Ik ook. Snappen doe ik het ook niet, maar boeiend.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word daar waarschijnlijk nooit voor genomineerd. Ik word vergald door de helft van de users![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Snappen doe ik het ook niet, maar boeiend.
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
Ik had bijna gewonnen
Yvonne Awards wordt bepaald door mods toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moderator
Nee, Yvonne Awards
Ik krijg sowieso al een stem van Donnie, we liggen elkaar heel goed.
Welterusten alvastquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
Ff GTA spelen en dan slapen. Laters en welterusten alvast
Stuartquote:
Ja zeg, jij bent een winnaar hierquote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yvonne Awards wordt bepaald door mods toch?
Oh really? Kan bestquote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tong80 is wel een griezel ja, dat hij al die awards pakt. Lijkt Bieber wel bij de EMA`squote:Op woensdag 13 november 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik om de boze mensen naderhand. Ook in het definitieve uitslagtopic.
Klopt. Dieptepunt in mijn Fok! loopbaan. Al doet het uitgelachen worden door Danny in Feedback ook wel pijn momenteel.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kusje op je pijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Dieptepunt in mijn Fok! loopbaan. Al doet het uitgelachen worden door Danny in Feedback ook wel pijn momenteel.
Ja ehquote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, jij bent een winnaar hierik zou het niet weten
quote:
Met wat?quote:
Oh, je was niet erg succesvol danquote:
Smiegdquote:
Lekker laten Tc'en danquote:
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smiegd![]()