Problemen?quote:Op woensdag 20 november 2013 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
Ja, plus ik weiger te betalen hier aan oplichters. (heb problemen met ze die ze weigeren op te lossen)
Niet vermeldde (hoge) kosten, paar maanden na tekenen huurcontract achtergekomen.quote:
Goed ideequote:
mooiquote:Op woensdag 20 november 2013 12:49 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep, toch die vierkante gekocht. Poten leken massief, valt best wel mee
dat is rukquote:Op woensdag 20 november 2013 12:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Niet vermeldde (hoge) kosten, paar maanden na tekenen huurcontract achtergekomen.
Contract van verwarming zit 'vast' aan huurcontract en nu weigeren ze het dus aan te passen.
Ja he? Zo lekkerquote:Op woensdag 20 november 2013 13:00 schreef S95Sedan het volgende:
Maargoed, allemaal heel ingewikkeld en verder zoeken ze het ook maar uit daar bij dat bedrijf.
[..]
Goed idee
Jaquote:Op woensdag 20 november 2013 13:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja he? Zo lekker
Vinnie toch die vierkante![]()
Hadden ze die niet meer in amersfoort dan?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Moet wel een uur rijden voor die stoelen (bij Tilburg) maar alsnog een stuk goedkoper
Deze zijn van MP afquote:Op woensdag 20 november 2013 13:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hadden ze die niet meer in amersfoort dan?
Zeker, maar ach wat ik al zei ze zoeken het maar uit daar.quote:
Hopen dat ze er morgen weer isquote:Op woensdag 20 november 2013 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen tijd meer
Morgen weer denk ik
Je kan ondertussen toch gewoon wat doen?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:09 schreef Vinniiee het volgende:
Pc schiet niet op, zit al 1,5 uur te wachten dat ie klaar is met kopiëren
Such foolishness.quote:Op woensdag 20 november 2013 13:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen tijd meer
Morgen weer denk ik
Ja LEER VERDOMME NOU IETSquote:
Computer says noquote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ondertussen toch gewoon wat doen?
Nee, dat is het probleemquote:Op woensdag 20 november 2013 13:10 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan ondertussen toch gewoon wat doen?
Ditquote:Op woensdag 20 november 2013 13:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja LEER VERDOMME NOU IETS
Kijk naar het ikea-chick-incident
such a loss
Heb ik ondertussen al gedaanquote:Op woensdag 20 november 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ga lunchen?
De mijne is alweer op
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dit
Zaterdag nog weer even naar de ikea
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Such foolishnessSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-----
Oja eten, dat moet ook he![]()
Ja hey! als ik een knipoog kreeg had ik het wel gewetenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Such foolishness
-----
Oja eten, dat moet ook he
quote:Op woensdag 20 november 2013 13:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik hoop hetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kan toch geen kwaad?quote:Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
en je date morgen dan? ouwe player
Ik was gewoon flabbergastedquote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey! als ik een knipoog kreeg had ik het wel geweten![]()
Maarja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2013 13:26:06 ]
Voelt ze niks van hoorquote:Op woensdag 20 november 2013 13:23 schreef rival het volgende:
[..]
en je date morgen dan? ouwe player
Wie weet was dat wel zo alleen was ze net telaatquote:Op woensdag 20 november 2013 13:21 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja hey! als ik een knipoog kreeg had ik het wel geweten![]()
Maarja
Als men het een beetje subtiel kan dan is een knipoog krijgen wel ergquote:Op woensdag 20 november 2013 13:26 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik vind het er meestal zo debiel uit zien
Oefenen vin!quote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als men het een beetje subtiel kan dan is een knipoog krijgen wel erg![]()
Ja en toen faalde ikquote:Op woensdag 20 november 2013 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Als men het een beetje subtiel kan dan is een knipoog krijgen wel erg![]()
je hebt morgen een date met die chick van de meubelzaak?quote:
Spuit11quote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey draakje
[..]
Dan gewoon lief lachen
Ik en lief lachenquote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hey draakje
[..]
Dan gewoon lief lachen
Jepquote:Op woensdag 20 november 2013 13:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je hebt morgen een date met die chick van de meubelzaak?
Heel hard lachen blijkbaarquote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep![]()
Moet nog even bedenken wat we gaan doen
iets waarbij het niet raar is on even niet te praten. Ga sowieso niet uit eten, tenzij de date zo lang duurt dat je wel moetquote:Op woensdag 20 november 2013 13:32 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jep![]()
Moet nog even bedenken wat we gaan doen
Deze snap ik niet zo....quote:Op woensdag 20 november 2013 13:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
iets waarbij het niet raar is on even niet te praten. Ga sowieso niet uit eten, tenzij de date zo lang duurt dat je wel moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |