Ja zoiets. Het is er nu niet echt het weer voor, mij wij gingen toen gewoon iets drinken op een terrasje.quote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Yo, zullen we een drankje doen?![]()
Zullen we taart eten in Amsterdam?
Dan kan ik haar toch opwarmen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het is er nu niet echt het weer voor, mij wij gingen toen gewoon iets drinken op een terrasje.
Er zitten toch überhaupt geen smileys in?quote:Op maandag 11 november 2013 23:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan kan ik haar toch opwarmen?![]()
Ik mis echt de
smiley in whatsapp
Emoji icoontjes die iedereen heeftquote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er zitten toch überhaupt geen smileys in?
Nou Qq snap ik ook niet helemaal, maar er zitten voor Android gebruikers helemaal geen smileys in hé.quote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Snoepje5 het volgende:
! Zou al een afknapper zijn voor mij.
^^ overigens ook, nogal kinderlijk.
Wel hoor, android heeft net zo goed die icoontjes.quote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou Qq snap ik ook niet helemaal, maar er zitten voor Android gebruikers helemaal geen smileys in hé.
Ik ben al in de Whatsapp stagequote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er zitten toch überhaupt geen smileys in?
Volgens mij zit daar een editor overheenquote:Op maandag 11 november 2013 23:23 schreef gazhims3lv het volgende:
Gaat hier om overigens
[ afbeelding ]
Dan was je niet boeiend genoegquote:Op maandag 11 november 2013 23:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben al in de Whatsapp stage
[ afbeelding ]
Ze slaapt![]()
Nee, dan zou ik gisteren ook niet boeiend genoeg zijn al toen ik mijn nummer gaf.... ze slaapt echtquote:
Het is maar net hoe je standaard ligtquote:Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef Heeinz het volgende:
3 chicks die willen dat ik langskom![]()
Woensdag, donderdag, vrijdag vrij![]()
![]()
![]()
Hoogquote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je standaard ligt
Hmm, je kan vragen of ze in het kader van logistieke optimale tijd/ruimte coördinatie met zijn vieren een date willen? Misschien zit er wel een kwartet inquote:Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef Heeinz het volgende:
3 chicks die willen dat ik langskom![]()
Woensdag, donderdag, vrijdag vrij![]()
![]()
![]()
Ach instagramfiltertjes.. Gebruik ze zelf ook regelmatigquote:Op maandag 11 november 2013 23:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar een editor overheen
als het goed voelt doen. Sowieso taart in het voorstel betrekken, dan komt het zeker goedquote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Yo, zullen we een drankje doen?![]()
Zullen we taart eten in Amsterdam?
pm er één en ik beloof hem niet te plaatsen hier of door te geven ( staat een ban op ).quote:
Ga naar een andere locatie en maak nog een cirkel. Op 1 van de de kruispunten van de circkel is de match. Doe het nog eens vanaf weer een andere locatie en dan weet je op welk kruispunt de ander zich bevindt.quote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef PG18 het volgende:
Voor mensen die al Facebook profielen zoeken zonder nog informatie gevraagd te hebben:
• www.afstandmeten.nl
• In het menu rechts naar 'Acties (overig)'
• Klik 'Maak cirkel'
• Verplaats die cirkel naar je locatie
• Pas de radius zo aan dat bovenin bij 'Radius cirkel' het aantal kilometers
komt te staan dat in het profiel van je match staat.
• Kijk welke plaatsen er op de rand van de cirkel liggen
En zoek vervolgens met de naam en de plaatsnaam op Facebook en Google.
Al een paar keer gelukt hier
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Toempf het volgende:
En Amerikaanse chicks <3
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als die twee Amerikaanse voorover vallen stuiteren ze zo weer terug omhoogquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Toempf het volgende:
Zoals beloofd, foto's van paardenmeisje met 4 paardenIk stel mijn mening dat het een 8/10 zou zijn iets naar beneden, maar ze is leuk genoeg om die knollen voor lief te nemen
En Amerikaanse chicks <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |