Ik ben iets van 1,93. 1,75 is goeeeeeeddddquote:Op woensdag 11 september 2013 22:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook wel. Ik zie liever een vrouw die kleiner is dan 1.68m
Grote vrouwen zijn eng
quote:
Geeft niets joh, zal er rond maart/april nog eens over nadenkenquote:
Gewoon eng. Lijkt me helemaal niets. Bleghquote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Koen66 het volgende:
[..]
op m'n werk zit een dame van bijna 1:90.
Behoorlijk aantrekkelijk, maar door lengte ook imponerend
Dat is goed om te horen!quote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef Xeor het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goedvoel me super.
Ik heb hier 2 fietsen, en bij m'n ouders nog 1quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Geeft niets joh, zal er rond maart/april nog eens over nadenken
Ja, voor zo'n reus als jij wel jaquote:Op woensdag 11 september 2013 22:39 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben iets van 1,93. 1,75 is goeeeeeedddd
Beter op de software aangepast, want google helpt in het ontwerpen van het apparaat en krijgt ook sneller alle updates. Stuk efficienter apparaat.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:37 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wat is daar anders aan dan bv de S3?
Hoe lang ben jij dan?quote:
Ik las 'kinderregenkleding'quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tot m'n 16e kocht ik nog regelmatig kinderkleding eigenlijkStuk goedkoper dan volwassenenkleding..
Ik nu nog steeds.. Had laatst echt een leuke broek. Zat lekker en mooi model; alleen beetje jammer van de hartjes op de kontzakkenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
tot m'n 16e kocht ik nog regelmatig kinderkleding eigenlijkStuk goedkoper dan volwassenenkleding..
Ik mag dan ook geen eisen hebbenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, voor zo'n reus als jij wel ja
ik ben kleiner (1:84), door die lengte kijk je nog sneller naar d'r forse bos hout voor de deurquote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Gewoon eng. Lijkt me helemaal niets. Blegh
Wat moet je met 3 fietsen?quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 fietsen, en bij m'n ouders nog 1
Dat begrijp ik. Hoop dat het zo blijft manquote:
Allemaal gestolen spul hoor.quote:Op woensdag 11 september 2013 22:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik heb hier 2 fietsen, en bij m'n ouders nog 1
quote:
Ik nu niet meer, ik kreeg op een gegeven moment 'last' van een fenomeen genaamd heupenquote:Op woensdag 11 september 2013 22:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik nu nog steeds.. Had laatst echt een leuke broek. Zat lekker en mooi model; alleen beetje jammer van de hartjes op de kontzakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |