De gesprekken naar mij toe gaan vaak die kant op. Dan gaat het snel over welke studies enzo.quote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Zullen we een keer een gebakje eten?' Ik denk dat die serieus zou kunnen werken.
[..]
Vervolgens 'alles goed?' ook niet.
Je kunt ook pizza's maken met wrapsquote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Murdera het volgende:
Ik vraag trouwens alle random bullshit waar ik aan denk
Zo heb ik laatst geleerd dat je wraps een beetje vochtig kan maken zodat ze beter dichtblijven als je ze in de oven zet.
Het maakt echt geen fuck uit, maar doe iets dat een beetje apart is, en waar je op dat moment echt benieuwd naar bent
Haha ja ik had je monchoutaart gezien. Maar begon je daar ook mee?quote:Op maandag 11 november 2013 20:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
broeder lees terug.ik had een date die een taart voor me had gemaakt
haha jaquote:Op maandag 11 november 2013 20:03 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha ja ik had je monchoutaart gezien. Maar begon je daar ook mee?
Dat je dat nog niet wistquote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Murdera het volgende:
Ik vraag trouwens alle random bullshit waar ik aan denk
Zo heb ik laatst geleerd dat je wraps een beetje vochtig kan maken zodat ze beter dichtblijven als je ze in de oven zet.
Het maakt echt geen fuck uit, maar doe iets dat een beetje apart is, en waar je op dat moment echt benieuwd naar bent
If you don't shoot you don't score.quote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet wistmaar inderdaad.. Ben alleen een beetje bang het te verneuken aangezien dees echt leuk is
Kan hooguit fout gaan tochquote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Dat je dat nog niet wistmaar inderdaad.. Ben alleen een beetje bang het te verneuken aangezien dees echt leuk is
quote:Op maandag 11 november 2013 20:06 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als ze echt leuk is kan er weinig misgaan trouwens, wat je ook zegtquote:Op maandag 11 november 2013 20:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan hooguit fout gaan tochzitten nog een paar miljoen vrouwen op die app..
'Hey, kankerwijf! Wanneer gaan we neuken?'quote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Heeinz het volgende:
[..]
[..]
Als ze echt leuk is kan er weinig misgaan trouwens, wat je ook zegt
Je begrijpt wat ik bedoelquote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
'Hey, kankerwijf! Wanneer gaan we neuken?'
Gaat niet werken denk ik.
kankerwijf weg laten, dan kan het serieus werken. Moet je wel echt de juiste treffen om dat tegen te zeggen thoughquote:Op maandag 11 november 2013 20:13 schreef Rogan het volgende:
[..]
'Hey, kankerwijf! Wanneer gaan we neuken?'
Gaat niet werken denk ik.
Zal ik het proberen?quote:Op maandag 11 november 2013 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
kankerwijf weg laten, dan kan het serieus werken. Moet je wel echt de juiste treffen om dat tegen te zeggen though
Goed, goed. Gewoon 'Hey, wanneer zullen we neuken?'quote:Op maandag 11 november 2013 20:31 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Ja, maak daarna ff een screenshot
Haha! Go for it!quote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas de naam niet goed verborgen, sorry Melissa
Aan die foto te zien is Melissa al zo ongeveer bezigquote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
Melissa is een beetje dik.quote:Op maandag 11 november 2013 20:49 schreef PG18 het volgende:
[..]
Aan die foto te zien is Melissa al zo ongeveer bezig
Vol in gaan en screens in dit topic posten.quote:Op maandag 11 november 2013 20:53 schreef schermafbeelding het volgende:
Chat nu met iemand die akelig weinig terug zegt, terwijl ze eerst heel enthousiast was, snap soms niks van vrouwen.
Ik dus zeggen dat ze wel hard to get is. Zegt ze: ja sorry.
Negeren of er vol in?
Haha, ja dat is nu de trend hier hequote:Op maandag 11 november 2013 20:54 schreef Rogan het volgende:
[..]
Vol in gaan en screens in dit topic posten.
quote:Op maandag 11 november 2013 16:50 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
grappig, mijn huidige vriendin leek juist dikker op de foto, tot ik haar in het echt zag staan,geil lekker perfect 10/10 lichaam.. haar foto kunsten laten alleen wel eens te wensen over.
Over een minuutje zie je hoe het gesprek verder gingquote:Op maandag 11 november 2013 21:08 schreef schermafbeelding het volgende:
Ik dacht fuck it, ik ga dat ook direct vragen.
Maar durf niet :s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 21:13 schreef Heeinz het volgende:
ApetrotsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 11 november 2013 21:13 schreef Heeinz het volgende:
LolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.netjes gefixt
Ja, haar foto ook. Maar ik gok zo dat ze het slecht wegblurren van haar voornaam nog wel kan hebben.quote:Op maandag 11 november 2013 20:45 schreef Rogan het volgende:
[ afbeelding ]
"de 9e poort van de hel, kom je naar me toe?"quote:Op maandag 11 november 2013 21:36 schreef Heeinz het volgende:
Inmiddels vraagt ze waar ik woon
Openingszin van de eeuw
Lekker boeien hahaha, ik zou dr doenquote:Op maandag 11 november 2013 21:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
"de 9e poort van de hel, kom je naar me toe?"
Ik kan echt niet goed reageren op dat soort gare vragen
Dat is mij dus overkomen he... ipv ik haarquote:Op maandag 11 november 2013 18:49 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik hou het ook bij niet te veel, mega irritant inderdaad. Kan je toch niet uit elkaar houden, en je moet toch af en toe laten blijken dat je wel degelijk naar ze luistert.
Meteen ten huwelijk vragen is soms ook wel een leuke om mee te beginnen. Nog een tippie mijnerzijds, maar niet verder vertellen hé.
Haha wat?quote:Op maandag 11 november 2013 21:52 schreef cowman het volgende:
[..]
Dat is mij dus overkomen he... ipv ik haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |