Jammer hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze negeert me keihard. Gewoon boem, over. Dus ja. Keiharde no-go
Ook de volgende keer dan maar tenzij je een keer in London bentquote:
Als we naar de statistieken kijken, voorlopig wel. De laatste keer dat ik zon krachtige klik had is nu 2 jaar geleden.quote:
Waren meer lasten maar zo hequote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Van daar ook de aanhalingstekens![]()
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het een goed uitleg moet ik zeggen
Uiteraard, ikben altijd eerlijkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Man, je bent jong, straks loaded door je muziek en gewoon heel aardig. Komt wel goedquote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Als we naar de statistieken kijken, voorlopig wel. De laatste keer dat ik zon krachtige klik had is nu 2 jaar geleden.
Wil ik eigenlijk zo snel mogelijk heen. Nu nog geld en mensen die met me mee willenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ook de volgende keer dan maar tenzij je een keer in London bent
quote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Uiteraard, ikben altijd eerlijkStoutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou het leven wel een stuk makkelijker maken hè?quote:
Niet sinds ik er ben neequote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Koen66 het volgende:
is er ooit al een meet van deze SC geweest
Jammergenoeg trek je met aardig zijn geen meisjes aanquote:Op woensdag 11 september 2013 22:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Man, je bent jong, straks loaded door je muziek en gewoon heel aardig. Komt wel goed
Ja, dat is altijd lastig. Vooral mensen die meewillen en ook geld hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk zo snel mogelijk heen. Nu nog geld en mensen die met me mee willen
IK WIL WEL MEEEEEEEEEquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil ik eigenlijk zo snel mogelijk heen. Nu nog geld en mensen die met me mee willen
In het verleden wel ja, in 2010 ofzo maar dat was met allemaal andere mensen en ik was er niet bij want in NLquote:Op woensdag 11 september 2013 22:46 schreef Koen66 het volgende:
is er ooit al een meet van deze SC geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |