Ik meiquote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik pas sinds juli ofzoDat klinkt nog verslaafder
Ja, maar zelf heb jij zo hekel aan vooroordelen. En nu doe je het min of meer via een subtiel vraagje.quote:
Okayquote:Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In ieder geval iemand die ervoor openstaat. Maar er lopen natuurlijk ook genoeg mensen rond die het een keertje willen meemaken. Het is niet zo dat iedereen in zijn blote kont rondloopt. Ik ook niet overigens, het hoeft van mij niet zo schreeuwerig. Als ik iets wil dan regel ik het zelf wel.
Ik sta er zo ongeveer al ben ik bangquote:Op woensdag 13 november 2013 23:07 schreef Insomnia_ het volgende:
Waarschijnlijk voor 2014 in te top500...
Lastig bij te houden allemaal hè?quote:
Jouw naam is ook een beetje vreemdquote:
Nee johquote:Op woensdag 13 november 2013 23:08 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ja, maar zelf heb jij zo hekel aan vooroordelen. En nu doe je het min of meer via een subtiel vraagje.
Nee joh, alleen met een user id < 5000quote:
Je past er prima tussen dusquote:
is veranderd, 10 jaar account en een aantal posts laatst ejaarquote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee joh, alleen met een user id < 5000
Niks mis mee, is al veel te burgerlijk hierquote:
Is dat zo? Was dat niet een voorstel van iemand?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
is veranderd, 10 jaar account en een aantal posts laatst ejaar
ja ik las het vanochtendquote:Op woensdag 13 november 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Was dat niet een voorstel van iemand?
quote:Op woensdag 13 november 2013 09:53 schreef Danny het volgende:
Iedereen die
- 10 jaar geregistreerd is
- niet gebanned is
- 1000 posts heeft
- de afgelopen 6 maanden nog iets gepost heeft op het forum
kan nu als het goed is OO in.
Ik moet toch een beetje op m'n zintuigen afgaan hè?quote:
Nee ik heb et topic gelezen in FBquote:Op woensdag 13 november 2013 23:10 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is dat zo? Was dat niet een voorstel van iemand?
Oooh, sinds vandaag dusquote:
Ik nog lang nietquote:Op woensdag 13 november 2013 23:11 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, sinds vandaag dus
OO is heel stil geloof ik, dus wellicht is het daarom aangepast.
Ik zit volgend jaar april pas 10 jaar op het forum trouwens!
Ja de Opa's en Oma's van FOK iddquote:
Daar mag Stu weleens naar toe dan ja.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja de Opa's en Oma's van FOK idd
Ik pas september 2022quote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef Insomnia_ het volgende:
Eind augustus 2020 ben ik aan de beurt
Ik vind dat ik redelijk goed geïntegreerd ben op FOKquote:
Je post alleen in deze SC, dus mwah. dat is twijfelachtigquote:Op woensdag 13 november 2013 23:12 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik vind dat ik redelijk goed geïntegreerd ben op FOK
Ik ging het niet posten, maar het klopt welquote:
Jup. Helemaal Harry in de warriequote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lastig bij te houden allemaal hè?
Kloptquote:Op woensdag 13 november 2013 23:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jouw naam is ook een beetje vreemd
Truequote:Op woensdag 13 november 2013 23:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niks mis mee, is al veel te burgerlijk hier
Heul niet waar. Al post ik hier wel het meestquote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je post alleen in deze SC, dus mwah. dat is twijfelachtig
En ze heeft wat met tweeën.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je post alleen in deze SC, dus mwah. dat is twijfelachtig
wow konijntje jij zit hier al langquote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje, nog 3 en half jaar. Dat wordt afzien.
Waar post je nog meer?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef essnhills het volgende:
[..]
Heul niet waar. Al post ik hier wel het meest
Trio staat ze wel voor open dus?quote:
holy shitquote:Op woensdag 13 november 2013 23:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jeetje, nog 3 en half jaar. Dat wordt afzien.
iddquote:Op woensdag 13 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar post je nog meer?
In Culinair vast
Behalve de leverworst heeft ze best goede ideeën. En ze is een visliefhebberquote:Op woensdag 13 november 2013 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar post je nog meer?
In Culinair vast
Ingebonden xD Dit slaat zowaar op culinair als bondage xDquote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
iddDaar post ik ook af en toe
En ik lurk vooral op heel veel plekken
Maar post ook wel eens in R&P en LIFOok wel eens in SEX. En laatst nog in KLB
Toen heb ik bondage opgepikt
Dat is wel aardig jaquote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef essnhills het volgende:
[..]
iddDaar post ik ook af en toe
En ik lurk vooral op heel veel plekken
Maar post ook wel eens in R&P en LIFOok wel eens in SEX. En laatst nog in KLB
Toen heb ik bondage opgepikt
Dat zal wel de reden zijn dan. Nou ja, op zich een leuk ideequote:Op woensdag 13 november 2013 23:11 schreef Insomnia_ het volgende:
Er had 9 dagen niemand gepost daar
Vis is goed.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Behalve de leverworst heeft ze best goede ideeën. En ze is een visliefhebber
Erg interessant hoe mijn posts verdeeld zijn.quote:Aantal posts per subforum voor gebruiker "Insomnia_" van 01-04-2013 t/m 13-11-2013
aantal posts / forum
19425 Voetbal
07937 General Chat
01923 Jong!
01196 Brave New World
00738 Klaagbaak
gegenereerd door het FOK!stats script, klik hier voor meer stats
Ik had vandaag wel heel simpel eten hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 23:15 schreef bondage het volgende:
[..]
Behalve de leverworst heeft ze best goede ideeën. En ze is een visliefhebber
Hoe kom je hier aan?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Erg interessant hoe mijn posts verdeeld zijn.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:16 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ingebonden xD Dit slaat zowaar op culinair als bondage xD
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:
Die 'ban' geldt alleen als je op dat moment geen ban hebt. De meeste oldbies hebben wel een ban gehadquote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Fok-it het volgende:
Wat fijn, door die weekban kom ik waarschijnlijk nooit meer bij de oudjes terecht.
Ikkom best nog wel eens ergens hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel aardig jaVroeger postte ik veel meer in andere forums maar als je in een SC zit valt dat stuk tegen
Visquote:
Ik snap hier niks van sorry.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
http://www.thuisserver.net/fokdagcijfers
you're welcomequote:
Als je dat al 'simpel' noemtquote:Op woensdag 13 november 2013 23:17 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had vandaag wel heel simpel eten hoorIk had een rundervink gebakken en wat groene paprika droog geroosterd in de koekenpan en nog wat prei geroerbakt met cheddar er door heen
Een DM/PM naar een FA lijkt me voldoendequote:Op woensdag 13 november 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou graag mijn toeging tot KPD ongedaan zien worden gemaakt. Ik post de laatste tijd erg vaak perongeluk op een KPD topic in een genante situatie.
Wat is voor jou dan simpel eten?quote:
KPDquote:Op woensdag 13 november 2013 23:18 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik zou graag mijn toeging tot KPD ongedaan zien worden gemaakt. Ik klik de laatste tijd erg vaak perongeluk op een KPD topic in een genante situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |