Ik moest wel lachen hoorquote:

Welke dan, ik sherlock nooitquote:Op woensdag 13 november 2013 23:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik moest wel lachen hoorOm een andere post die ik terug sherlockte niet

Wij vormen het anti tc teamquote:

Van Spatieloos. Beetje persoonlijke shit rondspuienquote:

Wij zullen samen strijdenquote:

Dat vind ik sowieso verwerpelijk gedragquote:Op woensdag 13 november 2013 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Van Spatieloos. Beetje persoonlijke shit rondspuien

Buiten dat ik het zelf ook vast al een keer heb gepost hier, hoeft hij niet degene te zijn die dat ook mag doenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso verwerpelijk gedrag

moet een permban op staanquote:Op donderdag 14 november 2013 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso verwerpelijk gedrag

Was hij het nou degene die zijn klasgenoten bewust een onvoldoende/trip naar de plagiaatcommissie gunde en er nog trots op was ook?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten dat ik het zelf ook vast al een keer heb gepost hier, hoeft hij niet degene te zijn die dat ook mag doen

Geen idee waar het inhoudelijk om gaat en dat is verder ook niet relevant. Ik ben het met je eens!quote:Op donderdag 14 november 2013 00:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Buiten dat ik het zelf ook vast al een keer heb gepost hier, hoeft hij niet degene te zijn die dat ook mag doen

Dan zou de helft van JNG hier nooit meer komenquote:

Dat zou terecht zijn. Ik ben nu serieus trouwens.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dan zou de helft van JNG hier nooit meer komen![]()

Neequote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij het nou degene die zijn klasgenoten bewust een onvoldoende/trip naar de plagiaatcommissie gunde en er nog trots op was ook?

Een permban gaat wellicht wat ver maar een ban zou ik ook geen moeite mee hebbenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou terecht zijn. Ik ben nu serieus trouwens.

Watquote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was hij het nou degene die zijn klasgenoten bewust een onvoldoende/trip naar de plagiaatcommissie gunde en er nog trots op was ook?

Ja dat dacht ik dus ook. Vooral omdat ik eigenlijk alles weggeef maakt het voor mij nog onbegrijpelijkerquote:
Ik stel voor om iedereen die een krachtterm bezigt te bannen.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:02 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dat zou terecht zijn. Ik ben nu serieus trouwens.

Tis al goed Adam.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:05 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik vind dat sommigen ook erg makkelijk met persoonlijke informatie van anderen rondstrooien

Je krijgt er een vicieuze cirkel mee toch,quote:Op donderdag 14 november 2013 00:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Een permban gaat wellicht wat ver maar een ban zou ik ook geen moeite mee hebben

Omdat? Wordt het dan minder doelloos omdat je gemiddelde iets omlaag gaat?quote:Op donderdag 14 november 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Omg ik sherlock nu dat als ik zo doorpost over 10 jaar in de top 50 users sta![]()
Toch maar even mee ophouden over tijdje maar

moet tot 4 werkenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:08 schreef Tjacka het volgende:
Ik kan morgen vanaf 2 uur pas op fok.

Het zijn momenten. In 2005 werd ook wel eens geroepen dat ik op 1 zou staanquote:Op donderdag 14 november 2013 00:07 schreef Fok-it het volgende:
Omg ik sherlock nu dat als ik zo doorpost over 10 jaar in de top 50 users sta![]()
Toch maar even mee ophouden over tijdje maar

Misschienquote:Op donderdag 14 november 2013 00:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Omdat? Wordt het dan minder doelloos omdat je gemiddelde iets omlaag gaat?
Al is mijn posttotaal van de afgelopen week wel heel erg.

ik post ook met vlagenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het zijn momenten. In 2005 werd ook wel eens geroepen dat ik op 1 zou staan
Overigens stond ik toen al op de 5e plek trouwens

Ik nietquote:Op donderdag 14 november 2013 00:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
MisschienWas ook niet heel serieus want mij kennende zit ik hier over 3 jaar nog

Stuartquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer hoe ik over hem denk![]()

Ik ben aan het minderen en dat zal alleen maar minder wordenquote:Op donderdag 14 november 2013 00:11 schreef Tjacka het volgende:
Ik post hier over een niet zo lange tijd meer.

Nee je vind me een kast-fok itquote:Op donderdag 14 november 2013 00:12 schreef Tjacka het volgende:
Ik vind fok-id een wanhopige mongool.
Hopelijk sherlockt hij dit niet terug

Ik ken je verder niet echt, buiten je naam maar je lijkt me wel toffe gast verder.quote:Op donderdag 14 november 2013 00:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Mij boeit mijn posttotaal echt niks. Al zal ik het nooit heel persoonlijk maken, buiten mijn S&M feestjes om dan.

Ik ben in ieder geval niet geblokkeerd dus dat zegt al watquote:Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel eens moeite met Fok-it ja maar dat is omgekeerd niet anders. Overigens gaat het de laatste paar weken geloof ik best goed

Toen ie ban had vond je hem zelfs geen onaardige userquote:Op donderdag 14 november 2013 00:13 schreef Stuart het volgende:
Ik heb wel eens moeite met Fok-it ja maar dat is omgekeerd niet anders. Overigens gaat het de laatste paar weken geloof ik best goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |