iets minder dan 5 uur tot de wekker
 iets minder dan 5 uur tot de wekker

trustenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik ga ook maar slapeniets minder dan 5 uur tot de wekker

Extreem geliefd zijn zoals ik heeft ook zo zijn keerzijdes.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:06 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind mezelf de laatste tijd een vervelend mannetje, dat jullie mij niet uitkotsen

Zyzz was ook nog een wijsgeer.quote:"Everybody, one day, will die and be forgotten. Act and behave in a way that will make life interesting and fun, fuck a mundane, predictable life working Monday to Friday with something you derive no pleasure from; just living life out till you grow old and wither away. Find a passion, form relationships, don't be afraid to get out there and fuck what everyone else thinks, trust me it's a lot more fun that way."

mirin?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:10 schreef Tjacka het volgende:
plaatst foto's van jongens #standaardinsopost

u mirin bro?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:14 schreef Tjacka het volgende:
Mirin is een zoete rijstwijn met een laag alcoholpercentage, oorspronkelijk afkomstig uit Japan. De wijn is een essentieel ingrediënt in de Japanse keuken

welk filmpje?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil het filmpje bij jou ook niet openen net als Insomnia?

Uhmm, nee. Ik drink geen wijnquote:Op donderdag 14 november 2013 01:15 schreef Ezell het volgende:
Fok-it, heb jij in Thailand ook van rijstwijn gedronken met rare dingen erin?

Ga zo pitten denk ikquote:Op donderdag 14 november 2013 01:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik heb fokkie weggejaagd. Dit doet pijn.
 Geen zin om weer nacht vol te maken hier
 Geen zin om weer nacht vol te maken hier  

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |