SPOILER: Poolen meetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Andersom vinquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
@LoLa: jij valt op ouder en ik op jonger [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Vinniiee het volgende:
@LoLa: jij valt op jonger en ik op ouder [ afbeelding ]
Jij ziet je kans schoon?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:35 schreef Fascination het volgende:
Over hoe jong praten we dan, LovelyLady?
Dat ook.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:38 schreef tijnbrein het volgende:
Ik val op vrouwen die niet op mij vallen
Wat is te jong voor jou, en vooral, wat te oud?quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Leeftijd maakt me echt serieus niks uit.
Uiteraard niet te jong en te oud natuurlijk.
Die Vin gaat goed de laatste tijd.. Zou het Vin wel zijn?quote:
Gewoon nieuwsgierigheid. Maar ze reageert niet merk ik.quote:
Ik zit goed in mijn velquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die Vin gaat goed de laatste tijd.. Zou het Vin wel zijn?
Vast niet zo erg als bij mijquote:
Ja hoor. Van de week nog gezienquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die Vin gaat goed de laatste tijd.. Zou het Vin wel zijn?
Niet veel verder dan Neeltje hoorquote:
Ondergrens jaar of 22-23. Boven 35-36. Maar ligt grotendeels ook aan de persoon en waar je beide zit in je leven.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat is te jong voor jou, en vooral, wat te oud?
Vrouwen zijn ook verwarrend zo af en toequote:Op dinsdag 19 november 2013 20:40 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik raak er helemaal van door de war
Alles van 14 tot 44quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ondergrens jaar of 22-23. Boven 35-36. Maar ligt grotendeels ook aan de persoon en waar je beide zit in je leven.
Ik zit mobiel ...quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid. Maar ze reageert niet merk ik.
Misschien moet je naaktfoto's sturen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Gewoon nieuwsgierigheid. Maar ze reageert niet merk ik.
Het is ook geen zieligheidswedstrijdje.quote:
Anders is het strafbaarquote:
Nee, en op dit moment zou ik die winnen. Zit niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien moet je naaktfoto's sturen.
[..]
Het is ook geen zieligheidswedstrijdje.
Jammer, ik ken net een leuke vrouw van 45 voor je.quote:
Je kan best niet lekker in je vel zitten, wil niet zeggen dat je geen leuke meid tegen kan komen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee, en op dit moment zou ik die winnen. Zit niet zo lekker in mijn vel de laatste tijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |