Akkoord. Als Tsjok mee wil is het goed, maar ik wil niks van jullie gekrik horenquote:
Komt vanzelf wel goed, ik heb er alle vertrouwen inquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammergenoeg trek je met aardig zijn geen meisjes aan
Ben nog nooit in Ierland geweest, maar lijkt me wel tofquote:
Okequote:Op woensdag 11 september 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Akkoord. Als Tsjok mee wil is het goed, maar ik wil niks van jullie gekrik horen
Eerst Taiwan hoop ikquote:
Ik nog niet, maar ben er ook nog niet super lang nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb alleen meets van een zooi andere SC's gehad
Als je dat doet, laat het weten man!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Leuk leukmisschien kom ik nog wel een keer naar London... lang geleden.
Zo dichtbij maar toch zo ver wegquote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Ierland geweest, maar lijkt me wel tof
Komt goed, wil daar nog een keer winkelen namelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je dat doet, laat het weten man!
Ja, het is helemaal niet duur om daar naartoe te vliegen maar ik weet niet zo snel met wie ik die kant op zou moeten eigenlijkquote:
Mijn vriendje is in Taiwanquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja jij wel jaik ga naar Thailand hoor.
Nou, dat zal voorlopig niet zijn vermoed ikquote:
Dan zit je hier inderdaad wel goed jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Komt goed, wil daar nog een keer winkelen namelijk
dan kom ik sws want fokkie en ik zijn bloedbroeders.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Misschien wil fok-it ook wel meeeeee
Maar fok-it vindt mij toch maar een wanhopig mongoolquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Nou, dat hoeft niet hoor. Bovendien zit die als het goed is straks toch ergens far far awayquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef Crack_ het volgende:
Okquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ik zal hem de groeten doen vanuit Thailand in November
Ik ook niet, ik hou ook niet van het idee. Ik ontmoet liever een paar mensen eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
Ik ben nog nooit bij een meet geweest
Ik heb 6 FOK!kers gemeet, allemaal afzonderlijk.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
Dat is ook ongeveer hoe ik over hem denkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar fok-it vindt mij toch maar een wanhopig mongool
ik heb alleen toffe meets gehad eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef essnhills het volgende:
Ik vind groepen niet zo erg hoor, maar ik ben gewoon een schijtluisquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik hou ook niet van het idee. Ik ontmoet liever een paar mensen eigenlijk
Don't even..quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is ook ongeveer hoe ik over hem denk![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Xeor het volgende:
Ik ga in bed relaxen en slapen ben super moe
XOXOXO![]()
Ik een stuk of 10-12 denk ik. En als het goed is over 2 weken hier Yvonnequote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik heb 6 FOK!kers gemeet, allemaal afzonderlijk.
Behalve Arachide. en ValHallen.
Ze zijn zo schattig samen omg
hebben jullie t weer aan de stokquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
trustenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Xeor het volgende:
XOXOXO![]()
Nopequote:Op woensdag 11 september 2013 22:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
jij was toch ook niet bij een Radio meet?
Welterusten alvast Xeorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Xeor het volgende:
XOXOXO![]()
Huh, why?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dus de koningin bezoekt JOU.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:52 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik een stuk of 10-12 denk ik. En als het goed is over 2 weken hier Yvonne
In alle eerlijkheid heb ik niet in alle mensen interesse om mee af te spreken zeg maar en ben ik grote groepen ook wel verlegen eigenlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind groepen niet zo erg hoor, maar ik ben gewoon een schijtluis
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |