quote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
grappig, mijn huidige vriendin leek juist dikker op de foto, tot ik haar in het echt zag staan,geil lekker perfect 10/10 lichaam.. haar foto kunsten laten alleen wel eens te wensen over.

Over een minuutje zie je hoe het gesprek verder gingquote:Op maandag 11 november 2013 21:08 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik dacht fuck it, ik ga dat ook direct vragen.
Maar durf niet :s

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 11 november 2013 21:13 schreef Heeinz het volgende:
ApetrotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op maandag 11 november 2013 21:13 schreef Heeinz het volgende:
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes gefixt

Ja, haar foto ook. Maar ik gok zo dat ze het slecht wegblurren van haar voornaam nog wel kan hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas de naam niet goed verborgen, sorry Melissa

"de 9e poort van de hel, kom je naar me toe?"quote:Op maandag 11 november 2013 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Inmiddels vraagt ze waar ik woon
Openingszin van de eeuw

Lekker boeien hahaha, ik zou dr doenquote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
"de 9e poort van de hel, kom je naar me toe?"
Ik kan echt niet goed reageren op dat soort gare vragen

Dat is mij dus overkomen he... ipv ik haarquote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hou het ook bij niet te veel, mega irritant inderdaad. Kan je toch niet uit elkaar houden, en je moet toch af en toe laten blijken dat je wel degelijk naar ze luistert.
Meteen ten huwelijk vragen is soms ook wel een leuke om mee te beginnen. Nog een tippie mijnerzijds, maar niet verder vertellen hé.

Haha wat?quote:Op maandag 11 november 2013 21:52 schreef cowman het volgende:
[..]
Dat is mij dus overkomen he... ipv ik haar
 Begon ze daar ook echt mee, of kwam het wat later?
 Begon ze daar ook echt mee, of kwam het wat later?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |