Nou, het mag welquote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik mag dan ook geen eisen hebben
Met jou ook alles ok?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat begrijp ik. Hoop dat het zo blijft man
Ik zal NOOIT vallen op zo'n reuswijfquote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben kleiner (1:84), door die lengte kijk je nog sneller naar d'r forse bos hout voor de deur
Voor als ik zeker wil weten alleen te blijvenquote:
Oh, sjonge.. wat een lastquote:Op woensdag 11 september 2013 22:42 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik nu niet meer, ik kreeg op een gegeven moment 'last' van een fenomeen genaamd heupen
Niemand durfde mij te meetenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
LB WE MOETEN ECHT EEN KEER MEETEN.
En anders een keer met ara die ook in roffa woont
Nou, eentje is voor als ik bij m'n ouders thuis ben (toch nog erg regelmatig, namelijk veel weekenden en in de vakanties) en eentje hier voor gewoon, en eentje voor hier als stationsfietsquote:
Dus het treinmeisje is nu exit?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor als ik zeker wil weten alleen te blijven
Ja, mag niet klagen eigenlijk thank youquote:
ik zou d'r m'n bed niet uitschoppenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:42 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zal NOOIT vallen op zo'n reuswijf
Door de kijkhoek kan je altijd een stuk beter spiekenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben kleiner (1:84), door die lengte kijk je nog sneller naar d'r forse bos hout voor de deur
Ik durf jou wel te meeten hoorquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand durfde mij te meeten
De eerstvolgende is waarschijnlijk Yvonne
Ik wil je meeten jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Niemand durfde mij te meeten
De eerstvolgende is waarschijnlijk Yvonne
Goed om te horenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, mag niet klagen eigenlijk thank you
Dat blijf je heus niet man!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:42 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Voor als ik zeker wil weten alleen te blijven
Heul niet waarquote:
Ze negeert me keihard. Gewoon boem, over. Dus ja. Keiharde no-goquote:
Ik vind het een goed uitleg moet ik zeggenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nou, eentje is voor als ik bij m'n ouders thuis ben (toch nog erg regelmatig, namelijk veel weekenden en in de vakanties) en eentje hier voor gewoon, en eentje voor hier als stationsfiets
haha oké, je bent wel eerlijkquote:Op woensdag 11 september 2013 22:44 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet waar
Eentje heb ik via marktplaats gekocht, eentje is een samenvoeging van mijn oude fiets en een oude fiets van m'n schoonmoeder, en nog eentje gekregen van m'n schoonmoeder
Ik wel. Ik zou het idee hebben dat ik dan met een juf ofzo in bed ligquote:Op woensdag 11 september 2013 22:43 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou d'r m'n bed niet uitschoppen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |