Kan ie zich mooi in folie wikkelen, of in z'n regenpakquote:Op woensdag 13 november 2013 23:02 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er wel van uit dat dit nog vele jaren blijft bestaan![]()
Misschien is het ook wel wat voor Stuart
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Ik wist niet eens dat regenpakken van latex waren gemaakt eigenlijk.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:02 schreef bondage het volgende:
[..]
[..]
Ik ga er wel van uit dat dit nog vele jaren blijft bestaan![]()
Misschien is het ook wel wat voor Stuart
Ik pas sinds juli ofzoquote:Op woensdag 13 november 2013 23:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
haha wij staan dicht bij elkaar, maar ik post pas actief vanaf april
ff kijkenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:02 schreef bondage het volgende:
[..]
Op Youtube staat een teaser van 2012.
Welneequote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je staat 3e en bent goed onderweg naar de 1e plaats bedoel je
Zoals ik al eerder stelde wordt er toestemming gevraagd of je foto digitaal mag komen te staan. Hoewel het echt gewoon een gezellig feest is met hier en daar een afwijking (quote:Op woensdag 13 november 2013 23:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik wilde googlen naar fotos maar daar is dus een reden voor dat er amper iets van te zien is?
Vanaf april heb ik 12k posts meer als jij, er klopt iets niet aan deze verklaring Fokkie.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik pas sinds juli ofzoDat klinkt nog verslaafder
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat regenpakken van latex waren gemaakt eigenlijk.
Ik ben het niet hoorquote:Op woensdag 13 november 2013 23:04 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Iedereen begint gelijk over regenpakken
Uhuhquote:
Begrijpelijk. Maar is ook elke Wasteland-bezoeker een fetisjist?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder stelde wordt er toestemming gevraagd of je foto digitaal mag komen te staan. Hoewel het echt gewoon een gezellig feest is met hier en daar een afwijking () Is niet elke baas blij om zijn medewerker halfnaakt in een pakje online te vinden, laat staan de collega's.
Dus het is inderdaad tamelijk discreet.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef essnhills het volgende:
[..]
Kan ie zich mooi in folie wikkelen, of in z'n regenpak
Kan hij helemaal los gaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle regenpakken zijn van latex natuurlijkquote:Op woensdag 13 november 2013 23:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat regenpakken van latex waren gemaakt eigenlijk.
heeft FOK verlaten
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar is ook elke Wasteland-bezoeker een fetisjist?
Nou ja, de meeste wel toch?quote:
Nee, daar heb ik helemaal niets mee. Regenpakken vind ik wel leukquote:
In ieder geval iemand die ervoor openstaat. Maar er lopen natuurlijk ook genoeg mensen rond die het een keertje willen meemaken. Het is niet zo dat iedereen in zijn blote kont rondloopt. Ik ook niet overigens, het hoeft van mij niet zo schreeuwerig. Als ik iets wil dan regel ik het zelf wel.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Maar is ook elke Wasteland-bezoeker een fetisjist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |