In de mate van een welvaartsbuikjequote:
op foto viel t wel mee manquote:Op donderdag 14 november 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de mate van een welvaartsbuikje
quote:
klopt, of je moet narcistisch worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je vind het altijd erger bij jezelf
Lekker subtiel ben je ookquote:
Dit zou ik maar snel weghalen.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is Fok-it dik. Hopelijk spytoolt hij zichzelf niet.
Zo, weg.
gewoon gezond eten en sportenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
dexaprine is goed voor afvallen, maar is verboden geworden laatst.
Was 1 iemand overleden eraan, en andere hartkloppingen en shit.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
dexaprine is goed voor afvallen, maar is verboden geworden laatst.
Het is wel een verklaring waarom je altijd omrolt. Barkrukken, prullenbakken...quote:
ja had dikke hartslag daarvan jonge jonge nooit mee gemaakt zo ergquote:Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was 1 iemand overleden eraan, en andere hartkloppingen en shit.
Laat dan maarquote:Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja had dikke hartslag daarvan jonge jonge nooit mee gemaakt zo erg
quote:Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel een verklaring waarom je altijd omrolt. Barkrukken, prullenbakken...
Sorry Tjacka, jij mag op Wasteland de riem hebben
Ik kan ook wel een middeltje waar je van af valt.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat dan maar![]()
Van Ritalin krijg je ook flinke hartslag, en soms hartkloppingen en daar begin ik volgende maand al aan dus , ohja en je valt er van af
Ik kom bijna altijd aan van welke medicijnen dan ookquote:Op donderdag 14 november 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat dan maar![]()
Van Ritalin krijg je ook flinke hartslag, en soms hartkloppingen en daar begin ik volgende maand al aan dus , ohja en je valt er van af
Het vermindert je eetlust dus, het moet welquote:Op donderdag 14 november 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom bijna altijd aan van welke medicijnen dan ook
Wat?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een middeltje waar je van af valt.
Dat je dit tegen de user zegt welke zijn naam vergeet weg te halen onder documentenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]Ik ben veel te open voor dit forum vooral al voor users zoals jou.
XTCquote:Op donderdag 14 november 2013 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het vermindert je eetlust dus, het moet wel
[..]
Wat?
Ja, oke.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat je dit tegen de user zegt welke zijn naam vergeet weg te halen onder documenten.
Oh en ik ben niet moe maar heb een tentamen over 7 uur
Niet echt aangezien Rens... nee mijn anonimiteit is wel verleden tijdquote:Op donderdag 14 november 2013 01:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, oke.
Maar dat heb jij dan toevallig tegen de juiste user gezegd.
Ik heb het niet gelekt.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niet echt aangezien Rens... nee mijn anonimiteit is wel verleden tijdDie van jou is toch gewoon intact tenzij iemand medische dossiers inkijkt?
quote:Op donderdag 14 november 2013 01:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik heb het niet gelekt.
Ja in principe wel ja. Al weten mijn vrienden onderhand al lang al dat ik hier post.
Ik vroeg aan een kennis zijn psn in de kroeg. Maar dat leek verdomd veel op zijn fok-username die ik wel eens voorbij zag komen. Alleen post hij toevallig een stuk minder.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Mijn vrienden zijn wel achter mijn youtube kanaal gekomen. Die waren erg onder de indruk over mijn voetbalplaatjes.
Door een ban, genaamd JanCees?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:36 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vroeg aan een kennis zijn psn in de kroeg. Maar dat leek verdomd veel op zijn fok-username die ik wel eens voorbij zag komen. Alleen post hij toevallig een stuk minder.
neequote:Op donderdag 14 november 2013 01:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door een ban, genaamd JanCees?
Dit spel is niet aan mij weggelegd aangezien ik normaal nooit buiten VBL komquote:
succesquote:Op donderdag 14 november 2013 01:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dit spel is niet aan mij weggelegd aangezien ik normaal nooit buiten VBL kom.
Nu het slapen weer proberen, want ik zal morgen erg creatief moeten zijn.
ik ga nu ook slapen tjackiequote:Op donderdag 14 november 2013 01:48 schreef Tjacka het volgende:
dan ga ik ook maar slapen
of ben jij nog wakker inso
Gelukkig maar, ik kan het nauwelijks bij houden andersquote:
Ja sorry, ik zal me wat proberen in te houdenquote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 11:41 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nice onehad niet verwacht dat iemand dat zou weten
Oh nee, lever je wel een absentiebriefje in?quote:Op donderdag 14 november 2013 11:43 schreef Toto69 het volgende:
Ik bne er vanmiddag en vanavond niet
Spann0nd, nog een kwartiertjequote:Op donderdag 14 november 2013 11:43 schreef Toto69 het volgende:
Ik bne er vanmiddag en vanavond niet
Bij dezequote:Op donderdag 14 november 2013 11:43 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Oh nee, lever je wel een absentiebriefje in?
Oh ik bedoel pas vanaf half 3 of zo hoorquote:Op donderdag 14 november 2013 11:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Spann0nd, nog een kwartiertje
Ja nee vanmiddag is vanmiddag. Vanmiddag begint om 12 uur, over een kwartiertje dusquote:Op donderdag 14 november 2013 11:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Oh ik bedoel pas vanaf half 3 of zo hoor
Nog eventjes geduld want het busje komt zoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |