quote:Op donderdag 21 november 2013 10:05 schreef Mangostine het volgende:
Trouwens, Spees. Die laatste foto van Silvijn. Met zijn feestmuts.Pas op dude. It's alive. En als je niet oppast stuur ik het op je af. Klokslag twaalf uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch gewoon Chucky?![]()
Bedkleding: een romper met lange mouwen en een winterslaapzak met mouwen. En sinds kort ook een pyjamabroekje erbij omdat hij anders zo'n koude benen krijgt. En hij heeft ook nog een deken maar die blijft meestal niet op hem liggen.
Mineola: ja, het was een wereld van verschil joh! Wist niet wat me overkwam!
Tinuviel, beterschap. Hoop dat de koorts snel zakt.
Roy Donders![]()
Nee, sowieso nog 2 x per dag en heel soms een 3e keer. Maar dat wordt echt zeldzaam. Maar hij is 's ochtends anderhalf uur na het opstaan alweer heel moe, dan slaapt ie nog 3 kwartier tot anderhalf uur en dan rond half 3 's middags gaat hij nog een keer slapen!quote:Op donderdag 21 november 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Slaapt de jouwe 1x per dag Spees ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.niet quoten asj
[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 22-11-2013 09:19:26 ]All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ja precies, dat heb ik hier ook wel liggen. Hopelijk werkt het. Ik ben zelf niet zo'n fan van verwarming aan op de slaapkamer maar 14 graden is wel heul koud...quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Boh, Twinkle... Jaloers! Bij ons is 7 uur echt feest!
Goeie tip Soesa, ik heb nog wel een te grote zomerslaapzak die er prima omheen kan!
quote:Op vrijdag 22 november 2013 08:55 schreef Mineola het volgende:
Aah KZ, wat is ze groot opeens! Knap zeg!
Twinkle, lucky you hoor. Hier ook meestal rond 6-6.15 wakker. Vooral in het weekend jammer. Met alles na half zeven ben ik al blij! Slaapt djen ook nog veel overdag? Mijne slaapt 2x 1,5-2 uur overdag en dat heeft hij nog wel nodig. Ik probeer om het 's ochtends iets later te maken door het slapen overdag te beperken tot zo'n 3u overdag en 's avonds iets later naar naar bed (half acht erin), maar geen effect. Ach, de wekker gaat toch vroeg doordeweeks...
Spees, ik zou meer kleren én verwarming doen. Maar ik vind alles onder 19 graden koud dus ik slaap zelf in een skipak zo ongeveer
Meh, denk het niet. Hij wordt ook wakker van het koffiezetapparaat beneden, als de kat buiten te hard miauwt en als ik de afwas doe. Dus dat risico neem ik liever niet. Extra slaapzak it is!quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:09 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien went hij aan het geluid Spees ?
Ja, zit in de genen!quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:10 schreef kleinzusje het volgende:
Tsja, over die blokjes. Ik ben gewoon verbaasd dat ze 2 weken geleden niks met dat ding kon en er dan "opeens" mee doet waarvoor die isZonder uitleg dus ??? Zit dat in de genen ?
Oh, jeetjequote:Op vrijdag 22 november 2013 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Meh, denk het niet. Hij wordt ook wakker van het koffiezetapparaat beneden, als de kat buiten te hard miauwt en als ik de afwas doe. Dus dat risico neem ik liever niet. Extra slaapzak it is!
[..]
Ja, zit in de genen!Ze heeft er vast wekenlang in haar hoofd op zitten broeden
Niet altijdquote:
Hier was het ochtendslaapje ook lange tijd het belangrijkstquote:Op vrijdag 22 november 2013 09:41 schreef Mineola het volgende:
Oh gelukkig slaapt mijne niet zo lichtDat lijkt me wel lastig, we hebben een oud huis dus het is best gehorig hier. Meestal plan ik de wasmachine wel een beetje om zijn slaapjes heen, maar je ontkomt er niet aan dat het wel eens tegelijk is. De verwarming slaat meestal pas aan op het moment dat ik hem uit bed kom vissen, hij is dan vaak al een halfuurtje of zo wakker.
Dat vind ik echt zo fijn, ik kan hem gerust om half zes al horen brabbelen en pas een uur later eruit vissen, hij vindt het prima in zijn bed. Al slaapt hij vaak in dat uurtje nog even dan hoor. Denk ik
We zijn niet zo van de verwarming, die staat dus nooit hoger dan op 20 graden (iedereen vindt het ook altijd koud bij ons), maar ik hou echt niet van frisse slaapkamers.
Mini-ola gaat 's ochtends rond 8.30-9u weer naar bed en slaapt 1-2 uur, 's middags rond 14-14.30u hetzelfde. Als hij na half vijf pas wakker wordt (wat ze op het kdv nogal eens doen), dan is het 's avonds feest. Gek is dat, 's ochtends geeft hij wel aan dat hij moe is, 's middags nooit.
Ik dacht dat juist dat ochtendslaapje eruit zou gaan op termijn!
Die dreumesen met Sinterklaas, ik vind het zo schattig! Mijne had geverfd op het kdv met een kwastje, de leidsters zeiden dat hij het geweldig vondEn de fotograaf is daar langs geweest, ik ben nú al benieuwd!
Dat was hier ook zo met de vormenstoof. Echt he, dat je je afvraagt waar ze dat in hemelsnaam geleerd hebben?! Knap hoor!!quote:Op vrijdag 22 november 2013 09:10 schreef kleinzusje het volgende:
Tsja, over die blokjes. Ik ben gewoon verbaasd dat ze 2 weken geleden niks met dat ding kon en er dan "opeens" mee doet waarvoor die isZonder uitleg dus ??? Zit dat in de genen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |