NO FUCKING WAYquote:Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef MAHL het volgende:
En ja, ik had een match, en ja, ik kwam er pas later achter.
Dat krijg je van die burst like gektequote:Op dinsdag 12 november 2013 20:39 schreef MAHL het volgende:
En ja, ik had een match, en ja, ik kwam er pas later achter.
Nou, dat nog wel liever dan dat je een ongelooflijk knappe wegdrukt.quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:57 schreef pindaplukker het volgende:
haha, heb ik ook wel eens hoor. Een stuk of 7 mokkels die je naar rechts swiped, en dan blijkt de 8e een dikke draak te zijn die je in een automatisme ook naar rechts swiped.
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:29 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]Eh, je match op de tweede foto in de spoiler is degene rechts toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Durf het niet te vragenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:04 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Eh, je match op de tweede foto in de spoiler is degene rechts toch?
quote:Op dinsdag 12 november 2013 20:29 schreef MAHL het volgende:
[ afbeelding ]Proest die ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(die Lisa dan, niet dat vadsige wijf in de spoiler
)
Beter dan meerdere malen wat eigen Facebook vrienden voorbij zien komen met meer dan 30 gedeelde vriendenquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:45 schreef El_Thijs het volgende:
Kwam er net 1 voorbij die 9 gedeelde vrienden had
Zeker weten dat Lisa niet het vadsige wijf is?quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Proest die ken ik(die Lisa dan, niet dat vadsige wijf in de spoiler
)
Die heb ik nog niet gezien, eigen FB-vrienden. En ik hoop dat dat ook zo blijft.quote:Op dinsdag 12 november 2013 21:49 schreef PG18 het volgende:
[..]
Beter dan meerdere malen wat eigen Facebook vrienden voorbij zien komen met meer dan 30 gedeelde vriendenSwipe ze zo snel als ik kan naar links.
Nee die Lisa is niet het vadsige wijf nee. Ze is zelf ook niet echt de dunste, maar zo vadsig als die middelste nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 21:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker weten dat Lisa niet het vadsige wijf is?
Ah gemeenquote:Op dinsdag 12 november 2013 22:08 schreef gazhims3lv het volgende:
Heb echt een te trieste reactie naar iemand getypt..
Stuk minder knappe mensen dan op tinder hier, gelukkig ben jij een uitzondering![]()
![]()
quote:
Lolquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:46 schreef Pienata het volgende:
Oh my god, zelfs Dima heeft matches, what's wrong with me!
Die moeten wel fake zijn toch?quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
20 jaar...impressed.
Dat hot or not, wat een gure mensen staan daar op zeg
Ook niet ff aanzitten? :pquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die moeten wel fake zijn toch?
Niet dat ik er dan niet in zou willen wroeten
Alleen door die F op kruisje geklikt, zou er ook wel even op willen kloppen namelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 23:08 schreef MAHL het volgende:
[..]
Die moeten wel fake zijn toch?
Niet dat ik er dan niet in zou willen wroeten
De F van Fakequote:Op dinsdag 12 november 2013 23:13 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Alleen door die F op kruisje geklikt, zou er ook wel even op willen kloppen namelijk![]()
Ik ben trouwens super slecht in het regelen van die wijven via whatsappDie ene zegt geen nee, maar ook geen ja nog
Daar zou ik me best even op kunnen uitleven..quote:Op dinsdag 12 november 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[ afbeelding ]
20 jaar...impressed.
Dat hot or not, wat een gure mensen staan daar op zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |