abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133426057
Ja, moeten ze alleen niet allemaal op een andere tijd willen slapen zoals vanmiddag }:|
pi_133426180
Komt je mama niet helpen? kan ze een keertje 2 uurtjes met ze spelen zodat jij naar bed gaat?

Mijn man ging vaak een uur of 2 wandelen met R zodat ik overdag kon slapen O+
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133426273
Ja, dat doen we ook wel inderdaad. Ik vind het nu ook niet zo erg hoor. Maar ik heb hoop op een baan en dan heb ik geen mogelijkheden meer op bijslapen overdag.
Maar goed, misschien slapen die van mij straks wel door sprak zij hoopvol
pi_133426441
1-2 keer per nacht klinkt fijn, ik zou willen dat het hier ook zo was!
Mama van F. (2012) en M. (2016)
pi_133426447
quote:
2s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef Kyara het volgende:
Ik weet niet of ik nou wel zo blij van jullie verhalen wordt Bitterend en TJ... ik had nog hoop.... :{
Neem mijne maar gewoon als voorbeeld dan :) hij sliep van 8 weken tot 6 mnd van 23-7 door, met 6 mnd stopte ik met uit bed vissen voor de late voedng omdat hij wakker bleef daarna, van 6-12 maanden was het gemiddeld 1x wakker tussen 19-6, maar regelmatig 2x. En sinds 2 weken opeens niet meer.
pi_133426570
Oh en TJ, gefeliciteerd! Leuke dag gehad? Je ventje had het nu wel echt door dat hij jarig was zeker?
pi_133426676
Zo kan het dus ook :Y
Ik had trouwens iemand gesproken die zei dat haar beide dochters met 3 weken doorsliepen met bv. Maar ze gaf het nooit op verzoek, dus gewoon om de 3-4 uur net als met een fles..weet niet of het daar iets mee te maken had.
Denk dat bijna alle kinderen af en toe snachts wakker worden ongeacht wat ze te drinken krijgen
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133426963
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:34 schreef Marjolijntje het volgende:
+1
Gisterennacht sliep ze (en ik :s) ) ineens van 1 tot 5 aan één stuk, hoop dat ze dat vaker gaat doen!
pi_133427276
Mijne sliep met drie maanden door van 23-6 ongeveer, en rond 10 maanden heb ik de late voeding weggelaten omdat hij daar heel boos om werk. Maar goed, toen was ik ook al gestopt met borstvoeden. Sowieso heeft hij zich nooit vaker dan één keer gemeld met honger 's nachts, vanaf dag 1 al niet (ik voedde rond 12-4-7 uur maar dat vind ik maar één nachtvoeding). Wel huilen soms, maar geen honger.

Gefeliciteerd met je peuter TJ! *O*

Mijn spookje was vanavond op de fiets verbaasd over het donker. Hij heeft steeds aangewezen dat het daar 'oot donter' was O+
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_133427318
Dat ging hier ook zo bitterend, het was idd bijna een fv schema hier. Hij vraagt er zelf eigenlijk niet om, ik bied het 9 vd 10 keer aan. Voed nu alleen in ochtend en avond en op vrije dagen meestal ook voor slaapjes, maar zeker dat laatste hoeft voor hem niet per se, ik kan hem ook prima zonder in bed leggen. Doet een ander (man, KDV) ook.
pi_133427450
Mijne ook Mineola. Geen troostvoeden, geen clusteren, niets. Heel vaak moest ik op de klok kijken om te weten dat er drie uur was verstreken sinds de laatste voeding en dat het wel weer tijd werd. Nog steeds meldt hij zich niet zo snel met honger, ik merk aan zijn gedrag vaak wel dat hij tijd is om er wat te eten in te stoppen, maar zelf is hij er vaak veel te druk voor.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_133427633
Zo verschillend zijn die ukjes O+
pi_133427722
TJ gefeliciteerd *O* *O* *O*
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_133427728
Tj en spees eend gefeliciteerd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_133427821
Ik snap je spoiler niet Sam ? Wat niet te doen ?
pi_133428255
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap je spoiler niet Sam ? Wat niet te doen ?
Hem hierheen halen. Weer al zijn zorgen stress begeleiding etc. Weet niet of dat voor lisa en mij het juiste effect gaat hebben op langere termijn.
pi_133428360
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Sam1993 het volgende:

[..]

Hem hierheen halen. Weer al zijn zorgen stress begeleiding etc. Weet niet of dat voor lisa en mij het juiste effect gaat hebben op langere termijn.
Oh zo !
Als het met Lisa maar goed gaat ! Heb je wat gedaan met de tips van hier ? Haar extra geborgenheid geven ?
pi_133428530
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Oh zo !
Als het met Lisa maar goed gaat ! Heb je wat gedaan met de tips van hier ? Haar extra geborgenheid geven ?
Jazeker zijn lekker thuisgebleven gisteren. mam is ook even bezig geweest zodat ik ff naar de tandarts kon en heb me maar gewoon niet meer gestoord aan haar vervelende gedrag en vermoeidheid. Uiteindelijk viel ze om kwart voor 12 in de bank in slaap voor een uurtje. En de rest van de dag lekker aangemodderd boekjes lezen etc. Vannacht heeft ze bijna de klok rond geslapen en nu is ze ook al 3 uur stil :)

Edit, vanmiddag heeft ze ook 2,5 uur geslapen :)
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:39:42 #144
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_133430459
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 21:34 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik genoot van de periode dat het goed ging hier en het 1-2 keer was maar nu weer hopeloos :)

Maar weet je ze doen het niet express en ik merk bij mijnes dat het een oorzaak heeft en dat meeveren beter werkt dan me er druk om maken
Engaging Infinite Improbability Drive..
  dinsdag 19 november 2013 @ 22:40:00 #145
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_133430473
En TJ gefrliciteerd met R!
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_133431290
Sam fijn, dat je weet waar het vandaan kwam en dat Lisa gisternacht goed heeft geslapen. Had je het oer je eigen vader of Lisa's vader?

Soesa lekker uitslaapkindje.

Zoë beterschap! Lief dat tietie zeggen.

Enfermera lekker sapje was dat.

Roosje, drinken en kuffelen et mama O+

Cs charmant jongetje.

Mango fijn dat hij het zo goed heeft op het kdv.

Zolena, fijn dat hij weer beter is.

Kwisted kartonnen dozen zijn leuk speelgoed.

Otje ook zo'n smulpaap.

Zolena, ja ik heb er wel wat van gezegd, kreeg natuurlijk een grote mond terug. En vandaag de boodschap dat ze blij is niet meer met mij samen te oeten werken (ze gaat met zwangerschapsverlof en wellicht helemaal weg). Nou wederzijds hoor /offtopic

Mijn knul is zo leuk, er komen steeds meer woordjes: opa en oma zeggen is nu de bom. Hij is gek op muziek en dansde op het kdv (eigenlijk draaide hij rondjes). En vanavond hebben mijn knullen zo lief gespeeld O+
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_133431463
Lisa haar vader tinu,

Rondjes draaien als dansen klinkt bekend haha
pi_133436747
TJ gefeliciteerd met je peuter *O*

Sam, was Lisa haar vader dan bij jullie op bezoek geweest? Ik bedoelde niet je laatste post maar die daarvoor.

Voorgelezen door zijn grote broer dat is leuk.

[ Bericht 25% gewijzigd door Tinuviel op 20-11-2013 22:32:40 ]
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_133436755
Het is vannacht weer gelukt om van 5uur 6 uur te maken, woehoe. Even ingestopt en muziekje en dan sliep ze nog een uur! Nou en met 6 uur heb ik vrede :)
(ik lig er toch elke avond voor 21uur in :'))

ze is al de hele ochtend komisch aan t doen :D
pi_133437039
TJ, gefeliciteerd met je peuter :)

Speesssieeeee! Van harte met je dreumes (!) *O* *O* *O* Welkom hier :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')