aha ok. Maarja wel mega zondequote:Op woensdag 20 november 2013 11:18 schreef rival het volgende:
[..]
Dat lijkt me onwaarschijnlijk omdat dat al zo lang geleden is....
Maar zelf kan je hier niks aan doen hoor...
Ja dat zeker.....quote:Op woensdag 20 november 2013 11:21 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
aha ok. Maarja wel mega zonde
Dat gaat vanzelf, want je komt heel anders aanrijden en de borden staan anders, etc. Ik had echt alleen de eerste en evt de 2e bocht ff moeite met inschatten, dat was het.quote:
Jij bent toch altijd zelf het zonnetje in huis?quote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Fris ende fruitig...
Hey waar is die zon nou
quote:Op woensdag 20 november 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij bent toch altijd zelf het zonnetje in huis?
Hierquote:Op woensdag 20 november 2013 11:36 schreef LovelyLady het volgende:
Fris ende fruitig...
Hey waar is die zon nou
Was vergeten de verwarming uit te zetten gisteravond, dat was ook een fijne verassing vanmorgenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]Daarom is het binnen lekker warm en buiten niet
Hier ook, heb het zonnescherm maar naar beneden gedaan, zag niks meerquote:
Het verbaast me hoe weinig mensen een programmeerbare thermostaat hebben in huis, is toch veel prettigerquote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Was vergeten de verwarming uit te zetten gisteravond, dat was ook een fijne verassing vanmorgen
geeeeeeef terugquote:
Als je dat vaker doet, is dat ook een mooie verrassing in je jaarafrekeningquote:Op woensdag 20 november 2013 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Was vergeten de verwarming uit te zetten gisteravond, dat was ook een fijne verassing vanmorgen
vanaf het moment dat de zon op kwam heb ik het zonnescherm al naar benedenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier ook, heb het zonnescherm maar naar beneden gedaan, zag niks meer
[..]
Het verbaast me hoe weinig mensen een programmeerbare thermostaat hebben in huis, is toch veel prettiger
Ja hoi kan ik niks aan doenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geeeeeeef terug
@ rival, ik heb een programmeerbare thermostaat, half 7 gaat de kachel aan
Echt ideaal
Ideaal is dat hequote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
geeeeeeef terug
Echt ideaal
Heb hem eigenlijk nog maar nauwelijks aan gehad, ik verwacht dit jaar een teruggavequote:Op woensdag 20 november 2013 11:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Als je dat vaker doet, is dat ook een mooie verrassing in je jaarafrekening
Je kan (bijna) elke thermostaat vervangen voor een luxe(re), die kan je gewoon kopen. Wanneer je weg gaat hang je de oude weer terugquote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja hoi kan ik niks aan doen
Hmm dat lijkt me ook wel prettig. Al zali
Dat is wel lekker ja, ach misschien ook eens naar kijkenquote:Op woensdag 20 november 2013 11:53 schreef LovelyLady het volgende:
Echt ideaal
Zeker wel. En ook in het weekend later aanzetten, en savonds niet vergeten want dat doe ie ook automatisch.quote:Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ideaal is dat hebij mij moet mn huis om half 8 warm zijn, de thermostaat bepaald zelf wanneer die dan moet beginnen met verwarmen.
T.z.t. maar eens naar kijkennquote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan (bijna) elke thermostaat vervangen voor een luxe(re), die kan je gewoon kopen. Wanneer je weg gaat hang je de oude weer terug
Inderdaad en het helpt je naar bed, want het wordt dan koud in huisquote:Op woensdag 20 november 2013 11:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Zeker wel. En ook in het weekend later aanzetten, en savonds niet vergeten want dat doe ie ook automatisch.
Bazen ding.
Same herequote:Op woensdag 20 november 2013 11:58 schreef rival het volgende:
[..]
Heb hem eigenlijk nog maar nauwelijks aan gehad, ik verwacht dit jaar een teruggave
Had hem gisteren aan en verder in de weekenden toen mijn scharrel er was... ik pak zelf vaker een dekentje oid
Deze even bekijken http://www.consumentenbon(...)slimme-thermostaten/quote:
dat merk ik niet als ik nog onder mijn dekentje lig/zitquote:Op woensdag 20 november 2013 12:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Inderdaad en het helpt je naar bed, want het wordt dan koud in huis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |