lekker nutteloos ook. Ik mocht altijd tekenen op de basisschool, ik was altijd al klaar met allesquote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef Insomnia_ het volgende:
Dat is echt een kutwerk, woordenboek overschrijven
Ik ook, sinds groep 5 niets nieuws hoeven doenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
lekker nutteloos ook. Ik mocht altijd tekenen op de basisschool, ik was altijd al klaar met alles
Mensen die samen met mij leren uitstellen voor een tentamen morgen vroeg.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Met wat voor mensen ga jij om dat je dat doorgestuurd krijgt?
Wat studeer je?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen die samen met mij leren uitstellen voor een tentamen morgen vroeg.
Ik op de middelbare eigenlijk ook nietquote:Op donderdag 14 november 2013 00:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ook, sinds groep 5 niets nieuws hoeven doen
Saaie tijden.
Ik kwam niet vaak opdagen op de middelbarequote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik op de middelbare eigenlijk ook nietIk maakte het huiswerk tijdens de les, en dan hadden we nog 10 uur per week keuzeles (die bijna iedereen gebruikte voor huiswerk maken) maar dat had ik dan al af
Vorig jaar ja.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfde als Tjacka (Of vorig jaar in ieder geval?)
Ik ben er nooit uitgestuurd op de middelbarequote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kwam niet vaak opdagen op de middelbare
Leukquote:Op donderdag 14 november 2013 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zelfde als Tjacka (Of vorig jaar in ieder geval?)
Ik zal maar niet over mijn presentie beginnen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er nooit uitgestuurd op de middelbare
heheh, regelmatige kost hierquote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er nooit uitgestuurd op de middelbare
Jezus, wat een boon ben jijquote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
Ik ben zelfs nooit ongeoorloofd te laat gekomen
Ik ook niet. Ik kom gewoon niet, of op tijd. Deze mentaliteit is ook niet echt sterk.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
Ik wel. Moest mijn laatste jaar best vaak 's ochtends melden.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:52 schreef essnhills het volgende:
Dat is wel erg hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 00:54 schreef essnhills het volgende:
1x was ik ziek naar huis gestuurd door een docent (ik was met een hersenschudding naar school gegaan om een tentamen te maken en dat ging niet heel briljant) en toen ik moest ik me later komen melden. Toen moest ik vragen waar dat dan moest
want dat wist ik niet
toen zat ik in de 4e
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |