Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
Ik twijfel wel jaquote:Op maandag 11 november 2013 16:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat wordt toch naar Milan-uit gaan jongen!
Komt ze eraan met dr Milan shirt. Leuk.quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik twijfel wel jaEven tinderen vooraf en hoppa
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Iemand al een vriendin of scharrel gekregen via Tinder?
Ik wil details.quote:
Gewoon ruimdenkend zijn jongenquote:Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Komt ze eraan met dr Milan shirt. Leuk.
Gewoon doen man, je vliegt al voor 62 euro retour vanaf Eindhoven. Zonder kosten voor overnachting uitstekende deal!quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik twijfel wel jaEven tinderen vooraf en hoppa
Ik heb er nu een bij venetie dus even op milaan zetten. 2 doelwitten op whatsapp nu dus tinder even in de lolmodusquote:Op maandag 11 november 2013 16:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon doen man, je vliegt al voor 62 euro retour vanaf Eindhoven. Zonder kosten voor overnachting uitstekende deal!
Jepquote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
uiteraardquote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
onzinquote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef schermafbeelding het volgende:
Fact: vrouwen zijn in real life altijd dikker dan ze op de foto staan
grappig, mijn huidige vriendin leek juist dikker op de foto, tot ik haar in het echt zag staan,geil lekker perfect 10/10 lichaam.. haar foto kunsten laten alleen wel eens te wensen over.quote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef schermafbeelding het volgende:
Fact: vrouwen zijn in real life altijd dikker dan ze op de foto staan
Ik ben ook niet super consequent daarinquote:Op maandag 11 november 2013 16:46 schreef kurk_droog het volgende:
HmDie ene is super schattig en heb haar nu op facebook gevonden waar ze ook op paarden rijdt...
![]()
Mja, hypocriet modus aan![]()
Dat heb ik alleen als ik dronken ben. Keertje daten?quote:Op maandag 11 november 2013 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben ook niet super consequent daarinwel met tandvleeslachen
Ja dat vind ik ook niks en die gaan allemaal de prullenbak in. Maar deze is brunette, schattig en fuckin lekkerquote:Op maandag 11 november 2013 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben ook niet super consequent daarinwel met tandvleeslachen
Volgens mij wel. Je kan in de app ook je account wissen, maar die blijft bewaard als je de app eraf gooit.quote:Op maandag 11 november 2013 16:57 schreef schermafbeelding het volgende:
Als je de app verwijdert (iOS) en hem opnieuw installeert, hou je dan je contacten?
Deze moet je uitleggen.quote:Op maandag 11 november 2013 17:22 schreef schermafbeelding het volgende:
- Deed voor de grap ook even mannenfoto's checken (uiteraard allemaal naar links geswiped) om te zien wat er voorbij komt. Ben geen expert, maar nu snap ik de titel van dit topic ook
Kort samengevat zegt hij; ik deed me voor als vrouw en keurde alle mannen af en zijn indruk was dat de mannen over het algemeen lelijk zijn.quote:
Heb ik ook.. Toen ik 's ochtends wakker werd had ik de eerste vijf die ik leuk vond meteen een match, nu is dat veel minder.quote:Op maandag 11 november 2013 18:14 schreef Rogan het volgende:
In het begin had ik dagelijks, meerdere matches en nu heb ik ze zelden
En daarom de minder leuke dames wegblijven, gok ik.quote:Op maandag 11 november 2013 18:30 schreef cowman het volgende:
[..]
Kort samengevat zegt hij; ik deed me voor als vrouw en keurde alle mannen af en zijn indruk was dat de mannen over het algemeen lelijk zijn.
quote:Op maandag 11 november 2013 18:38 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Heb ik ook.. Toen ik 's ochtends wakker werd had ik de eerste vijf die ik leuk vond meteen een match, nu is dat veel minder.
Ach, heb er nog wel wat op voorraad waar ik een week geleden een match mee hadquote:
Ik ben niet zo slim geweest haha.quote:Op maandag 11 november 2013 18:42 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ach, heb er nog wel wat op voorraad waar ik een week geleden een match mee had.
De opmerking dat je al een paar dagen hard to get speelt werkte tot nu toe erg goed
Ik hou het ook bij niet te veel, mega irritant inderdaad. Kan je toch niet uit elkaar houden, en je moet toch af en toe laten blijken dat je wel degelijk naar ze luistert.quote:Op maandag 11 november 2013 18:43 schreef Rogan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo slim geweest haha.
Met 2 dames afgesproken, 1 zie ik af en toe en die andere was niet echt een klik. Wanneer ik eenmaal in gesprek (en het loopt lekker enzo) ben met iemand dan verwijder ik de rest.
Vind het enorm kut om meerder gesprekken te voeren.
Maar bedankt voor de tip
Ja!quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Hoi, zullen we trouwen?quote:Op maandag 11 november 2013 19:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Nu een match met echt een knappe meid.. Woont vlakbij en heeft dezelfde leeftijd. Nu nog een openingszinverzinnen en het moet wel goedkomen
Sorry, ik trouw alleen met vrouwen..quote:
Is het zo erg?quote:Op maandag 11 november 2013 19:40 schreef Heeinz het volgende:
Het was overigens fijn geweest als ik pas achter deze apps was gekomen NA de tentamens
Ik neem je 100% serieus.quote:Op maandag 11 november 2013 19:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Hahaha ik maak geen grappen! Dacht je dat ik niet serieus was?
Als je een match hebt met een echt leuk meisje, zou ik hem eerst uitproberen op wat minderequote:Op maandag 11 november 2013 19:44 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Sorry, ik trouw alleen met vrouwen..
Denk dat ik ga zeggen, wat veel lelijke vrouwen op deze app.. Gelukkig ben jij een uitzondering
Ja..quote:
Geef me wat tijd en ik bedenk nog wat fantastische openingszinnen. Van die flauwe dingen zoals 'als alle vrouwen frikandellen waren, was jij een frikandel speciaal' werken dus echt nooitquote:
'Heyquote:Op maandag 11 november 2013 19:58 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Geef me wat tijd en ik bedenk nog wat fantastische openingszinnen. Van die flauwe dingen zoals 'als alle vrouwen frikandellen waren, was jij een frikandel speciaal' werken dus echt nooit
quote:Op maandag 11 november 2013 19:58 schreef Murdera het volgende:
Openingszinnen over taart zijn ook altijd goed.
Vervolgens 'alles goed?' ook niet.quote:
broeder lees terug.quote:Op maandag 11 november 2013 20:01 schreef Heeinz het volgende:
[..]
'Zullen we een keer een gebakje eten?' Ik denk dat die serieus zou kunnen werken.
[..]
Vervolgens 'alles goed?' ook niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |