abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133437064
TJ gefeliciteerd!

En slapen.. Ik vind die knuffels en kusjes snachts ook wel erg lief O+ ben trots op m'n meisje hoe ze het zonder papa doet. Vannacht probeerde ze tante's naam te zeggen en vanmorgen toen ze wakker werd weer. We hebben er gister gegeten vandaar :9..wel knap want het is een moeilijke naam.

Kwisted fijn dat ze tot 6 slaapt!
Hier ook een tijdje 4/5/6u :O nu gelukkig weer 7u. Ze gaat er pas om 20u in en na het eten doen we ook altijd nog ff een activiteit dan slaapt ze beter (met de puppy door de buurt rennen bijv)

Tinu O+ superlief
pi_133437177
Tinu, wat lief.
Zoe, lijkt me ook erg leuk een pup voor lisa. Maar ik begin er maar niet meer aan.

Antwoord op je vraag tinu,
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_133437285
Spees gefeliciteerd *O* en je spam O+

Slapen is hier eigenlijk meestal makkelijk. Soms duurt het 's avonds wat langer. Maar meestal kwebbelt hij dan tegen zijn knuffels. As we speak heb ik mijn ontbijt op zit met koffie + krant op bank en meneer slaapt nog... Ik heb een uitslaapbaby. Ik zou het ook niet kunnen volhouden, zoals jullie, dus respect voor de supermama's _O_ Hij wordt trouwens wel eens wakker 's nachts, maar das met een speen meestal weer opgelost. Maar wat fijn mineola dat hij lekker door gaat slapen bij jou. *O*

Stukjes is mini hier ook niet dolenthousiast over, die eet ie pas sinds twee weken ofzo :+ , de andijviestamppot was het eerste wat hij duidelijk niet lustte. Mijlpaal. :P
pi_133437681
Spees, welkom met je dreumes!!!

Je komt niet van me af! :P
pi_133437723
Ik hou het ook niet vol Zolena, maar ik heb weinig keus ;)
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_133438802
Welkom !!! *O*
Maar waar blijft ze ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_133438934
Die zal wel druk zijn vandaag ;)

M is vandaag erg complimenteus. Hij vond zijn nieuwe shirt erg mooi. Moooiiiii sjut. En "mama moooooiiii juk" Ja schat, is mijn lelijkste nachthemd maar toch bedankt....

O+
pi_133439689
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
:*
pi_133441150
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 09:08 schreef Marjolijntje het volgende:
:*
pi_133441160
Net gebeld door de woningbouw. Vanavond 18.00 uur mag ik de flat bezichtigen die ik heeeeel graag wil. En ik sta eerste dus vanaf 5 dec zou ik kunnen beginnen met wat klussen als ik hem geaccepteerd.
  woensdag 20 november 2013 @ 11:53:14 #161
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133441333
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:31 schreef Kyara het volgende:
Ja, dat doen we ook wel inderdaad. Ik vind het nu ook niet zo erg hoor. Maar ik heb hoop op een baan en dan heb ik geen mogelijkheden meer op bijslapen overdag.
Maar goed, misschien slapen die van mij straks wel door sprak zij hoopvol
Nou ik hoop het wel voor je. Als je vantevoren tegen mij had gezegd de komende 2 jaar ga je elke nacht 1 maar vaker 2 keer per nacht wakker worden had ik degene voor gek verklaard 8)7

quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:37 schreef Mineola het volgende:
Oh en TJ, gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Je ventje had het nu wel echt door dat hij jarig was zeker?
Jazeker :Y wat een verschil met een jaar geleden. Hij was helemaal hyperdepieper van de ballonnen, de slingers en de taart met kaarsjes.
Waar ik voor de gelegenheid ook sterretjes op had gezet, dat was helemaal een hit *O*

Hier een fotospam overzicht ;) ff onder een spoiler voor degene op mobiel hier
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou die 2 jaar zijn echt snel gegaan, en wat een veranderingen zo'n kleintje in zo'n korte tijd maakt :D Sta er nog elke keer verbaasd van.
Ik zal hier nog vaak meelezen ook al hoor ik nu in het andere topic hoor :W
Rayen 2½ jaar!
pi_133441451
Die spam ! O+
Wat een mooi kereltje
pi_133441462
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
Die spam !
Wat een mooi kereltje
+1!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  woensdag 20 november 2013 @ 12:00:58 #164
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_133441556
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 11:47 schreef Sam1993 het volgende:
Net gebeld door de woningbouw. Vanavond 18.00 uur mag ik de flat bezichtigen die ik heeeeel graag wil. En ik sta eerste dus vanaf 5 dec zou ik kunnen beginnen met wat klussen als ik hem geaccepteerd.
Nou Sam dan hoop ik dat de flat bevalt en ik zou zeggen in dat geval gelijk accepteren. Een eigen plek geeft heel wat rust en kan je beginnen aan een nieuwe start
Rayen 2½ jaar!
pi_133441925
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 12:00 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Nou Sam dan hoop ik dat de flat bevalt en ik zou zeggen in dat geval gelijk accepteren. Een eigen plek geeft heel wat rust en kan je beginnen aan een nieuwe start
Idd veel fijner! Ga woensdag nog wel kijken bij de andere woning maar de dag erna maak ik dan al een beslissing. Een is een bovenwoning de andere een gallerijflat.

Wat een mooie spam van je mannetje. Gefeliciteerd!
pi_133442265
TJ wat een prachtige foto's! Die met zijn oma O+. En herkenbaar, nog op een holletje maat 44 moeten aanschaffen. Ik wist helemaal niet dat R. ook aan de kleine kant was volgens mij. Leuk keukentje! Waar komt deze vandaan?

Sam, wat een goed nieuws! Dat is snel gegaan dan, fijn.

Echt doorslapen doet mijnes ook niet TJ. Ik ben nu blij dat hij 'pas' rond 4/5 uur voor het eerst wakker wordt en we sinds een paar weken dus dagen hebben met 6 uur aaneengesloten slaap. Niet elke nacht, maar het is wel duidelijk een verbetering. Waar dat door komt? Geen idee, ik doe niet echt iets anders. Er zijn wel dingen die volgens mij meespelen:

1) Ik denk dat hij moeite heeft met grotere hoeveelheden eten in 1x en hij dus echt de nacht nog niet doorkomt zonder voeding. Het duurde ook heel lang (10 maanden denk ik) voor hij overdag 3 uur tussen voedingen kon laten.
2) Hij slaapt nu dieper, dat is volgens mij een heel natuurlijke ontwikkeling.
3) Hij kan nu 's avonds zelf in slaap vallen (dat lukte zo rond de 14 maanden denk ik), dus misschien lukt hem dat ook beter als hij 's nachts wakker wordt. Het valt me wel op, dat hij vaak heel onrustig wakker wordt. Hij begint altijd direct te huilen en gaat rechtop zitten, alsof hij ook even niet weet waar hij is ofzo. Het ziet er in ieder geval heel sneu uit.
4) Beter gewend aan de prikkels van overdag. Het nachtelijk drama begon toen ik weer ging werken en hij naar het kdv ging. Hij vindt het daar heel leuk, huilt eigenlijk nooit bij het wegbrengen. Maar toch heeft het behoorlijke impact gehad. Als we een drukke dag hebben met activiteiten die 'anders zijn dan anders', merken we dat ook direct in zijn slaapgedrag.

Geen idee of je hier wat aan hebt, maar je bent in ieder geval zeker niet de enige met een dreumes (nou ja, nu peuter ;)) die nog niet doorslaapt.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133442413
Wahaha Kyara heerlijk!

Sam dat klinkt goed! Veel succes!
  woensdag 20 november 2013 @ 13:00:04 #168
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133443201
TJ gefeliciteeeeerd! Wat een mooie spam O+ . Ik heb altijd een zwak gehad voor R O+ . En die foto met z'n omaatje is lief! Volgens mij is ze heel klein, of niet :D.

Sam, ik hoop wat fijn dat je misschien zo snel een huisje hebt. Succes.

Kyara :D. Wat een schatje is M ook.
pi_133451219
Welkom en gefeliciteerd Spees! *O*

Sam, dat zou een mooi sintcadeau zijn zeg, succes!

TJ ook gefeliciteerd *O* wat een ogen heeft jouw peuter zeg! Mooi O+

Hier is het slapen geen probleem gelukkig :X Ik wens de moeders bij wie dat anders is een ontspannen daginvulling toe :*

Ik was met M bij het CB, hij weegt 11300 gram bij 79 cm. In gewicht was hij iets meer gegroeid dan in lengte :@ Een gezonde dreumes. Woordjes, motoriek, concentratie was allemaal goed. Ik word altijd zo emo van een arts die dan benoemt hoe goed hij het doet, hoe knap dat allemaal is, en dat hij daar dan zo blij in zijn luier naar staat te luisteren. O+

Vanochtend was hij om 6u wakker en ik heel moe, dus ik had hem nog even bij me in bed genomen. Na wat gekneuter viel hij weer in slaap, tot 9u. Lekker man, samen uitslapen! ^O^
pi_133451340
Wat fijn Sam!

Wat een mooie foto's TJ en wat is R toch een superknap kereltje O+

Mango, mooie stats en wat kun je dan trots zijn op je kind he O+
  woensdag 20 november 2013 @ 16:46:29 #171
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_133451980
TJ en Spees gefeliciteerd!

Mooie stats Mango!

Sam, hopelijk komt er snel wat rust en regelmaat in jullie leventjes!

En een dikke knuffel voor die mama's van de niet-doorslapers. Ik vond 13 maanden gebroken nachten al zwaar.

Verder een hoofd vol watten dus weinig onthouden helaas :@ .

Draakje is ook weer verkouden, we zijn nou al 3 weken ziek, zwak en misselijk onderweg met haar (manlief had het de vorige week ook) en nou heb ik het ook nog te pakken. Vandaag oma maar ff opgetrommeld voor ondersteuning, ik ben ff helemaal afgedraaid ;(.
pi_133453199
Ik vind dat wel jammer dat ik Djen niet bij mij in bed kan nemen want no way dat die gaat slapen. Dan ben ik weleens jaloers op jullie :p
pi_133453639
Oh bah NTS, dat is toch niet te doen zo? Beterschap zeg :*
pi_133454811
Beterschap NTS

Mijn kind heeft zijn eerste kleurwedstrijd gewonnen. En ik ben zo trots dan ik er bijna emotioneel van wordt. En dat vind ik dan weer zoooooo stom van mezelf :')
  woensdag 20 november 2013 @ 18:12:25 #175
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_133455114
Moh we overleven het wel hoor. Tis alleen zo verdomdes lastig als je meer met de wcpot kan knuffelen als met je kind :') .

Kyara wat goed van M.!!! Gefeliciteerd!

Ow ja, as we speak is Draakje pizza Margaritha met cocktailsaus aan het eten... Wat een combi :|W .
pi_133456742
Mijn kind kan zelf met een lepel eten! En boterhammetjes hoef ik ook al een paar dagen niet meer te voeren. Allemaal zelluf doen :)
pi_133459954
TJ mooie manneke! gefeliciteerd! *O* *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133460240
Gefeliciteerd en welkom Spees! *G*

Zolena, geen stamppot liefhebber?

TJ wat een mooie knul.

Sam, zou erg fijn zijn, dat je zo snel je eigen woning hebt.

Phaidra, wat goed om dat eens zo op een rijtje te hebben.

Nts beterschap.

Kyara kun je ook trots op zijn.

Hier ook geen doorslaper hoor, minimaal 1-2 keer s'nachts/ s'ochtends vroeg wakker.
Mij. Dreumes veranderde van een redelijk vrolijk kereltje binnen 1- 1,5 uur in een ziek vogeltje met 39,5 graden koorts en echt zielig.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_133460593
Kyara wat leuk !
Beterschap voor de zieke kindjes. Van Tinu en NTS ? En NTS zelf.
Leuk zelf eten ! Hier ook.
bitterend: wanneer is de jouwe een peuter ?
Mango: lekker joch !
Sam: Spannend. Hoop dat je het red in je eentje.
Fee: nog een verlate kus
Zolena: welkom terug !
Rest: koffie
pi_133460708
rest koffie KZ :? _O-
Maandag is ze jarig

Tinu arme kerel :*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133460810
Kyara, foto van de winnende inzending! *O*
Wat goed zeg!!

Tinu, wat sneu dat hij er zo'n last van heeft. Hopelijk een rustige nacht. :*
Enig idee wat hij onder de leden heeft?

Bitter, ik denk vanwege de niet doorslapende kinders? ;)
OMG wat zijn de grote dreumesen ineens vlot achter elkaar jarig! :o Jouwese ook al 2!

Voor mijn gevoel komt er ook ineens een golf baby's tegelijk in dit topic :o
pi_133460896
Ow ja :D ik snapte hem niet!
Idd ikke, NTS, soempie, CS, kyara, DF naar de peuters en dan komen allemaal babytjes deze kant op!
pi_133463795
tsja: meer van sorry dat ik niet op iedereen reageer koffie ;) c_/
pi_133463855
Zegt jou dreumes al nee KZ? :9
pi_133464258
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:21 schreef bitterend het volgende:
Zegt jou dreumes al nee KZ? :9
nee :)
  woensdag 20 november 2013 @ 21:29:36 #186
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133464282
Die van mij wel ;(
pi_133464284
Spannend maandag !!!
pi_133464382
De mijne zegt de hele dag: Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja
pi_133464396
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:29 schreef Tante_Soesa het volgende:
Die van mij wel ;(
:D
Mijn bijna peuter roept nu VAN MIIJJJJ *; en ik roep terug maar jij bent van miiiijjjjjjj
pi_133464412
quote:
10s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:30 schreef kleinzusje het volgende:
De mijne zegt de hele dag: Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja, Die ja
Die?? jaaaaaaaaa!! *O*
pi_133464434
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:31 schreef bitterend het volgende:

[..]

Die?? jaaaaaaaaa!! *O*
ja !
pi_133464466
Kletst ze nog meer? O+
  woensdag 20 november 2013 @ 21:32:45 #193
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133464491
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:31 schreef bitterend het volgende:

[..]

Mijn bijna peuter roept nu VAN MIIJJJJ *; en ik roep terug maar jij bent van miiiijjjjjjj

Ze snapt 'nee' nu echt, iets te goed eigenlijk :') :D. Ze schudt zelfs nee erbij!

Sinds vandaag zegt ze haar naam O+
pi_133464599
Oh trouwens, ik had ook zo'n plak spul gekocht bij de Action(die boeken kaft idee), en op de koelast geplakt, en ze mocht alles wat ze wou erop plakken (zoals bij kz en soemp) maar het boeide dr niet -O- en ik zal helemaal in mijn eentje te plakken -O- Ze wil wel kleien! en puzzelen, en stikkers plakken O+
pi_133464627
Mijn kleine dreumes zegt "NEENEENEENEENEE" als hij iets ècht niet wil. ;(
pi_133464652
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:32 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Ze snapt 'nee' nu echt, iets te goed eigenlijk :') :D. Ze schudt zelfs nee erbij!

Oh wat schattig <3 R noemt zichzelf "tetteta" _O-
pi_133464704
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 20:27 schreef Mangostine het volgende:
Kyara, foto van de winnende inzending!
Zie het topic over de kleurwedstrijd ergens bovenaan ;)

Ja, ik vind het weer raar hoor, mensen met wie je altijd veel (hebt) (ge)post die dan ineens een topicje opschuiven. Bij de baby's is dat minder erg omdat ik ze hier wel weer oppik.... maar Susie en Bitterend en straks ook DF, NTS etc :'(
  woensdag 20 november 2013 @ 21:37:18 #198
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133464765
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:35 schreef bitterend het volgende:

[..]

Oh wat schattig <3 R noemt zichzelf "tetteta" _O-
Toch weer die tetten he :P :D

Eeeelinnnn zegt ze :)
pi_133464770
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:32 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Dat klonk echt schattig O+

Mijne zegt dr naam niet :N

Nee zegt ze wel :')
Vooral neeneenee
pi_133464815
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2013 21:37 schreef Tante_Soesa het volgende:

[..]

Toch weer die tetten he :P :D

Eeeelinnnn zegt ze :)
_O- ja die tetten verslaving he!
Ik denk meer omdat haar naam echt te moeilijk is voor haar..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')