Omdat? Wordt het dan minder doelloos omdat je gemiddelde iets omlaag gaat?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Omg ik sherlock nu dat als ik zo doorpost over 10 jaar in de top 50 users sta![]()
Toch maar even mee ophouden over tijdje maar
moet tot 4 werkenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan morgen vanaf 2 uur pas op fok.
Het zijn momenten. In 2005 werd ook wel eens geroepen dat ik op 1 zou staanquote:Op donderdag 14 november 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Omg ik sherlock nu dat als ik zo doorpost over 10 jaar in de top 50 users sta![]()
Toch maar even mee ophouden over tijdje maar
Misschienquote:Op donderdag 14 november 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Wordt het dan minder doelloos omdat je gemiddelde iets omlaag gaat?
Al is mijn posttotaal van de afgelopen week wel heel erg.
ik post ook met vlagenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn momenten. In 2005 werd ook wel eens geroepen dat ik op 1 zou staan
Overigens stond ik toen al op de 5e plek trouwens
Ik nietquote:Op donderdag 14 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MisschienWas ook niet heel serieus want mij kennende zit ik hier over 3 jaar nog
Stuartquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer hoe ik over hem denk![]()
Ik ben aan het minderen en dat zal alleen maar minder wordenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik post hier over een niet zo lange tijd meer.
Nee je vind me een kast-fok itquote:Op donderdag 14 november 2013 00:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind fok-id een wanhopige mongool.
Hopelijk sherlockt hij dit niet terug
Ik ken je verder niet echt, buiten je naam maar je lijkt me wel toffe gast verder.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mij boeit mijn posttotaal echt niks. Al zal ik het nooit heel persoonlijk maken, buiten mijn S&M feestjes om dan.
Ik ben in ieder geval niet geblokkeerd dus dat zegt al watquote:Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel eens moeite met Fok-it ja maar dat is omgekeerd niet anders. Overigens gaat het de laatste paar weken geloof ik best goed
Toen ie ban had vond je hem zelfs geen onaardige userquote:Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel eens moeite met Fok-it ja maar dat is omgekeerd niet anders. Overigens gaat het de laatste paar weken geloof ik best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |