lekker nutteloos ook. Ik mocht altijd tekenen op de basisschool, ik was altijd al klaar met allesquote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is echt een kutwerk, woordenboek overschrijven
Ik ook, sinds groep 5 niets nieuws hoeven doenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
lekker nutteloos ook. Ik mocht altijd tekenen op de basisschool, ik was altijd al klaar met alles
Mensen die samen met mij leren uitstellen voor een tentamen morgen vroeg.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met wat voor mensen ga jij om dat je dat doorgestuurd krijgt?
Wat studeer je?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die samen met mij leren uitstellen voor een tentamen morgen vroeg.
Ik op de middelbare eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 14 november 2013 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, sinds groep 5 niets nieuws hoeven doen
Saaie tijden.
Ik kwam niet vaak opdagen op de middelbarequote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik op de middelbare eigenlijk ook nietIk maakte het huiswerk tijdens de les, en dan hadden we nog 10 uur per week keuzeles (die bijna iedereen gebruikte voor huiswerk maken) maar dat had ik dan al af
Vorig jaar ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfde als Tjacka (Of vorig jaar in ieder geval?)
Ik ben er nooit uitgestuurd op de middelbarequote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam niet vaak opdagen op de middelbare
Leukquote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfde als Tjacka (Of vorig jaar in ieder geval?)
Ik zal maar niet over mijn presentie beginnen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er nooit uitgestuurd op de middelbare
heheh, regelmatige kost hierquote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er nooit uitgestuurd op de middelbare
Jezus, wat een boon ben jijquote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zelfs nooit ongeoorloofd te laat gekomen
Ik ook niet. Ik kom gewoon niet, of op tijd. Deze mentaliteit is ook niet echt sterk.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
Ik wel. Moest mijn laatste jaar best vaak 's ochtends melden.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
Dat is wel erg hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 00:54 schreef essnhills het volgende:
1x was ik ziek naar huis gestuurd door een docent (ik was met een hersenschudding naar school gegaan om een tentamen te maken en dat ging niet heel briljant) en toen ik moest ik me later komen melden. Toen moest ik vragen waar dat dan moest
want dat wist ik niet
toen zat ik in de 4e
Jaquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 00:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HBO maar ik in Rotterdam en hij in Amsterdam
Ja ze keken me ook wel een beetje vreemd aanquote:
Ik heb sowieso geen toekomst. Lekker met deze opleiding de uitkering in. Weinig werk ook dus die 2 sollicitatiebrieven per week moeten wel lukken zonder gesprekquote:Op donderdag 14 november 2013 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]I know, heeft tie me alles over verteld.
Wil je nog wel uni doen? Want hbo is alleen voor lerarenopleiding toch?
Maar waarom?? In al die jaren WIL je toch ook gewoon een keer dagje thuis blijven of iets?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja ze keken me ook wel een beetje vreemd aanEn toen kwam ik daar om het uit te leggen 'Hmm, oke, nou neem morgen maar een briefje mee van je ouders en dan is het weer goed'
Ik was ook wel het soort van lievelingetje.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja
Ik was ook het lievelingetje van alle docenten. In de 6e kreeg ik toen een hele vervelende Engels leraar. En toen dacht ik, mijn Engels is toch al goed, ik ga kijken of ik het voor elkaar kan krijgen dat hij mij niet mag oid, gewoon omdat het kan. Dus ik ging iedere keer klieren tijdens de les, lette nooit op, praatte door hem heen, maakte nooit huiswerk enzo, en het is me niet gelukt om niet het lievelingetje te worden
Engels was echt zo'n ontspanningsvak voor mij. Ik wist alles al, en als we dan een toets hadden las ik 1x snel even de lijst door, even scannen, en dan haalde ik een 10quote:
Heb in de 3e nog wel een een lerares verbeterd, weet neit meer met wat. Maar het was de lerares die je kon omkopen met chocola.quote:
Really? Dacht dat je er best aanbod in had omdat je er alle kanten mee op kan.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb sowieso geen toekomst. Lekker met deze opleiding de uitkering in. Weinig werk ook dus die 2 sollicitatiebrieven per week moeten wel lukken zonder gesprek![]()
"Ja ik heb mijn opleiding, ze nemen mij gewoon niet aan"
Ik verveelde me in de tweede een keer tijdens Engels, en toen vroeg opeens de docente wat ik aan het doen was want ik lette niet op? 'Oh, ja, ik heb een gedicht geschreven in het Engels' 'Oh laat eens zien dan.' "Wauw! Wat een mooi gedicht, en alles klopt ook!' Toen mocht ik die groot gaan uitwerken en dat heeft ze ingelijst en opgehangenquote:
de basisschool eerstquote:Op donderdag 14 november 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
De middelbare heeft mij wel lui gemaakt.
Ze was ook dik zeker?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heb in de 3e nog wel een een lerares verbeterd, weet neit meer met wat. Maar het was de lerares die je kon omkopen met chocola.
Ze was vaak omgekocht kan ik je zeggen
Dat is in crisistijd soms geen zegenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:57 schreef Fok-it het volgende:
Really? Dacht dat je er best aanbod in had omdat je er alle kanten mee op kan.
''ze was vaak omgekocht kan ik je zeggen''quote:
Ik schep graag op.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, is dit zo'n momentje waar we onze intelligentie in de strijd gooien?
Ik kom van het VMBO > MBO. Al heb ik ook nog vwo/havo op mijn lijstje.
Ja gooi al je specs maar naar voren,quote:Op donderdag 14 november 2013 00:58 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja, is dit zo'n momentje waar we onze intelligentie in de strijd gooien?
Ik kom van het VMBO > MBO. Al heb ik ook nog vwo/havo op mijn lijstje.
Ik vermaakte me altijd prima op schoolquote:Op donderdag 14 november 2013 00:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar waarom?? In al die jaren WIL je toch ook gewoon een keer dagje thuis blijven of iets?
Pijnlijke conclusie dit ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:59 schreef Insomnia_ het volgende:
Al heb ik vrij weinig bereikt in het leven.
Mij ookquote:Op donderdag 14 november 2013 00:57 schreef Insomnia_ het volgende:
De middelbare heeft mij wel lui gemaakt.
Ik denk echt dat ik in de goot eindig of als huisman.quote:
Penislengte hebben we al gehad. Ik ben klaar.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gooi al je specs maar naar voren,
IQ, EQ, alles.
Nee het moet gewoon voor mij. Als het volgend jaar niet lukt, dan moet ik gewoon echt iets drastisch omgooien.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:00 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk echt dat ik in de goot eindig of als huisman.
12 cm #standaardpostvantjackaquote:Op donderdag 14 november 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Penislengte hebben we al gehad. Ik ben klaar.
Ik kan daar niet over mee pratenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Penislengte hebben we al gehad. Ik ben klaar.
Jij hebt dan ook al de cupmaten op je genomen eerder vandaag.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan daar niet over mee praten
Haha, ja dat zou ik ook zeggen.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik kan daar niet over mee praten
Ohja dat is waarquote:Op donderdag 14 november 2013 01:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook al de cupmaten op je genomen eerder vandaag.
Als vrouw zijnde mag ik dat zeggenquote:
Dan mag jij de jury zijn. Tjacka zijn 12 cm of mijn 19 cm? (Of Fok-it zijn 30cm)quote:Op donderdag 14 november 2013 01:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde mag ik dat zeggen
Verklaar eens even waarom jij recht denkt te hebben op deze monopolie.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als vrouw zijnde mag ik dat zeggen
29, ik blijf graag bescheiden.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan mag jij de jury zijn. Tjacka zijn 12 cm of mijn 19 cm? (Of Fok-it zijn 30cm)
damn klinkt goedquote:Op donderdag 14 november 2013 01:03 schreef Ezell het volgende:
Stem Ezell en krijgt elke dag een gratis groet van de zon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |