abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_133372758
Sam
Eens met CS.
Als jij kalm bent, voelt je meisje zich ook beter. Lisa heeft niet voor deze situatie gekozen maar haar ouders. Ze heeft ook recht op het uiten van haar gevoelens! Hoe frustrerend dat soms ook kan zijn. Jij moet haar leren met die gevoelens om te gaan.

Ja ik ben ook weleens boos geweest na al die klote nachten, het vele overgeven, mijn bekkenpijn en mijn vriend die veel weg is. Maar met boosheid en zelfmedelijden kom ik nergens en is S ook niet echt happy. In die uurtjes smiddags dat ze slaapt kom ik tot rust en ik ga door. S is echt zoveel gelukkiger en dat maakt alles 100x makkelijker.

En over het missen van papa:
Skype is heel anders dan gewoon papa zien. S vind papa aan de telefoon ook maar vreemd..wil niet zeggen dat ze m niet mist.
Wanneer heeft Lisa dr vader voor t laatst gezien?
pi_133372767
Fee :* dikke kus voor jou..
pi_133372776
Ach Fee, wat jammer -O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133373453
Fee, wat naar.. Je klinkt optimistisch..
  maandag 18 november 2013 @ 13:16:18 #55
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133373513
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 13:13 schreef Deepfreeze het volgende:
Fee, wat naar.. Je klinkt optimistisch..
Ben ik ook wel :).

Jullie zijn lief :* . Nu weer verder over dreumessen, hoor!
pi_133373827
2,5vweek geleden zoe, er is nu niet het geld erheen tegaan misschien dat we komend weekend gaan.
Boos worden heeft ook geen zin hoor dat weet ik. Maar het tebeurd uit frustratie.

Ik kijk gewoon even hoe het gaat de komende dagen.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_133374019
Ik voel me nog niet helemaal op mijn plaats hier. Komt misschien vanzelf....

Even over skype: mijn man werkt in het buitenland en is van maandag tot vrijdag weg. Mijn oudste weigert om met hem te bellen. Ze is gewoon 'boos' op hem omdat hij weg is. Skype precies zo. Er kan net een "hoi" af. En ze is een enorm papa's kind. Oke, ze is al wel 6, maar mijn 3 jarige heeft het eigenlijk net zo. Zij is ook gewoon echt not amused dat papa haar zoveel alleen laat.
Met een meidenkwartet
pi_133375572
Wat vervelend Fee, hoop dat er binnenkort weer twee streepjes verschijnen :) :*

Mijn man is twee weken per maand weg, alleen het internet op zee is slecht dus skypen kan niet maar bellen wel. Snapt C ook weinig van maar merk wel verandering in haar gedrag als hij weg is. Dacht erover om zijn foto te printen en bij haar in bed leggen? Heb wel wat filmpjes van papa op de tablet, die kijkt ze soms.

Df; haar voetje staat naar buiten, en best wel ver. Of zal dat ook goedkomen? Ga sowieso nog navraag doen.
pi_133376304
CS, je posts zijn zo zorgvuldig en met aandacht geschreven. _O_

Sam, kun je misschien ook overleggen met je ouders dat zij wat meer inspringen thuis overdag, zodat jij toch nog wat slaap kunt pakken? Dan blijft ze in deze omgeving en wisselt het niet weer. Dan kun je ook met haar bespreken dat jij een uurtje (of langer) gaat liggen, dat oma met haar gaat spelen, maar dat je zodra je wakker wordt met haar gaat eten/ spelen met.../ enz. (dat je het wel voorspelbaar maakt)? Dan pak je toch nog wat rust en heb je hopelijk ook weer wat meer energie om rustig te kunnen reageren. :*

Xanteh, hier hadden we zo'n insteek mapje met foto's van de mensen die wel dichtbij M. staan, maar die hij niet zo heel vaak ziet (opa en oma bijvoorbeeld). Daar keek hij eerder heel graag in en hij kon ze ook kusjes geven zonder dat de foto lelijk werd.

Oof _O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_133379206
Fee wat jammer zeg, je had al zo'n gevoel. Fijn dat je optimistisch bent. Hopelijk is t jullie snel gegund.

Cb is goed gegaan. 14maanden> 9220gr en 76cm.
De prikjes vielen mee. Eerste prikje huilde ze niet en de 2e heel even. Nu hopen dat ze niet ziek wordt.
Toch wel heel zielig hoor, en dan in die bovenarmpjes :'(
pi_133379329
Fee :*

Fijn dat de prikken meevielen Kwisted! Hopelijk wordt ze niet zien.

Uit het digitale verslag van het KDV:

quote:
M. heeft vandaag gezellig boekjes gelezen, iedere keer zat hij op de blauwe stoel en was hij heel geconcentreerd aan het kijken. Ook heeft hij alvast een knutsel werkje gemaakt voor de sinterklaas hij vond het erg leuk. Ook mocht M. samen met de hulp van Miranda de veer knippen.

Ook hebben we vandaag tosti gegeten Midas vond het heel erg lekker eerst de kaas er stiekem uit halen en opeten daarna toch maar het broodje opgegeten.
Mijn kind heeft geknipt O+

(en ik was van plan om vanavond een tosti voor hem te maken... even wat anders verzinnen dus)

[ Bericht 3% gewijzigd door Kyara op 18-11-2013 17:18:07 ]
pi_133380452
Knippen _O_ Nu wil ik dat ook proberen :@ typisch zoiets waarvan ik bedacht had dat hij dat nog láng niet zou kunnen.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_133380789
Kwisted
Zielig die prikjes :(

Leuk verslag om te lezen kyara! Knap van t knippen

Pff ik ging door mn enkel, stond op S dr speelgoed. Met mn gezicht tegen de muur :@ enkel pijn, knie open.. Oh ohh en S huilen :') die moest ik dus ook nog troosten. Zucht.. Wordt tijd dat papa thuis komt :+
pi_133384141
Kyara, wat leuk zo'n verslag!

Xanteh, met naar buiten heb ik geen ervaring. Daar weet de fysio vast wel meer over.

Kwisted, hopelijk valt de reactie mee!

Zoe, gaat niet echt lekker dan. Handig geweest als je man je had kunnen opvangen ;)

Daan heeft het echt goed te pakken. Hij ligt nu met 39.9 in zijn bedje. Wel 3 happen avondeten gehad, maar verder zit er weinig actie in. Morgen weer een dag..
pi_133385896
Toen straks even een mental break-down :')
F.leur was vanmorgen weer vroeg wakker rond 5 uur, en heeft daarna op de rest van de dag maar 1,5uur geslapen. Die tijd had ik gewoon ook naar bed moeten gaan, maar niet gedaan.
Rond 16u was ik echt bekaf! Ik had al 2 pogingen gedaan om F in bed te leggen, die dan leken te werken maar wat tóch uitliep op huilen. En dat frustreerde me zooo ontzettend. En ik voelde me zooo moe. Ik heb de minuten afgeteld tot (8> thuis kwam, zodat hij F van me over kon nemen. Hij komt thuis, en trof dus 2 huilende dames aan die allebei moe waren maar niet konden slapen :'(

Maar ik ben me ervan bewust dat het ook door mijn zwangerschap(shormonen) komt :P

Zoë en als ik dan lees hoe jij het allemaal in je eentje doet momenteel, dan voel ik me echt n zeikerd. En helemaal Sam die het nu zo lastig heeft :* Dan moet ik echt niet zeuren..

Kyara het knuffelgehalte van M wordt alleen maar groter door al die schattige verhaaltjes die jij over hem post O+
pi_133386912
Wat een leuk idee Soempie, ga ik ook doen! :)

Ouch Zoë, S zal wel flink geschrokken zijn. Wanneer komt A weer thuis dan?

Kwisted :* van de 14 maanden prik hier geen last gehad, dus misschien valt het bij jullie ook mee!
pi_133387298
Heftig Kwisted!
Lekker optijd naar bed?
pi_133387389
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:12 schreef Deepfreeze het volgende:
Heftig Kwisted!
Lekker optijd naar bed?
ik lig er al in ;)
pi_133387612
quote:
1s.gif Op maandag 18 november 2013 20:14 schreef Kwisted het volgende:

[..]

ik lig er al in ;)
^O^

Slaap lekker!
pi_133387997
Sam, Zoë en Kwisted sterkte. Hopelijk vannacht/ morgen weer beter.

Kyara M is gewoon een lieverd.

Fee, sterkte ermee. Hopelijk is het gauw weer raak.

Ik had niet zo een fijne dag en een avond alleen met de kids. Voel me ook gesloopt. Petje af voor de alleenstaande ouders.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_133388882
Au, Zoe! Ellendig, zo'n ongelukje. Sneu voor S dat ze zo schrok. Kwisted, lekker op tijd slapen dus! Tinu had ook al niet zo'n toffe dag, kun jij nu ook uitrusten?

door jouw laatste opmerking realiseer ik me dat ik geen alleenstaande ouder meer ben, mijn lief heeft hier een baan gevonden en we wonen samen sinds dit weekend O+ ik genoot ervan vanavond, te weten dat ze thuis zou komen, van M's blije stem toen ze er eenmaal was, van het samen M in bad doen, allemaal zomaar op een doordeweekse dag. Samenwonen rockt O+

[ Bericht 0% gewijzigd door Clubsoda op 18-11-2013 20:53:36 ]
pi_133389010
CS O+

Zoe, Tinu & Kwisted :*
pi_133389067
Aww dames :* kusje erop zoe!!

Tinu wat is er :*

CS wat tof dat ze een baan heeft gevonden *O*
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_133389613
Oooooh CS, wat heerlijk zeg! (vond je het ook nog spannend of alleen maar superleuk?)

M heeft geknipt! Wow!

Kwisted, slaap lekker.

Fee, sterkte, jammer... Maar je eigen gevoel zei het dus al?

Sam, ik sluit me bij de rest aan, denk dat Lisa een beetje van slag is door de verandering van omgeving en papa en Amber niet meer in de buurt. Wat Soempie ook al voorstelde dacht ik ook, kun jij een uurtje bijslapen als oma even op haar past? Sterkte hoor, het is wel weer even wennen bij je ouders terug natuurlijk. Je loopt toch wat meer op je tenen.

Verder een hoop dames met partner vaak afwezig, respect hoor. Ik geniet van m'n kleine ventje op mijn vrije dag, gaat prima, maar vind het wel fijn dat we 's avonds en weekends over het algemeen samen zijn om zorg/opvoeden te delen.
pi_133389806
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 20:57 schreef Mineola het volgende:
Verder een hoop dames met partner vaak afwezig, respect hoor. Ik geniet van m'n kleine ventje op mijn vrije dag, gaat prima, maar vind het wel fijn dat we 's avonds en weekends over het algemeen samen zijn om zorg/opvoeden te delen.
Ik was even de kluts kwijt. In het babytopic ging het ook al over de afwezigheid van partners. Welk topic zit ik nu :')
pi_133389857
Dankjulliewel O+ Mineola, ik vind het ook heel spannend hoor, nog steeds. Het ging nogal snel (ze is twee maanden geleden op staande voet ontslagen, zag dat totaal niet aankomen, en is toen heel hard op zoek gegaan naar een baan en Nederland heeft gewonnen) en het is ook heel ingrijpend voor haar, ander land, andere taal, familie en vrienden achterlaten. En ik ben zo gewend het te rooien met M samen, dat het voor mij ook weer een hele omslag is. Maar het is zo sámen, en dat is zo heerlijk O+
pi_133389903
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ik was even de kluts kwijt. In het babytopic ging het ook al over de afwezigheid van partners. Welk topic zit ik nu :')
Ik lurk daar en ik had hetzelfde idee :+
pi_133389931
quote:
2s.gif Op maandag 18 november 2013 21:01 schreef Kyara het volgende:

[..]

Ja haha, ik was ook al even in de war, maar Xanthe, Zoë, CS, Cathmar doen ook veel alleen :D

Dreumes, baby, same same but different.

CS <3 Geniet er van. Toch ook wel fijn ook dat er nu opeens een mogelijkheid kwam, met de beeindiging van haar baan! Jij en M kunnen toch wat minder makkelijk daarheen denk ik, vanwege M's vader?

[ Bericht 7% gewijzigd door Mineola op 18-11-2013 21:18:28 ]
pi_133390406
Precies, ik zou wel gewild hebben maar zou M nooit uit de buurt van zijn vader halen. Dit was een situatie die zich heel onverwacht voordeed en heel fijn uitpakt.
  maandag 18 november 2013 @ 21:59:52 #80
250838 Fee-nix
fire, ashes, brand new me
pi_133393588
Clubsoda, wat heerlijk dat jullie nu samen wonen! <3 En super lief dat M ook helemaal blij is als ze thuis komt. Geniet er maar lekker van!
pi_133393950
quote:
0s.gif Op maandag 18 november 2013 21:11 schreef Clubsoda het volgende:
Precies, ik zou wel gewild hebben maar zou M nooit uit de buurt van zijn vader halen. Dit was een situatie die zich heel onverwacht voordeed en heel fijn uitpakt.
Wat fijn dat het dan zo kan! Ik krijg helemaal kriebels in mijn buik door jouw verliefde posts O+ :D.

Zoë, dat zal een smak geweest zijn :o. Voorzichtig doen hoor!

DF, beterschap voor Daan. Arm jochie...

Tinu en Kwisted, hopelijk morgen een betere dag :*. Op dat soort dagen denk ik weer dat een tweede voor ons/mij géén goed idee is :P ;).
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_133402303
Phaidra, gisteren dacht ik ook wel even van hoe moet dat straks met een tweede..

Maaar heerlijk geslapen! :D F was om iets voor 5 wakker. Ik wil dit ritme heel graag doorbreken. Dus heb haar even laten huilen. Daarna toch maar gaan kijken, zat ze rechtop. Even ingestopt en muziekje aan, kind brullen naruurlijk want ze wilde opgetild worden. Niet gedaan. 5 min later sliep ze. En wel tot 6uur. Woehoe! Winst behaald. :D

nu even bedenken wat we vandaag gaN doen. Zo te zien merkt ze nog helemaal niets van de prikjes van gisteren.
pi_133402310
Oh en clubsoda, ik word ook verliefd van jouw woorden <3

En beterschap voor Daan!

Zoe kijk je uit?? Hoe gaat t met jullie hondje?

Als iemand trouwens nog leuke (skinny) spijkerbroekjes maat 80 heeft, pm me dan :)
pi_133402442
Cs wat leuk dat jullie nu samenwonen.

Beterschap voor Daan, df!

Phaidra het heeft leuke en minder leuke kanten 2 kinderen te hebben, zoals alles :)

Bitterend gewoon gezeur op werk, soms lijkt het alsof er alleen wordt gezeurd door een collega en mijn projectmanager en haast nooit iets positiefs gezegd wordt. Die collega schoof me dus gisteren ook nog iets in de schoenen waarvan ze weet dat het niet mijn schuld is. De kids hadden een goede dag en de avond alleen ging ook redelijk goed, dus dat is wel fijn.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_133402625
CS, wat leuk dat je samenwoont!

Tinu, dat zijn rottige dingen.

Goed nachtje hier, maar nog steeds 38,8. Dus dat wordt een rustig dagje. Hopen dat het morgen beter is als de keuken komt. Maar het loopt vast wel los, zoals altijd ;)
pi_133402647
Fijne collega dan Tinu. Vervelend hoor :*
  dinsdag 19 november 2013 @ 08:06:39 #87
347468 Tante_Soesa
Nu met Sassefras
pi_133402695
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 06:56 schreef Kwisted het volgende:
Phaidra, gisteren dacht ik ook wel even van hoe moet dat straks met een tweede..

Maaar heerlijk geslapen! :D F was om iets voor 5 wakker. Ik wil dit ritme heel graag doorbreken. Dus heb haar even laten huilen. Daarna toch maar gaan kijken, zat ze rechtop. Even ingestopt en muziekje aan, kind brullen naruurlijk want ze wilde opgetild worden. Niet gedaan. 5 min later sliep ze. En wel tot 6uur. Woehoe! Winst behaald. :D

nu even bedenken wat we vandaag gaN doen. Zo te zien merkt ze nog helemaal niets van de prikjes van gisteren.
Als E vroeg wakker is doen wij dat ook altijd zo, ik vertel haar dan dat het nog slaaptijd is en zet haar muziekje aan. Een mopperen en dan weer slapen :). Fijn dat het werkte!

De BMR geeft vaak ook pas na 10-14 dagen reactie dacht ik. E heeft helemaal geen last ervan gehad, hopelijk F ook niet!

CS, dat klinkt heeeeeerlijk O+. Veel geluk samen!

Tinu, wat vervelend!

Hier heeft mijn kind de uitslaapmodus gevonden, voor zover dat kan bij een dreumes :P. De laatste dagen was het steeds al 7 uur en vanochtend hebben we haar om 7 uur maar wakker gemaakt, ze was nog in diepe, diepe slaap, omdat ik moet werken en zij dus naar het KDV moet vandaag.
pi_133402994
Cs, wat leuk!
Zoe, hoe gaat het met je?
Df, hopelijk knapt hij net zo snel op als Lisa.
Soesa, fijn een kindje wakker moeten maken i.p.v andersom :-)

Het waren de prikkels van sinterklaas. Vannacht heeft ze van kwart over 7 tot tien voor 7 vanmorgen doorgeslapen. Zelfs de gebruikelijke 2 keer wakker worden zijn weggebleven. Geen huiltje niks doodstil. Ze snurkt ook niet meer dus de verkoudheid is ver over. Om 7 uur was het duidelijk tijd voor haar puffertje want ze werd van een enorme hoestbui wakker inc kokhalzen. Vader is om half 5 weggegaan en daar heeft ze doorheen geslapen.
pi_133403049
Sam: ik weet niet of ze Ventolin krijgt, maar daar kunnen kinderen ook erg hyperig van worden. En moeilijk in slaap vallen. Het is een bekende bijwerking.
pi_133403144
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:45 schreef bodpa09 het volgende:
Sam: ik weet niet of ze Ventolin krijgt, maar daar kunnen kinderen ook erg hyperig van worden. En moeilijk in slaap vallen. Het is een bekende bijwerking.
Nee ze heeft salbumatol? Misschien de goedkopere variant dat zou kunnen. Voor astma en bronchites patienten

Even gegoogled idd de weekzame stof van ventolin, ze heeft hem nodig dus als het daar aan ligt dan zal het moeten :-) toch bedankt voor de tip
pi_133403357
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2013 08:45 schreef bodpa09 het volgende:
Nooit gemerkt bij Djen? Sterker nog... ze kon er zelfs goed door slapen! Maar is ook alweer effe geleden dat we dat moesten gebruiken. Weet niet hoe dat nu zou zijn.
pi_133403726
CS O+ wat fijn!

DF beterschap :*

Sam
fijn dat ze weer een nacht lekker heeft geslapen

Kwisted
Soms moet je het ritme even doorbreken maar is niet altijd leuk :(
S werd de afgelopen dagen ook rond 3u wakker-wakker maar nu ik alleen ben heb ik echt geen energie om er dan uit te gaan :@ eventjes streng uitgelegd dat het geen tijd is om op te staan en dat mama ook moe is :( .. daarna sliep ze weer diep.

Met de puppy gaat het goed O+ ook een fijne afleiding voor S

Heb last van mn voet en heup. Zometeen fysio, kijken wat die zegt.
& nu zegt S ook tietiiiee :D omdat ik zonodig door dit topic moest benoemen wat het zijn.. nouja ze leert iig snel woordjes ;)
  dinsdag 19 november 2013 @ 09:52:11 #93
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_133403982
Kyara bedankt nog voor de tip :* Heb een of ander VSM dingetje ingeslagen en lijkt wel iets te verlichten. Toen mevrouw me met de lepel zag aankomen was het heel heftig nee schudden maar toen we het er eenmaal inhadden had ze zoiets van; 'oh!' :D :')
Was iig een betere nacht vannacht, ook voor papa en mama erg fijn..

Fee wat naar :*
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_133404026
CS wat klink je gelukkig en wat fijn dat M zo dol op haar is. O+

Zoë en DF beterschap.
Sam wat fijn dat ze de nacht heeft doorgeslapen, hopelijk voel jij je nu ook weer wat uitgeruster.
Kwisted herkenbaar dat midden in de nacht wakker en willen spelen. Ik heb E eergisteren maar gewoon even bij ons op de slaapkamer laten rondlopen in de hoop dat hij dan weer moe zou worden. Gelukkig leek het wakker-wakker een eenmalig iets want vannacht werd hij enkel wakker om bij mama te drinken/ te knuffelen.
pi_133404367
Jullie zijn lief O+ M is inderdaad heel dol op d'r en dat was voor mij wel een voorwaarde natuurlijk. Hij vond het in het begin best een beetje lastig om mijn aandacht te moeten delen, maar onze zomervakantie heeft daar echt een boel in veranderd en nu zit het echt goed tussen. Mijn kleintje heeft een groot hart O+

Fijn dat vannacht goed ging Sam! En beterschap voor Daan! En Soesa's dame slaapt uit, wat fijn!

M was gisteren opeens zit, plotseling koorts en vandaag was het weer over :? Heb hem naar het kdv gebracht hoewel hij wat jengelig was. Ze bellen me als het niet gaat, ik ben benieuwd.

Gisteren zat ik op de bank en mijn t-shirt was opgekropen dus je zag een stuk van mijn rug. M ziet het en zegt: "mama, bille!" }:| En vervolgens doet hij mijn t-shirt weer naar beneden: "zo, dicht". o|O Ik probeer hem uit te leggen dat dat geen billen zijn maar een rug, en daarop roept hij blij: "oh, mama schone luier!' :') Complimenteus hoor, zo'n kind.
pi_133406247
Dus toen heb je jezelf maar verschoond, CS? :')
Wat gek, zo ineens koorts. Hopelijk is hij over wat-het-ook-was heen.

En jullie tietenkinderen O+
Ik moet ook altijd zo lachen om mijnes, als ik onder de douche uit kom. Dan staat hij echt met open mond te staren naar al dat bloots en dan prikt ie met één vingertje zo heel voorzichtig in een bil :D

Morgen naar het CB met hem! Ik ben benieuwd, ook naar zijn stats, want volgens mij is hij weer wat sneller aan het groeien. Zijn schoenen die 2 maanden geleden een ruime cm te groot waren zijn nu zo ongeveer te klein :o

Toen ik hem vanochtend bij de opvang afzette kreeg ik een snelle kus als afscheid. Hij had al een tas gevonden die meteen om zijn nek moest om mee rond te lopen (jaja :') ) dus hij wilde verder met waar hij mee bezig was. Niet eens een pruillip! :+
Ik vond het stiekem wel dubbel. Superknap en fijn dat hij daar meteen op zijn gemak is, maar ik had zelf ook wel nog een minuutje of wat willen knuffelen. Dus ik heb huilend voor het raam staan zwaaien. ;( :P
pi_133407353
Zo weer terug van lang weekend weg. :)

CS fijn samen :)

Kwisted gelukkig nu weer uitgeslapen.

Tinu wat stom zo'n collega, zeker schuld in schoenen schuiven. Erg jammer, wel wat van gezegd?

Mango wat goed dat ie zomaar gaat spelen *O* en jammer. :+

Beterschap voor zieke kindjes, m. is sinds vanmorgen weer over zijn koorts heen. Hele weekend koorts/verhoging gehad. En dan trek ik hem minder aan als ie gaat slapen zodat ie het niet te warm krijgt, dus vanmorgen werd ie gillend wakker want koud *O*
Gelukkig werd hij niet heel lastig van de ziekigheid ofzo, hij at wat minder dat was eigenlijk alles. Dus wel goed weekend gehad verder. Durfde alleen niet met hem te gaan zwemmen/in ballenbak, dat was wel jammer, maar had ik hem denk ik geen plezier mee gedaan.
pi_133420228
Oh en mini lust geen andijviestamppot :D Echt vies gezicht + uit mond pulken.

En wat zijn jullie stil.
pi_133420496
Hier een lekker rustig dagje achter de rug. Ze heeft echt een hele tijd lol gehad met een kartonnen doos, waar zij dan in ging zitten en wij haar gingen duwen :D
En ze heeft zichzelf ook best lang bezig gehouden met een blad papier en krijtje ^O^

Hier eet ze trouwens savonds eerst het vlees op, standaard!

Vannacht als ze wakker wordt rond 5.00u ga ik weer proberen of ik haar terug in slaap kan krijgen. Hopelijk kunnen we het 5u ritme gaan doorbreken..

Oh en nog even geshopt bij de H&M vandaag
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
enn psst mooie fotospam van spees_eend's Silvijn in t babytopic O+
pi_133420646
Spees kom de boel eens opvrolijken hier! w/ (die spam inderdaad O+ )

Zolena :D hier wil de muppet iedere dessertlepel per se in haar mond stoppen. Vandaag zat er een restje gazpachotapenade op ze huiverde gewoon, en toch die lepel weer terugsteken. :')

Kartonnen dozen zijn idd geniaal!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')