In de mate van een welvaartsbuikjequote:
op foto viel t wel mee manquote:Op donderdag 14 november 2013 01:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In de mate van een welvaartsbuikje
quote:
klopt, of je moet narcistisch worden.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]Je vind het altijd erger bij jezelf
Lekker subtiel ben je ookquote:
Dit zou ik maar snel weghalen.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:25 schreef Littlerabbit het volgende:
Volgens mij is Fok-it dik. Hopelijk spytoolt hij zichzelf niet.
Zo, weg.
gewoon gezond eten en sportenquote:Op donderdag 14 november 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
dexaprine is goed voor afvallen, maar is verboden geworden laatst.
Was 1 iemand overleden eraan, en andere hartkloppingen en shit.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:26 schreef Insomnia_ het volgende:
dexaprine is goed voor afvallen, maar is verboden geworden laatst.
Het is wel een verklaring waarom je altijd omrolt. Barkrukken, prullenbakken...quote:
ja had dikke hartslag daarvan jonge jonge nooit mee gemaakt zo ergquote:Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was 1 iemand overleden eraan, en andere hartkloppingen en shit.
Laat dan maarquote:Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja had dikke hartslag daarvan jonge jonge nooit mee gemaakt zo erg
quote:Op donderdag 14 november 2013 01:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is wel een verklaring waarom je altijd omrolt. Barkrukken, prullenbakken...
Sorry Tjacka, jij mag op Wasteland de riem hebben
Ik kan ook wel een middeltje waar je van af valt.quote:Op donderdag 14 november 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat dan maar![]()
Van Ritalin krijg je ook flinke hartslag, en soms hartkloppingen en daar begin ik volgende maand al aan dus , ohja en je valt er van af
Ik kom bijna altijd aan van welke medicijnen dan ookquote:Op donderdag 14 november 2013 01:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Laat dan maar![]()
Van Ritalin krijg je ook flinke hartslag, en soms hartkloppingen en daar begin ik volgende maand al aan dus , ohja en je valt er van af
Het vermindert je eetlust dus, het moet welquote:Op donderdag 14 november 2013 01:30 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik kom bijna altijd aan van welke medicijnen dan ook
Wat?quote:Op donderdag 14 november 2013 01:29 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik kan ook wel een middeltje waar je van af valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |