Ik dacht dat ik enige was met problemenquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef S95Sedan het volgende:
Iedereen heeft problemen trouwens tijn, het is hoe je ermee omgaat.

Weet ik nog niet. Zie ik tegen die tijd welquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Damn
Ga je nog naar Long distance calling in de 013?
Ik weet het momenteel allemaal niet meer.
[..]
Nee joh dit is een kloon van schenkstroop

Okequote:Op dinsdag 19 november 2013 21:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Weet ik nog niet. Zie ik tegen die tijd wel

straks misschien toch maar op tijd naar bed of zo
 straks misschien toch maar op tijd naar bed of zo

genoeg gedronken vandaag?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:01 schreef PeuRac het volgende:
Heb de hele avond al koppijn
Krijg het ook niet weg met rustig aan doenstraks misschien toch maar op tijd naar bed of zo

Waarschijnlijk nietquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
genoeg gedronken vandaag?
Twee glazen water drinken voor je naar bed gaat....
 probeer het nu in te halen.
 probeer het nu in te halen.  

ik moet mezelf er ook weer op wijzen ja, afgelopen dagen ging het wel weer goed.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Waarschijnlijk nietprobeer het nu in te halen.
Gisteren ook al te weinig gedronken. Moet daar echt beter op letten

Ik drink normaal niet te weinig, maar ging met iemand om die zelf nauwelijks drinkt terwijl ik van mezelf de 2l per dag ruim haal.quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet mezelf er ook weer op wijzen ja, afgelopen dagen ging het wel weer goed.
Morgen weer naar de sportschool:@ dus dan moet ik wel, anders krijg ik sneller hoofdpijn

Ik vergeet het meer in het weekend, dan ben ik wat vaker onderweg enzoquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik drink normaal niet te weinig, maar ging met iemand om die zelf nauwelijks drinkt terwijl ik van mezelf de 2l per dag ruim haal.

Zaterdag had ik ook te weinig, maar had ook niet verwacht zolang weg te zijnquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:20 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vergeet het meer in het weekend, dan ben ik wat vaker onderweg enzo
Doordeweeks lukt het wel aardig. Vanavond ook weer een pot thee naar binnen geslurpt, toch weer een liter

quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zaterdag had ik ook te weinig, maar had ook niet verwacht zolang weg te zijn
 zo gezellig was het met mij
 zo gezellig was het met mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

sterktequote:Op dinsdag 19 november 2013 22:26 schreef PeuRac het volgende:
Ga maar vast naar bed toe denk ik, hopen dat het morgen beter is

Die leert het ook nooit he?quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:30 schreef LovelyLady het volgende:
Verbrande haren... de kat liep weer eens langs een waxinelichtje
Wat meurt dat toch zeg

Ligt eraan wat je eigen smaak is natuurlijkquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm witte lampen zijn wel erg wit en niet sfeervol. Bestaan er wat sfeervollere lampen qua kleur?

Witte lamp in een witte kap in een kamer met witte muren is niet echt sfeervolquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je eigen smaak is natuurlijk
Ik ga mijn bed eens opzoeken, ik blijf weer te lang zitten
Maar Lindsey Stirling

Je hebt toch ook van die soft tone lampen. Meestal bruinachtige lampen (geen idee of die ook in led of spaarlampen zijn) dan is het licht niet zo wit-witquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:36 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm witte lampen zijn wel erg wit en niet sfeervol. Bestaan er wat sfeervollere lampen qua kleur?

Hmm, zal daar eens naar kijken. Nadeel is dat ze meestal geen voorbeeld hebben..quote:Op dinsdag 19 november 2013 23:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hebt toch ook van die soft tone lampen. Meestal bruinachtige lampen (geen idee of die ook in led of spaarlampen zijn) dan is het licht niet zo wit-wit
En anders misschien zo'n multicolor ding? (Blokker verkocht zo'n nepvariant van die Philips)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |