abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133482404
Mineola: Losse stapjes wouw ! *O* En nee hoor, we praten geen Hebreeuws met onze mini.
Ik versta wat woordjes en het lijkt net alsof zij die zegt, vandaar de verwarring.

bitterend: Hier een spaghetti romper + pyjama / jumpsuit en dekbedje.

Tinu: beterschap voor je kleintje

Cristel die zichzelf uitkleed ! hahaha :D
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_133486533
Nts dat verklaart.

Bitterend wel zelf doen maar niet bij de kleding.

Helaas nog steeds een zielig mannetje, ook na zijn slaapje nog. Dat belooft nog wat met manlief, die lang door wilde werken. Ga toch kijken of hij op tijd naar huis kan komen. Avondritueel alleen met 2 kindjes waarvan een zielig en ziek is, is niet zo een succes. Gelukkig heeft schoonpa mijn grote opgehaald.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_133493056
Zo. Baby dreumes in bed en ik heb hier eens het een en ander bijgelezen.

Mineola wat super dat miniola los loopt! Wat een mijlpaal! *O*

Skoap :o wat spannend, dat verhaal over luierschaarste in het vliegtuig! Hoop dat de diarree inmiddels verdwenen is!

Kwis&Kyara, kwarktaart idd! Hij vond het erg lekker, al is het merendeel op de grond beland. Maar wel een beetje bastognebodem op en een beetje kwark :) Van ons heeft hij een puzzel/speelmat gekregen, een loopauto en een aantal boekjes! Boekjes zijn nu lievelings.

Wat een lief verhaal Soesa O+ zo'n begroeting na het slapen is zooo lief

quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 10:05 schreef Mangostine het volgende:
Trouwens, Spees. Die laatste foto van Silvijn. Met zijn feestmuts.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is toch gewoon Chucky? :o
Pas op dude. It's alive. En als je niet oppast stuur ik het op je af. Klokslag twaalf uur :{w

Bedkleding: een romper met lange mouwen en een winterslaapzak met mouwen. En sinds kort ook een pyjamabroekje erbij omdat hij anders zo'n koude benen krijgt. En hij heeft ook nog een deken maar die blijft meestal niet op hem liggen.

Mineola: ja, het was een wereld van verschil joh! Wist niet wat me overkwam!

Tinuviel, beterschap. Hoop dat de koorts snel zakt.

Roy Donders _O-
pi_133496421
Slaapt de jouwe 1x per dag Spees ?
pi_133496585
Pas toen Nena geboren was vond ik Mex geen baby meer :+
pi_133496639
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2013 21:08 schreef kleinzusje het volgende:
Slaapt de jouwe 1x per dag Spees ?
Nee, sowieso nog 2 x per dag en heel soms een 3e keer. Maar dat wordt echt zeldzaam. Maar hij is 's ochtends anderhalf uur na het opstaan alweer heel moe, dan slaapt ie nog 3 kwartier tot anderhalf uur en dan rond half 3 's middags gaat hij nog een keer slapen!
pi_133497152
Dat is precies ons ritme Spees. Al wordt M wel wat later wakker dan Silvijn geloof ik.
pi_133498288
Hier in bed nu romper lange mouw, pyamabroekje en gemiddeld dikke slaapzak met mouwen (zo een van de Hema waar de mouwen vanaf kunnen). Dan nog een dekentje in bed, sinds kort blijft hij daar redelijk netjes onder liggen! Net op tijd voor de winter :P
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 22 november 2013 @ 02:42:54 #259
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_133505559
Blegh, de emmer is vol hier. De zoveelste nacht op rij met een zieke maar eigenwijze Draak die verrekt om te slapen. Niet gaaf als je zelf ook ziek bent :r :O .
pi_133506182
Kyara jij hebt echt een veel slaap dreumes.

Nts wat balen. Kun je draakje misschien 1 nacht uit logeren doen of overdag hulp vragen om bij te slapen? Zelf ziek zijn en een spokend kind is echt zwaar.

Hier lekker uitgeslapen tot 7.30 uur, heerlijk. Timing is geweldig, vandaag 2e dag mocht de koorts terugkomen. Dus als het nog 2dagen doorgaat moeten we naar de hap.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133506320
Arme nts, moeders kunnen eigenlijk niet ziek zijn he. Ik zou ook iemand vragrn om vandaag een uurtje bij je thuis met de kleine te spelen zodat jij even naar bed kunt.

Tinu, fijn van t uitslapen! Hier was t vanmorgen 7.10u wat geweldig is voor haar doen. Nadeeltje, ze lag vanaf 5u tussen ons in in bed.. (ik slaap dan niet goed, t knuffelt wel fijn :P)

Mijn kind heeft nieuwe schoenen (dezelfde alleen n maat groter :'), 2 maanden aangehad à 55 euries) maat 21 al!

En ze heeft vandaag weer 2 staartjes <3

Oh en 4jan ben ik vrij voor de meet! Tenzij we dan mijn mans verjaardag vieren (die is de dag ervoor jarig) ben ik erbij! Heb er wel zin in!
pi_133506369
Morning !
Beterschap voor de zieken :*
pi_133506378
Kwisted dank voor de herinnering, hier moet de grote nog nieuwe schoenen. Staartjes zijn O+

Nu geen koorts, hopelijk blijft dat zo. En mijn kleine kroonprins installiert zichzelf op de bank en wijst dan bevelend naar de boekjes, die op tafel liggen: mama geef maar aan mij :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:29:02 #264
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133506444
Fijn dat de koorts weg is Tinuviel! En NTS, succes vandaag.. c_/ en beterschap!

Silvijn was vanochtend om 5;45 wakker, terwijl hij juist de laatste tijd in een iets-christelijker-tijdstip-flow zat. Het was 14 graden op zijn kamer, dus ik denk dat het te koud was. Wat zou slimmer/fijner zijn voor hem, extra kleding in zijn slaapzak of de verwarming aan? Hij heeft nu een romper, pyjamabroek en winterslaapzak aan.
pi_133506508
Ik heb de verwarming bij Djen ook aan. Ben echt een bofkont. Meestal wordt ze tussen 8 en 9 een keer wakker.. ze slaapt nu nog
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:36:45 #266
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133506519
Fijn Tinu, hopelijk blijft de koorts weg.

Wat vervelend NTS, beterschap!

Spees, gisternacht werd Elin ook wakker omdat het 14 graden in haar kamertje was. Wij hebben toen de verwarming wat hoger gezet en ook haar kamerdeur open laten staan, zodat er wel een beetje frisse lucht in dat kamertje komt. Ik zou persoonlijk kiezen, en dat hebben we vannacht ook gedaan, voor meer kleding in de slaapzak. Misschien een wollen romper en een wollen legging onder een flanellen pyjama ( O+ )?

Gister had mijn collega ook nog de tip om een dunne slaapzak zonder mouwen over een winterslaapzak met mouwen heen te doen. Krijg je een soort goedkope variant van een combisleeper :P. Ga ik van de winter ook doen denk ik.
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:40:34 #267
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133506555
Boh, Twinkle... Jaloers! Bij ons is 7 uur echt feest!
Goeie tip Soesa, ik heb nog wel een te grote zomerslaapzak die er prima omheen kan!
pi_133506566
Klinkt als een goede tip Soesa ^O^
Wat een luxe Twink
Tinu, nogmaals beterschap

Hier zit ze al een half uur te spelen . Ze kan opeens de blokken met gat op die staafjes krijgen :o
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
niet quoten asj

[ Bericht 10% gewijzigd door kleinzusje op 22-11-2013 09:19:26 ]
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:47:52 #269
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133506626
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:40 schreef Spees_Eend het volgende:
Boh, Twinkle... Jaloers! Bij ons is 7 uur echt feest!
Goeie tip Soesa, ik heb nog wel een te grote zomerslaapzak die er prima omheen kan!
Ja precies, dat heb ik hier ook wel liggen. Hopelijk werkt het. Ik ben zelf niet zo'n fan van verwarming aan op de slaapkamer maar 14 graden is wel heul koud...

Lieve foto KZ O+!

E. begreep vanochtend ineens het concept 'achter je'! Ze vroeg waar 'Tije' was (a.k.a. Nijntje) toen zei mijn man: 'die ligt achter je'! En ze draait zich zo om, (jaaaaa, Tije!) om 'm te pakken :o
pi_133506688
Aah KZ, wat is ze groot opeens! Knap zeg!

Twinkle, lucky you hoor. Hier ook meestal rond 6-6.15 wakker. Vooral in het weekend jammer. Met alles na half zeven ben ik al blij! Slaapt djen ook nog veel overdag? Mijne slaapt 2x 1,5-2 uur overdag en dat heeft hij nog wel nodig. Ik probeer om het 's ochtends iets later te maken door het slapen overdag te beperken tot zo'n 3u overdag en 's avonds iets later naar naar bed (half acht erin), maar geen effect. Ach, de wekker gaat toch vroeg doordeweeks...

Spees, ik zou meer kleren én verwarming doen. Maar ik vind alles onder 19 graden koud dus ik slaap zelf in een skipak zo ongeveer :+
pi_133506722
Knappe E Soesa
Skipak :9~

Ze wordt groot ja O+ Gisteren had ze een vlecht. De palmboom op haar hoofd is aan het 'omvallen" en ik ben geestelijk nog niet toe aan de kapper.
  vrijdag 22 november 2013 @ 08:59:48 #272
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133506739
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 08:55 schreef Mineola het volgende:
Aah KZ, wat is ze groot opeens! Knap zeg!

Twinkle, lucky you hoor. Hier ook meestal rond 6-6.15 wakker. Vooral in het weekend jammer. Met alles na half zeven ben ik al blij! Slaapt djen ook nog veel overdag? Mijne slaapt 2x 1,5-2 uur overdag en dat heeft hij nog wel nodig. Ik probeer om het 's ochtends iets later te maken door het slapen overdag te beperken tot zo'n 3u overdag en 's avonds iets later naar naar bed (half acht erin), maar geen effect. Ach, de wekker gaat toch vroeg doordeweeks...

Spees, ik zou meer kleren én verwarming doen. Maar ik vind alles onder 19 graden koud dus ik slaap zelf in een skipak zo ongeveer :+
:D Ik vind het echt bloedheet als het 19graden + in de slaapkamer is! Hier is het meestal zo'n 16-17 graden 's nachts. En dan gaat om 6 uur de verwarming aan naar 20 graden. Vooral die vloer in de badkamer (vloerverwarming) is dan geweldig lekker warm O+.

Elin is normaal ergens tussen 6 en 8 wakker :D :'). Gemiddeld zo rond 7 uur - half 8 de laatste tijd. Vind ik ook luxe! Voorheen was het standaard rond 6 uur.
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:01:11 #273
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133506752
Wat knap Soesa! Leuk he om ineens te merken dat ze iets nieuws snappen O+

Hier heeft later naar bed ook geen enkel effect Mineola. Is gewoon de biologische klok die hem om 6u wakker maakt. Hier is alles na half 7 ook echt heel fijn. Maandag was het.... 8:38! :o Dat hebben we nog nooit meegemaakt en was echt heel raar. Maar hij had de nacht en avond daarvoor wel heel lang gespookt, waarvan anderhalf uur compleet hysterisch. Dus zal nog wel wat in te halen hebben gehad.

Ik vind slapen in skipak of vergelijkbaar ook fijn in de winter :+ Maar nadeel aan de verwarming is dat die ketel de hele tijd aanslaat op zolder dan. Ik slaap dan zelf moeilijk in, maar aangezien Silvijn al wakker wordt van een stofje dat te hard tegen zijn deur aan waait, ben ik ook bang dat hij daar nóg vroeger van wakker wordt :D

Leuke foto KZ, en knap van de blokjes!
pi_133506836
Misschien went hij aan het geluid Spees ?
pi_133506854
Tsja, over die blokjes. Ik ben gewoon verbaasd dat ze 2 weken geleden niks met dat ding kon en er dan "opeens" mee doet waarvoor die is ;) Zonder uitleg dus ??? Zit dat in de genen ?
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:12:49 #276
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133506876
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:09 schreef kleinzusje het volgende:
Misschien went hij aan het geluid Spees ?
Meh, denk het niet. Hij wordt ook wakker van het koffiezetapparaat beneden, als de kat buiten te hard miauwt en als ik de afwas doe. Dus dat risico neem ik liever niet. Extra slaapzak it is!

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:10 schreef kleinzusje het volgende:
Tsja, over die blokjes. Ik ben gewoon verbaasd dat ze 2 weken geleden niks met dat ding kon en er dan "opeens" mee doet waarvoor die is ;) Zonder uitleg dus ??? Zit dat in de genen ?
Ja, zit in de genen! :+ Ze heeft er vast wekenlang in haar hoofd op zitten broeden O+
pi_133506930
Ah dat is het :D
pi_133506933
Oordopjes ?
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:19:25 #279
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133506978
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:12 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Meh, denk het niet. Hij wordt ook wakker van het koffiezetapparaat beneden, als de kat buiten te hard miauwt en als ik de afwas doe. Dus dat risico neem ik liever niet. Extra slaapzak it is!

[..]

Ja, zit in de genen! :+ Ze heeft er vast wekenlang in haar hoofd op zitten broeden O+
Oh, jeetje :o! Hij slaapt wel echt heel licht dus! Elin had dat ook 'vroeger' ( :') ) maar nu gaat dat beter. Hier trouwens ook herrie in haar kamer als de ketel aanslaat, wordt ze soms ook wakker van :Y

KZ, leuk he, dat ze het dan ineens door hebben! Ze zijn dan vaak zelf ook zo blij/trots.

Ik sta ook zo vaak verbaasd als we ineens iets zegt of doet wat ze een uur daarvoor nog niet zei of kon! We kwamen vanochtend het KDV binnen en daar hebben ze de boel versierd met Sinterklaas dingen. Zegt ze, terwijl ze wijst, 'Piet!'. En jawel, ze wees naar Zwarte Piet. Dat heeft ze écht niet van mij! O+
pi_133507012
Wijs jij niet naar zwarte Piet :(
pi_133507032
Overdag breng ik haar rond 11 uur naar bed. De ene keer slaapt ze 2 uur, een andere dag maar een uurtje, gister helemaal niet (maar ging ze om 16.30 k.o.) ... daar valt verder geen peil op te trekken. 's Avonds ligt ze er standaard om 7 in.
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:23:02 #282
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133507035
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:21 schreef kleinzusje het volgende:
Wijs jij niet naar zwarte Piet :(
Niet altijd :+

Gister had oma Elin haar schoentje bij de open haard gezet, samen een liedje 'gezongen' en daarna, toen Elin sliep, een cadeautje in haar schoen gezet. Ze heeft er de hele middag niet naar gekeken _O- en is er wel 100 x langsgelopen. Ik geloof dat ze dát concept nog niet helemaal snapt :+
pi_133507279
Soesa dan is een grote broer wel handig, die het cadeau voor je pakt, uitleg geeft en al. Maar ze leert het vast wel.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_133507349
Oh gelukkig slaapt mijne niet zo licht :o Dat lijkt me wel lastig, we hebben een oud huis dus het is best gehorig hier. Meestal plan ik de wasmachine wel een beetje om zijn slaapjes heen, maar je ontkomt er niet aan dat het wel eens tegelijk is. De verwarming slaat meestal pas aan op het moment dat ik hem uit bed kom vissen, hij is dan vaak al een halfuurtje of zo wakker.
Dat vind ik echt zo fijn, ik kan hem gerust om half zes al horen brabbelen en pas een uur later eruit vissen, hij vindt het prima in zijn bed. Al slaapt hij vaak in dat uurtje nog even dan hoor. Denk ik :D

We zijn niet zo van de verwarming, die staat dus nooit hoger dan op 20 graden (iedereen vindt het ook altijd koud bij ons), maar ik hou echt niet van frisse slaapkamers.

Mini-ola gaat 's ochtends rond 8.30-9u weer naar bed en slaapt 1-2 uur, 's middags rond 14-14.30u hetzelfde. Als hij na half vijf pas wakker wordt (wat ze op het kdv nogal eens doen :( ), dan is het 's avonds feest. Gek is dat, 's ochtends geeft hij wel aan dat hij moe is, 's middags nooit.
Ik dacht dat juist dat ochtendslaapje eruit zou gaan op termijn!

Die dreumesen met Sinterklaas, ik vind het zo schattig!

Mijne had geverfd op het kdv met een kwastje, de leidsters zeiden dat hij het geweldig vond O+ En de fotograaf is daar langs geweest, ik ben nú al benieuwd!

[ Bericht 0% gewijzigd door Mineola op 22-11-2013 09:47:27 ]
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:42:17 #285
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_133507358
Soesa geweldig _O- !

Kiek kleinzusje es trots zijn O+ !

Jeutje spees, wat slaapt S. licht! Hier sliep er vorig jaar eentje ram door het vuurwerk heen, maar toen er een paar maanden later een auto afbrandde in onze straat werd ze wakker van de klappende autoruiten, banden en airbags ;( .

Draakje slaapt normaliter de klok rond van 20.00uur tot 8.00uur en dan 's middags een uurtje, soms anderhalf.

Ik zou overigens ook de verwarming wat hoger zetten als het te koud is, maar idd met de deur op een kiertje en/of wat bakjes water op de verwarming voor de luchtvochtigheid.

Thanx iedereen voor de beterschapswensen! Helaas kan ik Draakje niet zo makkelijk uit handen geven aangezien wij maar op één kant van de familie kunnen vertrouwen, opa en oma op een uur rijden wonen en wij hier verder weinig/geen vrienden in de buurt hebben. En bijslapen/rusten gaat em ook niet worden, moet nog kei veel doen vandaag aangezien we straks de 32ste (ik heb ze es allemaal geteld :') ) bezichtiging hebben. Dus ik poets me nog een breuk ;) .
  vrijdag 22 november 2013 @ 09:46:15 #286
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133507443
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:41 schreef Mineola het volgende:
Oh gelukkig slaapt mijne niet zo licht :o Dat lijkt me wel lastig, we hebben een oud huis dus het is best gehorig hier. Meestal plan ik de wasmachine wel een beetje om zijn slaapjes heen, maar je ontkomt er niet aan dat het wel eens tegelijk is. De verwarming slaat meestal pas aan op het moment dat ik hem uit bed kom vissen, hij is dan vaak al een halfuurtje of zo wakker.
Dat vind ik echt zo fijn, ik kan hem gerust om half zes al horen brabbelen en pas een uur later eruit vissen, hij vindt het prima in zijn bed. Al slaapt hij vaak in dat uurtje nog even dan hoor. Denk ik :D

We zijn niet zo van de verwarming, die staat dus nooit hoger dan op 20 graden (iedereen vindt het ook altijd koud bij ons), maar ik hou echt niet van frisse slaapkamers.

Mini-ola gaat 's ochtends rond 8.30-9u weer naar bed en slaapt 1-2 uur, 's middags rond 14-14.30u hetzelfde. Als hij na half vijf pas wakker wordt (wat ze op het kdv nogal eens doen :( ), dan is het 's avonds feest. Gek is dat, 's ochtends geeft hij wel aan dat hij moe is, 's middags nooit.
Ik dacht dat juist dat ochtendslaapje eruit zou gaan op termijn!

Die dreumesen met Sinterklaas, ik vind het zo schattig! Mijne had geverfd op het kdv met een kwastje, de leidsters zeiden dat hij het geweldig vond O+ En de fotograaf is daar langs geweest, ik ben nú al benieuwd!
Hier was het ochtendslaapje ook lange tijd het belangrijkst :Y. Nu is die verschoven en slaapt ze nog maar 1x. Sinds een maandje ofzo is dat nu. Ze slaapt nu van 12-12:30 tot 14-15 uur. Wisselt heel erg nog. Ze geeft sowieso vermoeidheid pas heel laat aan de laatste tijd. Als ze in haar ogen gaat wrijven is het eigenlijk al te laat want dan stort ze echt meteen in en slaapt ze op het aankleedkussen al. Ze gaat dus nu op de klok naar bed eigenlijk.

Jaaa, hier is de fotograaf ook geweest. Ik ben zooo benieuwd! En geweldig idd, Elin heeft een schoentje en een pietenmuts geknutseld ( helemaal zelf uiteraard :') ) en ze hebben 3 december Sinterklaas feest. Heel kleinschalig, Sint komt maar ze gaan er per groep naar toe. Eerst de baby's (waar E bij zit) , dan de verticale groep en als laatste de peutergroep. Daarna komt de Sint nog op de groep zelf, dan gaan ze liedjes zingen en dansen met de pieten O+.

Tinu, op Pakjesavond zal haar grote neef haar wel helpen :D. Die hielp haar op haar verjaardag ook zo lief, hij pakte de cadeautjes uit en zij pakte ze aan. Zo schattig!
pi_133507695
De zak van Sinterklaas was het hier O+ Ik moest wel even goed kijken wat het was, haha. Sinterklaas komt hier ook langs binnenkort op de groepen. Ze hadden het al helemaal versierd!

Idd Soesa, hier ook 's middags op de klok naar bed, en dan instorten zodra je hem op het aankleedkussen neer zet.

NTS, beterschap, t is wel eens tijd dat alle ziektekiemen jullie huis uit gaan! Jammer dat er geen opvang in de buurt is. Kunnen opa en oma misschien bij jullie langskomen?
En succes met de bezichtiging, hopelijk deze keer kopers!
pi_133507789
Slapen hier in lange mouwenromper en slaapzak met mouwen. Verwarming op zijn kamer staat ook aan, maar de thermostaat staat vrij laag, dus meestal springt de verwarming 's nachts niet aan.
M. wordt meestal niet wakker van geluid. Alleen vaatwasser uitpakken is echt altijd succesvol wat dat betreft. Dus die durf ik niet meer uit te pakken als hij slaapt.
En het slapen overdag wordt steeds minder. Het lukt me de laatste tijd niet meer om hem 's middags te laten slapen. Alleen als hij 's ochtends heel kort heeft geslapen wil hij dat nog wel. Dat is 's avonds soms wat onhandig omdat ik wel strak zijn avondbedtijd wil houden op 7 uur, moet toch een beetje ritme houden.

NTS pff vermoeiend en huis steeds opruimen nog vermoeiender, hoop dat je het snel verkoopt.

KZ knap van de blokjes *O*

En soesa jouw praatdreumes is indrukwekkend. Wat snapt ze al veel zeg.
pi_133511246
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2013 09:10 schreef kleinzusje het volgende:
Dat was hier ook zo met de vormenstoof. Echt he, dat je je afvraagt waar ze dat in hemelsnaam geleerd hebben?! Knap hoor!!

Ik vind sowieso dat ze in de eerste helft van het dreumesjaar zoveel nieuwe dingen leren (misschien ook wel in de tweede helft, maar daar kan ik niet zoveel over zeggen nog :P ).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133511380
Mineola, het ochtendslaapje was / is hier ook het belangrijkste. Toen de middagslaap lastig werd, zijn we langzaamaan het tijdstip van het ochtendslaapje gaan verschuiven naar ca. 12 uur. Dat redt hij niet altijd, vandaag was hij ook al erg moe rond 11.15. Maar dan lukt het nog wel om het een half uurtje uit te stellen met veel aandacht en samen spelen.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133516344
jemig, wat gaat het hier ineens hard!

mooie foto KZ, wat knap! Leuk he, dat het dan ineens zo snel gaat. Ineens zo'n ontwikkelingsspurtje.
En ben benieuwd haar haar vlecht.

M slaapt in een mouwloze romper, een pyjama en een winterslaapzak met mouwen. Als het nog kouder wordt dan kan er dus een lange mouwen romper onder en een flanellen pyjama. M is meestal rond 8 uur wakker. Ik maak hem uiterlijk 08:30 uur wakker want anders dan is alles zo ontregeld. Het is inderdaad een slaapkop. Gelukkig heb ik nog 2 kinderen die me wakker kunnen houden ;)

NTS, succes met de bezichtiging.

Ik weet eigenlijk niet wanneer ze op het kdv sinterklaas vieren. Hij gaat maar 1 dagje dus misschien loopt hij hem net mis. Maar 4 december gaan we wel naar de soos om daar sinterklaas te vieren: liedjes zingen, pietengym en knutselen.
pi_133543009
Iedereen ineens uitslapen? :)

Sinterklaas is hier voor mini nog niet echt interessant (alhoewel cadeaupapier *O* _O_ *O* blijft leuk). Kdv gaat hier iets eerder dicht en we vieren het bij opa en oma. Vast gezellig. Ook bij werk van (8> . Maar ik heb nu al zin in volgend jaar.

Er lijkt weer een tandje door te komen. Licht drama vanmorgen. Maar gelukkig hielp een flesje melk en wat afleiding.
pi_133543852
pfoe ik kan echt niet herinneren wanneer we van 2 tot 1 slapjes zijn gegaan wat ik nog weet is dat ze om 10 uur al moe was en dan ging slapen om daarna rond 12 uur wakker te worden en vervolgens bleef ze wakker tot 19.00

Sinterklaasfeest bij mijn man zijn werk was leuk, erg druk!! haar gezicht toen ze voor het eerst de sint zag!! priceless O+ en na 2 minuutjes boeide het haar niet meer ^O^ toen konden we weg *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133543911
:D Sint gezien, missie geslaagd :D

Wij hebben vandaag maar 1 slaapje. Hij wilde alleen al om 11.30 uur naar bed dus hij zal straks wel honger hebben.
pi_133543933
Op woensdag is ook sint op mijn werk maar ik vind 1 feest wel voldoende :@

Ga je hem niet weer laten slapen rond 15 uur Kyara?
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133543942
Ik verwacht eigenlijk dat hij tegen die tijd pas wakker wordt.... hij slaapt nog steeds....
pi_133544054
Billie vond Sint niet veel aan. De intocht niet en op m'n werk ook niet.

Vanochtend ben ik weer schoenen met em gaan shoppen. Zo van maat 21 naar 23 :@. Nu kan ie er weer effe tegen aldus de aardige meneer bij de schoenenwinkel :+.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_133544059
Lekker slaapkoppie Kyara! :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_133544158
Leuk, nog meer Sinterklaasfeestelijkheden! *O*

En KZ's mini snapt de vormenstoof, knap!

Hier was het eerste slaapje ook het belangrijkst. Langzaam begon het slaapje 's middags soms uit te vallen, en net als bij Bitterend sliep hij dan soms van 10 tot 12 en hield het dan goed vol tot de avond. Nu merk ik dat hij het 's morgens langer volhoudt en hij pas na de lunch naar bed hoeft. Maar dat is echt iets van de laatste twee maanden denk ik.

Hier slaapt M in een langemouwenromper (sowieso draagt hij geen korte meer, ik vind dat nu overdag ook echt te koud), en in het 'herfstdeel' van de combisleeper heeft hij dan een pyjama aan en in zijn Hema-winterslaapzak alleen en broekje. De verwarming op zijn kamer kan niet helemaal uit, dus overdag wordt het daar verwarmd maar eigenlijk alleen als de ketel aanspringt. 's Nachts staat de thermostaat op 16 graden en dan slaat hij niet aan.

Wat een lichte slaper Spees! :o Wij hebben ook een oud kraakhuis en ik ben blij dat M door alle herrie heen slaapt. Ik was ook vaak 's nachts (knieperd :P ) en daar tukt hij ook rustig doorheen. Eén nacht is de cv op hol geslagen, gekmakend getik en ik heb geen oog dicht gedaan (tot ik om 4 uur bedacht dat de stekker er ook uit kon), maar M heeft prima geslapen :Z

Kindje is wat hangerig vandaag, hij heeft last van zijn tong :? Wilde gisteren nauwelijks eten, vandaag gaat het wat beter. Ik mag het niet echt bekijken, maar het lijkt een aft, arm ding -O- Maar we zijn wel al lekker op pad geweest, naar de bank waar we lang moesten wachten (emigreren is tijdrovend ;) ) maar hij was heel zoet gelukkig. En daarna met z'n drietjes koffie gedronken O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_133544440
Ik zal eens kijken hoe dat hier gaat. Maar als M gaat verschuiven met zijn slaapjes moet ik ook met de meiden gaan schuiven want anders kom ik de deur helemaal niet meer uit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')