Gezelligquote:Op woensdag 20 november 2013 22:13 schreef kleinzusje het volgende:
Phaidra: Straks belt de mijne I op![]()
Ja, het is er één hoor. Met dingen gooien doet ze ook idd, als ze het er niet mee eens is. Af en toe een echt driftbui maar omdat ze zich beter kan uiten is dat de laatste dagen minder (* Tante_Soesa klopt af)quote:Op woensdag 20 november 2013 21:52 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een stuk pittiger dan mijn dametje.
Die riep het vooral toen ze last had van dr oren en niet naar bed wilde.
Nu is het vooral boos worden (maar niet zo heel extreem) en met dingen gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat is toch gewoon Chucky?![]()
Hihiquote:Op donderdag 21 november 2013 09:52 schreef Mangostine het volgende:
Haha Soesa! Wat lief
Sowieso net wakkere kindjes met wild haar die je met een ochtendstemmetje begroetenook als dat met "papaaaa" is
![]()
Spees, die Sillie met zijn vuurrode wangen! Hoe is de aftermath?
Skoap, dat klinkt toch als een uitdaging, 16 luiers op 9 uur tijdzoveel zou ik niet eens bij me hebben, schat ik. Maar wat goed dat hij zo relaxed was, en dat de koorts niet heeft doorgezet. Fijne vakantie nog!
Hier ook 1 die was om 04.30 wakkerquote:Op donderdag 21 november 2013 08:13 schreef Tante_Soesa het volgende:
Ze was vannacht om half 3 wakker, ik vrees van de kou :o! Het was maar 14 graden op haar kamertje. Mijn man heeft de kachel aangezet beneden, muziekje aan en ze sliep weer. Ik had \
Nee, ik moest haar voortaan in de houdgreep pakken om de knoopjes dicht te doen. Met al het gekrijs en drama erbij kon ik daar goed een half uur mee bezig zijn.quote:
Ik was er niet bij, dus geen ideequote:Op donderdag 21 november 2013 11:37 schreef Mangostine het volgende:
Wat goed mineola!Wat vond ie er zelf van?
Ik vind mijnes ook nog steeds een babyEen grote baby, dat wel.
Hoeveel, foto?quote:Op donderdag 21 november 2013 11:38 schreef NotTheSame het volgende:
[..]
Dus ik heb nog een stapel rompers in 86/92 in de aanbieding!
Ze wil de afgelopen tijd alles 'zef doen!', dus ook haar kleren uitzoeken en aantrekken. Ik denk dat het daarmee samenhangt. Want ook ik haar kleding uit zoek is het een groot drama om haar aangekleed te krijgen.quote:Op donderdag 21 november 2013 13:17 schreef Tinuviel het volgende:
Nts apart dat het zo een drama was. Enig idee waarom? Aan de andere kant boeiend, hoef je straks niet meer over te stappen. Ik zou mijn kind dat soort dingen op kleding laten dragen, die je wel ziet. Ook al is het niet mijn smaak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |