jij komt toch ook bijna!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef Kyara het volgende:
[..]
Zie het topic over de kleurwedstrijd ergens bovenaan
Ja, ik vind het weer raar hoor, mensen met wie je altijd veel (hebt) (ge)post die dan ineens een topicje opschuiven. Bij de baby's is dat minder erg omdat ik ze hier wel weer oppik.... maar Susie en Bitterend en straks ook DF, NTS etc
Ja, snap ik! Haar naam is een stuk lastiger! We oefenen nu op haar volledige naamquote:Op woensdag 20 november 2013 21:38 schreef bitterend het volgende:
[..]ja die tetten verslaving he!
Ik denk meer omdat haar naam echt te moeilijk is voor haar..
Ja, hier dus ook! ineens zijn we hier keihard in de nee-fase aangekomen. Hartstikke leukquote:Op woensdag 20 november 2013 21:37 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Dat klonk echt schattig
Mijne zegt dr naam niet
Nee zegt ze wel
Vooral neeneenee
Volgens mij is ze een stuk pittiger dan mijn dametje.quote:Op woensdag 20 november 2013 21:40 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ja, hier dus ook! ineens zijn we hier keihard in de nee-fase aangekomen. Hartstikke leuk
jeeeeeeeeeehhh,quote:
Ik heb je zo gemist!quote:
Wat een enthousiasmequote:Op woensdag 20 november 2013 22:11 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
jeeeeeeeeeehhh,met verplichte spam !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen na mn werk ga ik me eens inlezen hier, nu moe![]()
![]()
ja die gebruik ik nuquote:Op woensdag 20 november 2013 22:12 schreef kleinzusje het volgende:
Hy Skoap. Klein hotel gebaksvorkje ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |