Neem mijne maar gewoon als voorbeeld danquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:22 schreef Kyara het volgende:
Ik weet niet of ik nou wel zo blij van jullie verhalen wordt Bitterend en TJ... ik had nog hoop....
+1quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:34 schreef Marjolijntje het volgende:
1-2 keer per nacht klinkt fijn, ik zou willen dat het hier ook zo was!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
Hem hierheen halen. Weer al zijn zorgen stress begeleiding etc. Weet niet of dat voor lisa en mij het juiste effect gaat hebben op langere termijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 21:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik snap je spoiler niet Sam ? Wat niet te doen ?
Oh zo !quote:Op dinsdag 19 november 2013 22:03 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Hem hierheen halen. Weer al zijn zorgen stress begeleiding etc. Weet niet of dat voor lisa en mij het juiste effect gaat hebben op langere termijn.
Jazeker zijn lekker thuisgebleven gisteren. mam is ook even bezig geweest zodat ik ff naar de tandarts kon en heb me maar gewoon niet meer gestoord aan haar vervelende gedrag en vermoeidheid. Uiteindelijk viel ze om kwart voor 12 in de bank in slaap voor een uurtje. En de rest van de dag lekker aangemodderd boekjes lezen etc. Vannacht heeft ze bijna de klok rond geslapen en nu is ze ook al 3 uur stilquote:Op dinsdag 19 november 2013 22:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Oh zo !
Als het met Lisa maar goed gaat ! Heb je wat gedaan met de tips van hier ? Haar extra geborgenheid geven ?
Ik genoot van de periode dat het goed ging hier en het 1-2 keer was maar nu weer hopeloosquote:Op dinsdag 19 november 2013 21:34 schreef Marjolijntje het volgende:
1-2 keer per nacht klinkt fijn, ik zou willen dat het hier ook zo was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |