik wil een standkachel. Maar te duur
.
Nu ga ik slapen, vanavond iig niet krabben. Misschien komende nacht mijn auto maar stiekem binnen parkeren op het werk
.
Serieus?quote:Op woensdag 20 november 2013 09:41 schreef rival het volgende:
Ik moest trouwens ook de binnenkant krabben
ik welquote:Op woensdag 20 november 2013 10:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb ook geen kapotte auto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |