Ben ik ook welquote:Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Fee, wat naar.. Je klinkt optimistisch..
Mijn kind heeft gekniptquote:M. heeft vandaag gezellig boekjes gelezen, iedere keer zat hij op de blauwe stoel en was hij heel geconcentreerd aan het kijken. Ook heeft hij alvast een knutsel werkje gemaakt voor de sinterklaas hij vond het erg leuk. Ook mocht M. samen met de hulp van Miranda de veer knippen.
Ook hebben we vandaag tosti gegeten Midas vond het heel erg lekker eerst de kaas er stiekem uit halen en opeten daarna toch maar het broodje opgegeten.
ik lig er al inquote:Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef Deepfreeze het volgende:
Heftig Kwisted!
Lekker optijd naar bed?
Ik was even de kluts kwijt. In het babytopic ging het ook al over de afwezigheid van partners. Welk topic zit ik nuquote:Op maandag 18 november 2013 20:57 schreef Mineola het volgende:
Verder een hoop dames met partner vaak afwezig, respect hoor. Ik geniet van m'n kleine ventje op mijn vrije dag, gaat prima, maar vind het wel fijn dat we 's avonds en weekends over het algemeen samen zijn om zorg/opvoeden te delen.
Ik lurk daar en ik had hetzelfde ideequote:Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik was even de kluts kwijt. In het babytopic ging het ook al over de afwezigheid van partners. Welk topic zit ik nu
Ja haha, ik was ook al even in de war, maar Xanthe, Zoë, CS, Cathmar doen ook veel alleenquote:Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ik was even de kluts kwijt. In het babytopic ging het ook al over de afwezigheid van partners. Welk topic zit ik nu
Wat fijn dat het dan zo kan! Ik krijg helemaal kriebels in mijn buik door jouw verliefde postsquote:Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef Clubsoda het volgende:
Precies, ik zou wel gewild hebben maar zou M nooit uit de buurt van zijn vader halen. Dit was een situatie die zich heel onverwacht voordeed en heel fijn uitpakt.
Als E vroeg wakker is doen wij dat ook altijd zo, ik vertel haar dan dat het nog slaaptijd is en zet haar muziekje aan. Een mopperen en dan weer slapenquote:Op dinsdag 19 november 2013 06:56 schreef Kwisted het volgende:
Phaidra, gisteren dacht ik ook wel even van hoe moet dat straks met een tweede..
Maaar heerlijk geslapen!F was om iets voor 5 wakker. Ik wil dit ritme heel graag doorbreken. Dus heb haar even laten huilen. Daarna toch maar gaan kijken, zat ze rechtop. Even ingestopt en muziekje aan, kind brullen naruurlijk want ze wilde opgetild worden. Niet gedaan. 5 min later sliep ze. En wel tot 6uur. Woehoe! Winst behaald.
nu even bedenken wat we vandaag gaN doen. Zo te zien merkt ze nog helemaal niets van de prikjes van gisteren.
Nee ze heeft salbumatol? Misschien de goedkopere variant dat zou kunnen. Voor astma en bronchites patientenquote:Op dinsdag 19 november 2013 08:45 schreef bodpa09 het volgende:
Sam: ik weet niet of ze Ventolin krijgt, maar daar kunnen kinderen ook erg hyperig van worden. En moeilijk in slaap vallen. Het is een bekende bijwerking.
Nooit gemerkt bij Djen? Sterker nog... ze kon er zelfs goed door slapen! Maar is ook alweer effe geleden dat we dat moesten gebruiken. Weet niet hoe dat nu zou zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2013 08:45 schreef bodpa09 het volgende:
Sam: ik weet niet of ze Ventolin krijgt, maar daar kunnen kinderen ook erg hyperig van worden. En moeilijk in slaap vallen. Het is een bekende bijwerking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enn psst mooie fotospam van spees_eend's Silvijn in t babytopic![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |