Groene paprika omdat deze over was, of een bewuste keuze? Geel/rood is mij om het even, maar groen vind ik los echt wel beduidend minder.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vandaag wel heel simpel eten hoorIk had een rundervink gebakken en wat groene paprika droog geroosterd in de koekenpan en nog wat prei geroerbakt met cheddar er door heen

Zou ik me maar geen zorgen om makenquote:

Ik klik perongeluk in het openbaar of in woonkamer op KPD topics.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
Zonde Inso,
Zwerven aantal pareltjes rond op KPD

Zo'n triozak is bij de Lidl heel goedkoop, de rode en de gele had ik al op dus bleef de groene over, en om die nou weg te gooien ..quote:Op woensdag 13 november 2013 23:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Groene paprika omdat deze over was, of een bewuste keuze? Geel/rood is mij om het even, maar groen vind ik los echt wel beduidend minder.

Mannen wij willen jullie naakt zien zeker?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik klik perongeluk in het openbaar of in woonkamer op KPD topics.

Dat had je gister gezegd jaquote:

Wel keer shemale topic...quote:Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mannen wij willen jullie naakt zien zeker?

Met pesto en breadcrumbs en dan in de ovenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat had je gister gezegd jaWat had je er mee gedaan?

quote:

Maar wat vind jij simpel eten dan?quote:

Daar heb ik wel eens opgeklikt.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mannen wij willen jullie naakt zien zeker?

Ah, ja. Nee dat ken ik. De groene verwerk ik dan vaak maar in een gerecht. Als je het als geheel laat kopen merk je het allemaal niet meer en is het gewoon één van de ingrediënten.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zo'n triozak is bij de Lidl heel goedkoop, de rode en de gele had ik al op dus bleef de groene over, en om die nou weg te gooien ..Maar die vind ik idd ook beduidend minder lekker

Aardappels, groente en vlees.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:22 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar wat vind jij simpel eten dan?

quote:Op woensdag 13 november 2013 23:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Met pesto en breadcrumbs en dan in de oven

Je hebt je ingehoudenquote:

Dat is ook lekker jaquote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet weer eens zalm teriyaki maken

Ik ben gewoon eerlijk en daar maak ik geen grapjes over.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt je ingehoudenIk verwachte al een reactie op die post naar aanleiding van gister

Omg essquote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet weer eens zalm teriyaki maken

Kloptquote:Op woensdag 13 november 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, ja. Nee dat ken ik. De groene verwerk ik dan vaak maar in een gerecht. Als je het als geheel laat kopen merk je het allemaal niet meer en is het gewoon één van de ingrediënten.

quote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk en daar maak ik geen grapjes over.

Nee, en ik hoef ook geen toegang tot KPDquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
Had naamtopic verwacht
Hebben jullie toegang tot KPD?

Je mag wel opmerking erover maken hoorquote:

quote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
Had naamtopic verwacht

Jep, wel 1 keer al ban gehad daarquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
Had naamtopic verwacht

Maar dit was ook heul simpelquote:

Tuurlijk. Elke ochtend weer voor de spiegel met de camera in de hand. Je moet je fans wel tevreden stellenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
Had naamtopic verwacht

Want lurkers zijn niet toegestaan?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Ik had ook ooit toegang tot het keldertje maar poste daar nooit dus heeft Yvonne het recht ingetrokken

Nu verwacht je ook nog een bepaald niveau.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag wel opmerking erover maken hoorBen wel benieuwd hoe origineel je bent

Hahaha lol.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Elke ochtend weer voor de spiegel met de camera in de hand. Je moet je fans wel tevreden stellen
Nee, zoiets op een openbaar forum dumpen kan ik dan weer niet bevatten.

Ik geef me niet voor niets bloot hier hequote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu verwacht je ook nog een bepaald niveau.

Klinkt redelijk simpel idd. Zal het ook een keer proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dit was ook heul simpelrundervinkje bakken is zo klaar en als dat aan het sudderen is even de paprika in dunne reepjes snijden, pan op het vuur, paprika erin en af en toe schudden zoda thet niet verbrand zo zonder boter.
En dan dat er uit gooien als het een beetje bruinig wordt, prei heb je ondertussen ook al gesneden natuurlijk en hup olie in de pan die nog heet is van de paprika en de prei ringen erin. Als het bijna klaar is wat cheddar erbij en door elkaar husselen

En vooral niet als je zwanger bentquote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha lol.
Nee snap ik ook totaal niet..

quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jep, wel 1 keer al ban gehad daar

Voor het eerst gegeten in een Japans restaurant in Maleisiëquote:

Omgquote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
KPD was de enige reden waarom ik naar m'n 18e verjaardag uitkeek natuurlijk

Was een oprecht foutje van Fok-it. Hij had niet door dat zijn sokken nog aan waren en je mag daar enkel naakt posten.quote:

Ik had een discussie met een uit de kluiten gewassen zeekoe daar, die geen kritiek wenste te hebben en dacht dat ze de godin van FOK! was. Mooi nietquote:

Ga jij nou ook al pics in KPD doen ja?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik geef me niet voor niets bloot hier he

quote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een oprecht foutje van Fok-it. Hij had niet door dat zijn sokken nog aan waren en je mag daar enkel naakt posten.

Jup, lurkers zijn niet toegestaan. Al lurkte ik er eigenlijk ook nooit. Het viel me allemaal een beetje tegen, ik had er meer van verwacht en daardoor kwam ik er niet meer.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Want lurkers zijn niet toegestaan?

quote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef bondage het volgende:
[..]
Klinkt redelijk simpel idd. Zal het ook een keer proberen

Hahaha lr je laat me alweer lachenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was een oprecht foutje van Fok-it. Hij had niet door dat zijn sokken nog aan waren en je mag daar enkel naakt posten.

Nee, ik ben hierquote:

Essquote:

LBquote:

Hoi Miniemquote:

Goedenavond Tjackaquote:

Joh... de andere keukenprinsesjes pakken er een wikipedia/google page bij en gaan interessant lopen doen. Daar meng ik mij niet in.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:28 schreef Insomnia_ het volgende:
Littlerabbit ik wist niet dat jij zo culinair was.

Bondagequote:

Is dat ook hier of niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joh... de andere keukenprinsesjes pakken er een wikipedia/google page bij en gaan interessant lopen doen. Daar meng ik mij niet in.
Namen mag jezelf invullen.

Goed goedquote:

Nee, in VBL hebben we een zekere user die nogal vol van z'n eigen kookkunsten is.quote:

Ik dacht alquote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, daarom gaf ik mijn visie ook

Ehmquote:

Ohquote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, in VBL hebben we een zekere user die nogal vol van z'n eigen kookkunsten is.
Dagen kan ie het over z'n stoofpotje hebben.

AH joh. Haantjes gedrag is niks mis mee. Uit mij komt toch altijd meer onzin.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, in VBL hebben we een zekere user die nogal vol van z'n eigen kookkunsten is.
Dagen kan ie het hebben over z'n stoofpotje hebben.

Ik snapte jequote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha, mijn zinsbouw was niet goed.

Berenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
EhmBeer heeft voorrang geloof ik

Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
Ff GTA spelen en dan slapen. Laters en welterusten alvast

Trustenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef bondage het volgende:

great minds think alikequote:

Tssquote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
EhmBeer heeft voorrang geloof ik

quote:

quote:

Great thoughts mind Alike*quote:
Oh jeetje wat vervelend.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk dit tjacka, door jou heeft de band tussen Elan en mij een dreun opgelopen

Wat snap je niet?quote:

mi gado hoezoquote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk dit tjacka, door jou heeft de band tussen Elan en mij een dreun opgelopen

Welk tagje?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goedDaar?
Ik moet even stemmen winnen om jou tagje over te nemen

Ja die had ik ook gezien jaquote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Miniem het volgende:
Geniaal topic dit
WGR / Schoenmaker failliet

Moderatorquote:

Ik was ook genomineerd voor de Yvonne awardsquote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goedDaar?
Ik moet even stemmen winnen om jou tagje over te nemen

Als 2 mensen op hetzelfde moment hetzelfde posten.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap inb4 ook niet
Wat het te betekenen heeft

Ik word daar waarschijnlijk nooit voor genomineerd. Ik word vergald door de helft van de usersquote:Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was ook genomineerd voor de Yvonne awardsZelden zoveel plezier gehad op Fok! toen ik deed alsof de wereld was vergaan met mijn verlies.

Dat ik daar niet op kwam. -1 voor mezelf.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als 2 mensen op hetzelfde moment hetzelfde posten.![]()
Hetzelfde denken dus in wezen Great minds think a like

inb4 is gewoon dat je al een reactie voorspeld die je neerzetquote:Op woensdag 13 november 2013 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik daar niet op kwam. -1 voor mezelf.

Ik ook. Snappen doe ik het ook niet, maar boeiend.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word daar waarschijnlijk nooit voor genomineerd. Ik word vergald door de helft van de users![]()

quote:Op woensdag 13 november 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Snappen doe ik het ook niet, maar boeiend.
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
Ik had bijna gewonnen

Yvonne Awards wordt bepaald door mods toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moderator
Nee, Yvonne Awards
Ik krijg sowieso al een stem van Donnie, we liggen elkaar heel goed.

Welterusten alvastquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef bondage het volgende:

Stuartquote:

Ja zeg, jij bent een winnaar hierquote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yvonne Awards wordt bepaald door mods toch?

Oh really? Kan bestquote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]

Tong80 is wel een griezel ja, dat hij al die awards pakt. Lijkt Bieber wel bij de EMA`squote:Op woensdag 13 november 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik om de boze mensen naderhand. Ook in het definitieve uitslagtopic.

Klopt. Dieptepunt in mijn Fok! loopbaan. Al doet het uitgelachen worden door Danny in Feedback ook wel pijn momenteel.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]

Kusje op je pijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Dieptepunt in mijn Fok! loopbaan. Al doet het uitgelachen worden door Danny in Feedback ook wel pijn momenteel.

Ja ehquote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, jij bent een winnaar hierik zou het niet weten

quote:

Met wat?quote:

Oh, je was niet erg succesvol danquote:

Smiegdquote:

Lekker laten Tc'en danquote:

Ik ook nietquote:

quote:Op woensdag 13 november 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smiegd![]()
Kast grapjes maken als ik er niet ben

Ik moest wel lachen hoorquote:

Welke dan, ik sherlock nooitquote:Op woensdag 13 november 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen hoorOm een andere post die ik terug sherlockte niet

Wij vormen het anti tc teamquote:

Van Spatieloos. Beetje persoonlijke shit rondspuienquote:

Wij zullen samen strijdenquote:

Dat vind ik sowieso verwerpelijk gedragquote:Op woensdag 13 november 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Spatieloos. Beetje persoonlijke shit rondspuien

Buiten dat ik het zelf ook vast al een keer heb gepost hier, hoeft hij niet degene te zijn die dat ook mag doenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso verwerpelijk gedrag

moet een permban op staanquote:Op donderdag 14 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso verwerpelijk gedrag

Was hij het nou degene die zijn klasgenoten bewust een onvoldoende/trip naar de plagiaatcommissie gunde en er nog trots op was ook?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten dat ik het zelf ook vast al een keer heb gepost hier, hoeft hij niet degene te zijn die dat ook mag doen

Geen idee waar het inhoudelijk om gaat en dat is verder ook niet relevant. Ik ben het met je eens!quote:Op donderdag 14 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten dat ik het zelf ook vast al een keer heb gepost hier, hoeft hij niet degene te zijn die dat ook mag doen

Dan zou de helft van JNG hier nooit meer komenquote:

Dat zou terecht zijn. Ik ben nu serieus trouwens.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou de helft van JNG hier nooit meer komen![]()

Neequote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij het nou degene die zijn klasgenoten bewust een onvoldoende/trip naar de plagiaatcommissie gunde en er nog trots op was ook?

Een permban gaat wellicht wat ver maar een ban zou ik ook geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou terecht zijn. Ik ben nu serieus trouwens.

Watquote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij het nou degene die zijn klasgenoten bewust een onvoldoende/trip naar de plagiaatcommissie gunde en er nog trots op was ook?

Ja dat dacht ik dus ook. Vooral omdat ik eigenlijk alles weggeef maakt het voor mij nog onbegrijpelijkerquote:
Ik stel voor om iedereen die een krachtterm bezigt te bannen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou terecht zijn. Ik ben nu serieus trouwens.

Tis al goed Adam.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat sommigen ook erg makkelijk met persoonlijke informatie van anderen rondstrooien

Je krijgt er een vicieuze cirkel mee toch,quote:Op donderdag 14 november 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een permban gaat wellicht wat ver maar een ban zou ik ook geen moeite mee hebben

Omdat? Wordt het dan minder doelloos omdat je gemiddelde iets omlaag gaat?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Omg ik sherlock nu dat als ik zo doorpost over 10 jaar in de top 50 users sta![]()
Toch maar even mee ophouden over tijdje maar

moet tot 4 werkenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan morgen vanaf 2 uur pas op fok.

Het zijn momenten. In 2005 werd ook wel eens geroepen dat ik op 1 zou staanquote:Op donderdag 14 november 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Omg ik sherlock nu dat als ik zo doorpost over 10 jaar in de top 50 users sta![]()
Toch maar even mee ophouden over tijdje maar

Misschienquote:Op donderdag 14 november 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Wordt het dan minder doelloos omdat je gemiddelde iets omlaag gaat?
Al is mijn posttotaal van de afgelopen week wel heel erg.

ik post ook met vlagenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn momenten. In 2005 werd ook wel eens geroepen dat ik op 1 zou staan
Overigens stond ik toen al op de 5e plek trouwens

Ik nietquote:Op donderdag 14 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MisschienWas ook niet heel serieus want mij kennende zit ik hier over 3 jaar nog

Stuartquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer hoe ik over hem denk![]()

Ik ben aan het minderen en dat zal alleen maar minder wordenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik post hier over een niet zo lange tijd meer.

Nee je vind me een kast-fok itquote:Op donderdag 14 november 2013 00:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind fok-id een wanhopige mongool.
Hopelijk sherlockt hij dit niet terug

Ik ken je verder niet echt, buiten je naam maar je lijkt me wel toffe gast verder.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mij boeit mijn posttotaal echt niks. Al zal ik het nooit heel persoonlijk maken, buiten mijn S&M feestjes om dan.

Ik ben in ieder geval niet geblokkeerd dus dat zegt al watquote:Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel eens moeite met Fok-it ja maar dat is omgekeerd niet anders. Overigens gaat het de laatste paar weken geloof ik best goed

Toen ie ban had vond je hem zelfs geen onaardige userquote:Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel eens moeite met Fok-it ja maar dat is omgekeerd niet anders. Overigens gaat het de laatste paar weken geloof ik best goed

Jij neemt het gewoon te serieus niks mis mee verder.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:

Nee, dat zie ik ook niet gebeuren. In sommige opzichten lijken we wel wat op elkaar, we kunnen allebei nogal fel zijn, wellicht dat het daarom soms botstquote:Op donderdag 14 november 2013 00:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik ben in ieder geval niet geblokkeerd dus dat zegt al wat

Kloptquote:Op donderdag 14 november 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ie ban had vond je hem zelfs geen onaardige user

Ik vind dat wel grappig dat een n00b meent hoe ik over het forum denkquote:Op donderdag 14 november 2013 00:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Jij neemt het gewoon te serieus niks mis mee verder.

I knowquote:

Nee dan vind ik hem ook op zijn aardigst.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Toen ie ban had vond je hem zelfs geen onaardige user

Ik kom hier ook niet om tegen elke imbeciel aardig te doen. Het is geen EO forumquote:

Dan is het hier veel te rustigquote:Op donderdag 14 november 2013 00:15 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee dan vind ik hem ook op zijn aardigst.

Oh, dus ik ben een EO'r nuquote:Op donderdag 14 november 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom hier ook niet om tegen elke imbeciel aardig te doen. Het is geen EO forum![]()

Ik vind dat wel grappig dat jij denkt dat zo opmerking iemand wat doet.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:15 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig dat een n00b meent hoe ik over het forum denk

Vandaag was je nogal aanwezig als ik de cijfers mag gelovenquote:

En nu in begrijpelijk Nederlandsquote:Op donderdag 14 november 2013 00:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik vind dat wel grappig dat jij denkt dat zo opmerking iemands doet.

Ik weet het.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:17 schreef Stuart het volgende:
[..]
En nu in begrijpelijk Nederlands![]()

Ik snap je post ook nietquote:

quote:(i) Top 20 in de GRTD-reeks op 13-11-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 469 essnhills
02. 425 Fok-it
03. 332 Insomnia_
04. 293 Tjacka
05. 165 Toto69
06. 124 Ezell
07. 118 xcachet
08. 105 AldoTheApache
09. 085 DonnieDarkno
10. 084 bondage
11. 081 Stuart
12. 079 VoornaamAchternaam
13. 078 Ceviche
14. 069 Littlerabbit
15. 061 Muto
16. 056 gianni61
17. 043 Miniem
18. 040 Spatieloos
19. 035 SgtPorkbeans
20. 029 Id_do_her
Reeks-statistieken!

Heb nog geen cijfers gezienquote:Op donderdag 14 november 2013 00:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vandaag was je nogal aanwezig als ik de cijfers mag geloven

Djeezquote:

Sta ik alweer op 1quote:

Hij kaatste de opmerking terug. De essentie was dat Tjacka niet kon geloven dat Stuart dit als belediging zag omdat het hem niks deed.quote:

Ik heel vaak op 2, 4 keer in 5 dagen #1. Yolo.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit op 1 gestaan, al 2 keer op 2

Ik deze maand al 6x geloof ikquote:Op donderdag 14 november 2013 00:18 schreef Fok-it het volgende:
Nog nooit op 1 gestaan, al 2 keer op 2

Mensen die ook echt 1000 posts op een dag hebbenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:19 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heel vaak op 2, 4 keer in 5 dagen #1. Yolo.

Zelfs als ik de hele dag post op FOK! is het 600 maximaalquote:Op donderdag 14 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die ook echt 1000 posts op een dag hebbenDan zit je gewoon letterlijk de hele dag hier

Ik had 1x 999, 1x 1187 en 1x 1193quote:Op donderdag 14 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die ook echt 1000 posts op een dag hebbenDan zit je gewoon letterlijk de hele dag hier

Niks mis mee. Al neig ik de laatste tijd ook wel naar alcoholistische trekjes. Ik durf in ieder geval niet meer in de buurt van barkrukken te komen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:19 schreef Tjacka het volgende:
Ik heb geen idee hoeveel ik heb gestaan. Mijn hersens zijn een zeef. Het is dat ik mijn eigen posts onthoud al komt dat door hulp van LR.

Ja nouquote:

Ik ook niet en vrijdag al helemaal nietquote:

quote:Op donderdag 14 november 2013 00:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Niks mis mee. Al neig ik de laatste tijd ook wel naar alcoholistische trekjes. Ik durf in ieder geval niet meer in de buurt van barkrukken te komen.

Uhuhquote:Op donderdag 14 november 2013 00:20 schreef Fok-it het volgende:
Oh Essie had er 1200 geloof ikDie emogif was niet voor jou hoor

Morgenavond heb ik wel weekend.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet en vrijdag al helemaal niet![]()

Hoelang is het nog zo druk?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet en vrijdag al helemaal niet![]()

Dat is wel relaxedquote:Op donderdag 14 november 2013 00:22 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Morgenavond heb ik wel weekend.
#motivatie

Mijn depressieve hartendiefje.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:22 schreef Tjacka het volgende:
Maar dat moet ik altijd om de posts van LR.

Schiet al lekker opquote:

Ik kom langs om liefde te gevenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja nou![]()
Kom je alleen hier even langs als ik op 1 sta in de dagcijfers?![]()

Whiskeyquote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zo. alles af en om 6 uur de wekker. Ik neem een glas whiskey

Mag je best vaker doen hoorquote:

Verstandig.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
zo. alles af en om 6 uur de wekker. Ik neem een glas whiskey

Maar dat wist je alquote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Weer iets waar wij van mening over verschillen.

Deze is ook niet echt heel bijzonderquote:

Dat jullie op veel dingen van mening verschillenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat wist je al
Waar hebben wij dezelfde mening over?

Ene wordt in Ierland gebruikt andere in Amerika, zoiets was het.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:
Wat is ook alweer het verschil tussen whisky en whiskey?

Wat dan?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Tjacka het volgende:
HAHAHAHAHAHA
mijn god wij zijn domme users Inso

De letter e.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:

Ja de ene is de 'echte' uit Schotland ofzo?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene wordt in Ierland gebruikt andere in Amerika, zoiets was het.

Schotland belhamel. Ieren stoken enkel aardappel vodka.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ene wordt in Ierland gebruikt andere in Amerika, zoiets was het.
Nee Schotse Whisky in zijn algemeen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de ene is de 'echte' uit Schotland ofzo?

Veel toetsenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
heeft het een reden dat het heel druk is?

Je meent hetquote:

Wodka danquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Schotland belhamel. Ieren stoken enkel aardappel vodka.

Baileysquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Land van herkomstquote:Op donderdag 14 november 2013 00:24 schreef essnhills het volgende:

Sorry. Mijn kennis wat betreft alcoholische versnaperingen is niet om over naar huis te schrijven.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]

Ja dat bedoel ik.. als het uit schotland komt is het Whisky, en de rest is Whiskeyquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Nee Schotse Whisky in zijn algemeen.

quote:

Kan ook, maar het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar de aardappelcrisis en daarmee een belediging.quote:

Baileys komt ook uit Ierland en dat is lekkerquote:Op donderdag 14 november 2013 00:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan ook, maar het was eigenlijk gewoon een verwijzing naar de aardappelcrisis en daarmee een belediging.

Scotchquote:Op donderdag 14 november 2013 00:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de ene is de 'echte' uit Schotland ofzo?

ja da's alles denk ikquote:Op donderdag 14 november 2013 00:27 schreef Fok-it het volgende:
Maar Ins, waar delen wij onze mening in?![]()
Behalve dat we Feyenoorders zijn

Ik houd niet van zoet, vroeger nam ik nog weleens Sambuca of iets dergelijks bij het uitgaan, maar dat vind ik tegenwoordig gewoon vies.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Baileys komt ook uit Ierland en dat is lekker

Heb je een grote piemel?quote:

Ik hou er wel vanquote:Op donderdag 14 november 2013 00:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik houd niet van zoet, vroeger nam ik nog weleens Sambuca of iets dergelijks bij het uitgaan, maar dat vind ik tegenwoordig gewoon vies.

Ja vast. Een grote piemel maar er dusdanig vrouwelijk uitzien dat je in Thailand met rust wordt gelatenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je een grote piemel?
Dan hebben we dat ook gemeen namelijk

Verpest het nou niet.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja vast. Een grote piemel maar er dusdanig vrouwelijk uitzien dat je in Thailand met rust wordt gelaten

Oké oké. Fok-it en ik hadden vorige week een meet in Rotterdam en ik loop nog steeds mank laat staan dat ik kan zitten.quote:

Dat is een stuk geloofwaardiger ja. Ik zal je nog even een cremetje opsturen voor de schraalheidquote:Op donderdag 14 november 2013 00:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oké oké. Fok-it en ik hadden vorige week een meet in Rotterdam en ik loop nog steeds mank laat staan dat ik kan zitten.

Is cremepje niet beter?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is een stuk geloofwaardiger ja. Ik zal je nog even een cremetje opsturen voor de schraalheid

quote:

Geen idee, al smeert hij er salmiakpoeder op. Als dat werkt voor hem.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:33 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Is cremepje niet beter?

Chilipoeder erbijquote:Op donderdag 14 november 2013 00:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Geen idee, al smeert hij er salmiakpoeder op. Als dat werkt voor hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |