Niet wetenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat zeggen alleen mannen met een kleintje
Ik ben ook kleinquote:Op woensdag 20 november 2013 14:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Het is dan wel weer turkije dus daar zijn ze wat kleiner
[..]
Kuch.... Wat je ermee doet.
Gewoon;quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ouchquote:![]()
quote:Op woensdag 20 november 2013 14:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik moest echt heul hard lachen
Ik wil het niet eens wetenquote:Op woensdag 20 november 2013 14:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet weten
Skip that, uiteraard!
Al mijn vrienden zijn een kop groter.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt toch wel mee. Hoewel, 14cm langer
+1quote:Op woensdag 20 november 2013 14:43 schreef rival het volgende:
Het gaat er ook om wat je ermee doet...
Maar met een micro maakt het echt niet uit wat je ermee kan
Voor hoeveel procent ben je Indo eigenlijk?quote:Op woensdag 20 november 2013 14:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Al mijn vrienden zijn een kop groter.
Maarja, dat zijn mijn Aziatische genen denk ik.
25.quote:Op woensdag 20 november 2013 14:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Voor hoeveel procent ben je Indo eigenlijk?
Was eenmalig dan denk ik?quote:Op woensdag 20 november 2013 15:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een scharrel gehad met een te kleine piemol ja.
mij ookquote:Op woensdag 20 november 2013 15:34 schreef PeuRac het volgende:
Een kleine of raar gevormde piemel hebben lijkt me heel erg naar
Ik heb wel eens een meid gehad die zo ruim was dat ik niks voeldequote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup....
Ik moet wel wat voelen hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Ja duhquote:Op woensdag 20 november 2013 15:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
jup....
Ik moet wel wat voelen hoor
quote:Op woensdag 20 november 2013 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb wel eens een meid gehad die zo ruim was dat ik niks voeldepas als die een paar keer klaargekomen was voelde ik wat
mja sommige vrouwen hebben dat. Of een periode in de maand dat ze ruimer zijn ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit was bij meerdere keren verdeeld over een langere tijd zoquote:Op woensdag 20 november 2013 15:38 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
mja sommige vrouwen hebben dat. Of een periode in de maand dat ze ruimer zijn ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |