abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133422993
Kwisted, was die sjaal/col er ook in donkergrijs/ voor jongens? Lijkt me ook praktisch inderdaad.

Mango, dubbel zo'n afscheid. Wel een goed teken!

BMR is meestal 5-12 dagen, maar kan ook dezelfde dag/dag erna van die andere prik, dacht ik.

Daan is al weer iets beter, tenminste sinds hij een zetpil kreeg om kwart voor 3. Maar geen hap gegeten vanavond. Ach, vrolijk en eigenwijs genoeg..

Morgen lol met kartonnen dozen :X
pi_133423068
Tinu wat een collega zeg -O-

DF succes ermee!! die colsjaal bestaat ook in blauw/grijs!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133423274
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 19:33 schreef Zolena het volgende:
Oh en mini lust geen andijviestamppot :D Echt vies gezicht + uit mond pulken.

En wat zijn jullie stil.
Nee, het babytopic is gewoon keidruk met al die moeders met verlof! :P
Wel lekker rustig vind ik het, niet meteen een heel topic bijlezen als je eens een dag niet kijkt.

Leuk weekend gehad Zolena? Jammer dat M niet zo lekker was.
Kwisted, ik heb op EBay ook een col gekocht. Superfijn ding!

Zijn jullie kinders kritisch met eten? Mijne eet echt alles zonder blokken of blozen, maar het moet wel gepureerd/geprakt/klein zijn, in elk geval niet herkenbaar. Als het in stukjes voor hem ligt dan wordt het aandachtig bekeken, beprikt en daarna meestal op de grond geflikkerd. Behalve bij brood, appel, banaan, rozijn en rijstwafeltjes, daar is het meteen dat lust ik! Geef mij dat!

Maar nu probeer ik dus al een week lang mandarijnpartjes en dat vindt hij dus helemaal niks. Zou het raar voelen of zo?

Verder is hij al weken zó vreselijk lief, gezellig en vrolijk, ik geniet me echt suf O+
(en hij slaapt nog steeds door!!!!!!)

[ Bericht 2% gewijzigd door Mineola op 19-11-2013 20:50:03 ]
  dinsdag 19 november 2013 @ 20:41:58 #104
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133423360
Bij de action hebben ze ook lekkere antislip sokken vind ik.
Rayen 2½ jaar!
pi_133423456
TJ heb jij geen peuter inmiddels? :o

Mineola ik heb hier nooit geprakt/gepureerd dus daar is ze niet kritisch op, wel lust ze heel weinig :9
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133423555
Mandarijntje is gek met zo' n vliesje erom misschien? Je moet echt bijten voor het lekker wordt, en dat is soms een stap?
Daan zijn kieskeurigheid is soms hele erg, en de dag erna net zo hard weer weg. Het lijkt ook minder van het soort eten af te hangen, meer van zijn bui..
pi_133423627
Klopt, hier als ze moe is of hangerig dan is alles moeilijk!
pi_133423767
F wil nu alles perse zelf eten. No way dat ik haar iets mag voeren. En dan eet ze t ook nog met n gebaksvorkje. Alleen pap mag ik smorgens geven. Haha 'selluf doen'

Kieskeurig valt hier wel mee. T gros lust ze. Ze houdt alleen niet van kaas. Terwijl man en ik echt kaasverslaafd zijn haha.

En F is ook echt geweldig de laatste tijd. Ze is echt een knuffelkont. En kusjes krijg ik ook steeds vaker :)
pi_133423802
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:46 schreef bitterend het volgende:
Klopt, hier als ze moe is of hangerig dan is alles moeilijk!
+1!
pi_133423807
Ik heb zowel met als zonder vliesje geprobeerd, maar hij pakt het niet eens op. Leg je er een stukje appel naast of banaan, dan pakt hij dat wel meteen. T is niet erg hoor, ik was gewoon benieuwd.

Bitterend, nog nooit? hoe deed je dat dan toen ze net begon met hapjes? Rapley neem ik aan, maar daar kreeg ze toch niks van binnen?
pi_133423923
Hmm hoezo kreeg ze niks?
Ze kreeg wat wij kregen...ik heb niet apart gekookt voor haar, alleen soms het sausje eraf gelikt :P maar ze at gewoon mee, wel weinig ja maar ik heb haar nog nooit gevoerd (ok alleen soep en brinta)
pi_133424631
Nee niks binnen :) Maar toen ze 6-8 maanden was bedoel ik. Toen was het vooral sabbelen toch? En met 1 jaar kon ze toch nog geen bord eten zoals wij wegkrijgen? Of onderschat ik nu mijn kind :@
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:08:12 #113
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133424807
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 20:43 schreef bitterend het volgende:
TJ heb jij geen peuter inmiddels? :o

Mineola ik heb hier nooit geprakt/gepureerd dus daar is ze niet kritisch op, wel lust ze heel weinig :9
Haha goed geheugen heb jij :9 Ja inderdaad sinds vandaag *O*
Fotospam volgt morgen nog
En helaas een peuter die nog niet doorslaapt :@ :N ongeloofelijk maar waar :')
Rayen 2½ jaar!
pi_133424850
Oh sorry ik begreep hem niet!

Nou met 6-7 maanden zoog ze zo een avocado naar binnen! het waren idd stukjes, ik zat fotos te kijken en ze at bijvoorbeeld 2 kleine tomaatjes, een halve avocado, een banaan, nectarine, peer enzovoort. Een boord leeg idd niet, maar doet ze nu ook niet :D
pi_133424904
Mandarijntjes worden hier enthousiast begroet en vervolgens leeggezogen.

TJ gefeliciteerd! *O*
pi_133424911
TJ, gefeliciteerd met je peuter! *G* *G* *G*
ben benieuwd naar de fotospam van je knappe ventje!
pi_133424913
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:08 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Haha goed geheugen heb jij :9 Ja inderdaad sinds vandaag *O*
Fotospam volgt morgen nog
En helaas een peuter die nog niet doorslaapt :@ :N ongeloofelijk maar waar :')
Gefeliciteerd!! O+ *O*
Hoeveel keer wordt hij wakker snachts? Mijn R nog 1 a 2 keren!
pi_133425201
Ik moest lachen, ik weet nog dat ik haar een keertje biobim heb geprobeerd te voeren toen ze 8 maanden was..wat een troep :o en het plakte zo vreselijk :X na 1 lepeltje mocht ik haar toch niet voeren en pakte ze het lepeltje uit mijn hand en gooide hem weg :')
  dinsdag 19 november 2013 @ 21:15:36 #119
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133425277
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:09 schreef bitterend het volgende:

[..]

Gefeliciteerd!! O+ *O*
Hoeveel keer wordt hij wakker snachts? Mijn R nog 1 a 2 keren!
Ohw :o mijn R ook :o Nah ik ben geschokt en beetje gerustgesteld. Dacht werkelijk waar dat ik de enigste was met een peuter die nog 's nachts wakker word. Krijg van iedereen te horen dat "het toch niet normaal is".
Krijg hem trouwens ook niet van de borst af en dat begint me toch eigenlijk wel te storen. Al 2 jaar lang iedere nacht 1 maar vaker 2 x wakker worden pfff
Volgens cb is de enige manier om hiermee te stoppen, laten krijsen, maar ja dat lukt me niet. Dan zeggen ze dan gaat hij nog wel enige jaren zo door. Pffff ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken.
Geef je R dan ook nog 's nachts de borst? Hier wel :@ hij wil niks anders en weigert anders door te slapen.

Zo en dan naar deze klaagbaak :9 verder is het een heerlijk ventje O+ en altijd vrolijk :Y

Enne sorry voor de egopost, ik lees wel elke dag mee :W
Rayen 2½ jaar!
pi_133425430
GefeliciteerdTJ!! Goed gevierd? Leuke kadootjes?
Ik ben ook benieuwd naar de spam :)
pi_133425497
:D :*
Ja ze krijgt de borst voor dat ze naar bed gaat en soms om 12 uur en dan weer rond 5 uur en dan om 7 uur
Maar afgelopen week vond ik dat 12 uur niet nodig was. Dus toen bleef ik vertellen dat tiettie nu slaapt en dan R ook moet gaan liggen met bumba en beer en giraf en furby en alle andere knuffels en dat ze haar water mocht drinken (ligt een anti lek van de hema in bed) en soms zegt ze heel zielig "ja mama" en gaat weer slapen, andere keren blijft ze neee tiieettiiee roepen en dan krijgt ze het ook gewoon
pi_133425715
Ik weet niet of ik nou wel zo blij van jullie verhalen wordt Bitterend en TJ... ik had nog hoop.... :{
pi_133425795
}:|
Kyara, mijn kind werd om het uur wakker snachts het eerste jaar. De tweede jaar ging het naar 3-4 keer per nacht en vanaf 18-20 maanden naar 1-2 keer. Ik ben er dus super blij mee.
pi_133425870
Ja, dat snap ik.....

ik vind het alleen nu wel slopend eerlijk gezegd (meisjes dan he, M slaapt prima).
pi_133426015
Ja dat het slopend is weet ik...lekker mee slapen overdag :Y en vroeg naar bed gaan ;)

Maar jij wou toch niet zo lang blijven voeden ofwel? wie weet slapen ze eerder door ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')