abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133464835
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef Kyara het volgende:

[..]

Zie het topic over de kleurwedstrijd ergens bovenaan ;)

Ja, ik vind het weer raar hoor, mensen met wie je altijd veel (hebt) (ge)post die dan ineens een topicje opschuiven. Bij de baby's is dat minder erg omdat ik ze hier wel weer oppik.... maar Susie en Bitterend en straks ook DF, NTS etc :'(
jij komt toch ook bijna!
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  woensdag 20 november 2013 @ 21:39:30 #202
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133464894
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:38 schreef bitterend het volgende:

[..]

_O- ja die tetten verslaving he!
Ik denk meer omdat haar naam echt te moeilijk is voor haar..
Ja, snap ik! Haar naam is een stuk lastiger! We oefenen nu op haar volledige naam :P
pi_133464923
M, zegt zijn naam ook pas sinds een maand of 2. Hij kletste je de oren van de kop, inclusief 3 lettergeepwoorden maar zijn eigen naam :N

Nu zegt hij het heel vaak. Vooral in combinatie met "van" :')

En als hij iets stouts doet dan zegt hij zijn naam heel vaak achter elkaar met dezelfde intonatie als ik verzucht als hij weer met eten zit te gooien of doelgewust regen aan het maken is met zijn drinkbeker....
  woensdag 20 november 2013 @ 21:40:14 #204
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133464947
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

Dat klonk echt schattig O+

Mijne zegt dr naam niet :N

Nee zegt ze wel :')
Vooral neeneenee
Ja, hier dus ook! ineens zijn we hier keihard in de nee-fase aangekomen. Hartstikke leuk :')
pi_133464952
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:38 schreef bitterend het volgende:

[..]

jij komt toch ook bijna!
Volgend jaar pas. Duurt nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang.
pi_133465079
Het is zoooo leuk hier!! ze zegt mmm lekker inclusief haar hand zo naast dr gezicht!! en als ik vraag R waar is de bumba? zegt ze ah? ba? ise nie! ik lig elke dag in een deuk om haar <3
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133465207
I. zegt ook zijn naam nog niet. Ik mag al blij zijn als hij een keer mama zegt ipv papa :D Wel gaat hij echt telefoongesprekjes nadoen met zijn speelgoedmobieltje! "Hajo! Ja.. Ja.. Ja! (daar knikt hij dan ook echt bij) Dááá!" O+ Maar geef hem een echte telefoon en dan snapt hij er niks van. Ja, swipen, maar béllen? Er komt geluid uit, wat moet ik daar nou weer mee? _O-

Kyara, jouw creatieve knutselaar nu al zijn eerste prijs *O* Tof! I. had zich vandaag op het kdv uitgeleefd met vingerverf. Ik zei al, dat doet hij thuis met zijn yoghurt!

Tinu en NTS, beterschap :{
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133465653
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:40 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ja, hier dus ook! ineens zijn we hier keihard in de nee-fase aangekomen. Hartstikke leuk :')
Volgens mij is ze een stuk pittiger dan mijn dametje.
Die riep het vooral toen ze last had van dr oren en niet naar bed wilde.
Nu is het vooral boos worden (maar niet zo heel extreem) en met dingen gooien :')
pi_133466246
Even een berichtje vanaf Kaap Verdie!
We vermaken ons opperbest! Luc geniet en dat is zo fijn om te zien. De eerste 5 dagen waren minder leuk. Luc was ziek toen we weg gingen en vrij hoge koorts. Hier was dat vrij snel over om opeens weer terug te komen. Dag later weer weg. En dag later weer terug. Begon me toch een beetje zorgen te maken, je zit hier toch niet echt in een super moderne ;) stad. Maar gelukkig is de koorts na de laatste keer weg gebleven!

Luc wil opeens alles zelf eten (brood at hij al zelf) maar nu wil hij warm ook zelf eten en ik heb geen kinderbestek bij me. Dus eten is een beetje een uitdaging. En hij heeft ontdekt dat als je iets niet lekker vindt je dit gewoon uit kan spugen *zucht* :D
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_133466355
Oh nee gaan ons zoveel dreumesen verlaten?

De mijne schud nee maar zegt het nog niet. Hij gaat wel ineens veel meer dierengeluiden zeggen en de naam van zijn grote broer, dat is bij hem jeaje.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  woensdag 20 november 2013 @ 22:10:58 #211
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133466558
Hoi!

Is hier nog een plekje vrij?

:W
pi_133466572
Oh dat praten ! Zo gaaf ! O+
Hier: papa, mama ( ik hoor het er in :D) bah, ja, die, aai, appel ( met heel veel fantasie, ja echt :Y ),
DIE JA, Daaij ( Hebreeuws voor "stop" )
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_133466592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoi!

jeeeeeeeeeehhh, *O* met verplichte spam !
pi_133466646
Hy Skoap. Klein hotel gebaksvorkje ?
pi_133466688
Phaidra: Straks belt de mijne I op *;
pi_133466738
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:10 schreef Spees_Eend het volgende:
Hoi!

Welkom, ik ben Kyara. Aangenaam.
pi_133466841
Fijn skoap!! En idd eng om ziek te zijn in zo'n land, maar gelukkig alles weer goed! Hoe ging de vliegreis?

Schattig tinuviel. Nena kon al heel snel NEEE MIJJJ NENAAAA zeggen, is jouw oudste niet zo afpakkerig?

Sorry als ik soms te trots doe over haar praten, ik ben het gewoon niet gewend van die kleintjes die praten, het is zoooooo schattig
  woensdag 20 november 2013 @ 22:25:18 #218
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_133467175
quote:
2s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:15 schreef Kyara het volgende:

[..]

Welkom, ik ben Kyara. Aangenaam.
Ik heb je zo gemist! :o

quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

jeeeeeeeeeehhh, *O* met verplichte spam !
Wat een enthousiasme :+

Beetje verjaardagsspam onder de spoiler :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Morgen na mn werk ga ik me eens inlezen hier, nu moe :Z :s)
pi_133467474
Ooohh appelwangetjes !
pi_133467653
Skoap met een ziek kind op vakantie is eng.

Mango, dankje. Geen idee wat hij onder de leden heeft. Hopelijk is het morgen zo snel weer verdwenen als het is gekomen.

Spees wat een lieffie!

Troeta, natuurlijk pakt grote broer wel af en dan krijst of huilt de kleine. Maar nee of van mij zegt hij niet.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_133467981
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Hy Skoap. Klein hotel gebaksvorkje ?
ja die gebruik ik nu :D heb er zelfs 1 in mijn tas gestopt :@ maar die krengen zijn nog best scherp
pi_133468252
Troeta praten is ook zo leuk O+

Spees welkom! En wat een geweldige foto's!

@tinuviel: vliegreis ging goed. Op de diarree luiers na ;) we moesten rond 3:15 (in de nacht op) Luc is wakker gebleven tot in het vliegtuig :D en heeft in het vliegtuig iets van 2x 1 uur geslapen dat was het. Heb complimenten gehad van passagiers over hoe goed Luc het deed. Ik was trots :D We hadden een onverwachte tussenstop dat was minder maar gelukkig gedroeg Luc zich! Het werd wel spannend want op een gegeven moment waren de luiers op (de rest zat in de koffer) 16 luiers voor 9 uur bleek maar net genoeg. We hebben het precies gered tot het hotel :D stomme diarree...
pi_133468300
Spees wat een leuke fotos! Die rooie konen :D! En hij lijkt de kwarktaRt wel te lusten haha. Wat had je hem kado gegeven? En die feestmuts hihi.

Kyara wat leuk van de tekenwedstrijd! Ik snap dat je trots bent! F begint nu tekenen leuk te vinden. Zo schattig!

Weltruste allemaal!
pi_133468479
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 22:25 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik heb je zo gemist!

Ik jou ook *;

Wat een leuke foto's! Vond hij de taart lekker? Zo te zien wel O+
pi_133468514
Wat fijn dat het goed ging Skoap, ondanks de diarree.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')