Doe maarquote:Op woensdag 20 november 2013 10:18 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga wel in foetushouding op de bank liggen
Hoi Sexy, lekker gezweet?quote:
Ben ikquote:
Omdat het kan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:29 schreef PeuRac het volgende:
@TGND, waarom ben jij zo bitchy tegen Aldo?
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoi Sexy, lekker gezweet?
@TGND, waarom ben jij zo bitchy tegen Aldo?
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:32 schreef rival het volgende:
[..]
te heet geworden door de olieproblemen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Ja dat weet ik nog niet, de hoge reparatiekosten maken mijn twijfels los over het hebben van een autoquote:
Dan koop je een barrel van 500 euro met nog een half jaar apk?quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet, de hoge reparatiekosten maken mijn twijfels los over het hebben van een auto![]()
want ik heb m eigenlijk niet nodig, en aangezien ik nog maar een half jaar in Nederland ben ...Maar een auto hebben is wel heel lekker
ik zou het zeker laten zitten dan.quote:Op woensdag 20 november 2013 10:39 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet, de hoge reparatiekosten maken mijn twijfels los over het hebben van een auto![]()
want ik heb m eigenlijk niet nodig, en aangezien ik nog maar een half jaar in Nederland ben ...Maar een auto hebben is wel heel lekker
En dan moet ik er daarna weer af en die zal ook wel problemen hebben danquote:Op woensdag 20 november 2013 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan koop je een barrel van 500 euro met nog een half jaar apk?
ook een goede optiequote:Op woensdag 20 november 2013 10:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan koop je een barrel van 500 euro met nog een half jaar apk?
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik zou het zeker laten zitten dan.
Onnodig kosten maken terwijl het niet eens nodig is.
Waar ging je ook alweer naar toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
quote:Op woensdag 20 november 2013 10:43 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]Wat ga je daar doen? Ik heb er ook een tijd gewoond namelijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
studerenquote:Op woensdag 20 november 2013 10:46 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wat ga je daar doen? Ik heb er ook een tijd gewoond namelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |