Meh.. geen 'strak' plan, daar is ze te leuk voorquote:
Pak gewoon een match die je nog niet gehad hebt en die niet veel bijzonders isquote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Meh.. geen 'strak' plan, daar is ze te leuk voor
Nee kwam wat later. Maar serieus vrouwen moet hun kop houden met dat openingszinnen gelul; want als er iemand slecht in openingszinnen zijn.. zijn het de vrouwen wel. Damn wat een bagger. Ze beginnen altijd met "Hoi:) Hey! Hai Heyhoi cutie"quote:Op maandag 11 november 2013 21:56 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Haha wat?Begon ze daar ook echt mee, of kwam het wat later?
Klopt, ik heb nog geen een dame gehad die echt met een opening kwam. Of met haar opening, if you know what I mean.quote:Op maandag 11 november 2013 22:13 schreef cowman het volgende:
[..]
Nee kwam wat later. Maar serieus vrouwen moet hun kop houden met dat openingszinnen gelul; want als er iemand slecht in openingszinnen zijn.. zijn het de vrouwen wel. Damn wat een bagger. Ze beginnen altijd met "Hoi:) Hey! Hai Heyhoi cutie"
Heeinz heb je nog veel potentieel in je lijstje staan? Stel ik heb de keuze uit 80, dan zijn er maar 4 waar ik mn aandacht op kan richten en misschien mee wil afspreken. Het kost mij serieus moeite om een vrouw leuk te vinden, dat ik denk..vooruit we gaan daten. Altijd zoveel gezeur en beladen, ze zijn het leukst na 3 dates.. dan is er actiequote:Op maandag 11 november 2013 22:08 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Pak gewoon een match die je nog niet gehad hebt en die niet veel bijzonders is
quote:Een vriendin zei dat ik dit echt eens moest doen. Dus nu chat ik met jou! Haha. Maargoed ik heb een vriend enzo, dus een datingdoeleinde heeft dit niet. Maar als dat toevallig ook jouw insteek is ach: dan is het prima even zo! Eerlijk antwoord he.
quote:Op maandag 11 november 2013 22:17 schreef MAHL het volgende:
Hmm met FakeGPS eens even een kijkje nemen in Roemenië. Benieuwd wat voor vrouwtjes binnenkort ons land onveilig maken
"Als 1 + 1 niet meer 2 zou zijn, wat zou het dan zijn?"quote:Op maandag 11 november 2013 19:39 schreef gazhims3lv het volgende:
Nu een match met echt een knappe meid.. Woont vlakbij en heeft dezelfde leeftijd. Nu nog een openingszinverzinnen en het moet wel goedkomen
Mwaa, alles waar ik wat mee zou willen praat ik inmiddels mee in de chat/WhatsApp, niet meer echt veel geliked de afgelopen dagen.. Je kan ook met meerdere tegelijk daten. Als je er niet echt iets mee doet, valt je weinig kwalijk te nemen. Op zaterdagmiddag met de één, 's avonds met de ander haha. Dan ben je echt baasquote:Op maandag 11 november 2013 22:20 schreef cowman het volgende:
[..]
Heeinz heb je nog veel potentieel in je lijstje staan? Stel ik heb de keuze uit 80, dan zijn er maar 4 waar ik mn aandacht op kan richten en misschien mee wil afspreken. Het kost mij serieus moeite om een vrouw leuk te vinden, dat ik denk..vooruit we gaan daten. Altijd zoveel gezeur en beladen, ze zijn het leukst na 3 dates.. dan is er actie
Die blauwe ogen doen het hem juist man!quote:Op maandag 11 november 2013 22:25 schreef sinecure. het volgende:
[..]
Jammer van de blauwe ogen, maar zeker een knappe meid.
Maar dat is toch totaal niet geil als ze zo makkelijk is? Dan ben je nummer zoveel. Ja tenzij ze ziekelijk knap is, dan bestaan er uitzonderingenquote:Op maandag 11 november 2013 22:33 schreef Heeinz het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is serieus die chick waarbij ik het probeerde
Waarom niet? Ik heb wel eens de meteen de volgende dag een date gehad.quote:Op maandag 11 november 2013 22:54 schreef kurk_droog het volgende:
Kan je na zaterdag, zondag en maandag iemand al op een date vragen?Als ze nu nee zegt zal noot ja zeggen toch?
![]()
Yo, zullen we een drankje doen?quote:Op maandag 11 november 2013 22:57 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb wel eens de meteen de volgende dag een date gehad.
Ja zoiets. Het is er nu niet echt het weer voor, mij wij gingen toen gewoon iets drinken op een terrasje.quote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Yo, zullen we een drankje doen?![]()
Zullen we taart eten in Amsterdam?
Dan kan ik haar toch opwarmen?quote:Op maandag 11 november 2013 23:00 schreef ChocolateJesus. het volgende:
[..]
Ja zoiets. Het is er nu niet echt het weer voor, mij wij gingen toen gewoon iets drinken op een terrasje.
Er zitten toch überhaupt geen smileys in?quote:Op maandag 11 november 2013 23:03 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Dan kan ik haar toch opwarmen?![]()
Ik mis echt de
smiley in whatsapp
Emoji icoontjes die iedereen heeftquote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er zitten toch überhaupt geen smileys in?
Nou Qq snap ik ook niet helemaal, maar er zitten voor Android gebruikers helemaal geen smileys in hé.quote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Snoepje5 het volgende:
! Zou al een afknapper zijn voor mij.
^^ overigens ook, nogal kinderlijk.
Wel hoor, android heeft net zo goed die icoontjes.quote:Op maandag 11 november 2013 23:12 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Nou Qq snap ik ook niet helemaal, maar er zitten voor Android gebruikers helemaal geen smileys in hé.
Ik ben al in de Whatsapp stagequote:Op maandag 11 november 2013 23:07 schreef Rickario het volgende:
[..]
Er zitten toch überhaupt geen smileys in?
Volgens mij zit daar een editor overheenquote:Op maandag 11 november 2013 23:23 schreef gazhims3lv het volgende:
Gaat hier om overigens
[ afbeelding ]
Dan was je niet boeiend genoegquote:Op maandag 11 november 2013 23:24 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben al in de Whatsapp stage
[ afbeelding ]
Ze slaapt![]()
Nee, dan zou ik gisteren ook niet boeiend genoeg zijn al toen ik mijn nummer gaf.... ze slaapt echtquote:
Het is maar net hoe je standaard ligtquote:Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef Heeinz het volgende:
3 chicks die willen dat ik langskom![]()
Woensdag, donderdag, vrijdag vrij![]()
![]()
![]()
Hoogquote:Op maandag 11 november 2013 23:35 schreef Rickario het volgende:
[..]
Het is maar net hoe je standaard ligt
Hmm, je kan vragen of ze in het kader van logistieke optimale tijd/ruimte coördinatie met zijn vieren een date willen? Misschien zit er wel een kwartet inquote:Op maandag 11 november 2013 23:32 schreef Heeinz het volgende:
3 chicks die willen dat ik langskom![]()
Woensdag, donderdag, vrijdag vrij![]()
![]()
![]()
Ach instagramfiltertjes.. Gebruik ze zelf ook regelmatigquote:Op maandag 11 november 2013 23:27 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
Volgens mij zit daar een editor overheen
als het goed voelt doen. Sowieso taart in het voorstel betrekken, dan komt het zeker goedquote:Op maandag 11 november 2013 22:59 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Yo, zullen we een drankje doen?![]()
Zullen we taart eten in Amsterdam?
pm er één en ik beloof hem niet te plaatsen hier of door te geven ( staat een ban op ).quote:
Ga naar een andere locatie en maak nog een cirkel. Op 1 van de de kruispunten van de circkel is de match. Doe het nog eens vanaf weer een andere locatie en dan weet je op welk kruispunt de ander zich bevindt.quote:Op maandag 11 november 2013 22:38 schreef PG18 het volgende:
Voor mensen die al Facebook profielen zoeken zonder nog informatie gevraagd te hebben:
• www.afstandmeten.nl
• In het menu rechts naar 'Acties (overig)'
• Klik 'Maak cirkel'
• Verplaats die cirkel naar je locatie
• Pas de radius zo aan dat bovenin bij 'Radius cirkel' het aantal kilometers
komt te staan dat in het profiel van je match staat.
• Kijk welke plaatsen er op de rand van de cirkel liggen
En zoek vervolgens met de naam en de plaatsnaam op Facebook en Google.
Al een paar keer gelukt hier
quote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Toempf het volgende:
En Amerikaanse chicks <3
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Als die twee Amerikaanse voorover vallen stuiteren ze zo weer terug omhoogquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Toempf het volgende:
Zoals beloofd, foto's van paardenmeisje met 4 paardenIk stel mijn mening dat het een 8/10 zou zijn iets naar beneden, maar ze is leuk genoeg om die knollen voor lief te nemen
En Amerikaanse chicks <3
De eerste oogt nog wel sympathiek, vooral op haar tweede foto. Die overige twee Fransesca en Sterfryquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Toempf het volgende:
Zoals beloofd, foto's van paardenmeisje met 4 paardenIk stel mijn mening dat het een 8/10 zou zijn iets naar beneden, maar ze is leuk genoeg om die knollen voor lief te nemen
En Amerikaanse chicks <3
Top! Vervolg?quote:
Zum nice!quote:
Val jij op mannen ofzo? Het zijn geen vrouwen voor een relatie, maar lelijk vind ik ze zeker nietquote:
Sorry dat ik smaak hebquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:22 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Val jij op mannen ofzo? Het zijn geen vrouwen voor een relatie, maar lelijk vind ik ze zeker nietik zou t er wel op kunnen
Had net trouwens ook een best mooi meisje als match, ff scrollen, ook paarden :S wat is dat toch met die vrouwen & paarden. Net als een vrouw met een slang om haar hals, of tussen de Afrikaanse kids.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry dat ik smaak hebwas even vergeten dat voor de gemiddelde man een hartslag al voldoende is.
quote:
Veel plezier!quote:
Daarom staan ze ook op Tinder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:40 schreef Toempf het volgende:
Die Amerikaanse snolletjes zijn geen relatiemateriaal, maar ik zou ze keihard doen.
Ik denk dat 99% van alle mannen het niet houdt als ze voor je klaar liggen. Behalve Mortaxx danquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:40 schreef Toempf het volgende:
Die Amerikaanse snolletjes zijn geen relatiemateriaal, maar ik zou ze keihard doen.
Dan vraag ik me toch af wat voor foto je hebt gebruikt. Zo lelijk ben je toch niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:51 schreef Pienata het volgende:
Al weken maar één match.
Ik ga mezelf maar ophangen denk ik.
Onder andere die de twee die jij gezien hebt..quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat voor foto je hebt gebruikt. Zo lelijk ben je toch niet?
Goh, zou het misschien daardoor komen? We hebben hier een slimmerik hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Pienata het volgende:
Misschien moet ik mijn standaard iets bijstellen.
Ik ben niet "zo lelijk" maar alleen maar 11/10's liken werkt kennelijk niet.
Zeg, wou jij nou nog daten of niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Goh, zou het misschien daardoor komen? We hebben hier een slimmerik hoor.
Ik ben al stil, ik ben al stilquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:01 schreef Pienata het volgende:
[..]
Zeg, wou jij nou nog daten of niet?
Die ben ik ook al een paar keer tegengekomen inderdaad.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:58 schreef Pienata het volgende:
Ik krijg trouwens ook steeds mensen terug die ik al een keer beoordeeld heb?
Ik dacht misschien dat die me wel hebben geliked ofzo, dus heb er eentje geliked om te testen maar dat is het niet. Gewoon een glitch dan denk ik..quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:11 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die ben ik ook al een paar keer tegengekomen inderdaad.
Wijziging in de Matrix?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat die me wel hebben geliked ofzo, dus heb er eentje geliked om te testen maar dat is het niet. Gewoon een glitch dan denk ik..
Dat zal het zijn. Of ze hebben hun account gewist en wroeging gekregen en het opnieuw erop gezet. Goed, 5x is dan wat veelquote:Op dinsdag 12 november 2013 16:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik dacht misschien dat die me wel hebben geliked ofzo, dus heb er eentje geliked om te testen maar dat is het niet. Gewoon een glitch dan denk ik..
Maar jij hebt een open relatie met je vriend ofzo, en nu doen jullie wedstrijdje wie de meeste matches heeft?quote:Op dinsdag 12 november 2013 16:20 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ego boost jeweetzquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar jij hebt een open relatie met je vriend ofzo, en nu doen jullie wedstrijdje wie de meeste matches heeft?
Dat verlies ik dus dik.quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:02 schreef Godshand het volgende:
[..]
Maar jij hebt een open relatie met je vriend ofzo, en nu doen jullie wedstrijdje wie de meeste matches heeft?
Ik heb nog helemaal geen matches gehadquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:46 schreef Pienata het volgende:
Oh my god, zelfs Dima heeft matches, what's wrong with me!
Ik heb er alleen vandaag al 20 geliked (ben maar begonnen met twijfelgevalletjes ook liken ipv alleen tienen) en nog steeds niks!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:55 schreef conleche het volgende:
Om in dit Tinder topic jargon te blijven: als je zelf een zesje bent en je liked alleen maar tienen, dan zou het kunnen, anders denk ik dus aan een technisch probleem.
Aangenomen dat bovenstaande niet het geval is, neem ik aan dat er iets mis is met de app. Volgens mij hebben de meeste vrouwen 9 van de 10x dat ze naar rechts vegen een match. Ik like ook alleen maar de allerleuksten (ongeveer 20 in de 4 weken dat ik het gebruik, ik bedoel, je gaat alleen op uiterlijk af bij Tinder, dat moet dan wel in orde zijn). En heb vrijwel altijd een match.
Vast niet!quote:Op dinsdag 12 november 2013 17:58 schreef Pienata het volgende:
[..]
Ik heb er alleen vandaag al 20 geliked (ben maar begonnen met twijfelgevalletjes ook liken ipv alleen tienen) en nog steeds niks!
Maar technisch probleem, lijkt me dat ik er dan 0 had. Maar ik heb er twee (waarvan één mijn vriend is, dus dat telt niet)
Kan dus enkel constateren dat ik maximaal een zesje ben.
Al een paar keer gedaan.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:04 schreef conleche het volgende:
[..]
Vast niet!
Je zou kunnen proberen om het te verwijderen en te herinstalleren? Ik lees er enthousiaste verhalen over in dit topic.![]()
Kan ook nog zijn, dat hij jou nog moet tegenkomen via tinder hequote:Op dinsdag 12 november 2013 17:56 schreef Pienata het volgende:
Oh, fantastisch, zag net een (hele vage) bekende die ik al tijden hot vind, geliked, geen match, noooOOoooO.
Zal ook wel niet meer komen.
Laatste keer dat ik hem tegen kwam heb ik niet zo'n goed figuur geslagen.
Als je ff een pic van jezelf post, kunnen we kijken of het aan de app ligt of nietquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:13 schreef Pienata het volgende:
[..]
Al een paar keer gedaan.
Tijd om de waarheid onder ogen te zien..
haha ninja editquote:Op dinsdag 12 november 2013 18:17 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Als je ff een pic van jezelf post, kunnen we kijken of het aan de app ligt of niet
je bent fucking lelijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:46 schreef Pienata het volgende:
Oh my god, zelfs Dima heeft matches, what's wrong with me!
Vertelquote:Op dinsdag 12 november 2013 17:56 schreef Pienata het volgende:
Oh, fantastisch, zag net een (hele vage) bekende die ik al tijden hot vind, geliked, geen match, noooOOoooO.
Zal ook wel niet meer komen.
Laatste keer dat ik hem tegen kwam heb ik niet zo'n goed figuur geslagen.
Soms, gewoon even cache legen en dan pakt ie hem weer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 18:26 schreef Westerling het volgende:
Hebben jullie ook telkens dat je op je tel een melding krijgt dat iemand praat, maar dat er niks in het gesprek verschijnt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |