SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
quote:Op woensdag 20 november 2013 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik hou het ook niet vol Zolena, maar ik heb weinig keus
quote:Op woensdag 20 november 2013 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik hou het ook niet vol Zolena, maar ik heb weinig keus
Nou ik hoop het wel voor je. Als je vantevoren tegen mij had gezegd de komende 2 jaar ga je elke nacht 1 maar vaker 2 keer per nacht wakker worden had ik degene voor gek verklaardquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat doen we ook wel inderdaad. Ik vind het nu ook niet zo erg hoor. Maar ik heb hoop op een baan en dan heb ik geen mogelijkheden meer op bijslapen overdag.
Maar goed, misschien slapen die van mij straks wel door sprak zij hoopvol
Jazekerquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:37 schreef Mineola het volgende:
Oh en TJ, gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Je ventje had het nu wel echt door dat hij jarig was zeker?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou die 2 jaar zijn echt snel gegaan, en wat een veranderingen zo'n kleintje in zo'n korte tijd maaktSta er nog elke keer verbaasd van.
Ik zal hier nog vaak meelezen ook al hoor ik nu in het andere topic hoor
Rayen 2½ jaar!
+1!quote:
Nou Sam dan hoop ik dat de flat bevalt en ik zou zeggen in dat geval gelijk accepteren. Een eigen plek geeft heel wat rust en kan je beginnen aan een nieuwe startquote:Op woensdag 20 november 2013 11:47 schreef Sam1993 het volgende:
Net gebeld door de woningbouw. Vanavond 18.00 uur mag ik de flat bezichtigen die ik heeeeel graag wil. En ik sta eerste dus vanaf 5 dec zou ik kunnen beginnen met wat klussen als ik hem geaccepteerd.
Idd veel fijner! Ga woensdag nog wel kijken bij de andere woning maar de dag erna maak ik dan al een beslissing. Een is een bovenwoning de andere een gallerijflat.quote:Op woensdag 20 november 2013 12:00 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Nou Sam dan hoop ik dat de flat bevalt en ik zou zeggen in dat geval gelijk accepteren. Een eigen plek geeft heel wat rust en kan je beginnen aan een nieuwe start
quote:
Die?? jaaaaaaaaa!!quote:Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
De mijne zegt de hele dag: Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:31 schreef bitterend het volgende:
[..]![]()
Mijn bijna peuter roept nu VAN MIIJJJJen ik roep terug maar jij bent van miiiijjjjjjj
Oh wat schattig <3 R noemt zichzelf "tetteta"quote:Op woensdag 20 november 2013 21:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ze snapt 'nee' nu echt, iets te goed eigenlijk![]()
. Ze schudt zelfs nee erbij!
Sinds vandaag zegt ze haar naam
Zie het topic over de kleurwedstrijd ergens bovenaanquote:Op woensdag 20 november 2013 20:27 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, foto van de winnende inzending!
Toch weer die tetten hequote:Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef bitterend het volgende:
[..]
Oh wat schattig <3 R noemt zichzelf "tetteta"
Dat klonk echt schattigquote:Op woensdag 20 november 2013 21:32 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Ze snapt 'nee' nu echt, iets te goed eigenlijk![]()
. Ze schudt zelfs nee erbij!
Sinds vandaag zegt ze haar naam
quote:Op woensdag 20 november 2013 21:37 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
Toch weer die tetten he![]()
Eeeelinnnn zegt ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |