Akkoord. Als Tsjok mee wil is het goed, maar ik wil niks van jullie gekrik horenquote:
Komt vanzelf wel goed, ik heb er alle vertrouwen inquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Jammergenoeg trek je met aardig zijn geen meisjes aan
Ben nog nooit in Ierland geweest, maar lijkt me wel tofquote:
Okequote:Op woensdag 11 september 2013 22:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Akkoord. Als Tsjok mee wil is het goed, maar ik wil niks van jullie gekrik horen
Eerst Taiwan hoop ikquote:
Ik nog niet, maar ben er ook nog niet super lang nee.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb alleen meets van een zooi andere SC's gehad
Als je dat doet, laat het weten man!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Xeor het volgende:
[..]
Leuk leukmisschien kom ik nog wel een keer naar London... lang geleden.
Zo dichtbij maar toch zo ver wegquote:Op woensdag 11 september 2013 22:48 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ben nog nooit in Ierland geweest, maar lijkt me wel tof
Komt goed, wil daar nog een keer winkelen namelijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Als je dat doet, laat het weten man!
Ja, het is helemaal niet duur om daar naartoe te vliegen maar ik weet niet zo snel met wie ik die kant op zou moeten eigenlijkquote:
Mijn vriendje is in Taiwanquote:Op woensdag 11 september 2013 22:49 schreef Xeor het volgende:
[..]
Ja jij wel jaik ga naar Thailand hoor.
Nou, dat zal voorlopig niet zijn vermoed ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |