Dat is ook lekker jaquote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet weer eens zalm teriyaki maken
Ik ben gewoon eerlijk en daar maak ik geen grapjes over.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt je ingehoudenIk verwachte al een reactie op die post naar aanleiding van gister
Omg essquote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet weer eens zalm teriyaki maken
Kloptquote:Op woensdag 13 november 2013 23:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ah, ja. Nee dat ken ik. De groene verwerk ik dan vaak maar in een gerecht. Als je het als geheel laat kopen merk je het allemaal niet meer en is het gewoon één van de ingrediënten.
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:23 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben gewoon eerlijk en daar maak ik geen grapjes over.
Nee, en ik hoef ook geen toegang tot KPDquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
Had naamtopic verwacht
Hebben jullie toegang tot KPD?
Je mag wel opmerking erover maken hoorquote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
Had naamtopic verwacht
Jep, wel 1 keer al ban gehad daarquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
Had naamtopic verwacht
Maar dit was ook heul simpelquote:
Tuurlijk. Elke ochtend weer voor de spiegel met de camera in de hand. Je moet je fans wel tevreden stellenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:24 schreef xcachet het volgende:
Had naamtopic verwacht
Want lurkers zijn niet toegestaan?quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef bondage het volgende:
[..]![]()
Ik had ook ooit toegang tot het keldertje maar poste daar nooit dus heeft Yvonne het recht ingetrokken
Nu verwacht je ook nog een bepaald niveau.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je mag wel opmerking erover maken hoorBen wel benieuwd hoe origineel je bent
Hahaha lol.quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tuurlijk. Elke ochtend weer voor de spiegel met de camera in de hand. Je moet je fans wel tevreden stellen
Nee, zoiets op een openbaar forum dumpen kan ik dan weer niet bevatten.
Ik geef me niet voor niets bloot hier hequote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nu verwacht je ook nog een bepaald niveau.
Klinkt redelijk simpel idd. Zal het ook een keer proberenquote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar dit was ook heul simpelrundervinkje bakken is zo klaar en als dat aan het sudderen is even de paprika in dunne reepjes snijden, pan op het vuur, paprika erin en af en toe schudden zoda thet niet verbrand zo zonder boter.
En dan dat er uit gooien als het een beetje bruinig wordt, prei heb je ondertussen ook al gesneden natuurlijk en hup olie in de pan die nog heet is van de paprika en de prei ringen erin. Als het bijna klaar is wat cheddar erbij en door elkaar husselen
En vooral niet als je zwanger bentquote:Op woensdag 13 november 2013 23:26 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hahaha lol.
Nee snap ik ook totaal niet..
quote:Op woensdag 13 november 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jep, wel 1 keer al ban gehad daar
Voor het eerst gegeten in een Japans restaurant in Maleisiëquote:
Omgquote:Op woensdag 13 november 2013 23:27 schreef Insomnia_ het volgende:
KPD was de enige reden waarom ik naar m'n 18e verjaardag uitkeek natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |