Tijgerbalsem. Hopelijk trekt het gat dan weer dich....quote:Op donderdag 14 november 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, al smeert hij er salmiakpoeder op. Als dat werkt voor hem.

DIE WORDT BEZONGEN IN HET MOOISTE LIEDquote:

Uw naam worden geheiligdquote:

Ik zou het zo kunnen meepraten maar de exacte woorden uit het hoofd lukt mij zowaar niet meerquote:Op donderdag 14 november 2013 00:39 schreef essnhills het volgende:
Uw rijk kome. U zult geschieden op aarde zoals in de hemel

Ik moest ook diep graven hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 00:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou het zo kunnen meepraten maar de exacte woorden uit het hoofd lukt mij zowaar niet meer
 Volgens mij is de laatste keer dat ik dit opgezegd heb in groep 6.
  Volgens mij is de laatste keer dat ik dit opgezegd heb in groep 6.

Oh. Ik heb er nog wel wat jaren kerk opzitten voordat ik satanist werd.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest ook diep graven hoorVolgens mij is de laatste keer dat ik dit opgezegd heb in groep 6.

Dit moet je op kunnen dreunen, net als het Wilhelmus.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:41 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik moest ook diep graven hoorVolgens mij is de laatste keer dat ik dit opgezegd heb in groep 6.

Oh, oké.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Tjacka het volgende:
Ess ik ga morgen een apenpak bij de primark kopen

Misschien kan ik weer wat over het nihilisme posten.quote:

Ik ken 2 regels Wilhelmusquote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit moet je op kunnen dreunen, net als het Wilhelmus.
Dat was de insteek van mijn basisschool tenminste.

quote:

De enige keren dat ik met m'n ouders in de kerk ben geweest is 1x voor een trouwerij, 1x voor een begrafenis en 1x voor een doop. Later zelf nog een keer naar een trouwerij geweest in de kerk. Dat was het wel denk ikquote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh. Ik heb er nog wel wat jaren kerk opzitten voordat ik satanist werd.
Net als Henk Westbroek dus.

Volkslied van Schotland is nice in het stadionquote:

Ja ok, maar de enige leraren die ons lieten bidden waren de meesters uit groep 5 en 6, en die begonnen daar aan het begin van het jaar mee iedere dag, en toen 1x per week, en met kerst weer even wat weer en daarna niet meer eigenlijkquote:Op donderdag 14 november 2013 00:42 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dit moet je op kunnen dreunen, net als het Wilhelmus.
Dat was de insteek van mijn basisschool tenminste.

Ik ben met kerst nog in de kerk geweestquote:Op donderdag 14 november 2013 00:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
De enige keren dat ik met m'n ouders in de kerk ben geweest is 1x voor een trouwerij, 1x voor een begrafenis en 1x voor een doop. Later zelf nog een keer naar een trouwerij geweest in de kerk. Dat was het wel denk ik

Wat voor apenpak ga je kopen Tjacka? Vertel me, ik ben zo nieuwsgierigquote:

Bedankt voor dit totaal willekeurige berichtquote:Op donderdag 14 november 2013 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volkslied van Schotland is nice in het stadion

Ik nietquote:Op donderdag 14 november 2013 00:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben met kerst nog in de kerk geweest

Ik werd gestraft omdat ik tijdens een of ander kerst dingetje in de kerk over voetbal aan het praten was met iemandquote:Op donderdag 14 november 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ok, maar de enige leraren die ons lieten bidden waren de meesters uit groep 5 en 6, en die begonnen daar aan het begin van het jaar mee iedere dag, en toen 1x per week, en met kerst weer even wat weer en daarna niet meer eigenlijk

quote:Op donderdag 14 november 2013 00:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Wat voor apenpak ga je kopen Tjacka? Vertel me, ik ben zo nieuwsgierig

Mijn oma gaat niet naar de kerk, maar als ze graag wilde dat ik eens mee ging zou ik dat ook wel doen natuurlijkquote:

Je hebt lange blonde manen?quote:

Mijnes alleen met kerst.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn oma gaat niet naar de kerk, maar als ze graag wilde dat ik eens mee ging zou ik dat ook wel doen natuurlijk

Ja joh. Zat je in een internaat of zo?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd gestraft omdat ik tijdens een of ander kerst dingetje in de kerk over voetbal aan het praten was met iemand

Trustenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten mensen

Ik voel een cynische steek in je postquote:Op donderdag 14 november 2013 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bedankt voor dit totaal willekeurige bericht
Ik vind het Franse volkslied wel lekker bloederig.

Trustenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:

Ohquote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik werd gestraft omdat ik tijdens een of ander kerst dingetje in de kerk over voetbal aan het praten was met iemand

Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 november 2013 00:45 schreef Stuart het volgende:

Ja niet met zweepslagen, wel met iets overschrijven of zoquote:Op donderdag 14 november 2013 00:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja joh. Zat je in een internaat of zo?

in groep 8 elke dag bijna pagina woordenboek overschrijvenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja niet met zweepslagen, wel met iets overschrijven of zo

quote:

kijk maar naar de TT
 kijk maar naar de TT  

Weet ik jou voornaam?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Littlerabbit, weet mijn voornaam nog steeds niet, ha!

Gewoon anglicaans toch.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:47 schreef Tjacka het volgende:
Ik gewoon katholieke opvoeding ja toch,

Nou weet je wat!quote:Op donderdag 14 november 2013 00:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Excuus voor het gebrek aan interesse in je apenpak zoektocht bij de Primark: Het is nachtkijk maar naar de TT

Whutquote:Op donderdag 14 november 2013 00:47 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
in groep 8 elke dag bijna pagina woordenboek overschrijven

Nee. Weinig mensen, maar LR probeert alle Poolse katholieke namen uit.quote:

Ziekquote:
 Hoezo dat?
 Hoezo dat?

Ahquote:Op donderdag 14 november 2013 00:48 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee. Weinig mensen, maar LR probeert alle Poolse katholieke namen uit.

Linkiequote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg net een nieuwe Mexicaanse executie doorgestuurd, waarom klik ik er nou weer op

Met wat voor mensen ga jij om dat je dat doorgestuurd krijgt?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik krijg net een nieuwe Mexicaanse executie doorgestuurd, waarom klik ik er nou weer op

Ik weet niet hoe je heetquote:

Sowiesoquote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is echt een kutwerk, woordenboek overschrijven

lekker nutteloos ook. Ik mocht altijd tekenen op de basisschool, ik was altijd al klaar met allesquote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is echt een kutwerk, woordenboek overschrijven

Ik ook, sinds groep 5 niets nieuws hoeven doenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
lekker nutteloos ook. Ik mocht altijd tekenen op de basisschool, ik was altijd al klaar met alles

Mensen die samen met mij leren uitstellen voor een tentamen morgen vroeg.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met wat voor mensen ga jij om dat je dat doorgestuurd krijgt?

Wat studeer je?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die samen met mij leren uitstellen voor een tentamen morgen vroeg.

Ik op de middelbare eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 14 november 2013 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, sinds groep 5 niets nieuws hoeven doen
Saaie tijden.
 Ik maakte het huiswerk tijdens de les, en dan hadden we nog 10 uur per week keuzeles (die bijna iedereen gebruikte voor huiswerk maken)  maar dat had ik dan al af
 Ik maakte het huiswerk tijdens de les, en dan hadden we nog 10 uur per week keuzeles (die bijna iedereen gebruikte voor huiswerk maken)  maar dat had ik dan al af  

Ik kwam niet vaak opdagen op de middelbarequote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik op de middelbare eigenlijk ook nietIk maakte het huiswerk tijdens de les, en dan hadden we nog 10 uur per week keuzeles (die bijna iedereen gebruikte voor huiswerk maken) maar dat had ik dan al af

Vorig jaar ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfde als Tjacka (Of vorig jaar in ieder geval?)

Ik ben er nooit uitgestuurd op de middelbarequote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam niet vaak opdagen op de middelbare

Leukquote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfde als Tjacka (Of vorig jaar in ieder geval?)

Ik zal maar niet over mijn presentie beginnen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er nooit uitgestuurd op de middelbare

heheh, regelmatige kost hierquote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er nooit uitgestuurd op de middelbare

Jezus, wat een boon ben jijquote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zelfs nooit ongeoorloofd te laat gekomen

Ik ook niet. Ik kom gewoon niet, of op tijd. Deze mentaliteit is ook niet echt sterk.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:

Ik wel. Moest mijn laatste jaar best vaak 's ochtends melden.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:

)  en toen ik moest ik me later komen melden. Toen moest ik vragen waar dat dan moest
 )  en toen ik moest ik me later komen melden. Toen moest ik vragen waar dat dan moest  want dat wist ik niet
 want dat wist ik niet  toen zat ik in de 4e
 toen zat ik in de 4e  

Dat is wel erg hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 00:54 schreef essnhills het volgende:
1x was ik ziek naar huis gestuurd door een docent (ik was met een hersenschudding naar school gegaan om een tentamen te maken en dat ging niet heel briljant) en toen ik moest ik me later komen melden. Toen moest ik vragen waar dat dan moest
want dat wist ik niet
toen zat ik in de 4e

Jaquote:

quote:Op donderdag 14 november 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HBO maar ik in Rotterdam en hij in Amsterdam
 I know, heeft tie me alles over verteld.
 I know, heeft tie me alles over verteld.  

Ja ze keken me ook wel een beetje vreemd aanquote:
 En toen kwam ik daar om het uit te leggen 'Hmm, oke, nou neem morgen maar een briefje mee van je ouders en dan is het weer goed'
  En toen kwam ik daar om het uit te leggen 'Hmm, oke, nou neem morgen maar een briefje mee van je ouders en dan is het weer goed'  

Ik heb sowieso geen toekomst. Lekker met deze opleiding de uitkering in. Weinig werk ook dus die 2 sollicitatiebrieven per week moeten wel lukken zonder gesprekquote:Op donderdag 14 november 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]I know, heeft tie me alles over verteld.
Wil je nog wel uni doen? Want hbo is alleen voor lerarenopleiding toch?

"
"

Maar waarom?? In al die jaren WIL je toch ook gewoon een keer dagje thuis blijven of iets?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze keken me ook wel een beetje vreemd aanEn toen kwam ik daar om het uit te leggen 'Hmm, oke, nou neem morgen maar een briefje mee van je ouders en dan is het weer goed'

Ik was ook wel het soort van lievelingetje.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik was ook het lievelingetje van alle docenten. In de 6e kreeg ik toen een hele vervelende Engels leraar. En toen dacht ik, mijn Engels is toch al goed, ik ga kijken of ik het voor elkaar kan krijgen dat hij mij niet mag oid, gewoon omdat het kan. Dus ik ging iedere keer klieren tijdens de les, lette nooit op, praatte door hem heen, maakte nooit huiswerk enzo, en het is me niet gelukt om niet het lievelingetje te worden

Engels was echt zo'n ontspanningsvak voor mij. Ik wist alles al, en als we dan een toets hadden las ik 1x snel even de lijst door, even scannen, en dan haalde ik een 10quote:

Heb in de 3e nog wel een een lerares verbeterd, weet neit meer met wat. Maar het was de lerares die je kon omkopen met chocola.quote:

Really? Dacht dat je er best aanbod in had omdat je er alle kanten mee op kan.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen toekomst. Lekker met deze opleiding de uitkering in. Weinig werk ook dus die 2 sollicitatiebrieven per week moeten wel lukken zonder gesprek
"Ja ik heb mijn opleiding, ze nemen mij gewoon niet aan"

Ik verveelde me in de tweede een keer tijdens Engels, en toen vroeg opeens de docente wat ik aan het doen was want ik lette niet op? 'Oh, ja, ik heb een gedicht geschreven in het Engels' 'Oh laat eens zien dan.' "Wauw! Wat een mooi gedicht, en alles klopt ook!' Toen mocht ik die groot gaan uitwerken en dat heeft ze ingelijst en opgehangenquote:

de basisschool eerstquote:Op donderdag 14 november 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
De middelbare heeft mij wel lui gemaakt.

Ze was ook dik zeker?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb in de 3e nog wel een een lerares verbeterd, weet neit meer met wat. Maar het was de lerares die je kon omkopen met chocola.
Ze was vaak omgekocht kan ik je zeggen

Dat is in crisistijd soms geen zegenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Really? Dacht dat je er best aanbod in had omdat je er alle kanten mee op kan.

''ze was vaak omgekocht kan ik je zeggen''quote:

Ik schep graag op.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, is dit zo'n momentje waar we onze intelligentie in de strijd gooien?
Ik kom van het VMBO > MBO. Al heb ik ook nog vwo/havo op mijn lijstje.

Ja gooi al je specs maar naar voren,quote:Op donderdag 14 november 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, is dit zo'n momentje waar we onze intelligentie in de strijd gooien?
Ik kom van het VMBO > MBO. Al heb ik ook nog vwo/havo op mijn lijstje.

Ik vermaakte me altijd prima op schoolquote:Op donderdag 14 november 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom?? In al die jaren WIL je toch ook gewoon een keer dagje thuis blijven of iets?

Pijnlijke conclusie dit ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Al heb ik vrij weinig bereikt in het leven.

Mij ookquote:Op donderdag 14 november 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
De middelbare heeft mij wel lui gemaakt.

Ik denk echt dat ik in de goot eindig of als huisman.quote:

Penislengte hebben we al gehad. Ik ben klaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gooi al je specs maar naar voren,
IQ, EQ, alles.

Nee het moet gewoon voor mij. Als het volgend jaar niet lukt, dan moet ik gewoon echt iets drastisch omgooien.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik in de goot eindig of als huisman.

12 cm #standaardpostvantjackaquote:Op donderdag 14 november 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Penislengte hebben we al gehad. Ik ben klaar.

Ik kan daar niet over mee pratenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Penislengte hebben we al gehad. Ik ben klaar.

Jij hebt dan ook al de cupmaten op je genomen eerder vandaag.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan daar niet over mee praten

Haha, ja dat zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan daar niet over mee praten

Ohja dat is waarquote:Op donderdag 14 november 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook al de cupmaten op je genomen eerder vandaag.

Als vrouw zijnde mag ik dat zeggenquote:

Dan mag jij de jury zijn. Tjacka zijn 12 cm of mijn 19 cm? (Of Fok-it zijn 30cm)quote:Op donderdag 14 november 2013 01:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde mag ik dat zeggen

Verklaar eens even waarom jij recht denkt te hebben op deze monopolie.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde mag ik dat zeggen

29, ik blijf graag bescheiden.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan mag jij de jury zijn. Tjacka zijn 12 cm of mijn 19 cm? (Of Fok-it zijn 30cm)

"
 "

damn klinkt goedquote:Op donderdag 14 november 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
Stem Ezell en krijgt elke dag een gratis groet van de zon.

Deze info is nutteloos zonder info over de omvang en de prestatiesquote:Op donderdag 14 november 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan mag jij de jury zijn. Tjacka zijn 12 cm of mijn 19 cm? (Of Fok-it zijn 30cm)

Bah. Wat zijn vrouwen toch kortzichtigquote:Op donderdag 14 november 2013 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze info is nutteloos zonder info over de omvang en de prestaties

Ik zal een aantal referenties naar je opsturen.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]

Aangezien Ezel alweer vertrokken lijkt te zijn ben ik momenteel de enige aanwezige zonder piemelquote:Op donderdag 14 november 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verklaar eens even waarom jij recht denkt te hebben op deze monopolie.

Oh je bent er nogquote:Op donderdag 14 november 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
Stem Ezell en krijgt elke dag een gratis groet van de zon.

Allemaal webcam links van Thaise veroveringenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal een aantal referenties naar je opsturen.

ik zou wel zo'n knappe premier willenquote:

Ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka, moet dat ook in mijn standaardzinnen?
"Communisme"

Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal webcam links van Thaise veroveringen

Ik raak regelmatig het verkeerde gat, en krijg een stijve als een zuster aan mijn penis zit.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]

minister-presidentquote:Op donderdag 14 november 2013 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zou wel zo'n knappe premier willen

President.quote:

quote:Op donderdag 14 november 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
Ohja en ik heb een 1 keer met een jongen gefapt.

maar dat duurt nog wel een tijdjequote:Op donderdag 14 november 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
President.
De achterlijke monarchie zal dan wel afgeschaft zijn.

b2bquote:Op donderdag 14 november 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
Ohja en ik heb een 1 keer met een jongen gefapt.

iets minder dan 5 uur tot de wekker
 iets minder dan 5 uur tot de wekker

trustenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga ook maar slapeniets minder dan 5 uur tot de wekker

Extreem geliefd zijn zoals ik heeft ook zo zijn keerzijdes.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind mezelf de laatste tijd een vervelend mannetje, dat jullie mij niet uitkotsen

Zyzz was ook nog een wijsgeer.quote:"Everybody, one day, will die and be forgotten. Act and behave in a way that will make life interesting and fun, fuck a mundane, predictable life working Monday to Friday with something you derive no pleasure from; just living life out till you grow old and wither away. Find a passion, form relationships, don't be afraid to get out there and fuck what everyone else thinks, trust me it's a lot more fun that way."

mirin?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
plaatst foto's van jongens #standaardinsopost

u mirin bro?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:14 schreef Tjacka het volgende:
Mirin is een zoete rijstwijn met een laag alcoholpercentage, oorspronkelijk afkomstig uit Japan. De wijn is een essentieel ingrediënt in de Japanse keuken

welk filmpje?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil het filmpje bij jou ook niet openen net als Insomnia?

Uhmm, nee. Ik drink geen wijnquote:Op donderdag 14 november 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
Fok-it, heb jij in Thailand ook van rijstwijn gedronken met rare dingen erin?

Ga zo pitten denk ikquote:Op donderdag 14 november 2013 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb fokkie weggejaagd. Dit doet pijn.
 Geen zin om weer nacht vol te maken hier
 Geen zin om weer nacht vol te maken hier  

Waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Er waren tijden dat ik bijna bij de RAF zat.

ik ben aan het uitstelling moet morgen werkenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga zo pitten denk ikGeen zin om weer nacht vol te maken hier

had twee soorten rijstwijn geproeft... in de een zat tijgerpenis en de ander cobra te wekenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhmm, nee. Ik drink geen wijn
Wat was dat dan?

Wow... je pleegt zelfmoord?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga zo pitten denk ikGeen zin om weer nacht vol te maken hier
 xD
 xD

Gadverdammequote:Op donderdag 14 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
had twee soorten rijstwijn geproeft... in de een zat tijgerpenis en de ander cobra te weken
 Waar kwam je dat tegen dan?
 Waar kwam je dat tegen dan?Beter ga je, anders heb je kutdag morgenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben aan het uitstelling moet morgen werken
#geenzin

Ja. Ik word zwaar depressief hierquote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... je pleegt zelfmoord?xD

Ja, gewoon, een soort winkeltje.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Gadverdamme Waar kwam je dat tegen dan?

ik ookquote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik word zwaar depressief hier

Bizarquote:
 Over tijgers gesproken
 Over tijgers gesproken  echt zielig wat ze met die beesten doen daar, in die tiger temples, ben je daar ook geweest?
 echt zielig wat ze met die beesten doen daar, in die tiger temples, ben je daar ook geweest?

Moet minder etenquote:

Wij wel binnenkort.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... je pleegt zelfmoord?xD

Joh Insomnia mijn laatste maanden zijn moeilijk te overtreffen in kutheid. Ik doe Fok! een deugd met mijn posts, maar fuck alles...quote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb daar best spijt van de laatste maanden

tjaquote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb daar best spijt van de laatste maanden

nee, die beesten zijn daar zo dood als watquote:Op donderdag 14 november 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BizarOver tijgers gesproken
echt zielig wat ze met die beesten doen daar, in die tiger temples, ben je daar ook geweest?

Ik heb er al 1quote:Op donderdag 14 november 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook , krijg welvaartsbuikje

Ja worden gewoon hele dag continu gedrogeerdquote:Op donderdag 14 november 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, die beesten zijn daar zo dood als wat
 Belachelijk
 Belachelijk

maakt niet uit, had vroeger ook. ging ik paar maanden 5 keer per week trainen en shredden gelijk in topvorm.quote:

Mwa onzin.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigen schuld ja, zeg het maar.

Maar je hebt gradaties hequote:Op donderdag 14 november 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt niet uit, had vroeger ook. ging ik paar maanden 5 keer per week trainen en shredden gelijk in topvorm.

In de mate van een welvaartsbuikjequote:

op foto viel t wel mee manquote:Op donderdag 14 november 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de mate van een welvaartsbuikje

quote:
 Je vind het altijd erger bij jezelf
 Je vind het altijd erger bij jezelf  

klopt, of je moet narcistisch worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je vind het altijd erger bij jezelf

Lekker subtiel ben je ookquote:

Dit zou ik maar snel weghalen.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is Fok-it dik. Hopelijk spytoolt hij zichzelf niet.
Zo, weg.

gewoon gezond eten en sportenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
dexaprine is goed voor afvallen, maar is verboden geworden laatst.

Was 1 iemand overleden eraan, en andere hartkloppingen en shit.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
dexaprine is goed voor afvallen, maar is verboden geworden laatst.

Het is wel een verklaring waarom je altijd omrolt. Barkrukken, prullenbakken...quote:

ja had dikke hartslag daarvan jonge jonge nooit mee gemaakt zo ergquote:Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was 1 iemand overleden eraan, en andere hartkloppingen en shit.

Laat dan maarquote:Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja had dikke hartslag daarvan jonge jonge nooit mee gemaakt zo erg

quote:Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel een verklaring waarom je altijd omrolt. Barkrukken, prullenbakken...
Sorry Tjacka, jij mag op Wasteland de riem hebben
 Ik ben veel te open voor dit forum vooral al voor users zoals jou.
 Ik ben veel te open voor dit forum vooral al voor users zoals jou.

Ik kan ook wel een middeltje waar je van af valt.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat dan maar
Van Ritalin krijg je ook flinke hartslag, en soms hartkloppingen en daar begin ik volgende maand al aan dus , ohja en je valt er van af

Ik kom bijna altijd aan van welke medicijnen dan ookquote:Op donderdag 14 november 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat dan maar
Van Ritalin krijg je ook flinke hartslag, en soms hartkloppingen en daar begin ik volgende maand al aan dus , ohja en je valt er van af

Het vermindert je eetlust dus, het moet welquote:Op donderdag 14 november 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom bijna altijd aan van welke medicijnen dan ook

Wat?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een middeltje waar je van af valt.

Dat je dit tegen de user zegt welke zijn naam vergeet weg te halen onder documentenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]Ik ben veel te open voor dit forum vooral al voor users zoals jou.
 .
.  

XTCquote:Op donderdag 14 november 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het vermindert je eetlust dus, het moet wel
[..]
Wat?

Ja, oke.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je dit tegen de user zegt welke zijn naam vergeet weg te halen onder documenten.
Oh en ik ben niet moe maar heb een tentamen over 7 uur

Niet echt aangezien Rens... nee mijn anonimiteit is wel verleden tijdquote:Op donderdag 14 november 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, oke.
Maar dat heb jij dan toevallig tegen de juiste user gezegd.
 Die van jou is toch gewoon intact tenzij iemand medische dossiers inkijkt?
 Die van jou is toch gewoon intact tenzij iemand medische dossiers inkijkt?

Ik heb het niet gelekt.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt aangezien Rens... nee mijn anonimiteit is wel verleden tijdDie van jou is toch gewoon intact tenzij iemand medische dossiers inkijkt?

quote:Op donderdag 14 november 2013 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelekt.
Ja in principe wel ja. Al weten mijn vrienden onderhand al lang al dat ik hier post.
 Mijn vrienden zijn wel achter mijn youtube kanaal gekomen. Die waren erg onder de indruk over mijn voetbalplaatjes.
 Mijn vrienden zijn wel achter mijn youtube kanaal gekomen. Die waren erg onder de indruk over mijn voetbalplaatjes.

Ik vroeg aan een kennis zijn psn in de kroeg. Maar dat leek verdomd veel op zijn fok-username die ik wel eens voorbij zag komen. Alleen post hij toevallig een stuk minder.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mijn vrienden zijn wel achter mijn youtube kanaal gekomen. Die waren erg onder de indruk over mijn voetbalplaatjes.

Door een ban, genaamd JanCees?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vroeg aan een kennis zijn psn in de kroeg. Maar dat leek verdomd veel op zijn fok-username die ik wel eens voorbij zag komen. Alleen post hij toevallig een stuk minder.

neequote:Op donderdag 14 november 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door een ban, genaamd JanCees?

Dit spel is niet aan mij weggelegd aangezien ik normaal nooit buiten VBL komquote:
 .
. 

succesquote:Op donderdag 14 november 2013 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit spel is niet aan mij weggelegd aangezien ik normaal nooit buiten VBL kom.
Nu het slapen weer proberen, want ik zal morgen erg creatief moeten zijn.

ik ga nu ook slapen tjackiequote:Op donderdag 14 november 2013 01:48 schreef Tjacka het volgende:
dan ga ik ook maar slapen
of ben jij nog wakker inso

Gelukkig maar, ik kan het nauwelijks bij houden andersquote:

Ja sorry, ik zal me wat proberen in te houdenquote:

quote:Op donderdag 14 november 2013 11:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice onehad niet verwacht dat iemand dat zou weten

Oh nee, lever je wel een absentiebriefje in?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:43 schreef Toto69 het volgende:
Ik bne er vanmiddag en vanavond niet

Spann0nd, nog een kwartiertjequote:Op donderdag 14 november 2013 11:43 schreef Toto69 het volgende:
Ik bne er vanmiddag en vanavond niet

Bij dezequote:Op donderdag 14 november 2013 11:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh nee, lever je wel een absentiebriefje in?

Oh ik bedoel pas vanaf half 3 of zo hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spann0nd, nog een kwartiertje

Ja nee vanmiddag is vanmiddag. Vanmiddag begint om 12 uur, over een kwartiertje dusquote:Op donderdag 14 november 2013 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ik bedoel pas vanaf half 3 of zo hoor

Nog eventjes geduld want het busje komt zoquote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |