Waarom eigenlijk niet?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:16 schreef Insomnia_ het volgende:
Er waren tijden dat ik bijna bij de RAF zat.
ik ben aan het uitstelling moet morgen werkenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga zo pitten denk ikGeen zin om weer nacht vol te maken hier
had twee soorten rijstwijn geproeft... in de een zat tijgerpenis en de ander cobra te wekenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uhmm, nee. Ik drink geen wijn
Wat was dat dan?
Wow... je pleegt zelfmoord?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga zo pitten denk ikGeen zin om weer nacht vol te maken hier
Gadverdammequote:Op donderdag 14 november 2013 01:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
had twee soorten rijstwijn geproeft... in de een zat tijgerpenis en de ander cobra te weken![]()
Beter ga je, anders heb je kutdag morgenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben aan het uitstelling moet morgen werken
#geenzin
Ja. Ik word zwaar depressief hierquote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... je pleegt zelfmoord?xD
Ja, gewoon, een soort winkeltje.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Gadverdamme Waar kwam je dat tegen dan?
ik ookquote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja. Ik word zwaar depressief hier
Bizarquote:
Moet minder etenquote:
Wij wel binnenkort.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wow... je pleegt zelfmoord?xD
Joh Insomnia mijn laatste maanden zijn moeilijk te overtreffen in kutheid. Ik doe Fok! een deugd met mijn posts, maar fuck alles...quote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb daar best spijt van de laatste maanden
tjaquote:Op donderdag 14 november 2013 01:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb daar best spijt van de laatste maanden
nee, die beesten zijn daar zo dood als watquote:Op donderdag 14 november 2013 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
BizarOver tijgers gesproken
echt zielig wat ze met die beesten doen daar, in die tiger temples, ben je daar ook geweest?
Ik heb er al 1quote:Op donderdag 14 november 2013 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ook , krijg welvaartsbuikje
Ja worden gewoon hele dag continu gedrogeerdquote:Op donderdag 14 november 2013 01:20 schreef Ezell het volgende:
[..]
nee, die beesten zijn daar zo dood als wat
maakt niet uit, had vroeger ook. ging ik paar maanden 5 keer per week trainen en shredden gelijk in topvorm.quote:
Mwa onzin.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Eigen schuld ja, zeg het maar.
Maar je hebt gradaties hequote:Op donderdag 14 november 2013 01:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
maakt niet uit, had vroeger ook. ging ik paar maanden 5 keer per week trainen en shredden gelijk in topvorm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |