Deze info is nutteloos zonder info over de omvang en de prestatiesquote:Op donderdag 14 november 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan mag jij de jury zijn. Tjacka zijn 12 cm of mijn 19 cm? (Of Fok-it zijn 30cm)
Bah. Wat zijn vrouwen toch kortzichtigquote:Op donderdag 14 november 2013 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Deze info is nutteloos zonder info over de omvang en de prestaties
Ik zal een aantal referenties naar je opsturen.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Aangezien Ezel alweer vertrokken lijkt te zijn ben ik momenteel de enige aanwezige zonder piemelquote:Op donderdag 14 november 2013 01:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Verklaar eens even waarom jij recht denkt te hebben op deze monopolie.
Oh je bent er nogquote:Op donderdag 14 november 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
Stem Ezell en krijgt elke dag een gratis groet van de zon.
Allemaal webcam links van Thaise veroveringenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik zal een aantal referenties naar je opsturen.
ik zou wel zo'n knappe premier willenquote:
Ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:03 schreef Insomnia_ het volgende:
Tjacka, moet dat ook in mijn standaardzinnen?
"Communisme"
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allemaal webcam links van Thaise veroveringen
Ik raak regelmatig het verkeerde gat, en krijg een stijve als een zuster aan mijn penis zit.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
minister-presidentquote:Op donderdag 14 november 2013 01:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik zou wel zo'n knappe premier willen
President.quote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
Ohja en ik heb een 1 keer met een jongen gefapt.
maar dat duurt nog wel een tijdjequote:Op donderdag 14 november 2013 01:07 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
President.
De achterlijke monarchie zal dan wel afgeschaft zijn.
b2bquote:Op donderdag 14 november 2013 01:07 schreef Tjacka het volgende:
Ohja en ik heb een 1 keer met een jongen gefapt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |