SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 17 november 2013 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ken je dat, dat je iets post waarvan je denkt goh, had ik dat nou echt wereldkundig moeten maken?
neequote:Op zondag 17 november 2013 22:09 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ken je dat, dat je iets post waarvan je denkt goh, had ik dat nou echt wereldkundig moeten maken?
De kartonversie van het boek is trouwens wel echt een aanrader bij mini's die per se zelf willen bladeren. Gewoon fullsize, maar veel steviger. Alleen wel behoorlijk zwaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zondag 17 november 2013 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 november 2013 10:21 schreef Clubsoda het volgende:
Wat rot Sam, ik kan me goed voorstellen dat je er doorheen zit. Maar ik sluit me aan bij de rest, het is even tanden op elkaar en doorbijten nu. Het is niet niks voor Lisa, uit haar eigen huis weg, papa uit beeld en haar zusje ook. Ik was iets ouder (net 2) toen mijn vader wegging en ik heb daardoor echt een forse verlatingsangst gehad, die behoorlijk lang nog de kop op stak. Ook al was ik klein, ik snapte haarfijn dat er iets heel heftigs gebeurde waar ik geen enkele grip op had. Het kan goed zijn dat ze haar papa erg mist ook al vindt ze skype niet zo boeiend. Het is best een moeilijk concept voor een kind, praten via een computer. En daarbij leven dreumessen zo in het moment. Ze kan hem 's avonds enorm missen maar dat toch niet uiten als je de dag erna skypet. Vorige week stond M om 16 uur bij zijn papa bij de deur te huilen en naar me te roepen en toen ik hem twee uur later ophaalde keek hij nauwelijks op omdat hij zo lekker aan het spelen was.
En daarbij, het kan ook een algemeen gevoel van onrust zijn. Haar papa is 'verdwenen' en ze is uit haar vertrouwde omgeving, wie vertelt haar dat mama niet ook zomaar verdwijnt of ze straks weer weg moet? Dat vertrouwen moet ze krijgen en houden en daar speel jij een essentiele rol in. Ik ben het eens met de rest, ik zou haar niet uit logeren doen. Investeer in haar, in jullie tijd samen en laat haar steeds zin dat jij er altijd bent. Ik zou ook even geen drukke dingen en volle programma's doen. Ze moet echt opnieuw aarden op de plek waar ze nu is. Als ze ook vertrouwd is met je tante, dan kun je altijd vragen of ze haar even twee uurtjes mee naar buiten neemt zodat jij overdag kan bijslapen.
Ik zou ook zorgen dat ze echt een eigen plekje heeft. Met haar eigen spulletjes en haar dat ook steeds laten zien en bevestigen. M slaapt 2x per maand bij opa en oma en komt soms moeilijk in slaap. Dan loop ik een rondje door zijn kamertje met hem en laat hem alles zien. Zijn bedje, zijn knuffel, zijn boekjes, maar ook zijn luiers, zijn verschoonkussen, alles. Dat hij weet wat er te zien is en dat hij snapt dat het zijn plekje is. Het voelt voor jou als tijdelijk en in je hoofd ben je vast bezig met 'straks, als je een eigen huisje hebt', maar voor Lisa is dit hoe het is, en dit moet als thuis aanvoelen.
Slaap je met haar op een kamer? Ik weet dat M daar helemaal niets mee kan en dan ook heel onrustig wordt. Kun je niet een tijdje ergens anders slapen? Een matras in de woonkamer bijvoorbeeld. En dan zorgen dat je haar hoort en bij ieder geluidje wel op haar reageren?
En verder: praat met haar, hoe klein ze ook is. Leg haar uit waar papa is, hoe het zit, wanneer ze hem weer ziet, dat jullie nu bij opa en oma wonen, dat mama bij haar is etc. Ik vertel M ook alles, en vertel hem altijd dat papa van hem houdt, en dat hij morgen/overmorgen/volgende week weer naar papa gaat, dat papa en mama niet samen wonen enzovoorts. Ze pikken vaak meer op dan je denkt.
En tot slot: accepteer dat het zo is. Ja, slaapgebrek is rot. Maar jij hebt een keus gemaakt, en die keus heeft consequenties. Positieve (daar deed je het tenslotte voor) en negatieve. Lisa heeft niets gekozen, die heeft te dealen met de situatie zoals hij is en dat doet ze op haar manier die bij haar leeftijd pas. Boos worden brengt niets, want de enige die hier sowieso niets aan kan doen is zij. Dat klinkt bits, maar zo bedoel ik het niet. Ik vertel mezelf dat ook regelmatig, ik vind het ook best heftig, voor een groot deel alleen voor mijn kind zorgen, bij nacht en ontij, naast een baan van 32 uur die ook niet altijd stressvrij is, het huishouden en de financiële rompslomp. Maar ik heb er wel zelf voor gekozen, omdat het mij beter leek, en het is mijn taak om het voor mijn kind zo eenvoudig mogelijk te maken. Zo schop ik mezelf ook regelmatig door moeilijke momenten heen. Sterkte
Ditquote:Op maandag 18 november 2013 11:43 schreef Kyara het volgende:
Eigenlijk weet ik dat ik ook vooraf al kan zeggen: eens met Clubsoda
Omdat ik ook vaak genoeg onzin uitkraamquote:Op maandag 18 november 2013 11:43 schreef Kyara het volgende:
Eigenlijk weet ik dat ik ook vooraf al kan zeggen: eens met Clubsoda
Waarom uberhaupt moeite doen om iets te typen als jij het veel beter kunt verwoorden.
Ben ik ook welquote:Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Fee, wat naar.. Je klinkt optimistisch..
Mijn kind heeft gekniptquote:M. heeft vandaag gezellig boekjes gelezen, iedere keer zat hij op de blauwe stoel en was hij heel geconcentreerd aan het kijken. Ook heeft hij alvast een knutsel werkje gemaakt voor de sinterklaas hij vond het erg leuk. Ook mocht M. samen met de hulp van Miranda de veer knippen.
Ook hebben we vandaag tosti gegeten Midas vond het heel erg lekker eerst de kaas er stiekem uit halen en opeten daarna toch maar het broodje opgegeten.
ik lig er al inquote:Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef Deepfreeze het volgende:
Heftig Kwisted!
Lekker optijd naar bed?
Ik was even de kluts kwijt. In het babytopic ging het ook al over de afwezigheid van partners. Welk topic zit ik nuquote:Op maandag 18 november 2013 20:57 schreef Mineola het volgende:
Verder een hoop dames met partner vaak afwezig, respect hoor. Ik geniet van m'n kleine ventje op mijn vrije dag, gaat prima, maar vind het wel fijn dat we 's avonds en weekends over het algemeen samen zijn om zorg/opvoeden te delen.
Ik lurk daar en ik had hetzelfde ideequote:Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik was even de kluts kwijt. In het babytopic ging het ook al over de afwezigheid van partners. Welk topic zit ik nu
Ja haha, ik was ook al even in de war, maar Xanthe, Zoë, CS, Cathmar doen ook veel alleenquote:Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik was even de kluts kwijt. In het babytopic ging het ook al over de afwezigheid van partners. Welk topic zit ik nu
Wat fijn dat het dan zo kan! Ik krijg helemaal kriebels in mijn buik door jouw verliefde postsquote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef Clubsoda het volgende:
Precies, ik zou wel gewild hebben maar zou M nooit uit de buurt van zijn vader halen. Dit was een situatie die zich heel onverwacht voordeed en heel fijn uitpakt.
Als E vroeg wakker is doen wij dat ook altijd zo, ik vertel haar dan dat het nog slaaptijd is en zet haar muziekje aan. Een mopperen en dan weer slapenquote:Op dinsdag 19 november 2013 06:56 schreef Kwisted het volgende:
Phaidra, gisteren dacht ik ook wel even van hoe moet dat straks met een tweede..
Maaar heerlijk geslapen!F was om iets voor 5 wakker. Ik wil dit ritme heel graag doorbreken. Dus heb haar even laten huilen. Daarna toch maar gaan kijken, zat ze rechtop. Even ingestopt en muziekje aan, kind brullen naruurlijk want ze wilde opgetild worden. Niet gedaan. 5 min later sliep ze. En wel tot 6uur. Woehoe! Winst behaald.
nu even bedenken wat we vandaag gaN doen. Zo te zien merkt ze nog helemaal niets van de prikjes van gisteren.
Nee ze heeft salbumatol? Misschien de goedkopere variant dat zou kunnen. Voor astma en bronchites patientenquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:45 schreef bodpa09 het volgende:
Sam: ik weet niet of ze Ventolin krijgt, maar daar kunnen kinderen ook erg hyperig van worden. En moeilijk in slaap vallen. Het is een bekende bijwerking.
Nooit gemerkt bij Djen? Sterker nog... ze kon er zelfs goed door slapen! Maar is ook alweer effe geleden dat we dat moesten gebruiken. Weet niet hoe dat nu zou zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:45 schreef bodpa09 het volgende:
Sam: ik weet niet of ze Ventolin krijgt, maar daar kunnen kinderen ook erg hyperig van worden. En moeilijk in slaap vallen. Het is een bekende bijwerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enn psst mooie fotospam van spees_eend's Silvijn in t babytopic![]()
Nee, het babytopic is gewoon keidruk met al die moeders met verlof!quote:Op dinsdag 19 november 2013 19:33 schreef Zolena het volgende:
Oh en mini lust geen andijviestamppotEcht vies gezicht + uit mond pulken.
En wat zijn jullie stil.
+1!quote:Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef bitterend het volgende:
Klopt, hier als ze moe is of hangerig dan is alles moeilijk!
Haha goed geheugen heb jijquote:Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef bitterend het volgende:
TJ heb jij geen peuter inmiddels?
Mineola ik heb hier nooit geprakt/gepureerd dus daar is ze niet kritisch op, wel lust ze heel weinig![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:08 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Haha goed geheugen heb jijJa inderdaad sinds vandaag
![]()
Fotospam volgt morgen nog
En helaas een peuter die nog niet doorslaapt![]()
ongeloofelijk maar waar
![]()
Ohwquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef bitterend het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!![]()
![]()
Hoeveel keer wordt hij wakker snachts? Mijn R nog 1 a 2 keren!
Neem mijne maar gewoon als voorbeeld danquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef Kyara het volgende:
Ik weet niet of ik nou wel zo blij van jullie verhalen wordt Bitterend en TJ... ik had nog hoop....
+1quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:34 schreef Marjolijntje het volgende:
1-2 keer per nacht klinkt fijn, ik zou willen dat het hier ook zo was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Hem hierheen halen. Weer al zijn zorgen stress begeleiding etc. Weet niet of dat voor lisa en mij het juiste effect gaat hebben op langere termijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap je spoiler niet Sam ? Wat niet te doen ?
Oh zo !quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Hem hierheen halen. Weer al zijn zorgen stress begeleiding etc. Weet niet of dat voor lisa en mij het juiste effect gaat hebben op langere termijn.
Jazeker zijn lekker thuisgebleven gisteren. mam is ook even bezig geweest zodat ik ff naar de tandarts kon en heb me maar gewoon niet meer gestoord aan haar vervelende gedrag en vermoeidheid. Uiteindelijk viel ze om kwart voor 12 in de bank in slaap voor een uurtje. En de rest van de dag lekker aangemodderd boekjes lezen etc. Vannacht heeft ze bijna de klok rond geslapen en nu is ze ook al 3 uur stilquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh zo !
Als het met Lisa maar goed gaat ! Heb je wat gedaan met de tips van hier ? Haar extra geborgenheid geven ?
Ik genoot van de periode dat het goed ging hier en het 1-2 keer was maar nu weer hopeloosquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:34 schreef Marjolijntje het volgende:
1-2 keer per nacht klinkt fijn, ik zou willen dat het hier ook zo was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:Op woensdag 20 november 2013 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik hou het ook niet vol Zolena, maar ik heb weinig keus
quote:Op woensdag 20 november 2013 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik hou het ook niet vol Zolena, maar ik heb weinig keus
Nou ik hoop het wel voor je. Als je vantevoren tegen mij had gezegd de komende 2 jaar ga je elke nacht 1 maar vaker 2 keer per nacht wakker worden had ik degene voor gek verklaardquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat doen we ook wel inderdaad. Ik vind het nu ook niet zo erg hoor. Maar ik heb hoop op een baan en dan heb ik geen mogelijkheden meer op bijslapen overdag.
Maar goed, misschien slapen die van mij straks wel door sprak zij hoopvol
Jazekerquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:37 schreef Mineola het volgende:
Oh en TJ, gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Je ventje had het nu wel echt door dat hij jarig was zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou die 2 jaar zijn echt snel gegaan, en wat een veranderingen zo'n kleintje in zo'n korte tijd maaktSta er nog elke keer verbaasd van.
Ik zal hier nog vaak meelezen ook al hoor ik nu in het andere topic hoor
Rayen 2½ jaar!
+1!quote:
Nou Sam dan hoop ik dat de flat bevalt en ik zou zeggen in dat geval gelijk accepteren. Een eigen plek geeft heel wat rust en kan je beginnen aan een nieuwe startquote:Op woensdag 20 november 2013 11:47 schreef Sam1993 het volgende:
Net gebeld door de woningbouw. Vanavond 18.00 uur mag ik de flat bezichtigen die ik heeeeel graag wil. En ik sta eerste dus vanaf 5 dec zou ik kunnen beginnen met wat klussen als ik hem geaccepteerd.
Idd veel fijner! Ga woensdag nog wel kijken bij de andere woning maar de dag erna maak ik dan al een beslissing. Een is een bovenwoning de andere een gallerijflat.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou Sam dan hoop ik dat de flat bevalt en ik zou zeggen in dat geval gelijk accepteren. Een eigen plek geeft heel wat rust en kan je beginnen aan een nieuwe start
quote:
Die?? jaaaaaaaaa!!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
De mijne zegt de hele dag: Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:31 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Mijn bijna peuter roept nu VAN MIIJJJJen ik roep terug maar jij bent van miiiijjjjjjj
Oh wat schattig <3 R noemt zichzelf "tetteta"quote:Op woensdag 20 november 2013 21:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ze snapt 'nee' nu echt, iets te goed eigenlijk![]()
. Ze schudt zelfs nee erbij!
Sinds vandaag zegt ze haar naam
Zie het topic over de kleurwedstrijd ergens bovenaanquote:Op woensdag 20 november 2013 20:27 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, foto van de winnende inzending!
Toch weer die tetten hequote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Oh wat schattig <3 R noemt zichzelf "tetteta"
Dat klonk echt schattigquote:Op woensdag 20 november 2013 21:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ze snapt 'nee' nu echt, iets te goed eigenlijk![]()
. Ze schudt zelfs nee erbij!
Sinds vandaag zegt ze haar naam
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Toch weer die tetten he![]()
Eeeelinnnn zegt ze
jij komt toch ook bijna!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zie het topic over de kleurwedstrijd ergens bovenaan
Ja, ik vind het weer raar hoor, mensen met wie je altijd veel (hebt) (ge)post die dan ineens een topicje opschuiven. Bij de baby's is dat minder erg omdat ik ze hier wel weer oppik.... maar Susie en Bitterend en straks ook DF, NTS etc
Ja, snap ik! Haar naam is een stuk lastiger! We oefenen nu op haar volledige naamquote:Op woensdag 20 november 2013 21:38 schreef bitterend het volgende:
[..]ja die tetten verslaving he!
Ik denk meer omdat haar naam echt te moeilijk is voor haar..
Ja, hier dus ook! ineens zijn we hier keihard in de nee-fase aangekomen. Hartstikke leukquote:Op woensdag 20 november 2013 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat klonk echt schattig
Mijne zegt dr naam niet
Nee zegt ze wel
Vooral neeneenee
Volgens mij is ze een stuk pittiger dan mijn dametje.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, hier dus ook! ineens zijn we hier keihard in de nee-fase aangekomen. Hartstikke leuk
jeeeeeeeeeehhh,quote:
Ik heb je zo gemist!quote:
Wat een enthousiasmequote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeehhh,met verplichte spam !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen na mn werk ga ik me eens inlezen hier, nu moe![]()
![]()
ja die gebruik ik nuquote:Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Hy Skoap. Klein hotel gebaksvorkje ?
Gezelligquote:Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: Straks belt de mijne I op![]()
Ja, het is er één hoor. Met dingen gooien doet ze ook idd, als ze het er niet mee eens is. Af en toe een echt driftbui maar omdat ze zich beter kan uiten is dat de laatste dagen minder (* Tante_Soesa klopt af)quote:Op woensdag 20 november 2013 21:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een stuk pittiger dan mijn dametje.
Die riep het vooral toen ze last had van dr oren en niet naar bed wilde.
Nu is het vooral boos worden (maar niet zo heel extreem) en met dingen gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch gewoon Chucky?![]()
Hihiquote:Op donderdag 21 november 2013 09:52 schreef Mangostine het volgende:
Haha Soesa! Wat lief
Sowieso net wakkere kindjes met wild haar die je met een ochtendstemmetje begroetenook als dat met "papaaaa" is
![]()
Spees, die Sillie met zijn vuurrode wangen! Hoe is de aftermath?
Skoap, dat klinkt toch als een uitdaging, 16 luiers op 9 uur tijdzoveel zou ik niet eens bij me hebben, schat ik. Maar wat goed dat hij zo relaxed was, en dat de koorts niet heeft doorgezet. Fijne vakantie nog!
Hier ook 1 die was om 04.30 wakkerquote:Op donderdag 21 november 2013 08:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze was vannacht om half 3 wakker, ik vrees van de kou :o! Het was maar 14 graden op haar kamertje. Mijn man heeft de kachel aangezet beneden, muziekje aan en ze sliep weer. Ik had \
Nee, ik moest haar voortaan in de houdgreep pakken om de knoopjes dicht te doen. Met al het gekrijs en drama erbij kon ik daar goed een half uur mee bezig zijn.quote:
Ik was er niet bij, dus geen ideequote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef Mangostine het volgende:
Wat goed mineola!Wat vond ie er zelf van?
Ik vind mijnes ook nog steeds een babyEen grote baby, dat wel.
Hoeveel, foto?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dus ik heb nog een stapel rompers in 86/92 in de aanbieding!
Ze wil de afgelopen tijd alles 'zef doen!', dus ook haar kleren uitzoeken en aantrekken. Ik denk dat het daarmee samenhangt. Want ook ik haar kleding uit zoek is het een groot drama om haar aangekleed te krijgen.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:17 schreef Tinuviel het volgende:
Nts apart dat het zo een drama was. Enig idee waarom? Aan de andere kant boeiend, hoef je straks niet meer over te stappen. Ik zou mijn kind dat soort dingen op kleding laten dragen, die je wel ziet. Ook al is het niet mijn smaak.
quote:Op donderdag 21 november 2013 10:05 schreef Mangostine het volgende:
Trouwens, Spees. Die laatste foto van Silvijn. Met zijn feestmuts.Pas op dude. It's alive. En als je niet oppast stuur ik het op je af. Klokslag twaalf uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch gewoon Chucky?![]()
Bedkleding: een romper met lange mouwen en een winterslaapzak met mouwen. En sinds kort ook een pyjamabroekje erbij omdat hij anders zo'n koude benen krijgt. En hij heeft ook nog een deken maar die blijft meestal niet op hem liggen.
Mineola: ja, het was een wereld van verschil joh! Wist niet wat me overkwam!
Tinuviel, beterschap. Hoop dat de koorts snel zakt.
Roy Donders![]()
Nee, sowieso nog 2 x per dag en heel soms een 3e keer. Maar dat wordt echt zeldzaam. Maar hij is 's ochtends anderhalf uur na het opstaan alweer heel moe, dan slaapt ie nog 3 kwartier tot anderhalf uur en dan rond half 3 's middags gaat hij nog een keer slapen!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Slaapt de jouwe 1x per dag Spees ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten asj
[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 22-11-2013 09:19:26 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ja precies, dat heb ik hier ook wel liggen. Hopelijk werkt het. Ik ben zelf niet zo'n fan van verwarming aan op de slaapkamer maar 14 graden is wel heul koud...quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Boh, Twinkle... Jaloers! Bij ons is 7 uur echt feest!
Goeie tip Soesa, ik heb nog wel een te grote zomerslaapzak die er prima omheen kan!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:55 schreef Mineola het volgende:
Aah KZ, wat is ze groot opeens! Knap zeg!
Twinkle, lucky you hoor. Hier ook meestal rond 6-6.15 wakker. Vooral in het weekend jammer. Met alles na half zeven ben ik al blij! Slaapt djen ook nog veel overdag? Mijne slaapt 2x 1,5-2 uur overdag en dat heeft hij nog wel nodig. Ik probeer om het 's ochtends iets later te maken door het slapen overdag te beperken tot zo'n 3u overdag en 's avonds iets later naar naar bed (half acht erin), maar geen effect. Ach, de wekker gaat toch vroeg doordeweeks...
Spees, ik zou meer kleren én verwarming doen. Maar ik vind alles onder 19 graden koud dus ik slaap zelf in een skipak zo ongeveer
Meh, denk het niet. Hij wordt ook wakker van het koffiezetapparaat beneden, als de kat buiten te hard miauwt en als ik de afwas doe. Dus dat risico neem ik liever niet. Extra slaapzak it is!quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:09 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien went hij aan het geluid Spees ?
Ja, zit in de genen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:10 schreef kleinzusje het volgende:
Tsja, over die blokjes. Ik ben gewoon verbaasd dat ze 2 weken geleden niks met dat ding kon en er dan "opeens" mee doet waarvoor die isZonder uitleg dus ??? Zit dat in de genen ?
Oh, jeetjequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Meh, denk het niet. Hij wordt ook wakker van het koffiezetapparaat beneden, als de kat buiten te hard miauwt en als ik de afwas doe. Dus dat risico neem ik liever niet. Extra slaapzak it is!
[..]
Ja, zit in de genen!Ze heeft er vast wekenlang in haar hoofd op zitten broeden
Niet altijdquote:
Hier was het ochtendslaapje ook lange tijd het belangrijkstquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:41 schreef Mineola het volgende:
Oh gelukkig slaapt mijne niet zo lichtDat lijkt me wel lastig, we hebben een oud huis dus het is best gehorig hier. Meestal plan ik de wasmachine wel een beetje om zijn slaapjes heen, maar je ontkomt er niet aan dat het wel eens tegelijk is. De verwarming slaat meestal pas aan op het moment dat ik hem uit bed kom vissen, hij is dan vaak al een halfuurtje of zo wakker.
Dat vind ik echt zo fijn, ik kan hem gerust om half zes al horen brabbelen en pas een uur later eruit vissen, hij vindt het prima in zijn bed. Al slaapt hij vaak in dat uurtje nog even dan hoor. Denk ik
We zijn niet zo van de verwarming, die staat dus nooit hoger dan op 20 graden (iedereen vindt het ook altijd koud bij ons), maar ik hou echt niet van frisse slaapkamers.
Mini-ola gaat 's ochtends rond 8.30-9u weer naar bed en slaapt 1-2 uur, 's middags rond 14-14.30u hetzelfde. Als hij na half vijf pas wakker wordt (wat ze op het kdv nogal eens doen), dan is het 's avonds feest. Gek is dat, 's ochtends geeft hij wel aan dat hij moe is, 's middags nooit.
Ik dacht dat juist dat ochtendslaapje eruit zou gaan op termijn!
Die dreumesen met Sinterklaas, ik vind het zo schattig! Mijne had geverfd op het kdv met een kwastje, de leidsters zeiden dat hij het geweldig vondEn de fotograaf is daar langs geweest, ik ben nú al benieuwd!
Dat was hier ook zo met de vormenstoof. Echt he, dat je je afvraagt waar ze dat in hemelsnaam geleerd hebben?! Knap hoor!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:10 schreef kleinzusje het volgende:
Tsja, over die blokjes. Ik ben gewoon verbaasd dat ze 2 weken geleden niks met dat ding kon en er dan "opeens" mee doet waarvoor die isZonder uitleg dus ??? Zit dat in de genen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |