De eerste oogt nog wel sympathiek, vooral op haar tweede foto. Die overige twee Fransesca en Sterfryquote:Op dinsdag 12 november 2013 14:50 schreef Toempf het volgende:
Zoals beloofd, foto's van paardenmeisje met 4 paardenIk stel mijn mening dat het een 8/10 zou zijn iets naar beneden, maar ze is leuk genoeg om die knollen voor lief te nemen
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
En Amerikaanse chicks <3
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Top! Vervolg?quote:
Zum nice!quote:
Val jij op mannen ofzo? Het zijn geen vrouwen voor een relatie, maar lelijk vind ik ze zeker nietquote:
Sorry dat ik smaak hebquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:22 schreef schermafbeelding het volgende:
[..]
Val jij op mannen ofzo? Het zijn geen vrouwen voor een relatie, maar lelijk vind ik ze zeker nietik zou t er wel op kunnen
Had net trouwens ook een best mooi meisje als match, ff scrollen, ook paarden :S wat is dat toch met die vrouwen & paarden. Net als een vrouw met een slang om haar hals, of tussen de Afrikaanse kids.![]()
quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Sorry dat ik smaak hebwas even vergeten dat voor de gemiddelde man een hartslag al voldoende is.
quote:
Veel plezier!quote:
Daarom staan ze ook op Tinder waarschijnlijkquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:40 schreef Toempf het volgende:
Die Amerikaanse snolletjes zijn geen relatiemateriaal, maar ik zou ze keihard doen.
Ik denk dat 99% van alle mannen het niet houdt als ze voor je klaar liggen. Behalve Mortaxx danquote:Op dinsdag 12 november 2013 15:40 schreef Toempf het volgende:
Die Amerikaanse snolletjes zijn geen relatiemateriaal, maar ik zou ze keihard doen.
Dan vraag ik me toch af wat voor foto je hebt gebruikt. Zo lelijk ben je toch niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:51 schreef Pienata het volgende:
Al weken maar één match.
Ik ga mezelf maar ophangen denk ik.
Onder andere die de twee die jij gezien hebt..quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:53 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan vraag ik me toch af wat voor foto je hebt gebruikt. Zo lelijk ben je toch niet?
Goh, zou het misschien daardoor komen? We hebben hier een slimmerik hoor.quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:57 schreef Pienata het volgende:
Misschien moet ik mijn standaard iets bijstellen.
Ik ben niet "zo lelijk" maar alleen maar 11/10's liken werkt kennelijk niet.
Zeg, wou jij nou nog daten of niet?quote:Op dinsdag 12 november 2013 15:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
Goh, zou het misschien daardoor komen? We hebben hier een slimmerik hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |