Download de app:quote:Op zaterdag 21 september 2013 13:37 schreef Clemenza het volgende:
Hi mensen!
Kennen jullie Tinder al? Het is een soort datingapp voor jongeren, je verbindt Tinder met je profiel op Facebook (post niet maar gebruikt je likes en vriendenlijst) en kiest maximaal vijf foto's en dan kan het beginnen. De app laat willekeurige mensen zien die binnen de ingestelde referentiewaarden passen (leeftijd, geslacht en afstand) waarna je de personen op hun foto's en gemeenschappelijke likes/ vrienden kunt afkeuren of natuurlijk goedkeuren. De persoon krijgt van beide nooit een bericht maar als je toevallig iemand tegenkomt die jou ook 'geliked' heeft dan kun je gaan chatten, als je dat wilt. Het slaat helemaal nergens op maar stiekem is het toch best wel goed voor je ego
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bacon pancakes, makin' bacon pancakes. Take some bacon and I'll put it in a pancake.
Ik twijfel wel jaquote:Op maandag 11 november 2013 16:16 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja dat wordt toch naar Milan-uit gaan jongen!
Komt ze eraan met dr Milan shirt. Leuk.quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik twijfel wel jaEven tinderen vooraf en hoppa
Ja.quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Iemand al een vriendin of scharrel gekregen via Tinder?
Ik wil details.quote:
Gewoon ruimdenkend zijn jongenquote:Op maandag 11 november 2013 16:30 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Komt ze eraan met dr Milan shirt. Leuk.
Gewoon doen man, je vliegt al voor 62 euro retour vanaf Eindhoven. Zonder kosten voor overnachting uitstekende deal!quote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik twijfel wel jaEven tinderen vooraf en hoppa
Ik heb er nu een bij venetie dus even op milaan zetten. 2 doelwitten op whatsapp nu dus tinder even in de lolmodusquote:Op maandag 11 november 2013 16:32 schreef Silenus het volgende:
[..]
Gewoon doen man, je vliegt al voor 62 euro retour vanaf Eindhoven. Zonder kosten voor overnachting uitstekende deal!
Jepquote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
uiteraardquote:Op maandag 11 november 2013 16:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
onzinquote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef schermafbeelding het volgende:
Fact: vrouwen zijn in real life altijd dikker dan ze op de foto staan
grappig, mijn huidige vriendin leek juist dikker op de foto, tot ik haar in het echt zag staan,geil lekker perfect 10/10 lichaam.. haar foto kunsten laten alleen wel eens te wensen over.quote:Op maandag 11 november 2013 16:48 schreef schermafbeelding het volgende:
Fact: vrouwen zijn in real life altijd dikker dan ze op de foto staan
Ik ben ook niet super consequent daarinquote:Op maandag 11 november 2013 16:46 schreef kurk_droog het volgende:
HmDie ene is super schattig en heb haar nu op facebook gevonden waar ze ook op paarden rijdt...
![]()
Mja, hypocriet modus aan![]()
Dat heb ik alleen als ik dronken ben. Keertje daten?quote:Op maandag 11 november 2013 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben ook niet super consequent daarinwel met tandvleeslachen
Ja dat vind ik ook niks en die gaan allemaal de prullenbak in. Maar deze is brunette, schattig en fuckin lekkerquote:Op maandag 11 november 2013 16:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik ben ook niet super consequent daarinwel met tandvleeslachen
Volgens mij wel. Je kan in de app ook je account wissen, maar die blijft bewaard als je de app eraf gooit.quote:Op maandag 11 november 2013 16:57 schreef schermafbeelding het volgende:
Als je de app verwijdert (iOS) en hem opnieuw installeert, hou je dan je contacten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |