Bondagequote:
Is dat ook hier of niet?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:29 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Joh... de andere keukenprinsesjes pakken er een wikipedia/google page bij en gaan interessant lopen doen. Daar meng ik mij niet in.
Namen mag jezelf invullen.
Goed goedquote:
Nee, in VBL hebben we een zekere user die nogal vol van z'n eigen kookkunsten is.quote:
Ik dacht alquote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nee, daarom gaf ik mijn visie ook
Ehmquote:
Ohquote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, in VBL hebben we een zekere user die nogal vol van z'n eigen kookkunsten is.
Dagen kan ie het over z'n stoofpotje hebben.
AH joh. Haantjes gedrag is niks mis mee. Uit mij komt toch altijd meer onzin.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Nee, in VBL hebben we een zekere user die nogal vol van z'n eigen kookkunsten is.
Dagen kan ie het hebben over z'n stoofpotje hebben.
Ik snapte jequote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef Insomnia_ het volgende:
Haha, mijn zinsbouw was niet goed.
Berenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
EhmBeer heeft voorrang geloof ik
Slaap lekkerquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
Ff GTA spelen en dan slapen. Laters en welterusten alvast
Trustenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
great minds think alikequote:
Tssquote:Op woensdag 13 november 2013 23:32 schreef essnhills het volgende:
[..]
EhmBeer heeft voorrang geloof ik
quote:
quote:
Great thoughts mind Alike*quote:
Oh jeetje wat vervelend.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk dit tjacka, door jou heeft de band tussen Elan en mij een dreun opgelopen
Wat snap je niet?quote:
mi gado hoezoquote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Insomnia_ het volgende:
leuk dit tjacka, door jou heeft de band tussen Elan en mij een dreun opgelopen
Welk tagje?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goedDaar?
Ik moet even stemmen winnen om jou tagje over te nemen
Ja die had ik ook gezien jaquote:Op woensdag 13 november 2013 23:35 schreef Miniem het volgende:
Geniaal topic dit
WGR / Schoenmaker failliet
Moderatorquote:
Ik was ook genomineerd voor de Yvonne awardsquote:Op woensdag 13 november 2013 23:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Goed goedDaar?
Ik moet even stemmen winnen om jou tagje over te nemen
Als 2 mensen op hetzelfde moment hetzelfde posten.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef xcachet het volgende:
[..]
Snap inb4 ook niet
Wat het te betekenen heeft
Ik word daar waarschijnlijk nooit voor genomineerd. Ik word vergald door de helft van de usersquote:Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik was ook genomineerd voor de Yvonne awardsZelden zoveel plezier gehad op Fok! toen ik deed alsof de wereld was vergaan met mijn verlies.
Dat ik daar niet op kwam. -1 voor mezelf.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als 2 mensen op hetzelfde moment hetzelfde posten.![]()
Hetzelfde denken dus in wezen Great minds think a like
inb4 is gewoon dat je al een reactie voorspeld die je neerzetquote:Op woensdag 13 november 2013 23:39 schreef xcachet het volgende:
[..]
Dat ik daar niet op kwam. -1 voor mezelf.
Ik ook. Snappen doe ik het ook niet, maar boeiend.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik word daar waarschijnlijk nooit voor genomineerd. Ik word vergald door de helft van de users![]()
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Snappen doe ik het ook niet, maar boeiend.
GC / Yvonne Awards 2013: discussie topic
Ik had bijna gewonnen
Yvonne Awards wordt bepaald door mods toch?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moderator
Nee, Yvonne Awards
Ik krijg sowieso al een stem van Donnie, we liggen elkaar heel goed.
Welterusten alvastquote:Op woensdag 13 november 2013 23:33 schreef bondage het volgende:
Stuartquote:
Ja zeg, jij bent een winnaar hierquote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Yvonne Awards wordt bepaald door mods toch?
Oh really? Kan bestquote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Tong80 is wel een griezel ja, dat hij al die awards pakt. Lijkt Bieber wel bij de EMA`squote:Op woensdag 13 november 2013 23:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik om de boze mensen naderhand. Ook in het definitieve uitslagtopic.
Klopt. Dieptepunt in mijn Fok! loopbaan. Al doet het uitgelachen worden door Danny in Feedback ook wel pijn momenteel.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Kusje op je pijn.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Dieptepunt in mijn Fok! loopbaan. Al doet het uitgelachen worden door Danny in Feedback ook wel pijn momenteel.
Ja ehquote:Op woensdag 13 november 2013 23:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja zeg, jij bent een winnaar hierik zou het niet weten
quote:
Met wat?quote:
Oh, je was niet erg succesvol danquote:
Smiegdquote:
Lekker laten Tc'en danquote:
Ik ook nietquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smiegd![]()