Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
Ik twijfel wel jaquote:Op maandag 11 november 2013 16:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat wordt toch naar Milan-uit gaan jongen!
Komt ze eraan met dr Milan shirt. Leuk.quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik twijfel wel jaEven tinderen vooraf en hoppa
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Iemand al een vriendin of scharrel gekregen via Tinder?
Ik wil details.quote:
Gewoon ruimdenkend zijn jongenquote:Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Komt ze eraan met dr Milan shirt. Leuk.
Gewoon doen man, je vliegt al voor 62 euro retour vanaf Eindhoven. Zonder kosten voor overnachting uitstekende deal!quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik twijfel wel jaEven tinderen vooraf en hoppa
Ik heb er nu een bij venetie dus even op milaan zetten. 2 doelwitten op whatsapp nu dus tinder even in de lolmodusquote:Op maandag 11 november 2013 16:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon doen man, je vliegt al voor 62 euro retour vanaf Eindhoven. Zonder kosten voor overnachting uitstekende deal!
Jepquote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
uiteraardquote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
onzinquote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef schermafbeelding het volgende:
Fact: vrouwen zijn in real life altijd dikker dan ze op de foto staan
grappig, mijn huidige vriendin leek juist dikker op de foto, tot ik haar in het echt zag staan,geil lekker perfect 10/10 lichaam.. haar foto kunsten laten alleen wel eens te wensen over.quote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef schermafbeelding het volgende:
Fact: vrouwen zijn in real life altijd dikker dan ze op de foto staan
Ik ben ook niet super consequent daarinquote:Op maandag 11 november 2013 16:46 schreef kurk_droog het volgende:
HmDie ene is super schattig en heb haar nu op facebook gevonden waar ze ook op paarden rijdt...
![]()
Mja, hypocriet modus aan![]()
Dat heb ik alleen als ik dronken ben. Keertje daten?quote:Op maandag 11 november 2013 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben ook niet super consequent daarinwel met tandvleeslachen
Ja dat vind ik ook niks en die gaan allemaal de prullenbak in. Maar deze is brunette, schattig en fuckin lekkerquote:Op maandag 11 november 2013 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben ook niet super consequent daarinwel met tandvleeslachen
Volgens mij wel. Je kan in de app ook je account wissen, maar die blijft bewaard als je de app eraf gooit.quote:Op maandag 11 november 2013 16:57 schreef schermafbeelding het volgende:
Als je de app verwijdert (iOS) en hem opnieuw installeert, hou je dan je contacten?
Deze moet je uitleggen.quote:Op maandag 11 november 2013 17:22 schreef schermafbeelding het volgende:
- Deed voor de grap ook even mannenfoto's checken (uiteraard allemaal naar links geswiped) om te zien wat er voorbij komt. Ben geen expert, maar nu snap ik de titel van dit topic ook
Kort samengevat zegt hij; ik deed me voor als vrouw en keurde alle mannen af en zijn indruk was dat de mannen over het algemeen lelijk zijn.quote:
Heb ik ook.. Toen ik 's ochtends wakker werd had ik de eerste vijf die ik leuk vond meteen een match, nu is dat veel minder.quote:Op maandag 11 november 2013 18:14 schreef Rogan het volgende:
In het begin had ik dagelijks, meerdere matches en nu heb ik ze zelden
En daarom de minder leuke dames wegblijven, gok ik.quote:Op maandag 11 november 2013 18:30 schreef cowman het volgende:
[..]
Kort samengevat zegt hij; ik deed me voor als vrouw en keurde alle mannen af en zijn indruk was dat de mannen over het algemeen lelijk zijn.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb ik ook.. Toen ik 's ochtends wakker werd had ik de eerste vijf die ik leuk vond meteen een match, nu is dat veel minder.
Ach, heb er nog wel wat op voorraad waar ik een week geleden een match mee hadquote:
Ik ben niet zo slim geweest haha.quote:Op maandag 11 november 2013 18:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, heb er nog wel wat op voorraad waar ik een week geleden een match mee had.
De opmerking dat je al een paar dagen hard to get speelt werkte tot nu toe erg goed
Ik hou het ook bij niet te veel, mega irritant inderdaad. Kan je toch niet uit elkaar houden, en je moet toch af en toe laten blijken dat je wel degelijk naar ze luistert.quote:Op maandag 11 november 2013 18:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim geweest haha.
Met 2 dames afgesproken, 1 zie ik af en toe en die andere was niet echt een klik. Wanneer ik eenmaal in gesprek (en het loopt lekker enzo) ben met iemand dan verwijder ik de rest.
Vind het enorm kut om meerder gesprekken te voeren.
Maar bedankt voor de tip
Ja!quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoi, zullen we trouwen?quote:Op maandag 11 november 2013 19:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Nu een match met echt een knappe meid.. Woont vlakbij en heeft dezelfde leeftijd. Nu nog een openingszinverzinnen en het moet wel goedkomen
Sorry, ik trouw alleen met vrouwen..quote:
Is het zo erg?quote:Op maandag 11 november 2013 19:40 schreef Heeinz het volgende:
Het was overigens fijn geweest als ik pas achter deze apps was gekomen NA de tentamens
Ik neem je 100% serieus.quote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hahaha ik maak geen grappen! Dacht je dat ik niet serieus was?
Als je een match hebt met een echt leuk meisje, zou ik hem eerst uitproberen op wat minderequote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Sorry, ik trouw alleen met vrouwen..
Denk dat ik ga zeggen, wat veel lelijke vrouwen op deze app.. Gelukkig ben jij een uitzondering
Ja..quote:
Geef me wat tijd en ik bedenk nog wat fantastische openingszinnen. Van die flauwe dingen zoals 'als alle vrouwen frikandellen waren, was jij een frikandel speciaal' werken dus echt nooitquote:
'Heyquote:Op maandag 11 november 2013 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geef me wat tijd en ik bedenk nog wat fantastische openingszinnen. Van die flauwe dingen zoals 'als alle vrouwen frikandellen waren, was jij een frikandel speciaal' werken dus echt nooit
quote:Op maandag 11 november 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
Openingszinnen over taart zijn ook altijd goed.
Vervolgens 'alles goed?' ook niet.quote:
broeder lees terug.quote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Zullen we een keer een gebakje eten?' Ik denk dat die serieus zou kunnen werken.
[..]
Vervolgens 'alles goed?' ook niet.
De gesprekken naar mij toe gaan vaak die kant op. Dan gaat het snel over welke studies enzo.quote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Zullen we een keer een gebakje eten?' Ik denk dat die serieus zou kunnen werken.
[..]
Vervolgens 'alles goed?' ook niet.
Je kunt ook pizza's maken met wrapsquote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Murdera het volgende:
Ik vraag trouwens alle random bullshit waar ik aan denk
Zo heb ik laatst geleerd dat je wraps een beetje vochtig kan maken zodat ze beter dichtblijven als je ze in de oven zet.
Het maakt echt geen fuck uit, maar doe iets dat een beetje apart is, en waar je op dat moment echt benieuwd naar bent
Haha ja ik had je monchoutaart gezien. Maar begon je daar ook mee?quote:Op maandag 11 november 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
broeder lees terug.ik had een date die een taart voor me had gemaakt
haha jaquote:Op maandag 11 november 2013 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha ja ik had je monchoutaart gezien. Maar begon je daar ook mee?
Dat je dat nog niet wistquote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Murdera het volgende:
Ik vraag trouwens alle random bullshit waar ik aan denk
Zo heb ik laatst geleerd dat je wraps een beetje vochtig kan maken zodat ze beter dichtblijven als je ze in de oven zet.
Het maakt echt geen fuck uit, maar doe iets dat een beetje apart is, en waar je op dat moment echt benieuwd naar bent
If you don't shoot you don't score.quote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet wistmaar inderdaad.. Ben alleen een beetje bang het te verneuken aangezien dees echt leuk is
Kan hooguit fout gaan tochquote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet wistmaar inderdaad.. Ben alleen een beetje bang het te verneuken aangezien dees echt leuk is
quote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als ze echt leuk is kan er weinig misgaan trouwens, wat je ook zegtquote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan hooguit fout gaan tochzitten nog een paar miljoen vrouwen op die app..
'Hey, kankerwijf! Wanneer gaan we neuken?'quote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Als ze echt leuk is kan er weinig misgaan trouwens, wat je ook zegt
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
'Hey, kankerwijf! Wanneer gaan we neuken?'
Gaat niet werken denk ik.
kankerwijf weg laten, dan kan het serieus werken. Moet je wel echt de juiste treffen om dat tegen te zeggen thoughquote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
'Hey, kankerwijf! Wanneer gaan we neuken?'
Gaat niet werken denk ik.
Zal ik het proberen?quote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
kankerwijf weg laten, dan kan het serieus werken. Moet je wel echt de juiste treffen om dat tegen te zeggen though
Goed, goed. Gewoon 'Hey, wanneer zullen we neuken?'quote:Op maandag 11 november 2013 20:31 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Ja, maak daarna ff een screenshot
Haha! Go for it!quote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas de naam niet goed verborgen, sorry Melissa
Aan die foto te zien is Melissa al zo ongeveer bezigquote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Melissa is een beetje dik.quote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef PG18 het volgende:
[..]
Aan die foto te zien is Melissa al zo ongeveer bezig
Vol in gaan en screens in dit topic posten.quote:Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef schermafbeelding het volgende:
Chat nu met iemand die akelig weinig terug zegt, terwijl ze eerst heel enthousiast was, snap soms niks van vrouwen.
Ik dus zeggen dat ze wel hard to get is. Zegt ze: ja sorry.
Negeren of er vol in?
Haha, ja dat is nu de trend hier hequote:Op maandag 11 november 2013 20:54 schreef Rogan het volgende:
[..]
Vol in gaan en screens in dit topic posten.
quote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
grappig, mijn huidige vriendin leek juist dikker op de foto, tot ik haar in het echt zag staan,geil lekker perfect 10/10 lichaam.. haar foto kunsten laten alleen wel eens te wensen over.
Over een minuutje zie je hoe het gesprek verder gingquote:Op maandag 11 november 2013 21:08 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik dacht fuck it, ik ga dat ook direct vragen.
Maar durf niet :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 21:13 schreef Heeinz het volgende:
ApetrotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 21:13 schreef Heeinz het volgende:
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes gefixt
Ja, haar foto ook. Maar ik gok zo dat ze het slecht wegblurren van haar voornaam nog wel kan hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
"de 9e poort van de hel, kom je naar me toe?"quote:Op maandag 11 november 2013 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Inmiddels vraagt ze waar ik woon
Openingszin van de eeuw
Lekker boeien hahaha, ik zou dr doenquote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
"de 9e poort van de hel, kom je naar me toe?"
Ik kan echt niet goed reageren op dat soort gare vragen
Dat is mij dus overkomen he... ipv ik haarquote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hou het ook bij niet te veel, mega irritant inderdaad. Kan je toch niet uit elkaar houden, en je moet toch af en toe laten blijken dat je wel degelijk naar ze luistert.
Meteen ten huwelijk vragen is soms ook wel een leuke om mee te beginnen. Nog een tippie mijnerzijds, maar niet verder vertellen hé.
Haha wat?quote:Op maandag 11 november 2013 21:52 schreef cowman het volgende:
[..]
Dat is mij dus overkomen he... ipv ik haar
Meh.. geen 'strak' plan, daar is ze te leuk voorquote:
Pak gewoon een match die je nog niet gehad hebt en die niet veel bijzonders isquote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meh.. geen 'strak' plan, daar is ze te leuk voor
Nee kwam wat later. Maar serieus vrouwen moet hun kop houden met dat openingszinnen gelul; want als er iemand slecht in openingszinnen zijn.. zijn het de vrouwen wel. Damn wat een bagger. Ze beginnen altijd met "Hoi:) Hey! Hai Heyhoi cutie"quote:Op maandag 11 november 2013 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha wat?Begon ze daar ook echt mee, of kwam het wat later?
Klopt, ik heb nog geen een dame gehad die echt met een opening kwam. Of met haar opening, if you know what I mean.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef cowman het volgende:
[..]
Nee kwam wat later. Maar serieus vrouwen moet hun kop houden met dat openingszinnen gelul; want als er iemand slecht in openingszinnen zijn.. zijn het de vrouwen wel. Damn wat een bagger. Ze beginnen altijd met "Hoi:) Hey! Hai Heyhoi cutie"
Heeinz heb je nog veel potentieel in je lijstje staan? Stel ik heb de keuze uit 80, dan zijn er maar 4 waar ik mn aandacht op kan richten en misschien mee wil afspreken. Het kost mij serieus moeite om een vrouw leuk te vinden, dat ik denk..vooruit we gaan daten. Altijd zoveel gezeur en beladen, ze zijn het leukst na 3 dates.. dan is er actiequote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Pak gewoon een match die je nog niet gehad hebt en die niet veel bijzonders is
quote:Een vriendin zei dat ik dit echt eens moest doen. Dus nu chat ik met jou! Haha. Maargoed ik heb een vriend enzo, dus een datingdoeleinde heeft dit niet. Maar als dat toevallig ook jouw insteek is ach: dan is het prima even zo! Eerlijk antwoord he.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef MAHL het volgende:
Hmm met FakeGPS eens even een kijkje nemen in Roemenië. Benieuwd wat voor vrouwtjes binnenkort ons land onveilig maken
"Als 1 + 1 niet meer 2 zou zijn, wat zou het dan zijn?"quote:Op maandag 11 november 2013 19:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Nu een match met echt een knappe meid.. Woont vlakbij en heeft dezelfde leeftijd. Nu nog een openingszinverzinnen en het moet wel goedkomen
Mwaa, alles waar ik wat mee zou willen praat ik inmiddels mee in de chat/WhatsApp, niet meer echt veel geliked de afgelopen dagen.. Je kan ook met meerdere tegelijk daten. Als je er niet echt iets mee doet, valt je weinig kwalijk te nemen. Op zaterdagmiddag met de één, 's avonds met de ander haha. Dan ben je echt baasquote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Heeinz heb je nog veel potentieel in je lijstje staan? Stel ik heb de keuze uit 80, dan zijn er maar 4 waar ik mn aandacht op kan richten en misschien mee wil afspreken. Het kost mij serieus moeite om een vrouw leuk te vinden, dat ik denk..vooruit we gaan daten. Altijd zoveel gezeur en beladen, ze zijn het leukst na 3 dates.. dan is er actie
Die blauwe ogen doen het hem juist man!quote:Op maandag 11 november 2013 22:25 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Jammer van de blauwe ogen, maar zeker een knappe meid.
Maar dat is toch totaal niet geil als ze zo makkelijk is? Dan ben je nummer zoveel. Ja tenzij ze ziekelijk knap is, dan bestaan er uitzonderingenquote:Op maandag 11 november 2013 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is serieus die chick waarbij ik het probeerde
Waarom niet? Ik heb wel eens de meteen de volgende dag een date gehad.quote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Kan je na zaterdag, zondag en maandag iemand al op een date vragen?Als ze nu nee zegt zal noot ja zeggen toch?
![]()
Yo, zullen we een drankje doen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:57 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb wel eens de meteen de volgende dag een date gehad.
Ja zoiets. Het is er nu niet echt het weer voor, mij wij gingen toen gewoon iets drinken op een terrasje.quote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Yo, zullen we een drankje doen?![]()
Zullen we taart eten in Amsterdam?
Dan kan ik haar toch opwarmen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het is er nu niet echt het weer voor, mij wij gingen toen gewoon iets drinken op een terrasje.
Er zitten toch überhaupt geen smileys in?quote:Op maandag 11 november 2013 23:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan kan ik haar toch opwarmen?![]()
Ik mis echt de
smiley in whatsapp
Emoji icoontjes die iedereen heeftquote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er zitten toch überhaupt geen smileys in?
Nou Qq snap ik ook niet helemaal, maar er zitten voor Android gebruikers helemaal geen smileys in hé.quote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Snoepje5 het volgende:
! Zou al een afknapper zijn voor mij.
^^ overigens ook, nogal kinderlijk.
Wel hoor, android heeft net zo goed die icoontjes.quote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou Qq snap ik ook niet helemaal, maar er zitten voor Android gebruikers helemaal geen smileys in hé.
Ik ben al in de Whatsapp stagequote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er zitten toch überhaupt geen smileys in?
Volgens mij zit daar een editor overheenquote:Op maandag 11 november 2013 23:23 schreef gazhims3lv het volgende:
Gaat hier om overigens
[ afbeelding ]
Dan was je niet boeiend genoegquote:Op maandag 11 november 2013 23:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben al in de Whatsapp stage
[ afbeelding ]
Ze slaapt![]()
Nee, dan zou ik gisteren ook niet boeiend genoeg zijn al toen ik mijn nummer gaf.... ze slaapt echtquote:
Het is maar net hoe je standaard ligtquote:Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef Heeinz het volgende:
3 chicks die willen dat ik langskom![]()
Woensdag, donderdag, vrijdag vrij![]()
![]()
![]()
Hoogquote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je standaard ligt
Hmm, je kan vragen of ze in het kader van logistieke optimale tijd/ruimte coördinatie met zijn vieren een date willen? Misschien zit er wel een kwartet inquote:Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef Heeinz het volgende:
3 chicks die willen dat ik langskom![]()
Woensdag, donderdag, vrijdag vrij![]()
![]()
![]()
Ach instagramfiltertjes.. Gebruik ze zelf ook regelmatigquote:Op maandag 11 november 2013 23:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar een editor overheen
als het goed voelt doen. Sowieso taart in het voorstel betrekken, dan komt het zeker goedquote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Yo, zullen we een drankje doen?![]()
Zullen we taart eten in Amsterdam?
pm er één en ik beloof hem niet te plaatsen hier of door te geven ( staat een ban op ).quote:
Ga naar een andere locatie en maak nog een cirkel. Op 1 van de de kruispunten van de circkel is de match. Doe het nog eens vanaf weer een andere locatie en dan weet je op welk kruispunt de ander zich bevindt.quote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef PG18 het volgende:
Voor mensen die al Facebook profielen zoeken zonder nog informatie gevraagd te hebben:
• www.afstandmeten.nl
• In het menu rechts naar 'Acties (overig)'
• Klik 'Maak cirkel'
• Verplaats die cirkel naar je locatie
• Pas de radius zo aan dat bovenin bij 'Radius cirkel' het aantal kilometers
komt te staan dat in het profiel van je match staat.
• Kijk welke plaatsen er op de rand van de cirkel liggen
En zoek vervolgens met de naam en de plaatsnaam op Facebook en Google.
Al een paar keer gelukt hier
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Toempf het volgende:
En Amerikaanse chicks <3
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als die twee Amerikaanse voorover vallen stuiteren ze zo weer terug omhoogquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Toempf het volgende:
Zoals beloofd, foto's van paardenmeisje met 4 paardenIk stel mijn mening dat het een 8/10 zou zijn iets naar beneden, maar ze is leuk genoeg om die knollen voor lief te nemen
En Amerikaanse chicks <3
De eerste oogt nog wel sympathiek, vooral op haar tweede foto. Die overige twee Fransesca en Sterfryquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Toempf het volgende:
Zoals beloofd, foto's van paardenmeisje met 4 paardenIk stel mijn mening dat het een 8/10 zou zijn iets naar beneden, maar ze is leuk genoeg om die knollen voor lief te nemen
En Amerikaanse chicks <3
Top! Vervolg?quote:
Zum nice!quote:
Val jij op mannen ofzo? Het zijn geen vrouwen voor een relatie, maar lelijk vind ik ze zeker nietquote:
Sorry dat ik smaak hebquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:22 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Val jij op mannen ofzo? Het zijn geen vrouwen voor een relatie, maar lelijk vind ik ze zeker nietik zou t er wel op kunnen
Had net trouwens ook een best mooi meisje als match, ff scrollen, ook paarden :S wat is dat toch met die vrouwen & paarden. Net als een vrouw met een slang om haar hals, of tussen de Afrikaanse kids.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry dat ik smaak hebwas even vergeten dat voor de gemiddelde man een hartslag al voldoende is.
quote:
Veel plezier!quote:
Daarom staan ze ook op Tinder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:40 schreef Toempf het volgende:
Die Amerikaanse snolletjes zijn geen relatiemateriaal, maar ik zou ze keihard doen.
Ik denk dat 99% van alle mannen het niet houdt als ze voor je klaar liggen. Behalve Mortaxx danquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:40 schreef Toempf het volgende:
Die Amerikaanse snolletjes zijn geen relatiemateriaal, maar ik zou ze keihard doen.
Dan vraag ik me toch af wat voor foto je hebt gebruikt. Zo lelijk ben je toch niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:51 schreef Pienata het volgende:
Al weken maar één match.
Ik ga mezelf maar ophangen denk ik.
Onder andere die de twee die jij gezien hebt..quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat voor foto je hebt gebruikt. Zo lelijk ben je toch niet?
Goh, zou het misschien daardoor komen? We hebben hier een slimmerik hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Pienata het volgende:
Misschien moet ik mijn standaard iets bijstellen.
Ik ben niet "zo lelijk" maar alleen maar 11/10's liken werkt kennelijk niet.
Zeg, wou jij nou nog daten of niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Goh, zou het misschien daardoor komen? We hebben hier een slimmerik hoor.
Ik ben al stil, ik ben al stilquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:01 schreef Pienata het volgende:
[..]
Zeg, wou jij nou nog daten of niet?
Die ben ik ook al een paar keer tegengekomen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:58 schreef Pienata het volgende:
Ik krijg trouwens ook steeds mensen terug die ik al een keer beoordeeld heb?
Ik dacht misschien dat die me wel hebben geliked ofzo, dus heb er eentje geliked om te testen maar dat is het niet. Gewoon een glitch dan denk ik..quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ben ik ook al een paar keer tegengekomen inderdaad.
Wijziging in de Matrix?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat die me wel hebben geliked ofzo, dus heb er eentje geliked om te testen maar dat is het niet. Gewoon een glitch dan denk ik..
Dat zal het zijn. Of ze hebben hun account gewist en wroeging gekregen en het opnieuw erop gezet. Goed, 5x is dan wat veelquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat die me wel hebben geliked ofzo, dus heb er eentje geliked om te testen maar dat is het niet. Gewoon een glitch dan denk ik..
Maar jij hebt een open relatie met je vriend ofzo, en nu doen jullie wedstrijdje wie de meeste matches heeft?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ego boost jeweetzquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar jij hebt een open relatie met je vriend ofzo, en nu doen jullie wedstrijdje wie de meeste matches heeft?
Dat verlies ik dus dik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar jij hebt een open relatie met je vriend ofzo, en nu doen jullie wedstrijdje wie de meeste matches heeft?
Ik heb nog helemaal geen matches gehadquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:46 schreef Pienata het volgende:
Oh my god, zelfs Dima heeft matches, what's wrong with me!
Ik heb er alleen vandaag al 20 geliked (ben maar begonnen met twijfelgevalletjes ook liken ipv alleen tienen) en nog steeds niks!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:55 schreef conleche het volgende:
Om in dit Tinder topic jargon te blijven: als je zelf een zesje bent en je liked alleen maar tienen, dan zou het kunnen, anders denk ik dus aan een technisch probleem.
Aangenomen dat bovenstaande niet het geval is, neem ik aan dat er iets mis is met de app. Volgens mij hebben de meeste vrouwen 9 van de 10x dat ze naar rechts vegen een match. Ik like ook alleen maar de allerleuksten (ongeveer 20 in de 4 weken dat ik het gebruik, ik bedoel, je gaat alleen op uiterlijk af bij Tinder, dat moet dan wel in orde zijn). En heb vrijwel altijd een match.
Vast niet!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:58 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik heb er alleen vandaag al 20 geliked (ben maar begonnen met twijfelgevalletjes ook liken ipv alleen tienen) en nog steeds niks!
Maar technisch probleem, lijkt me dat ik er dan 0 had. Maar ik heb er twee (waarvan één mijn vriend is, dus dat telt niet)
Kan dus enkel constateren dat ik maximaal een zesje ben.
Al een paar keer gedaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Vast niet!
Je zou kunnen proberen om het te verwijderen en te herinstalleren? Ik lees er enthousiaste verhalen over in dit topic.![]()
Kan ook nog zijn, dat hij jou nog moet tegenkomen via tinder hequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:56 schreef Pienata het volgende:
Oh, fantastisch, zag net een (hele vage) bekende die ik al tijden hot vind, geliked, geen match, noooOOoooO.
Zal ook wel niet meer komen.
Laatste keer dat ik hem tegen kwam heb ik niet zo'n goed figuur geslagen.
Als je ff een pic van jezelf post, kunnen we kijken of het aan de app ligt of nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:13 schreef Pienata het volgende:
[..]
Al een paar keer gedaan.
Tijd om de waarheid onder ogen te zien..
haha ninja editquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:17 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Als je ff een pic van jezelf post, kunnen we kijken of het aan de app ligt of niet
je bent fucking lelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:46 schreef Pienata het volgende:
Vertelquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:56 schreef Pienata het volgende:
Oh, fantastisch, zag net een (hele vage) bekende die ik al tijden hot vind, geliked, geen match, noooOOoooO.
Zal ook wel niet meer komen.
Laatste keer dat ik hem tegen kwam heb ik niet zo'n goed figuur geslagen.
Soms, gewoon even cache legen en dan pakt ie hem weer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:26 schreef Westerling het volgende:
Hebben jullie ook telkens dat je op je tel een melding krijgt dat iemand praat, maar dat er niks in het gesprek verschijnt?
Slimquote:Op dinsdag 12 november 2013 08:09 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Ga naar een andere locatie en maak nog een cirkel. Op 1 van de de kruispunten van de circkel is de match. Doe het nog eens vanaf weer een andere locatie en dan weet je op welk kruispunt de ander zich bevindt.
Duurt soms eventjes hier. Dan heeft ie waarschijnlijk al wel door dat er tegen je gepraat wordt zodat er een melding weergegeven kan worden, maar dat ie (als je eenmaal in de chat zit) alsnog dat bericht volledig moet downloaden.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:26 schreef Westerling het volgende:
Hebben jullie ook telkens dat je op je tel een melding krijgt dat iemand praat, maar dat er niks in het gesprek verschijnt?
Ik zag hem staan van een afstandje op een festival waar ik was met mijn voormalige vaste scharrel/tweede vriendje. Ik dacht dat hij mij nog niet gezien had, dus ik loop er naartoe en zeg "heeey *naam*".quote:
Naja alleen een match hè.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:46 schreef Pienata het volgende:
Of ik doe t niet goed, of t werkt niet. Krijg aan de lopende band notificaties maar kan niks lezenquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Soms, gewoon even cache legen en dan pakt ie hem weer.
Uitgelogd en weer ingelogd?quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:56 schreef Westerling het volgende:
[..]
Of ik doe t niet goed, of t werkt niet. Krijg aan de lopende band notificaties maar kan niks lezen
T is verholpen. Opnieuw geinstalleerd..quote:
Oh dat is de rede.quote:Op dinsdag 12 november 2013 19:24 schreef Westerling het volgende:
[..]
T is verholpen. Opnieuw geinstalleerd..
Wel slecht dat t zo gammel is. Nu blijft er de uitvlucht dat ik zo weinig matches heb door technische problemen
Ik snap dat dus echt niet.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:56 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Naja alleen een match hè.
Als ik berichtje ga sturen krijg ik toch niks terug.
Waarom zit er niemand op hot or not dan ?quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:14 schreef PG18 het volgende:
Eigenlijk zou Tinder toch net als Hot or Not moeten aangeven of de ander je bericht gelezen heeft. Privacy gaat misschien wat verloren, maar het is zeer vervelend om je de hele tijd af te vragen of ze je negeert of er simpelweg niet is of geen tijd heeft.
Wel leuk als je iemand eigenlijk totaal niet kent, 'ken ik jou niet van Tinder?'quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:45 schreef pindaplukker het volgende:
Zit inmiddels op de 5 a 6 matches op een dag. En ja ik ben kieskeurig.
Ook al een aantal tijdens het stappen tegen komen, uiteraard zat ik ver over de grens van aangeschoten en dronken heenDat is geen succes kan je alvast vertellen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 12-11-2013 20:29:25 ]
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:29 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
NO FUCKING WAYquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef MAHL het volgende:
En ja, ik had een match, en ja, ik kwam er pas later achter.
Dat krijg je van die burst like gektequote:Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef MAHL het volgende:
En ja, ik had een match, en ja, ik kwam er pas later achter.
Nou, dat nog wel liever dan dat je een ongelooflijk knappe wegdrukt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:57 schreef pindaplukker het volgende:
haha, heb ik ook wel eens hoor. Een stuk of 7 mokkels die je naar rechts swiped, en dan blijkt de 8e een dikke draak te zijn die je in een automatisme ook naar rechts swiped.
[ afbeelding ]Eh, je match op de tweede foto in de spoiler is degene rechts toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Durf het niet te vragenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, je match op de tweede foto in de spoiler is degene rechts toch?
[ afbeelding ]Proest die ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(die Lisa dan, niet dat vadsige wijf in de spoiler
)
Beter dan meerdere malen wat eigen Facebook vrienden voorbij zien komen met meer dan 30 gedeelde vriendenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
Kwam er net 1 voorbij die 9 gedeelde vrienden had
Zeker weten dat Lisa niet het vadsige wijf is?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Proest die ken ik(die Lisa dan, niet dat vadsige wijf in de spoiler
)
Die heb ik nog niet gezien, eigen FB-vrienden. En ik hoop dat dat ook zo blijft.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:49 schreef PG18 het volgende:
[..]
Beter dan meerdere malen wat eigen Facebook vrienden voorbij zien komen met meer dan 30 gedeelde vriendenSwipe ze zo snel als ik kan naar links.
Nee die Lisa is niet het vadsige wijf nee. Ze is zelf ook niet echt de dunste, maar zo vadsig als die middelste nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker weten dat Lisa niet het vadsige wijf is?
Ah gemeenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Heb echt een te trieste reactie naar iemand getypt..
Stuk minder knappe mensen dan op tinder hier, gelukkig ben jij een uitzondering![]()
![]()
quote:
Lolquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:46 schreef Pienata het volgende:
Die moeten wel fake zijn toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
20 jaar...impressed.
Dat hot or not, wat een gure mensen staan daar op zeg
Ook niet ff aanzitten? :pquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die moeten wel fake zijn toch?
Niet dat ik er dan niet in zou willen wroeten
Alleen door die F op kruisje geklikt, zou er ook wel even op willen kloppen namelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die moeten wel fake zijn toch?
Niet dat ik er dan niet in zou willen wroeten
De F van Fakequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alleen door die F op kruisje geklikt, zou er ook wel even op willen kloppen namelijk![]()
Ik ben trouwens super slecht in het regelen van die wijven via whatsappDie ene zegt geen nee, maar ook geen ja nog
Daar zou ik me best even op kunnen uitleven..quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
20 jaar...impressed.
Dat hot or not, wat een gure mensen staan daar op zeg
Had toch echt het gevoel dat het FOK mannenniveau, van de vrouwen waarop ze het wel kunnen, wat hoger zou liggenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:21 schreef Westerling het volgende:
[..]
Daar zou ik me best even op kunnen uitleven..
Die naam trouwens, had m nog nooit gezien maar kom m nu aan de lopende band tegen.
Vertel me niet dat jij die niet even zou willen motorboatenquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:23 schreef cowman het volgende:
[..]
Had toch echt het gevoel dat het FOK mannenniveau, van de vrouwen waarop ze het wel kunnen, wat hoger zou liggen
Ja het spijt me echt, maar dat doet me dus echt helemaal niks.. Ik zal wel niet helemaal 100 zijn, want mn vrienden zeggen precies hetzelfde wat jij ook zegt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 23:24 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vertel me niet dat jij die niet even zou willen motorboaten
Dat vind ik ook leuker hoorquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:27 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja het spijt me echt, maar dat doet me dus echt helemaal niks.. Ik zal wel niet helemaal 100 zijn, want mn vrienden zeggen precies hetzelfde wat jij ook zegt.
Geef mij maar een mooi fashionmodelletje met cupje B (of het ideaal; 75C)
Ben er twee tegengekomen, maar de laatste tijd niet meer, misschien al gefixt?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:57 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die heb ik nog niet gezien, eigen FB-vrienden. En ik hoop dat dat ook zo blijft.
B of C is voor mij ook het mooistequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:27 schreef cowman het volgende:
[..]
Ja het spijt me echt, maar dat doet me dus echt helemaal niks.. Ik zal wel niet helemaal 100 zijn, want mn vrienden zeggen precies hetzelfde wat jij ook zegt.
Geef mij maar een mooi fashionmodelletje met cupje B (of het ideaal; 75C)
Haha ja ze hoeft geen woord te zeggen hoor, daar verwacht ik weinig van. Maar dat betekent niet dat ik er niks leuks mee kanquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:23 schreef cowman het volgende:
[..]
Had toch echt het gevoel dat het FOK mannenniveau, van de vrouwen waarop ze het wel kunnen, wat hoger zou liggen
quote:Op woensdag 13 november 2013 00:09 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Haha, een of andere camchick probeert me te regelen voor haar private chat.
Pareltjes op Tinder...![]()
Gewoon lekker lang wachten en uiteindelijk openen met 'Ik speel nu al X dagen hard to get, maar..'quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:34 schreef gazhims3lv het volgende:
Shit, ik krijg te veel matches.. nu weet ik niet meer wat ik naar wie moet schrijven
Ik heb zelfs 10 minuten na het ontmoeten van een meid haar mee genomen op en "instadate!" zoals ik het noem.quote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Kan je na zaterdag, zondag en maandag iemand al op een date vragen?Als ze nu nee zegt zal noot ja zeggen toch?
![]()
Whaha, goed idee..quote:Op woensdag 13 november 2013 00:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Gewoon lekker lang wachten en uiteindelijk openen met 'Ik speel nu al X dagen hard to get, maar..'
9/10 keer succes.
Ik vind het in totaliteit gewoon niks inclusief die buik.quote:
Ze is te dom om te spellen ook.quote:Op woensdag 13 november 2013 07:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik vind het in totaliteit gewoon niks inclusief die buik.
[ afbeelding ]![]()
oke, je lelijkheid is al voldoende om je niet toe te voegen. Vieze hoer dat je bent, beetje oude mannen neuken.
The fuck is dit.quote:Op woensdag 13 november 2013 07:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
oke, je lelijkheid is al voldoende om je niet toe te voegen. Vieze hoer dat je bent, beetje oude mannen neuken.
Cougar done wrong?quote:
Wel met een erg uitnodigende tekstquote:Op woensdag 13 november 2013 07:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
[ afbeelding ]![]()
Misschien zijn ze in gesprek met een ander? Ik reageer ook niet meer op andere mannen als ik er een leer kennen.quote:Op woensdag 13 november 2013 13:09 schreef schermafbeelding het volgende:
Zat nog ff op Badoo, wat een kansloze website is dat. Al die iets mooiere vrouwen reageren heel kort of niet. Hun karakter is aangetast door alle aandacht die ze daar krijgen imo. Kansloos.
Hoe merk je dat als je geen of amper een antwoord krijgt?quote:Op woensdag 13 november 2013 13:09 schreef schermafbeelding het volgende:
Hun karakter is aangetast door alle aandacht die ze daar krijgen
Niets of weinig zeggen zegt soms ook wat, of is dat te moeilijk voor jouquote:Op woensdag 13 november 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe merk je dat als je geen of amper een antwoord krijgt?
Misschien zijn ze afwezig of te druk met de andere 500 kansloze kneusjes afwijzen..quote:Op woensdag 13 november 2013 14:24 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Niets of weinig zeggen zegt soms ook wat, of is dat te moeilijk voor jou
Amen. Held!quote:Op woensdag 13 november 2013 07:40 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Als jij er ff af gaat, scheelt dat weer 1quote:Op woensdag 13 november 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien zijn ze afwezig of te druk met de andere 500 kansloze kneusjes afwijzen..
Heuheuheu.quote:Op woensdag 13 november 2013 14:27 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Als jij er ff af gaat, scheelt dat weer 1
Wat is de reden dat je er klaar mee bent? Het is allemaal erg gemakkelijk etc.. of heb je iemand gevonden waar je ff serieus mee verder wilt daten?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
Tevens ontopic:
Ik ben eigenlijk wel weer klaar met tinder. Heb er een hoop aan overgehouden, heb zelfs afspraakjes moeten afwijzen, en vind het mooi geweest.
Daten?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:30 schreef Murdera het volgende:
Tevens ontopic:
Ik ben eigenlijk wel weer klaar met tinder. Heb er een hoop aan overgehouden, heb zelfs afspraakjes moeten afwijzen, en vind het mooi geweest.
Hahahaha geniaal!quote:Op woensdag 13 november 2013 14:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien zijn ze afwezig of te druk met de andere 500 kansloze kneusjes afwijzen..
Nee.quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:35 schreef cowman het volgende:
heb je iemand gevonden waar je ff serieus mee verder wilt daten?
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe merk je dat als je geen of amper een antwoord krijgt?
Van niemand. Ik vond zijn reacties gewoon geweldig. Een man met sarcasme en gevoel voor humor. I likequote:
Nice man, good for you!quote:
quote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef cowman het volgende:
[..]
Nice man, good for you!![]()
Ik zie je binnenkort wel een topic openen voor relatieadvies. Ik zal er voor je zijn!
quote:
Not even kidding.quote:Op maandag 11 november 2013 14:45 schreef Murdera het volgende:
Doel je op nummer 2? Nee, coke en alcohol kan de basis vormen voor een zeer serieuze date.
Ongeacht of ik er wat in steek.![]()
neh neh, van degene waarbij ik geleerd had van de fout en taart heb vervangen voor betere productenquote:Op woensdag 13 november 2013 14:42 schreef cowman het volgende:
[..]
Hahahah het is die meid van die awkward "taart eten date op de bank" , NICE
Nu je heel erg afgewezen bent en zielig... zoek jij nog iemand om Pakjesavond mee te vieren?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:38 schreef Inloggen het volgende:
[..]
Van niemand. Ik vond zijn reacties gewoon geweldig. Een man met sarcasme en gevoel voor humor. I like
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |