Leuk, nog meer Sinterklaasfeestelijkheden!
En KZ's mini snapt de vormenstoof, knap!
Hier was het eerste slaapje ook het belangrijkst. Langzaam begon het slaapje 's middags soms uit te vallen, en net als bij Bitterend sliep hij dan soms van 10 tot 12 en hield het dan goed vol tot de avond. Nu merk ik dat hij het 's morgens langer volhoudt en hij pas na de lunch naar bed hoeft. Maar dat is echt iets van de laatste twee maanden denk ik.
Hier slaapt M in een langemouwenromper (sowieso draagt hij geen korte meer, ik vind dat nu overdag ook echt te koud), en in het 'herfstdeel' van de combisleeper heeft hij dan een pyjama aan en in zijn Hema-winterslaapzak alleen en broekje. De verwarming op zijn kamer kan niet helemaal uit, dus overdag wordt het daar verwarmd maar eigenlijk alleen als de ketel aanspringt. 's Nachts staat de thermostaat op 16 graden en dan slaat hij niet aan.
Wat een lichte slaper Spees!

Wij hebben ook een oud kraakhuis en ik ben blij dat M door alle herrie heen slaapt. Ik was ook vaak 's nachts (knieperd

) en daar tukt hij ook rustig doorheen. Eén nacht is de cv op hol geslagen, gekmakend getik en ik heb geen oog dicht gedaan (tot ik om 4 uur bedacht dat de stekker er ook uit kon), maar M heeft prima geslapen
Kindje is wat hangerig vandaag, hij heeft last van zijn tong

Wilde gisteren nauwelijks eten, vandaag gaat het wat beter. Ik mag het niet echt bekijken, maar het lijkt een aft, arm ding

Maar we zijn wel al lekker op pad geweest, naar de bank waar we lang moesten wachten (emigreren is tijdrovend

) maar hij was heel zoet gelukkig. En daarna met z'n drietjes koffie gedronken